Stel je niet aanquote:Op zondag 30 januari 2011 14:54 schreef theNull het volgende:
Ongelooflijk, rillingen al over m'n rug.
juist maar je wordt er toch misselijk van, machts vertoonquote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
Het is en blijft een militair-seculier regime. En dat laten ze zien ook.
Ik verwacht steeds een KABOOM opeens ofzo.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef spuitje het volgende:
Ik hoor die vliegtuigen..............vind het echt dood en doodeng!
ja je bent naiefquote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef Samsonneke het volgende:
Ze zouden toch nooit bommen gooien op het plein of de demonstranten daar massaal beschieten? Of ben ik te naïef...
Twitter en facebook revolutie. Als we die sites niet hadden, was dit nooit gebeurd.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef Muridae het volgende:
We zijn getuigen van iets dat in de geschiedenisboeken zal staan als de #Jan 25 Revolutie.
Het laatste.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef Samsonneke het volgende:
Ze zouden toch nooit bommen gooien op het plein of de demonstranten daar massaal beschieten? Of ben ik te naïef...
Daar wordt het ook weer steeds voller of niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
en die vrouw live zegt dat iedereen boos aan het worden is en niemand weggaat.
ze zei ook dat ze niet bang zijn , maar miss. ie juist dat nu de valkuil ....quote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef Toverheks het volgende:
het gaat mis ze vliegen echt heel laag zegt ze
jaquote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Daar wordt het ook weer steeds voller of niet?
Ze deden hetzelfde bij de treinkaping bij De Punt. Voor ze aanvielen met commando's.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef Samsonneke het volgende:
Heb het gevoel dat er groep door loopt, en een groep bij de tanks blijft.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
en die vrouw live zegt dat iedereen boos aan het worden is en niemand weggaat.
Heb je gehoord wat CHP heeft gezegd? Ze roepen op tot een opstand in Turkije, wat een idioten..quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef HiZ het volgende:
Over de mensen die vragen hoe er opgetreden kan worden; er is al aangegeven dat de VS zijn steun terugtrekt als er een Tienanmien scenario wordt gevolgd. En zonder VS steun kan de regering van Mubarak geeneens wapens kopen om het volk te blijven onderdrukken.
Prachtig toch.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:02 schreef BrandX het volgende:
hoor die mensen schreeuwen op het plein! gigantisch!
LOL Whut. Maar die schoten niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze deden hetzelfde bij de treinkaping bij De Punt. Voor ze aanvielen met commando's.
Ik denk dat de revolutie wel de naam mag dragen van de Tunesische boer.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Twitter en facebook revolutie. Als we die sites niet hadden, was dit nooit gebeurd.
nee bang zijn ze niet lijkt me, na zoveel dagen al terreur nee ze gaan door want avondklok wordt weer massaal genegeert, en heel veel weten daar ook dat de wereld meekijkt.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ze zei ook dat ze niet bang zijn , maar miss. ie juist dat nu de valkuil ....
het is nu wel heel spannend ..brrrrrrrrr
Jezus...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
En het wordt drukker en drukker.
inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de revolutie wel de naam mag dragen van de Tunesische boer.
De angst voorbij.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:02 schreef IHVK het volgende:
Waarom zou je daar ooit weggaan, die mensen hebben hun leven sowieso al in de waagschaal gesteld daar.
Nee, er zaten gegijzelden in de trein.quote:
Ze zouden het nog best eens kunnen doen, om het volk uit elkaar te drijven.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als ze op het plein gaan schieten, dan gaan er anderen landen zich mee bemoeien.
Wikiquote:Currently the EAF has over 438 combat aircraft and 155 armed helicopters. The backbone of the Egyptian Air Force is 220 F-16 fighters. The Egyptian Air Force is the 4th largest operator of F-16's in the world.[3]
er zullen vast nog wel militairen zijn die Mubarak blijven steunen...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje, ze blijven langskomen.
Maar dat die jets vliegen wil nog niet zeggen dat de lagere militairen straks daadwerkelijk actie gaan ondernemen. Die moeten nog steeds op relatief korte afstand hun buren neermaaien, en dat moet nog steeds een brug te ver zijn.
*hoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |