Ze zijn ev0l!! 300 kcals. voor 1 zo'n broodje!quote:Op zondag 30 januari 2011 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
@ Aurum: broodjes bapao kun je hier normaal ook niet kopen. Jammer maar helaas, want ik vnd ze neorm lekker, en volgens mij zijn ze helemaal niet zo ongezond. De lidl had een actie waarin ze ze verkochten. Helaas waren er nog maar 2 verpakkingen, anders had m'n koelkast volgelgen denk ik!
Om die reden eet ik ze dan ook niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze zijn ev0l!! 300 kcals. voor 1 zo'n broodje!
ik vind ze ook erg lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
@ Aurum: broodjes bapao kun je hier normaal ook niet kopen. Jammer maar helaas, want ik vnd ze neorm lekker, en volgens mij zijn ze helemaal niet zo ongezond. De lidl had een actie waarin ze ze verkochten. Helaas waren er nog maar 2 verpakkingen, anders had m'n koelkast volgelgen denk ik!
oops!quote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze zijn ev0l!! 300 kcals. voor 1 zo'n broodje!
Hmm?quote:
Koelen met lauw water toch maar hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
auw. pan vast pakken die uit de oven komt is niet slim. Iemand tips om wat te doen, behalve koelen?
al 20 minuten gedaan. doet verdomde zeer en blaar vormt zich..quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Koelen met lauw water toch maar hoor.
Oei. Is het een groot stuk? Ik zou er wel een (nat/niet-klevend, vaseline bijvoorbeeld) verbandje omheen doenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
al 20 minuten gedaan. doet verdomde zeer en blaar vormt zich..
daar waar je een pan normaal aanraakt. 2 cm ofzo. maar precies daar waar je huid buigt als je een vuist maakt...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oei. Is het een groot stuk? Ik zou er wel een (nat/niet-klevend) verbandje omheen doen
heb niets van dat in huis, laat het maar rustig zo. en de bouef moet maar wachten..quote:Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rottig. Gaasje met vaseline op en dan verbandje omheen dus.
Heb een keer een flinke gehad toen ik bij de panini werkte, de ovenhandschoenen waren lang, maar niet lang genoeg voor een klein persoontje als ik
Wat idd, het is toch niet uit?quote:
Dat weet ik niet zeker. Het is dan wel 3 maanden lang, en een maand na het eind van de cursus wil ik weer gaan meedoen aan een sportwedstrijd. Als je voor een wedstrijd traint is het niet handig om een training per week te missen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef Swietje het volgende:
Chico, kan je niet je sport tijdelijk op een lager pitje zetten als je zo graag die fotografiecursus wil doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hebben M. en ik ruzie. Hoera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
@ Coco:Heb je gelijk in. Alleen ben ik echt extreem koppig. Hier toegeven dat ik onredelijk ben, lukt me nog wel. Maar dat aan hem moeten toegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mgoed. Ik zal zo in ieder geval weer even lief gaan doen. Dat is wel het minste.![]()
Klein stapje toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Alleen ben ik echt extreem koppig. Hier toegeven dat ik onredelijk ben, lukt me nog wel. Maar dat aan hem moeten toegeven?![]()
Mgoed. Ik zal zo in ieder geval weer even lief gaan doen. Dat is wel het minste.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klein stapje toch?Bedenk je maar dat hij dat heel erg van je zal waarderen, waarschijnlijk!
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha
Vanmorgen m'n eerste Evy les gerendIk ging als een tierelier, eitje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hebben M. en ik ruzie. Hoera
loop je tegen 'm te bitchen omdat jij niet lekker in je vel zit? Dat doe ik ook nog weleensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Go Coco! Ik vind 't ook moeilijk, maar het is ook wel herkenbaar. Ik zit in een hele drukke periode qua werk, en dan ga ik meteen op standje alles-is-jouw-schuld-je-helpt-me-ook-nooit-nee-ik-wil-niks-leuk-doen-want-ik-ben-drukquote:Op zondag 30 januari 2011 15:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow bah. Wat een stom mens ben ik. Mijn hele lijf komt in opstand en wil-niet-toegeven![]()
Maar goed. Daar ga ik. <3
Oh joh, hij kent jou vast ook langer dan vandaag en weet dan vast ook dat je niet zomaar raar doet om het raar doen, zeg maar! Komt vast helemaal goed!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow bah. Wat een stom mens ben ik. Mijn hele lijf komt in opstand en wil-niet-toegeven![]()
Maar goed. Daar ga ik. <3
Nee, niet echt... met mijn huidige relatie heb ik dat niet, met mijn ex-man wel, al vanaf het begin eigenlijks, het is niet voor niks mijn ex.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind het best gevaarlijk dat, je ergeren aan iemand in een relatie, als ik dat heb, dan is het zo goed als voorbij.Als iemand irriteert (en dan herhaaldelijk, heb het niet over een enkele keer), dan voel je je superieur op een bepaalde manier en dat is het cruciale punt volgens mij, omdat dat in een relatie geen goede zaak is; ongelijkwaardigheid.
Je op iemand af reageren is niet helemaal hetzelfde trouwens, dat is onschuldiger.
Maar misschien geldt dit alleen voor mij, bedenk ik me nu, dat zou ook best kunnen.
Ja vik, je hebt helemaal geen goede relatie volgens de wet van Coquote:Op zondag 30 januari 2011 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Mijn ongelijk toegeven doe ik eigenlijk ook niet. Dan is het al snel van: "Nou dan heb ik maar geen gelijk!![]()
![]()
" *stampvoet* Wel zeg ik af en toe dat ik heel onredelijk kan zijn, dan weet hij dat ik me daar wel van bewust ben
.
Ik vind het onzin wat Co zegt. Misschien dat dat voor jou geldt, Co, maar ook al hebben M. en ik dan geen relatie in de strikte zin van het woord: we wonen al wel 7 jaar samen in één huis en we maken flink ruzie, maar toch kunnen we het ook uitstekend met elkaar vinden. Ruzie maken hoort erbij: hij is niet perfect, ik ook niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja vik, je hebt helemaal geen goede relatie volgens de wet van Co
Het is eerder af reageren, in mijn geval dan. Ook wat Aurum zegt, ik zit niet helemaal lekker in mn vel en dan krijgt hij het te verduren.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind het best gevaarlijk dat, je ergeren aan iemand in een relatie, als ik dat heb, dan is het zo goed als voorbij.Als iemand irriteert (en dan herhaaldelijk, heb het niet over een enkele keer), dan voel je je superieur op een bepaalde manier en dat is het cruciale punt volgens mij, omdat dat in een relatie geen goede zaak is; ongelijkwaardigheid.
Je op iemand afreageren is niet helemaal hetzelfde trouwens, dat is onschuldiger.
Maar misschien geldt dit alleen voor mij, bedenk ik me nu, dat zou ook best kunnen.
maar ruzie maken is toch niet hetzelfde als je aan iemand ergeren?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het onzin wat Co zegt. Misschien dat dat voor jou geldt, Co, maar ook al hebben M. en ik dan geen relatie in de strikte zin van het woord: we wonen al wel 7 jaar samen in één huis en we maken flink ruzie, maar toch kunnen we het ook uitstekend met elkaar vinden. Ruzie maken hoort erbij: hij is niet perfect, ik ook niet.
Overigens maakt mijn jongste zus verschrikkelijke ruzie met haar vent (in de zin van borden die sneuvelen etc), maar intussen vieren die 2 over 2 jaar wel mooi hun 25-jarig jubileum.
Nee, ruzie maken moet ook kunnen. Bij mij is het soms alsof ik die moet maken. Zoals de laatste dagen. Dan is niks goed en alles vat ik (bewust) verkeerd op.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
maar ruzie maken is toch niet hetzelfde als je aan iemand ergeren?
ik kom ook even binnenvallen hoor, hoi allemaal!
Ik heb het toch ook niet over ruziemaken? Dat is geheel andere koek. (Nu snap ik je problemen met syllogismen!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het onzin wat Co zegt. Misschien dat dat voor jou geldt, Co, maar ook al hebben M. en ik dan geen relatie in de strikte zin van het woord: we wonen al wel 7 jaar samen in één huis en we maken flink ruzie, maar toch kunnen we het ook uitstekend met elkaar vinden. Ruzie maken hoort erbij: hij is niet perfect, ik ook niet.
Overigens maakt mijn jongste zus verschrikkelijke ruzie met haar vent (in de zin van borden die sneuvelen etc), maar intussen vieren die 2 over 2 jaar wel mooi hun 25-jarig jubileum.
Da's dikke prima dan, neen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef neen het volgende:
O ja, ik ging wat om met iemand maar nu niet meer zo. Vind het ook niet zo erg verder.
heel erg. en vanavond geen boeuf bourgignon denk ik. Nu wel troost chips van het tankstation. ben maar even naar de dokter geweest, nadat plekken wit begonnen te worden. typen gaat langzaam met links en de pink van rechts....quote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oeh, dikke vinger!
Doet nog veel pijn?
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef neen het volgende:
O ja, ik ging wat om met iemand maar nu niet meer zo. Vind het ook niet zo erg verder.
hete pan, m'n hand zei psshhhhquote:Op zondag 30 januari 2011 16:57 schreef Viking84 het volgende:
Hoe komt dat, jagär? Of heb ik daar overheen gelezen?.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef neen het volgende:
Donders wat een verband. Ik hoorde dat tijgerbalsem de pijn wat wegneemt bijndat soort plekken. Of dat ook war is weet ik niet.
ik laat het maar gewoon zo, moet het verband er 2 dagen oplaten...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef Blurred86 het volgende:
ouch jagar!
ik heb altijd een tube pijnstillende (/verdovende?) zalf in huis voor brandwonden, werkt heel goed! mijn vader neemt het altijd mee uit de UK omdat het hier niet zonder recept te krijgen is, maar misschien in zweden wel?
Ik kan het ook niet terugvindenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef conleche het volgende:
[..]dat lijkt mij een zeer pijnlijk broodje aap verhaal!! Puff?
Ik zou het inderdaad niet doenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet terugvindeniemand zei het ooit tegen me op facebook, wat een bonafide bron is dat. Nou ja gezien mijn vrienden zou het idd wel eens totaal tegenovergesteld kunnen werken bedenk ik me zo.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Vriend heeft vlucht geboekt naar zweden, 220E voor een retourtje. Tja, geen elfstedentocht hier, dan maar daar 3 dagen schaatsen
Hij gaat alleen, tis mij daar te koudquote:Op zondag 30 januari 2011 17:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Koel!
Met z'n tweetjes of gaan zonen (& aanhang) ook mee?
Mijn vriend is net jarig geweest en de magische grens voorbijquote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij gaat alleen, tis mij daar te koud
Nee, ik hou niet zo van schaatsen... Hij wil zo graag maar wil mij niet alleen laten, dus ik heb nu de ticket besteld, moet ie toch.
En nou is hij zo ongelooflijk blij, daar doe ik het voor!! Hij is nou nog 49 en fit, volgend jaar weet je het maar nooit.
Hij is zo blij
La Palma..?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:40 schreef Laureline het volgende:
O, PM eens waar precies je dan nog kan schaatsen in Zweden, uniek?
Ik zit nu ook al die sites af te speuren, we twijfelen voor de voorjaarsvacantie nog tussen schaatsen in Zweden, of naar Barcelona, Sevilla of Madrid...
Die moet je ook niet eten...quote:
Nee eigenlijk niet.. Iedereen schat hem gelukkig ook eind 30, begin 40 en hij heeft 9 van de 10x meer energie dan ikquote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch grappig Progje dat wij allebei een partner hebben die wat ouder zijn.
Merk er niks van.. jij?
Ja ik word er af en toe ook echt helemaal gestoord van....quote:
Ja, het is bij jou vaak nogal erg ook hč...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:08 schreef progje het volgende:
[..]
Ja ik word er af en toe ook echt helemaal gestoord van....
ik heb de duutser niet eens gebeld toen ik zat te janken van de pijn om mn hand...vond dat het zijn beurt was om te bellen, en werd toen boos omdat hij niet gelijk dat moment belde...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, het is bij jou vaak nogal erg ook hč...
Ik ben vooral een ontzettend wijf aan het zijn de laatste dagen. Voel me dik, lelijk en stom en dat zal ook wel zijn waarom Baardmans niets meer van zich laat horen
(oh jee, al 3 hele uren niet!). Dat 'ie gister een briefje voor me had geschreven waarin stond dat ik de liefste ben vergeet ik voor het gemak op zulke moment maar gewoon even.
fijn he...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, het is bij jou vaak nogal erg ook hč...
Ik ben vooral een ontzettend wijf aan het zijn de laatste dagen. Voel me dik, lelijk en stom en dat zal ook wel zijn waarom Baardmans niets meer van zich laat horen (oh jee, al 3 hele uren niet!). Dat 'ie gister een briefje voor me had geschreven waarin stond dat ik de liefste ben vergeet ik voor het gemak op zulke moment maar gewoon even.
Oh, herkenbaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb de duutser niet eens gebeld toen ik zat te janken van de pijn om mn hand...vond dat het zijn beurt was om te bellen, en werd toen boos omdat hij niet gelijk dat moment belde...
bel hem even, dan is alles weer goed. heb ik ook gedaan!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, herkenbaar.. *grouphormonenhug!*
Ik ben inmiddels ook volledig onterecht aardig pissig..
Kan ik me heel goed voorstellen, toen ik ziek was in Amerika voelde ik me ineens ook een stuk meer alleen. Sterkte met je hand.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bel hem even, dan is alles weer goed. heb ik ook gedaan!
boh, ik voelde me vanmiddag even flink alleen. niets kunnen, alleen naar de dokter voor de eerste keer in een vreemd land...geen eten, hoe moet ik mn rits vast doen...nu gaa het wel weer, maar baalde behoorlijk..
Bijlezende, je nieuwe laarzen. En met de kans spuit 11 te zijn, pics?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:41 schreef Merel het volgende:
De vriend van Baardmans probeerde je toch niet te versieren DaD?
Ik heb vrijdag een date met de collega. Een echte. Niet zo'n laten-we-na-die-borrel-waar-niemand-mag-zien-dat-we-elkaar-leuk-vinden-samen-naar-huis-gaan-afspraak, maar zo'n echte waarbij je uit eten moet enzoDus het thema voor de rest van de week wordt: wat trek ik aan??
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow! Ik heb gisteren trouwens mijn eerste Fokker in het echt gezienLoslopend wild, zogezegd.
Kennen jullie FusionFreak? Da's een nogal aparte gast (zal zo even een fotootje opzoeken) en ik 'ken' hem alleen maar omdat ik af en toe lurk in andere topics. Mgoed, gisteren zagen M. en ik hem ineens in het wild lopen
We leken wel twee kleine kinderen die een beroemdheid zagen![]()
Deze gast dus:Oh, dat is niet echt iemand waar je overheen kijkt zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Boegem balsem. Als het een echte brandwond wordt honing erop smeren. Iets met suiker => bacterievrij en enzymen => wondgenezing. Helpt echt.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
auw. pan vast pakken die uit de oven komt is niet slim. Iemand tips om wat te doen, behalve koelen?
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha
Vanmorgen m'n eerste Evy les gerendIk ging als een tierelier, eitje
Winterdipje? Vitamine D, beweging. Zulks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof dat je je onredelijkheid toegeeft. Enne... Lieb solang du lieben kannst!
http://www.recmusic.org/lieder/get_text.html?TextId=5788
[ Bericht 2% gewijzigd door loveli op 30-01-2011 19:07:08 ]crap in = crap out
Hmmmm, je bent niet zo heel lang geleden ook al flauw gevallen in de douche toch? Misschien toch een keer naar de HA?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Hoooi!
Terug van weekendje weg en ik heb er wel van genoten
nu twijfel ik alleen of hij mij ook wel leuk (genoeg) vindt. misschien doe ik wel mee met de hormonen
O en ik was dus sinds 2 jaar weer in bad geweest, wat heel lekker was, en heel heet ook vooral. En toen ik opstond om af te douchen viel ik flauwgelukkig was ik niet alleen in bad en werd ik opgevangen
![]()
hmm, ja nu je het zegt. toen was ik (ook) ziek (nou ja, nu nog maar half, flink verkouden meer). Volgens hem kwam het misschien omdat ik niet gewend ben in bad te gaan en het nogal een heet bad was. Ik voelde het overigens wel aankomen, was al onderweg om te gaan zittenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, je bent niet zo heel lang geleden ook al flauw gevallen in de douche toch? Misschien toch een keer naar de HA?
En waarom twijfel je aan of hij je wel leuk vindt? Hij liet je in ieder geval niet vallen!
Dat "vorige" impliceert dat deze ook wel potentie heeft om serieus te worden?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:08 schreef _Calimero_ het volgende:
o en die onredelijkheid is hier ook herkenbaar![]()
en als ik me heel erg ga ergeren aan kleine dingen van iemand, dan is het voor mij ook over, net als bij Co. (hence het uitmaken met de vorige)
dat was niet de bedoeling.. dat weet ik nog niet, de tijd zal het lerenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat "vorige" impliceert dat deze ook wel potentie heeft om serieus te worden?
Sjeesis Swiet, dit zie ik nu pas: dit is wel erg weinig he! Je hebt eigenlijk een fatsoenlijke maaltijd gehad vandaag...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef Swietje het volgende:
O: -![]()
![]()
L: fruitsmoothie (peer, mango, mandarijn, magere yoghurt), halfvolle melk
T: bak yoghurt
T: stuk komkommer
D: kip uit de oven, doperwtjes, rauwkost, gebakken aardappeltjes
T: verse sinaasappelsap
goed, is mijn lijst niet veel beter:quote:Op zondag 30 januari 2011 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Sjeesis Swiet, dit zie ik nu pas: dit is wel erg weinig he! Je hebt eigenlijk een fatsoenlijke maaltijd gehad vandaag...
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow! Ik heb gisteren trouwens mijn eerste Fokker in het echt gezienLoslopend wild, zogezegd.
Kennen jullie FusionFreak? Da's een nogal aparte gast (zal zo even een fotootje opzoeken) en ik 'ken' hem alleen maar omdat ik af en toe lurk in andere topics. Mgoed, gisteren zagen M. en ik hem ineens in het wild lopen
We leken wel twee kleine kinderen die een beroemdheid zagen![]()
Deze gast dus:Heb je naar 'm gezwaaid? Volgens mij is 'ie vrij onschuldig gestoord, afgaande op z'n posts. Ziet hij er in het echt vervaarlijker uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
I am on my way!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria, zie ik jou dadelijk in WoW?
Wat dan? Eten ze daar niets?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef ihatefastcars het volgende:
Note to self: lees geen lijstjes van andere mensen op valtaf.nl.![]()
Mijn lijst van vandaag:
o 2 boterhammen pindakaas
t kiwi
l 3 boterhammen sandwichspread
t bakje optimel yoghurt kers
d combi van sperziebonen, wat pasta, hamblokjes, beetje geraspte kaas
t boterham sandwichspread
Er zijn er heel veel die inderdaad heeeel weinig eten. De 1000 calorieën worden lang niet altijd gehaald en het 1200 calorieën dieet is ook reuze populair. En las laatst dat een dame die elke dag 1000 calorieën eet ook als succesverhaal aangevoerd wordt door de site (ze was van plan dit te blijven doen: ze eet immers om te leven, en leeft niet om te eten). En dan heb ik 't maar even niet over alle meisjes met anorexia e.d.quote:
Is ook een beetje mijn 'probleem': heb eetprobleem gehad, en zulke lijstjes triggeren soms wel een beetje de 'oh, met zo weinig kan 't natuurlijk ook' gedachte. Maar goed, wil toch echt een paar kilo's kwijt, en 't wekelijks wegen en daar invullen geeft mezelf somehow toch een beetje die stok achter de deur.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ja. Kan me er wel wat bij voorstellen, er zijn behoorlijk wat echt magere meisjes.
Toen ik begon hield ik mn lijstjes daar ook bij, en kon ik me de 1200 kcal grens wel indenken. Inmiddels heeft de realiteit me echter ingehaald. Valtaf kijk ik ook allang niet meer, voornamelijk door al die spam die ze sturen
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:55 schreef neen het volgende:
Die paarse verf op hun overals? betekent dat, dat ze reeds gedekt zijn door Frankie?
Ik ook welquote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef Swietje het volgende:
Ik vind die blonde dame van Gijsbert lekker.
Die is het knapst ja, maar José is het leukst.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef Swietje het volgende:
Wij hier nu ook jaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef ihatefastcars het volgende:
BZV 'gemist'. Geen idee dus wat er nu met die Richard gebeurd is. Maar om de avond wel een beetje fout te houden kijken we nu 't Nationaal Songfestival.
Leuke meisjes >>>>>>> lekkere wijvenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Swietje het volgende:
Mja, die blonde lijkt me toch een stuk interessanter in bed.
Ja ik kan ook wel mensen bellen hoor, ik moet gewoon altijd even een drempel over danquote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef neen het volgende:
[..]
Leuke meisjes >>>>>>> lekkere wijven
Bel gewoon een vriend/vriendin sdb, zal je meevallen bij hoeveel je terecht kan. Er kunnen ongetwijfeld ook meer mensen bij jou terecht dan er denken dat ze bij jou terecht kunnen.
Wut?quote:
Hop! Gaat je lukken.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel mensen bellen hoor, ik moet gewoon altijd even een drempel over dan
Die lijkt best op uniek!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef Swietje het volgende:
Je kan ook de hele tijd wakker blijven, moet je zo al naar de kaakchirurg.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben moe, maar wil niet naar bed want als ik wakker word moet ik naar de kaakchirurg.. Huuuu...
Ik ook niet. Want ik heb pukkels en als ik morgen wakker word zijn ze nog groterquote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben moe, maar wil niet naar bed want als ik wakker word moet ik naar de kaakchirurg.. Huuuu...
Ja, dat maakt het niet minder ergquote:Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef neen het volgende:
[..]
Je kan ook de hele tijd wakker blijven, moet je zo al naar de kaakchirurg.
Dus ga lekker op bed als je moe bentquote:Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het niet minder erg
http://www.skin-spa.com/dre-azulenpaste.htmquote:Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Want ik heb pukkels en als ik morgen wakker word zijn ze nog groter
werkt inderdaad goed!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:15 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.skin-spa.com/dre-azulenpaste.htm
Heb je wel even een groen hoofd, maar het helpt. Moet te koop zijn in jouw regio.
Thanks. Ik overweeg ook om weer aan de pil te gaan... Na ruim 15 jaar. Denk namelijk dat het iets hormonaals isquote:Op zondag 30 januari 2011 23:15 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.skin-spa.com/dre-azulenpaste.htm
Heb je wel even een groen hoofd, maar het helpt. Moet te koop zijn in jouw regio.
Postbode kijkt raar op als je zonder te denken 's ochtends een pakje aanneemtquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Postbode kijkt raar op als je zonder te denken 's ochtends een pakje aanneemt
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Thanks. Ik overweeg ook om weer aan de pil te gaan... Na ruim 15 jaar. Denk namelijk dat het iets hormonaals is
Bij mn ouders thuis eet ik altijd op de bank. Maar in mn eigen huis zit ik eigenlijk alleen op de bank als er visite is, en mis ik ruimte op mn aanrecht. Ik kan nergens mn eten snijden, mn pannen die klaar zijn moet ik op de bank zetten en mn bord staat meestal op het tafeltje waar ook mn laptop/boksjes staan. Als ik dan toch niet op mn bank zit, kan ik hem net zo goed verkopen en er een tafel neerzetten waardoor ik meer ruimte heb tijdens het kokenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je bank verkopen voor de eettafel!
Ik weet wel wat ik vaker gebruik
Omdat ik vroeger een zuivere huid had en sinds twee jaar niet meer.quote:
Muh. De pil werkt wel erg goed ja, maar weet je zeker dat je daar wel zin in hebt? Een flinke dosis hormonen...pijnlijke tetten enzo, moodswings. Waren de bijwerkingen bij mij in ieder geval.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Omdat ik vroeger een zuivere huid had en sinds twee jaar niet meer.
Omdat ik eerst dacht dat het alleen aan stress lag, maar dat niet het geval blijkt te zijn.
Sporten, anders eten, andere verzorgingsproducten etc. ook niet helpen.
Antibiotica deden ook niet veel.
Omdat ik 1 week per maand een relatief zuivere huid heb: de derde week van mijn cyclus.
Omdat ik het ook niet meer weet en hier echt heel onzeker van word.
Eigenlijk niet nee. Ik zou er het liefste niet aan beginnen. Maar dit is ook geen doen meer eigenlijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Muh. De pil werkt wel erg goed ja, maar weet je zeker dat je daar wel zin in hebt? Een flinke dosis hormonen...pijnlijke tetten enzo, moodswings. Waren de bijwerkingen bij mij in ieder geval.
Hmmm. Ik ga toch maar eens langs de vrouwenarts...quote:Op zondag 30 januari 2011 23:37 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Testosteron bevordert acne, oestrogeen gaat het juist tegen. Kan ff niet beredeneren waarom het in week 3 beter gaat, misschien helpt het plaatje je. Met het stijgen van de leeftijd daalt de oestrogeenspiegel. Geen idee of dat bij jou al zou kunnen spelen, zo oud ben je nog niet.
Vitamine E is ook goed voor de huid hoorde ik laatst.
Ik ga geen hormonen promoten
Doe ik al. Morgen maar weer eens naar de dokter.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:39 schreef loveli het volgende:
http://acnevitamin.org/vitamin-e-for-acne
Vitamine A, E en zinc. Alleen mogen A en zinc niet tegelijk worden ingenomen, geloof ik. Dan werkt het niet optimaal.
En elke dag simpel een schone kussensloop helpt ook een beetje.
Of het effect van het oestrogeen merk je pas na een paar dagen. Ik kon niet kiezen.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hmmm. Ik ga toch maar eens langs de vrouwenarts...
Misschien is er toch een verband tussen de verhoogde progesteronspiegel en een mooie huid.
Hoop dat het morgen weer beter gaat, zag er ernstig uit met dat verbandquote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Toch eenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef neen het volgende:
Ik weet dat je het niet grappig bedoelde, maar ik moest hier eigenlijk wel om lachenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Echt, soms wou ik dat ik een vent was, of gewoon een plant.
En jij sterkte morgen!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, i wish... maar thanksquote:
Die gaat het nachtkastje afstoffen tijdens de seksquote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Swietje het volgende:
Mja, die blonde lijkt me toch een stuk interessanter in bed.
Dezelfde als die ik heb? Ik ben er echt onwijs blij mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
Hoei, m'n nieuwe foon is verzonden!. Hopelijk komt 'ie morgen!
.
Nee, ik heb na lang wikken en wegen toch voor de HTC Desire gekozenquote:Op maandag 31 januari 2011 08:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dezelfde als die ik heb? Ik ben er echt onwijs blij mee.. En ik hoop maar dat het de nieuwigheid is dat ik zo blij ben met internet erop dat ik gister tot zo'n beetje 1 uur 's nachts in bed heb liggen whatsappen met een collega.
.
Ik denk ook echt dat ik nu al niet meer zonder kan.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb na lang wikken en wegen toch voor de HTC Desire gekozen. Maar het had net zo goed de Samsung kunnen worden. Ze ontlopen elkaar niet veel
. Dat maakte het ook zo moeilijk om te kiezen
. Uiteindelijk de prijs de doorslag laten geven: HTC Desire is toch 100 euro goedkoper en dat is op dit moment wel een zwaarwegend argument voor mij
.
Het is mijn eerste smartphone, dus ik ben heel benieuwd naar de wereld die voor me open gaat. Nooit meer verdwalen, nooit meer foto's met m'n camera maken en vanaf m'n camera op FB zetten, nooit meer Nachtwacht hoeven sms'en hoe laat de trein nou eigenlijk gaat, nooit meer mijn laptop hoeven meeslepen als ik een paar dagen naar mijn ouders ga. En dan heb ik het nog niet eens over alle apps gehad
.
Is dat ook een smartphone? Daar zit dan geen gps op, denk ik? En prepaid internet is hartstikke duur.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
En toch gaat dat allemaal ook prima met mn prepaid sony ericsson van 130 euro!
Maar te duur?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:00 schreef Perruche het volgende:
Ik zou ook wel een smartphone willen, maarja...
Als het werkt voor jou: prima toch? Al kun je voor 12,95 per maand dus een abonnement met internet hebben (alleen moet je je foon dan wel los kopenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er zit inderdaad geen gps op, maar vooralsnog heb ik genoeg aan google maps.
Heb een sim only abo met family voor 17 euro per maand, daar ga ik nooit overheen en dan kan ik bijna onbeperkt met vriendje en familie smsen en bellen
Wat heb je nu uiteindelijk betaald voor je telefoon?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als het werkt voor jou: prima toch? Al kun je voor 12,95 per maand dus een abonnement met internet hebben (alleen moet je je foon dan wel los kopen)
GPS is alleen best wel belangrijk voor mij, want ik ben keigoed in verdwalen en dingen niet kunnen vinden (zelfs als ik een plattegrond uitprint). En dan raak ik in paniek, vooral als het een belangrijke afspraak is. Dus.
En ik voel sociale druk: mijn neefje van 14 heeft ook een HTC Desire, dus ik kan niet aankomen met een telefoon die wel internet maar geen GPS heeft.
352 euro.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat heb je nu uiteindelijk betaald voor je telefoon?
24 maanden.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is je abo voor 12 of 24 maanden?
Ik zag een abo van Tmobile voor 23 euro. 24x23= 552 (gratis telefoon)quote:
Mijn telefoon was gratis bij een abo en na 24 maanden ben ik goedkoper uit dan jij...quote:Op maandag 31 januari 2011 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
24 maanden.
En ja het is veel geld, maar het alternatief was een abo van KPN (of T-Mobile, maar daar hoor ik alleen maar klachten over wb internet) en dan moest ik een deel vd periode 15 euro betalen en de rest van de periode 30 en dat vind ik irritant. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben met een vast, laag bedrag per maand. Bovendien moest ik dan alsnog 150 euro ophoesten voor de telefoon.
Nu krijg ik dus een abonnement van Vodafone (niet via de officiële site, maar via een speciale actie)
Ja, maar jij betaalt een behoorlijk bedrag per maand en ik niet. Het is maar net wat je prettiger vindtquote:Op maandag 31 januari 2011 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn telefoon was gratis bij een abo en na 24 maanden ben ik goedkoper uit dan jij...
Maar je hebt wel meer belminuten denk ik, maar ik krijg de mijne toch al niet op.. Sms'jes verstuur ik nu ook nauwelijks meer, met Whatsapp en Talk van Google op m'n telefoon.
Die heeft mijn man ook, fijn dingetjequote:Op maandag 31 januari 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik heb na lang wikken en wegen toch voor de HTC Desire gekozen.
@ Co: het bedrag dat jij noemt is nog zonder internet. Dus er komt nog 9,95 per maand overheen.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:31 schreef conleche het volgende:
Ik had het gemiddelde genomen: 22,97 om precies te zijn. 19,50 als actiebedrag, daarna 26,45.
Maar goed, als dit voor jou beter werkt!! En ik denk dat je er de eerste tijd heel veel mee gaat spelen en dat wordt vanzelf minder. Maar het blijft echt fijn om te hebben!
DaD: wat is dat precies met die collega? Was dat 1 van de mensen met wie je uit was?
Wat grappig dat je precies andersom reageert als ik zou doen! Mijn financiële situatie kan nu in elk geval alleen maar beter worden, dus ik hou de grote bedragen liever op de bank.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar jij betaalt een behoorlijk bedrag per maand en ik niet. Het is maar net wat je prettiger vindtIk heb nu het geld voor een losse telefoon, maar ik vind het geen prettig idee om elke maand 25-30 euro te MOETEN ophoesten, aangezien ik niet weet hoe mijn financiën er over enige tijd uitzien. Als ik een vast inkomen had zoals jij, dan was het miss een ander verhaal geweest.
Ja maar ik overweeg dus te gaan freelancen (blijf tussendoor wel op zoek naar een vaste baan) en dan is mijn inkomen heel onzeker en onregelmatig. Nú heb ik nog wat geld (en ik krijg ook nog geld uit diverse bronnen, vakantiegeld van school enzo), maar ik weet niet of ik twee jaar lang een 25 á 30 euro kan ophoesten en ik vind het gewoon niet prettig om veel en hoge vaste lasten te hebben. Naast dat ik bang was dat ik verslaafd zou raken, is dat ook één van de redenen dat ik nu pas een smartphone neem. Ik houd gewoon altijd rekening met mindere tijdenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat grappig dat je precies andersom reageert als ik zou doen! Mijn financiële situatie kan nu in elk geval alleen maar beter worden, dus ik hou de grote bedragen liever op de bank.
Vond het al heel wat dat ik dat pastamachientje gekocht had
Nope, was met internet. http://www.studentmobiel.(...)n?gsm_bundle_id=1078quote:Op maandag 31 januari 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ Co: het bedrag dat jij noemt is nog zonder internet. Dus er komt nog 9,95 per maand overheen.
Goedkoop hč?![]()
.
Dat ligt eraan... Valt er iets over te zeggen? :pquote:Op maandag 31 januari 2011 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
@Co/coco: Ja, diezelfde collega. Wat moet ik erover zeggen?.
Ik hoef niet persé gelijk te hebben. Misschien ben ik wel gewoon een zeeuwquote:Op maandag 31 januari 2011 09:39 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie hebben allebei gelijk. Gezien vanuit je eigen situatie.
Hangt er vanaf of je het de baardmans kan vertellen zonder schuldgevoelens.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Absoluut driewerf hartgrondig ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je het de baardmans kan vertellen zonder schuldgevoelens.
Idd, jij en Puff hebben gewoon wel goeie vooruitzichten en jij hebt werk (Puff inmiddels ook, toch?). Als je werkloos bent zonder vooruitzichten en je gaat dan een duur abonnement nemen, dan ben je echt dom bezig.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
I'm with Puff, maar zoals Vik al zegt, waarschijnlijk gaat mijn financiële situatie er alleen maar op vooruit.
Oh, dan valt er ook weinig over te zeggenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Absoluut driewerf hartgrondig ja.
Als ik echt werk had, kon ik niet zoveel fokkenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:44 schreef Viking84 het volgende:
Mj
[..]
Idd, jij en Puff hebben gewoon wel goeie vooruitzichten en jij hebt werk (Puff inmiddels ook, toch?). Als je werkloos bent zonder vooruitzichten en je gaat dan een duur abonnement nemen, dan ben je echt dom bezig.
Je hebt laatst toch een sollicitatiegesprek gehad en toen ben je toch aangenomen? Wanneer begin je dan? Of zeg ik nu iets doms?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als ik echt werk had, kon ik niet zoveel fokken![]()
Een ā twee maanden interen tikt wel hard aan, maar daarna ga ik wel netjes verdienen.
Oh ja, en ik moet ook nog een auto kopen. Dus eigenlijk knijp ik 'm wel een beetje
Als ik m'n rijbewijs heb!quote:Op maandag 31 januari 2011 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt laatst toch een sollicitatiegesprek gehad en toen ben je toch aangenomen? Wanneer begin je dan? Of zeg ik nu iets doms?
Oh ok, dat was de voorwaardequote:
maart/april. Nu geen geld inderdaad, daarom moet ik nu interen op wat ik nog wel heb.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ok, dat was de voorwaarde. Hebben ze ook een termijn gesteld aan het halen van je rijbewijs? (en ik neem aan dat je pas écht aangenomen bent als je het gehaald hebt? Of krijg je nu ook geld van ze?)
Dan heb je idd een sollicitatieplicht (die heb je alleen niet als je voor jezelf gaat beginnen). Toen ik bij een voorlichting was op 10 januari, toen was er ook een vrouw die per 1 februari een baan had en als zij geld wilde krijgen, dan moest ze ook solliciteren. Net alsof je voor 3 weken ergens een baan kunt krijgenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
maart/april. Nu geen geld inderdaad, daarom moet ik nu interen op wat ik nog wel heb.
Ik weet niet of ik nu voor geld in aanmerking zou komen als ik naar het UWV zou stappen, maar dan kom ik vast de sollicitatieplicht enzo in, dus ik weet niet of het al het gedoe wel waard zou zijn.
Ja, maar goed, je wilt als UWV ook niet het signaal uitzenden dat je de organisatie bent waar mensen wel even wat geld kunnen halen als ze even niet genoeg hebben tussen twee banen door. Het UWV is in de eerste plaats gericht op het aan het werk helpen van mensen.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is toch alleen maar zonde van de tijd van dat bedrijf....
Mag ik een contextzin? Ik neem aan dat ze dan niet zeggen: "Ik kun heel goed op mijn handen lopen"quote:Op maandag 31 januari 2011 10:11 schreef Viking84 het volgende:
Wat vinden jullie van 'kan' als alternatief voor 'kun' trouwens? Ik krijg er serieus jeuk van.
Nou, wel zo zielig dat ik blij ben dat ik niet in je schoenen sta!!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind mij trouwens heul niet zieligdaar heb ik helemaal geen tijd voor
.
Daar heb ik ook geen problemen mee. Ik gebruik het zelf ook door elkaar denk ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jij kan dat best, vind ik net zo mooi als jij kunt dat best.
Wacht maar tot de verdoving is uitgewerktquote:Op maandag 31 januari 2011 10:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind mij trouwens heul niet zieligdaar heb ik helemaal geen tijd voor
.
Er is geen regel, behalve dan dat 'kan' ooit niet correct was en tegenwoordig wel. Er schijnt wel een betekenisverschil te zijn:quote:Op maandag 31 januari 2011 10:16 schreef Perruche het volgende:
Wat is de regel dan met kun/kan? Ik weet het verschil niet eens
PMquote:Op maandag 31 januari 2011 10:18 schreef Syrena het volgende:
Razz> Ooohh echt wel zieligMijn oog kon niet meer dicht na mijn bezoekje aan de kaakchirurg, bij het verdoven hadden ze een zenuw meeverdoofd
die loopt kennelijk achterlangs. Toen de verdoving was uitgewerkt was het weg (want het was echt raar haha).
Vik, welke site heb je je abo gevonden??
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:18 schreef Syrena het volgende:
Razz> Ooohh echt wel zieligMijn oog kon niet meer dicht na mijn bezoekje aan de kaakchirurg, bij het verdoven hadden ze een zenuw meeverdoofd
die loopt kennelijk achterlangs. Toen de verdoving was uitgewerkt was het weg (want het was echt raar haha).
Moet kunnen. Ik praatte op de dag zelf een beetje moeilijk (als gevolg vd verdoving, water drinken was ook zo'n succesquote:Op maandag 31 januari 2011 10:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Dat lijkt me wel vreemd ja. Mijn oog voelt wel een beetje slap maar kan nog alles. Ik vond de ingreep zelf reuze meevallen, alleen sta je wel *hups* ineens weer buiten, en toen was ik nogal trillerig en wist even niet hoe ik nou weer naar de wachtruimte/balie kwam
. Maar ik hoorde m'n lief praten met iemand en toen wist ik het weer. Wel fijn dat 'ie mee was
.
Mja, de verdoving begint enigszins uit te werken en het begint wel zeer te doenik ga vandaag maar niet al te hard aan het werk, moet me inlezen voor wat mondelingen morgen en woensdag. Ik hoop dat ik die gewoon kan afnemen, zonder kwijl of ssslrrp-geluiden
.
Ja. Heel irritant lijkt me dat. Gelukkig ging het over, syreen!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:24 schreef Viking84 het volgende:
Wtf, een oog dat niet meer dicht kan?. Kon je ook niet knipperen? Dan droogt je oog toch uit?
Ik las dat als: gelukkig ging het over syreen en niet over mij en ik dacht: nou wat aardig!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja. Heel irritant lijkt me dat. Gelukkig ging het over syreen!
Ben je al aan het koelen?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Twee verstandskiezen lichter, een verdoofd hoofd - zelfs m'n oog doet raar- rijker. 't Viel reuze mee, maar goed, de verdoving is nog niet uitgewerkt natuurlijk. We gaan het zien! Mijn lijstje vandaag wordt denk ik vloeibaar
![]()
Oh, en m'n moeder stáát erop hierheen te rijden, want ik ben zielig, vindt zenou, ik vind het prima hoor. Mag ze lekker brinta voor me maken.
En v.w.b. smartphones, ik zou niet meer zonder m'n iPhone kunnen. Geweldig ding!
Prima tekst! Ik vind het juist een aantrekkelijke manier van formuleren.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:14 schreef Viking84 het volgende:
"Voor goed vindbare webteksten kan je natuurlijk altijd contact opnemen met..." Vooral 'je kan' en 'kan je' vind ik lelijk, maar het schijnt tegenwoordig te mogen.
Oh ja, die lekkere!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg een recept mee voor onder meer Ibu in poedervorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |