Ja, maar HiZ komt net binnen, geloof ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die waren toch al een paar uur uit de lucht in Egypte??
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, maar HiZ komt net binnen, geloof ik.
ja dat riep ik eerder ook alquote:Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef Dagonet het volgende:
Voor een kabinet dat ontbonden is zijn bepaalde ministers nog steeds erg actief.
Dacht ik eergisteren ook al.quote:
zouden de soldaten die orders ook opvolgen?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
kan dus gezellig worden...![]()
hoe laat begint het donker te worden in Cairo?
Als hier het kabinet valt blijven de ministers toch ook doorwerken tot de nieuwe regering er is? Dat zal in Egypte vast niet heel anders zijn.quote:
misschien zijn ze demissionair... werk moet gewoon door gaan...quote:Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef Dagonet het volgende:
Voor een kabinet dat ontbonden is zijn bepaalde ministers nog steeds erg actief.
Verrek ja, nu je het zegtquote:Op zondag 30 januari 2011 14:46 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Die betonnen versperringen direct achter die tanks komen van die truck die je weg ziet rijden op die andere screenshot.
Er waren gisteren ook al orders om te schieten. Het is echt spannend.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zouden de soldaten die orders ook opvolgen?
kan het me bijna niet voorstellen na de beelden van gisteren..dat zou echt een steek in de rug zijn
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Als hier het kabinet valt blijven de ministers toch ook doorwerken tot de nieuwe regering er is? Dat zal in Egypte vast niet heel anders zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |