Je bent te snelquote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef BrandX het volgende:
volk gaat op de tanks af. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:56 schreef rakotto het volgende:
@ghorab got info from Tahrir Sq, the fighter jets are doing a show for those in Tahrir Square, people are clapping & cheering #Jan25 Egypt
Er zijn inmiddels 150.000+ mensen op het plein nu.
Het lawaai is ook fysiek onaangenaam.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat die vliegtuigen gebruikt worden om angst te zaaien.
Mooi zo met het nationaal museum erbij, waarvandaan, Hilton hotel ofzo, dat ligt er achter toch?quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Is heel erg.
Op dit ogenblik zijn wij betrouwbaarder en stukken sneller dan ANP en het nieuws.
Denk je dat? Welke landen?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als ze op het plein gaan schieten, dan gaan er anderen landen zich mee bemoeien.
Zou bijna zeggen laat maar doen. Het volk van egypte is daar te ontwikkeld voor die worden dan nog bozer volgens mij. Dan wordt ie gelynched.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Kan zo zijn dat de demonstranten gebombardeerd gaan worden.. Zou niet de eerste keer zijn in het Midden-Oosten.
Ze wachten wel hoor, kan niet anders.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hoop dat de hel snel losbarst, want anders gebeurt het als het donker is.
ben gewoon wat angstig hier voor wat kan gaan gebeurenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:59 schreef gehotseflotst het volgende:
Volgens AJE komen legertrucks naar Tahrir Square voor een mogelijke face-off
eens want dat het gebeurd staat vastquote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hoop dat de hel snel losbarst, want anders gebeurt het als het donker is.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoppa, unity.
Egyptenaren hebben prima door wat de straaljagers aan het doen zijn, en denken 'dikke vinger'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |