abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92069150
Het vorige deel: Slank#1318 - Yes! Een vibrator!

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 30-01-2011 10:58:07 ]
pi_92069222
Oei.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92069237
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92069264
@ Aurum: broodjes bapao kun je hier normaal ook niet kopen. Jammer maar helaas, want ik vnd ze neorm lekker, en volgens mij zijn ze helemaal niet zo ongezond. De lidl had een actie waarin ze ze verkochten. Helaas waren er nog maar 2 verpakkingen, anders had m'n koelkast volgelgen denk ik!
  zondag 30 januari 2011 @ 10:57:11 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92069267
Rome O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92069283
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
@ Aurum: broodjes bapao kun je hier normaal ook niet kopen. Jammer maar helaas, want ik vnd ze neorm lekker, en volgens mij zijn ze helemaal niet zo ongezond. De lidl had een actie waarin ze ze verkochten. Helaas waren er nog maar 2 verpakkingen, anders had m'n koelkast volgelgen denk ik!
Ze zijn ev0l!! 300 kcals. voor 1 zo'n broodje!
pi_92069296
quote:
11s.gif Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Om die reden eet ik ze dan ook niet.
pi_92069320
Oh en sinds de nieuwe layout heb je niet meer in de gaten dat je de lapo hebt. Want als je je post invoert kom je niet op een nieuwe pagina terecht.

[ Bericht 1% gewijzigd door conleche op 30-01-2011 14:40:55 ]
pi_92069406
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind ze ook erg lekker :Y Mjaah, dat witmeel is denk ik niet zo goed voor je. Zitten geen vezels in...is eigenlijk alleen maar carbs :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92069413
Oh en naamtopic O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 30 januari 2011 @ 11:05:36 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92069414
Haaaaaaaaaaai, bedankt voor de info..

Rome, wat tof !

Net wakker :@ en morgen weer om half vijf op, dat is geen goede combi :P

LIjst:
O/L: 2 boterhammen achterham, beschuit kaas, beker melk
T's: appel, sinaasappel, worteltjes, blokje choco, krentenbol met kaas, beschuit jam
D: Don't know, iets met groente :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92069529
quote:
11s.gif Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef conleche het volgende:

[..]

oops!
  zondag 30 januari 2011 @ 11:25:47 #13
331 Merel
Be here now.
pi_92069784
Aurum, ik duw het boek bij iedereen die naar Rome gaat door de strot, dus jij moet ook: SPQR van Luc Verhuyck kost in de pocket-editie slechts 6,95 en is wat mij betreft het aller-aller-aller-leukste en -beste boek om mee te nemen naar Rome als je vooral benieuwd bent naar de verhalen achter alles wat er te zien is. Stukken leuker dan de standaardinfo die je normaal krijgt over wanneer iets gebouwd is en door wie. Je moet er wel een standaard reisgids naast hebben, want SPQR biedt geen routes of plaatjes e.d., maar het is geweldig om ergens te gaan zitten, gewoon eens om je heen te kijken wat je ziet, en dan in SPQR te lezen wat er allemaal over te vertellen valt. Kopen! 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92069789
Mogge!
Rome :s)
Broodje bapao... Op zich lekker, maar soms zitten er stukjes in de vulling en teveel kcal idd, dus daarom eet ik ze niet meer.
  zondag 30 januari 2011 @ 11:29:26 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92069863
Lalalalala!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 30 januari 2011 @ 11:30:51 #16
331 Merel
Be here now.
pi_92069892
Ik eet trouwens de laatste tijd zo slecht :{ Vanavond ook weer. Dus vanaf maandag moet het gewoon afgelopen zijn en ga ik weer gezond doen. Eind december zat ik weer helemaal op de goede weg, maar ergers gedurende januari ging het weer mis. Ik vind het zķ moeilijk om het langere tijd vol te houden. Maar vanaf morgen dus weer een nieuwe poging. Want eind juni moet ik me lekker voelen in bikini :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92069926
Leuk, aurum! Rome is echt heel gaaf.

Ik heb gister voor het eerst in maanden weer de de night away gedanst, hoe heerlijk. O+. Eerst uit eten geweest met een hele hoop collega's, daarna lekker gaan stappen met een aantal daarvan. Bleef uiteindelijk met eentje over (die vriend van Baardmans) en dat was zo gezellig. *O*. En ik lig blijkbaar ook nog best wel een beetje ok in de markt. :o.
  zondag 30 januari 2011 @ 11:41:05 #18
331 Merel
Be here now.
pi_92070140
De vriend van Baardmans probeerde je toch niet te versieren DaD? :o

Ik heb vrijdag een date met de collega. Een echte. Niet zo'n laten-we-na-die-borrel-waar-niemand-mag-zien-dat-we-elkaar-leuk-vinden-samen-naar-huis-gaan-afspraak, maar zo'n echte waarbij je uit eten moet enzo :+ Dus het thema voor de rest van de week wordt: wat trek ik aan??
pi_92070389
@ Merel: Iets wat lekker zit, je mooi staat en wat makkelijk uit kan ;)
Ik zal trouwens dat boekje bestellen :Y

Qua hotels/ B&B nog aanraders?
pi_92070676
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oei.
Hmm?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92070712
mmm...m'n bovenburen hebben zondagochtendsex geloof ik...
pi_92070750
5km, 10,4km/u

En nu pannekoekjesbakkende, van boekweitmeel met volkorenmeel.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92070851
Morning!!

Rome *O*

Pannenkoekjes :9
pi_92070896
Bapao eet ik ook niet, alleen heeeeeel soms de vegetarische wegens geen onherkenbare stukjes. Die broodjes zijn altijd net zo'n deceptie als een burger bij burger king, waarbij je bij de een na laatste hap ineens een hard stukje tegenkomt, en je jezelf dan voor je kop slaat dat je er toch weer in bent getuind, in die gore zooi.

:W goedemorgen!
pi_92070922
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmm?
Beetje hoofdpijn. :+.
pi_92070951
En Merel, nee joh. :o. Dat zou 'ie echt nķķit doen, niet alleen omdat 'ie me niet zit zitten, maar vooral omdat het gewoon een heel lieve jongen is.
pi_92070956
Gisteren trouwens echt superleuke avond gehad, naar de opera geweest ( :o super modern! ). Dat geeft het volgende lijstje:

O: 2 afbakbroodjes (bruin en wit) met salami, jamon serrano en appelgelei
D: restje aardappel kerrie gehakt schotel
T: punt appeltaart met slagroom, 5 bitterballen, 2 wieckse witte
pi_92071285
Wat voor opera was het, Perruche? Ik moest laatst voor een marktonderzoekenquęte een hele vragenlijst invullen over opera's, maar ik wist er eigenlijk helemaal niets van af. Het heeft zo'n suf imago, vind ik :@.

Mijn lijstje van gisteren:
O: twee witte bolletjes, 1 met ham/komkommer en 1 met kaas/komkommer, eitje, thee
L: yoghurt met mandarijntjes, muesli, amandelen, thee
T: borrelnootjes, handje chips, wat toastjes filet americain
D: uit eten met vrienden, vooraf zalm en forel met olijven/tapenade en kappertjes, hoofd lamshaasjes met tijmsaus en een rodekoolsalade :9 heerlijk! En *trots* géén frietjes genomen. Wel een koffie met amaretto na :') dus de schade was er toch wel. Maar 't was heerlijk.

Vandaag maar even balansen. Ga niet rennen want ben wat koortsig en niet helemaal lekker en morgenochtend vroeg (8:00 ;( ) moet ik naar de kaakchirurg voor de twee verstandskiezen links, dus moet wel gezond zijn :).

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2011 12:14:16 ]
pi_92071848
Hoiz 8-) Zit helemaal gekapt en gebaad op de bank, en ontdekte net dat het nergens koopzondag is in de buurt }:| Wel op de meubelboulevard maar daar gaan we niet heen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_92072006
Het stuk heette "legende", naar een verhaal uit 1953. Het verhaal is nogal ingewikkeld. Nou ja, te veel om hier te beschrijven...

zus heeft verstikkende liefde voor broer, die vlucht weg om zijn droomkoningin te redden, ze belanden in een walvis waar ook een priester in zit (jaja). Ze worden bevrijd door walvisjagers van het rijk neoncratio,waar het volk word bestiert door Zamar, een raar wezen. De priester moet Zamar zegenen omdat de drie anders ter dood worden veroordeelt. In de tussentijd is de koningen gevangen door de walvisvaarders. Er gebeuren nog wat dingen tussen broer en zus en de priester gaat dood, en uiteindelijk komen de koningen en de broer bij elkaar terug, de koningin met 3 kinderen, gewekt tijdens de verkrachtingen van de walvisvaarders. En ze leefden nog lang en gelukkig.

Hoezo ouderwets :P
pi_92072022
Wel lekker diner trouwens Razz :9
pi_92072670
goedemorgen :@ :W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_92072815
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:31 schreef Perruche het volgende:
Wel lekker diner trouwens Razz :9
Ja, een aanrader als je een keer in Apeldoorn gaat eten ^O^ !
  zondag 30 januari 2011 @ 13:08:55 #34
236335 neen
schone schijn
pi_92073318
Nou, dat was het wel weer :')
het lijkt niet wat het is
pi_92073455
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef neen het volgende:
wat?
pi_92074166
quote:
:?
pi_92074411
auw. pan vast pakken die uit de oven komt is niet slim. Iemand tips om wat te doen, behalve koelen?
pi_92074461
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
auw. pan vast pakken die uit de oven komt is niet slim. Iemand tips om wat te doen, behalve koelen?
Koelen met lauw water toch maar hoor.
pi_92074504
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Koelen met lauw water toch maar hoor.
al 20 minuten gedaan. doet verdomde zeer en blaar vormt zich..
pi_92074560
Da's niet fijn trutje -O- koelen met lauw water idd.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_92074579
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

al 20 minuten gedaan. doet verdomde zeer en blaar vormt zich..
Oei. Is het een groot stuk? Ik zou er wel een (nat/niet-klevend, vaseline bijvoorbeeld) verbandje omheen doen
pi_92074657
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:44 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Oei. Is het een groot stuk? Ik zou er wel een (nat/niet-klevend) verbandje omheen doen
daar waar je een pan normaal aanraakt. 2 cm ofzo. maar precies daar waar je huid buigt als je een vuist maakt...
pi_92074736
Rottig ;( . Gaasje met vaseline op en dan verbandje omheen dus.
Heb een keer een flinke gehad toen ik bij de panini werkte, de ovenhandschoenen waren lang, maar niet lang genoeg voor een klein persoontje als ik }:|
pi_92074838
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rottig ;( . Gaasje met vaseline op en dan verbandje omheen dus.
Heb een keer een flinke gehad toen ik bij de panini werkte, de ovenhandschoenen waren lang, maar niet lang genoeg voor een klein persoontje als ik }:|
heb niets van dat in huis, laat het maar rustig zo. en de bouef moet maar wachten..
pi_92075312
Leuk, Rome. O+

Which reminds me, ik moet nog een reisje naar Schotland plannen. :) In elk geval naar Glasgow, maar als het even kan willen we ook wel wat uitstapjes maken.
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 30 januari 2011 @ 14:22:12 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92076439
quote:
Wat idd, het is toch niet uit? :o.

Pfff, ik ben de hele dag met die stomme phones bezig.
Niet meer actief op Fok!
pi_92077009
Wat is er loos neen :o.

@uniek: je kan ook via qfly.com zoeken op jouw datum/tijd. Dat zijn meestal de goedkope opties en je kan aangeven dat je perse via amsterdam wil.

Verjaardag hier, dus veel hapjes en lekkere taart. Helaas is de taart die ik gebakken heb populair, nu kan ik geen tweede stuk nemen. En de bel gaat, er is dus weer nieuwe visite.

Ik baal even dat ik zoveel sport per week (4 avonden), hele leuke fotografiecursus gevonden bij het crea, en niet superduur, maar ik kan niet op vrijdagavond 8-half 11 omdat ik dan altijd sport ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_92077617
Chico, kan je niet je sport tijdelijk op een lager pitje zetten als je zo graag die fotografiecursus wil doen?
pi_92077974
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef Swietje het volgende:
Chico, kan je niet je sport tijdelijk op een lager pitje zetten als je zo graag die fotografiecursus wil doen?
Dat weet ik niet zeker. Het is dan wel 3 maanden lang, en een maand na het eind van de cursus wil ik weer gaan meedoen aan een sportwedstrijd. Als je voor een wedstrijd traint is het niet handig om een training per week te missen.

Er is ook een alternatief: een goedkope fotoclub op woensdagavond (precies na een van mn trainingen en in dezelfde stad). Maar daar leer je dan weer niet met een donkere kamer om te gaan, je krijgt wel goede tips enzo. En iemand die ik ken zit daar ook al, dat is misschien wat ongemakkelijk.
pi_92080198
Hmm. Lastig...
Draagt die goedkope fotoclub iets bij aan de kennis die je al hebt? Als je het belangrijk vind om ook te blijven sporten is die goedkope fotoclub misschien wel het overwegen waard. Niet zo boeiend toch of je iemand al kent? En als die fotoclub niets is, dan moet je voor jezelf bepalen wat je belangrijker of leuker vind denk ik..
pi_92080443
Aloha :)

Vanmorgen m'n eerste Evy les gerend O+ Ik ging als een tierelier, eitje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu hebben M. en ik ruzie. Hoera :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92080472
quote:
Oei, enne Neen?
  zondag 30 januari 2011 @ 15:48:27 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92080613
@ Coco:

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_92080725
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
@ Coco:

SPOILER
Heb je gelijk in. Alleen ben ik echt extreem koppig. Hier toegeven dat ik onredelijk ben, lukt me nog wel. Maar dat aan hem moeten toegeven? }:|

Mgoed. Ik zal zo in ieder geval weer even lief gaan doen. Dat is wel het minste. :)
pi_92080881
Coco ~O> Gedraag je. }:|
  zondag 30 januari 2011 @ 15:54:33 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92080985
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Alleen ben ik echt extreem koppig. Hier toegeven dat ik onredelijk ben, lukt me nog wel. Maar dat aan hem moeten toegeven? }:|

Mgoed. Ik zal zo in ieder geval weer even lief gaan doen. Dat is wel het minste. :)
Klein stapje toch? :D Bedenk je maar dat hij dat heel erg van je zal waarderen, waarschijnlijk! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92081003
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:52 schreef Swietje het volgende:
Coco ~O> Gedraag je. }:|
;(

SPOILER
pi_92081038
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Klein stapje toch? :D Bedenk je maar dat hij dat heel erg van je zal waarderen, waarschijnlijk! :Y
*;
pi_92081081
Ow bah. Wat een stom mens ben ik. Mijn hele lijf komt in opstand en wil-niet-toegeven :(

Maar goed. Daar ga ik. <3
  zondag 30 januari 2011 @ 15:59:35 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92081274
Mijn ongelijk toegeven doe ik eigenlijk ook niet. Dan is het al snel van: "Nou dan heb ik maar geen gelijk! :( :'( :{w" *stampvoet* Wel zeg ik af en toe dat ik heel onredelijk kan zijn, dan weet hij dat ik me daar wel van bewust ben :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92081284
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER

SPOILER
loop je tegen 'm te bitchen omdat jij niet lekker in je vel zit? Dat doe ik ook nog weleens :@
pi_92081340
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow bah. Wat een stom mens ben ik. Mijn hele lijf komt in opstand en wil-niet-toegeven :(

Go Coco! Ik vind 't ook moeilijk, maar het is ook wel herkenbaar. Ik zit in een hele drukke periode qua werk, en dan ga ik meteen op standje alles-is-jouw-schuld-je-helpt-me-ook-nooit-nee-ik-wil-niks-leuk-doen-want-ik-ben-druk :') lekker gezellig. Maar goed, als je 't van jezelf weet, weet je ook wat je er aan kunt doen ;).
  zondag 30 januari 2011 @ 16:01:26 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92081367
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

Oh joh, hij kent jou vast ook langer dan vandaag en weet dan vast ook dat je niet zomaar raar doet om het raar doen, zeg maar! Komt vast helemaal goed! O+
pi_92081429
Coco, ik kan precies hetzelfde zijn :@

maar je voelt je straks een stuk beter als je hebt toegegeven :*
  zondag 30 januari 2011 @ 16:05:38 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92081611
Wat herkenbaar Coco....
Vrouwen zitten raar in elkaar :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92082250
Ik vind het best gevaarlijk dat, je ergeren aan iemand in een relatie, als ik dat heb, dan is het zo goed als voorbij. :@ Als iemand irriteert (en dan herhaaldelijk, heb het niet over een enkele keer), dan voel je je superieur op een bepaalde manier en dat is het cruciale punt volgens mij, omdat dat in een relatie geen goede zaak is; ongelijkwaardigheid.

Je op iemand af reageren is niet helemaal hetzelfde trouwens, dat is onschuldiger.

Maar misschien geldt dit alleen voor mij, bedenk ik me nu, dat zou ook best kunnen.
  zondag 30 januari 2011 @ 16:21:07 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92082429
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind het best gevaarlijk dat, je ergeren aan iemand in een relatie, als ik dat heb, dan is het zo goed als voorbij. :@ Als iemand irriteert (en dan herhaaldelijk, heb het niet over een enkele keer), dan voel je je superieur op een bepaalde manier en dat is het cruciale punt volgens mij, omdat dat in een relatie geen goede zaak is; ongelijkwaardigheid.

Je op iemand af reageren is niet helemaal hetzelfde trouwens, dat is onschuldiger.

Maar misschien geldt dit alleen voor mij, bedenk ik me nu, dat zou ook best kunnen.
Nee, niet echt... met mijn huidige relatie heb ik dat niet, met mijn ex-man wel, al vanaf het begin eigenlijks, het is niet voor niks mijn ex.
pi_92082524
Komt goed Coco! Je kan het. O+

Ik ben zo moe. Het lijkt alsof er allemaal extra kilo's aan mijn lijf hangen die elke beweging zo zwaar maken. En ik heb geen tijd voor moe zijn want ik moet leren. :'( Bleh bleh.
pi_92082585
Het kan ook zijn dat je elkaar even voor lief neemt. Zo'n ruzie doet mij vaak wel beseffen wat je allemaal hebt :@
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Mijn ongelijk toegeven doe ik eigenlijk ook niet. Dan is het al snel van: "Nou dan heb ik maar geen gelijk! :( :'( :{w" *stampvoet* Wel zeg ik af en toe dat ik heel onredelijk kan zijn, dan weet hij dat ik me daar wel van bewust ben :P.
Ja vik, je hebt helemaal geen goede relatie volgens de wet van Co :D
  zondag 30 januari 2011 @ 16:24:17 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92082635
Rome O+

Weer thuis. Nu lekker relaxen op de bank :z.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 30 januari 2011 @ 16:26:33 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92082770
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja vik, je hebt helemaal geen goede relatie volgens de wet van Co :D
Ik vind het onzin wat Co zegt. Misschien dat dat voor jou geldt, Co, maar ook al hebben M. en ik dan geen relatie in de strikte zin van het woord: we wonen al wel 7 jaar samen in één huis en we maken flink ruzie, maar toch kunnen we het ook uitstekend met elkaar vinden. Ruzie maken hoort erbij: hij is niet perfect, ik ook niet.

Overigens maakt mijn jongste zus verschrikkelijke ruzie met haar vent (in de zin van borden die sneuvelen etc), maar intussen vieren die 2 over 2 jaar wel mooi hun 25-jarig jubileum.
Niet meer actief op Fok!
pi_92082913
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef conleche het volgende:

Je op iemand afreageren is niet helemaal hetzelfde trouwens, dat is onschuldiger.

Het is eerder af reageren, in mijn geval dan. Ook wat Aurum zegt, ik zit niet helemaal lekker in mn vel en dan krijgt hij het te verduren.

Mgoed, we zijn nu weer lief tegen elkaar. Hij was helemaal blij omdat ik weer lief ben en we weer kunnen knuffelen. Waardeerde het volgens mij ook dat ik mijn verontschuldigen aanbood.

(Als hij dan zo lief is, voel ik me alleen maar een grotere bitch, lol).
  zondag 30 januari 2011 @ 16:30:10 #73
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92082950
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het onzin wat Co zegt. Misschien dat dat voor jou geldt, Co, maar ook al hebben M. en ik dan geen relatie in de strikte zin van het woord: we wonen al wel 7 jaar samen in één huis en we maken flink ruzie, maar toch kunnen we het ook uitstekend met elkaar vinden. Ruzie maken hoort erbij: hij is niet perfect, ik ook niet.

Overigens maakt mijn jongste zus verschrikkelijke ruzie met haar vent (in de zin van borden die sneuvelen etc), maar intussen vieren die 2 over 2 jaar wel mooi hun 25-jarig jubileum.
maar ruzie maken is toch niet hetzelfde als je aan iemand ergeren?

ik kom ook even binnenvallen hoor, hoi allemaal! :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_92083133
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

maar ruzie maken is toch niet hetzelfde als je aan iemand ergeren?

ik kom ook even binnenvallen hoor, hoi allemaal! :P
Nee, ruzie maken moet ook kunnen. Bij mij is het soms alsof ik die moet maken. Zoals de laatste dagen. Dan is niks goed en alles vat ik (bewust) verkeerd op.

Maar goed. Ik ga beter voor mezelf zorgen, liever voor mijn lijf zijn. Dan voel ik me binnenkort weer beter in mijn eigen vel zitten en ben ik meteen een een veel fijner iemand om mee samen te leven :)
pi_92083143
Waar ik me bij mijn eerste vriendje pas echt aan ergerde was dat we nooit ruzie maakten.
  zondag 30 januari 2011 @ 16:35:16 #76
236335 neen
schone schijn
pi_92083241
Ach ja, als je soms niet zo lekker in je vel zit ofzo dan gebeurd dat. Erg goed dat je het zelf doorhebt en goegeeft ^O^ petje af! Hopelijk gaat het straks weer wat beter dan.

En Chico moet gewoon kiezen denk ik, als je denk dat de ene cursus echt beter is dan de andere zou ik daarop geen concessies doen. Dus nu of een wedstrijd + veel trainen of minder trainen, geen wedstrijd en die betere cursus.
pi_92083266
Neen, wat was er nou aan de hand?
pi_92083432
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb het toch ook niet over ruziemaken? Dat is geheel andere koek. (Nu snap ik je problemen met syllogismen! :P ) Als je ruzie maakt hoeft dat niet voort te komen uit een irritatie en als je je irriteert hoeft daar ook niet per se ruzie van te komen. Ik had het over ergeren omdat coco dat zei, dat ze dat nogal vaak had de laatste tijd.

Ik heb het over dat hij je irriteert. Hij als persoon. En de (kleine) dingen die hij doet.
Als je eens flink ruzie maakt om wat dan ook, daar heb ik het niet over. Sterker nog, daar ben ik juist een groot voorstander van. Niet per se de ruzie, maar wel dat je het direct zegt, als je iets op je hart hebt en het niet laat sluimeren tot iets groters en dat is maar al te makkelijk, omdat je dan de sfeer niet wilt verpesten....
  zondag 30 januari 2011 @ 16:42:05 #79
236335 neen
schone schijn
pi_92083543
O ja, ik ging wat om met iemand maar nu niet meer zo. Vind het ook niet zo erg verder.
pi_92083589
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef neen het volgende:
O ja, ik ging wat om met iemand maar nu niet meer zo. Vind het ook niet zo erg verder.
Da's dikke prima dan, neen. :*

En dan in jouw definitie van die uitdrukking
pi_92083655
neen, mocht je er over willen praten, ik weet zeker dat iedereen hier met liefde naar je luistert. Niet alles altijd opkroppen hč. :*.
pi_92083795
Toch jammer neen! :*
pi_92083857
pi_92083975
Oeh, dikke vinger!
Doet nog veel pijn?
pi_92084000
;( Arm handje
pi_92084087
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oeh, dikke vinger!
Doet nog veel pijn?
heel erg. en vanavond geen boeuf bourgignon denk ik. Nu wel troost chips van het tankstation. ben maar even naar de dokter geweest, nadat plekken wit begonnen te worden. typen gaat langzaam met links en de pink van rechts....
pi_92084199
Jagar wat klote :*
  zondag 30 januari 2011 @ 16:57:02 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92084209
Hoe komt dat, jagär? Of heb ik daar overheen gelezen? :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_92084241
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef neen het volgende:
:*
pi_92084322
En ouch, Jagar. Beterschap met je hand <3
pi_92084482
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:57 schreef Viking84 het volgende:
Hoe komt dat, jagär? Of heb ik daar overheen gelezen? :@.
hete pan, m'n hand zei psshhhh
  zondag 30 januari 2011 @ 17:03:59 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92084522
Ik lees het net terug idd. Pijnlijk! :X. Kusje erop :*.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 30 januari 2011 @ 17:14:04 #93
236335 neen
schone schijn
pi_92084999
Donders wat een verband. Ik hoorde dat tijgerbalsem de pijn wat wegneemt bijndat soort plekken. Of dat ook war is weet ik niet.
pi_92085314
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef neen het volgende:
Donders wat een verband. Ik hoorde dat tijgerbalsem de pijn wat wegneemt bijndat soort plekken. Of dat ook war is weet ik niet.
:o dat lijkt mij een zeer pijnlijk broodje aap verhaal!! Puff?

Eigenlijk is je hand in een teiltje water houden het enige wat de pijn verzacht maar ja, dan kan je echt niks meer beginnen.

Over niks meer beginnen gesproken: ik had mezelf beloofd dat ik vandaag echt niks hoefde te doen, behalve lezen en serietjes kijken , maar het ging gewoon niet! Ik moest opruimen en afwassen en 2 wassen draaien en en en...........eigenlijk nog veel meer.

Er is wel een downside aan je eigen baas zijn hoor! Maar nu lig ik dan toch eindelijk in bed serietjes te kijken en stop het gevoel van nog 1000 dingen te moeten heel ver weg. :P
  zondag 30 januari 2011 @ 17:25:09 #95
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92085510
ouch jagar!

ik heb altijd een tube pijnstillende (/verdovende?) zalf in huis voor brandwonden, werkt heel goed! mijn vader neemt het altijd mee uit de UK omdat het hier niet zonder recept te krijgen is, maar misschien in zweden wel?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_92085587
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef Blurred86 het volgende:
ouch jagar!

ik heb altijd een tube pijnstillende (/verdovende?) zalf in huis voor brandwonden, werkt heel goed! mijn vader neemt het altijd mee uit de UK omdat het hier niet zonder recept te krijgen is, maar misschien in zweden wel?
ik laat het maar gewoon zo, moet het verband er 2 dagen oplaten...

nu kijken wat ik met werk doe...
pi_92085737
Jagär :o. Kusje d'r op :*. Goed dat je naar de dokter gegaan bent hoor.

Wij hebben het ganse huis weer aan kant, ik heb gister uitgebreid gestoft & gepoetst, vandaag de ramen gelapt en het huis is grondig gestofzuigd. We hebben nu de bench binnengezet en gaan proberen Hond daar wat in te houden (niet opgesloten) zodat het huis iets minder totaal verhondehaart.
  zondag 30 januari 2011 @ 17:30:58 #98
236335 neen
schone schijn
pi_92085820
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef conleche het volgende:

[..]

:o dat lijkt mij een zeer pijnlijk broodje aap verhaal!! Puff?

Ik kan het ook niet terugvinden :') iemand zei het ooit tegen me op facebook, wat een bonafide bron is dat. Nou ja gezien mijn vrienden zou het idd wel eens totaal tegenovergesteld kunnen werken bedenk ik me zo.
  zondag 30 januari 2011 @ 17:33:10 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92085919
Neen, jij bent lief O+

Jeager, auwww.. dat doet heel veel pijn ja....

Goed bezig Sigme! Wij waren ook net aan het opruimen, de kinderen zijn weer weg, dus dan moet alles weer aan kant, volgens mijn vriend iig :D

Vriend heeft vlucht geboekt naar zweden, 220E voor een retourtje. Tja, geen elfstedentocht hier, dan maar daar 3 dagen schaatsen :)
pi_92085964
• havermoutpap
• uurtje beesten
• 5 km hardlopen, 10,4 km/u
• pannekoeken (ik denk 250gr bloem boekweit/volkoren) met beleg (boter, kaas, ham)
• 4 krekkers met beleg (boter, ham, pindakaas)
• 1,5 uur ramenlappen
• uurtje wandelen
• uurtje beesten
• 1 kasteelbier 11% - de typevaardigheden nemen al weer ernstig af
avondeten: witlof met rollade
toe: turkse yoghurt
pi_92085993
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef neen het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet terugvinden :') iemand zei het ooit tegen me op facebook, wat een bonafide bron is dat. Nou ja gezien mijn vrienden zou het idd wel eens totaal tegenovergesteld kunnen werken bedenk ik me zo.
Ik zou het inderdaad niet doen :X
Flammazinecrčme wordt nog weleens gebruikt, maar ik weet eigenlijk niet of dat een drogisterijproduct is.
pi_92086040
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:

Vriend heeft vlucht geboekt naar zweden, 220E voor een retourtje. Tja, geen elfstedentocht hier, dan maar daar 3 dagen schaatsen :)
^O^ Koel!

Met z'n tweetjes of gaan zonen (& aanhang) ook mee?
  zondag 30 januari 2011 @ 17:38:31 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92086143
quote:
14s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:35 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^ Koel!

Met z'n tweetjes of gaan zonen (& aanhang) ook mee?
Hij gaat alleen, tis mij daar te koud :D
Nee, ik hou niet zo van schaatsen... Hij wil zo graag maar wil mij niet alleen laten, dus ik heb nu de ticket besteld, moet ie toch.
En nou is hij zo ongelooflijk blij O+, daar doe ik het voor!! Hij is nou nog 49 en fit, volgend jaar weet je het maar nooit.

Hij is zo blij :D
pi_92086261
O, PM eens waar precies je dan nog kan schaatsen in Zweden, uniek?
Ik zit nu ook al die sites af te speuren, we twijfelen voor de voorjaarsvacantie nog tussen schaatsen in Zweden, of naar Barcelona, Sevilla of Madrid...
pi_92086334
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hij gaat alleen, tis mij daar te koud :D
Nee, ik hou niet zo van schaatsen... Hij wil zo graag maar wil mij niet alleen laten, dus ik heb nu de ticket besteld, moet ie toch.
En nou is hij zo ongelooflijk blij O+, daar doe ik het voor!! Hij is nou nog 49 en fit, volgend jaar weet je het maar nooit.

Hij is zo blij :D
Mijn vriend is net jarig geweest en de magische grens voorbij ;( :P

Maar echt super lief van je zeg _O_ O+
  zondag 30 januari 2011 @ 17:47:16 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92086566
Toch grappig Progje dat wij allebei een partner hebben die wat ouder zijn.

Merk er niks van.. jij?
pi_92086621
Lief van je, uniek.
pi_92086741
quote:
5s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:40 schreef Laureline het volgende:
O, PM eens waar precies je dan nog kan schaatsen in Zweden, uniek?
Ik zit nu ook al die sites af te speuren, we twijfelen voor de voorjaarsvacantie nog tussen schaatsen in Zweden, of naar Barcelona, Sevilla of Madrid...
La Palma..?
pi_92086817
Aargh. Hormonen. :r .
  zondag 30 januari 2011 @ 17:53:28 #110
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92086853
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die moet je ook niet eten... :')
pi_92086969
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Die moet je ook niet eten... :')
Ja, kom je mooi op tijd mee.
  zondag 30 januari 2011 @ 17:56:54 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92087020
Lijstje:
O/L: 2 boterhammen achterham, beschuit kaas, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T's: appel, sinaasappel, beschuit ham, gekookt ei, blokje choco
D: Gebakken kipfilet/ui/paprika, verse doperwten, wortelen, romige pasta en komkommersalade
T: 450 gr. ,magere kwark
pi_92087307
Tof Uniek, waar gaat hij precies heen? Jammer dat je niet meegaat, hadden we kunnen meeten. Ik woon 40 minuten van Stockholm af....
pi_92087485
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch grappig Progje dat wij allebei een partner hebben die wat ouder zijn.

Merk er niks van.. jij?
Nee eigenlijk niet.. Iedereen schat hem gelukkig ook eind 30, begin 40 en hij heeft 9 van de 10x meer energie dan ik :')

Maar wat ik wel eens moeilijk vind, is dat hij gewoon al een heel verleden heeft.... (kinderen, bemoeierige ex-vrouw en dat soort dingen)
pi_92087512
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja ik word er af en toe ook echt helemaal gestoord van....
pi_92087634
O: - :z :z
L: fruitsmoothie (peer, mango, mandarijn, magere yoghurt), halfvolle melk
T: bak yoghurt
T: stuk komkommer
D: kip uit de oven, doperwtjes, rauwkost, gebakken aardappeltjes
T: verse sinaasappelsap
pi_92087686
quote:
13s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:08 schreef progje het volgende:

[..]

Ja ik word er af en toe ook echt helemaal gestoord van....
Ja, het is bij jou vaak nogal erg ook hč...

Ik ben vooral een ontzettend wijf aan het zijn de laatste dagen. Voel me dik, lelijk en stom en dat zal ook wel zijn waarom Baardmans niets meer van zich laat horen (oh jee, al 3 hele uren niet!). Dat 'ie gister een briefje voor me had geschreven waarin stond dat ik de liefste ben vergeet ik voor het gemak op zulke moment maar gewoon even.
pi_92087768
quote:
13s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ben vooral een ontzettend wijf aan het zijn de laatste dagen. Voel me dik, lelijk en stom en dat zal ook wel zijn waarom Baardmans niets meer van zich laat horen
(oh jee, al 3 hele uren niet!). Dat 'ie gister een briefje voor me had geschreven waarin stond dat ik de liefste ben vergeet ik voor het gemak op zulke moment maar gewoon even.
ik heb de duutser niet eens gebeld toen ik zat te janken van de pijn om mn hand...vond dat het zijn beurt was om te bellen, en werd toen boos omdat hij niet gelijk dat moment belde... 8)7
pi_92087803
quote:
13s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ben vooral een ontzettend wijf aan het zijn de laatste dagen. Voel me dik, lelijk en stom en dat zal ook wel zijn waarom Baardmans niets meer van zich laat horen (oh jee, al 3 hele uren niet!). Dat 'ie gister een briefje voor me had geschreven waarin stond dat ik de liefste ben vergeet ik voor het gemak op zulke moment maar gewoon even.
fijn he... :r :r

En wat ik altijd helemaal zo idioot vind is, ik WEET dat het door mijn hormonen komt en jij dus duidelijk ook.. Maar je kan echt helemaal niks veranderen aan hoe je je voelt :r
  zondag 30 januari 2011 @ 18:15:53 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92087842
Aw mademoiselles, wat maken mensen zichzelf het vaak lastig he! :o

Smooch voor Nynke's hand en de hormonalen onder ons.

Lief, dat briefje van Baardmans O+
pi_92088134
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik heb de duutser niet eens gebeld toen ik zat te janken van de pijn om mn hand...vond dat het zijn beurt was om te bellen, en werd toen boos omdat hij niet gelijk dat moment belde... 8)7
Oh, herkenbaar. :P. *grouphormonenhug!*

Ik ben inmiddels ook volledig onterecht aardig pissig. :').
pi_92088206
Hormonsters. })
pi_92088303
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, herkenbaar. :P. *grouphormonenhug!*

Ik ben inmiddels ook volledig onterecht aardig pissig. :').
bel hem even, dan is alles weer goed. heb ik ook gedaan!

boh, ik voelde me vanmiddag even flink alleen. niets kunnen, alleen naar de dokter voor de eerste keer in een vreemd land...geen eten, hoe moet ik mn rits vast doen...nu gaa het wel weer, maar baalde behoorlijk..
  zondag 30 januari 2011 @ 18:37:34 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92088893
Stelletje wijven! :P

:* voor je hand Jagar!
pi_92088908
Damn, we maken het onszelf idd allemaal maar lastig. Ergens stiekem fijn dat ik tenminste niet de enige ben :@

Maar, ik hoop uiteraard dat jullie je snel weer fijner/liever/beter voelen.

DaD, wat ongelooflijk lief van dat briefje O+ En je bent een lekker wijf, je moet dat alleen zelf nog even geloven :*

Jagar (eigenlijk vind ik "trutje" heel lief klinken, maar ik vind 't toch raar om te typen :P ), heb je de Duutser inmiddels al gebeld? Voel je je vast een stuk beter :)

Maria, zie ik jou dadelijk in WoW? ;)
pi_92089054
Ow! Ik heb gisteren trouwens mijn eerste Fokker in het echt gezien :D Loslopend wild, zogezegd.

Kennen jullie FusionFreak? Da's een nogal aparte gast (zal zo even een fotootje opzoeken) en ik 'ken' hem alleen maar omdat ik af en toe lurk in andere topics. Mgoed, gisteren zagen M. en ik hem ineens in het wild lopen :D

We leken wel twee kleine kinderen die een beroemdheid zagen :') _O-

Deze gast dus:

SPOILER
pi_92089361
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

bel hem even, dan is alles weer goed. heb ik ook gedaan!

boh, ik voelde me vanmiddag even flink alleen. niets kunnen, alleen naar de dokter voor de eerste keer in een vreemd land...geen eten, hoe moet ik mn rits vast doen...nu gaa het wel weer, maar baalde behoorlijk..
Kan ik me heel goed voorstellen, toen ik ziek was in Amerika voelde ik me ineens ook een stuk meer alleen. Sterkte met je hand. :*
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? zondag 30 januari 2011 @ 18:46:47 #128
70532 loveli
N
pi_92089374
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:41 schreef Merel het volgende:
De vriend van Baardmans probeerde je toch niet te versieren DaD? :o

Ik heb vrijdag een date met de collega. Een echte. Niet zo'n laten-we-na-die-borrel-waar-niemand-mag-zien-dat-we-elkaar-leuk-vinden-samen-naar-huis-gaan-afspraak, maar zo'n echte waarbij je uit eten moet enzo :+ Dus het thema voor de rest van de week wordt: wat trek ik aan??
Bijlezende, je nieuwe laarzen. En met de kans spuit 11 te zijn, pics?
crap in = crap out
  zondag 30 januari 2011 @ 18:50:21 #129
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92089580
Hoooi!
Terug van weekendje weg en ik heb er wel van genoten O+

nu twijfel ik alleen of hij mij ook wel leuk (genoeg) vindt. misschien doe ik wel mee met de hormonen :')

O en ik was dus sinds 2 jaar weer in bad geweest, wat heel lekker was, en heel heet ook vooral. En toen ik opstond om af te douchen viel ik flauw :|W gelukkig was ik niet alleen in bad en werd ik opgevangen :@
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 30 januari 2011 @ 18:57:14 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92089872
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow! Ik heb gisteren trouwens mijn eerste Fokker in het echt gezien :D Loslopend wild, zogezegd.

Kennen jullie FusionFreak? Da's een nogal aparte gast (zal zo even een fotootje opzoeken) en ik 'ken' hem alleen maar omdat ik af en toe lurk in andere topics. Mgoed, gisteren zagen M. en ik hem ineens in het wild lopen :D

Deze gast dus:

SPOILER
Oh, dat is niet echt iemand waar je overheen kijkt zeg maar :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 30 januari 2011 @ 18:57:18 #131
70532 loveli
N
pi_92089875
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Boegem balsem. Als het een echte brandwond wordt honing erop smeren. Iets met suiker => bacterievrij en enzymen => wondgenezing. Helpt echt.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 30 januari 2011 @ 18:59:06 #132
70532 loveli
N
pi_92089969
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER

SPOILER
Winterdipje? Vitamine D, beweging. Zulks. :*

Tof dat je je onredelijkheid toegeeft. Enne... Lieb solang du lieben kannst!
http://www.recmusic.org/lieder/get_text.html?TextId=5788

[ Bericht 2% gewijzigd door loveli op 30-01-2011 19:07:08 ]
crap in = crap out
pi_92090218
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Hoooi!
Terug van weekendje weg en ik heb er wel van genoten O+

nu twijfel ik alleen of hij mij ook wel leuk (genoeg) vindt. misschien doe ik wel mee met de hormonen :')

O en ik was dus sinds 2 jaar weer in bad geweest, wat heel lekker was, en heel heet ook vooral. En toen ik opstond om af te douchen viel ik flauw :|W gelukkig was ik niet alleen in bad en werd ik opgevangen :@
Hmmmm, je bent niet zo heel lang geleden ook al flauw gevallen in de douche toch? Misschien toch een keer naar de HA?

En waarom twijfel je aan of hij je wel leuk vindt? Hij liet je in ieder geval niet vallen!
  zondag 30 januari 2011 @ 19:07:15 #134
277802 _Calimero_
pi_92090417
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmm, je bent niet zo heel lang geleden ook al flauw gevallen in de douche toch? Misschien toch een keer naar de HA?

En waarom twijfel je aan of hij je wel leuk vindt? Hij liet je in ieder geval niet vallen!
hmm, ja nu je het zegt. toen was ik (ook) ziek (nou ja, nu nog maar half, flink verkouden meer). Volgens hem kwam het misschien omdat ik niet gewend ben in bad te gaan en het nogal een heet bad was. Ik voelde het overigens wel aankomen, was al onderweg om te gaan zitten :')

Waarom? een 'gevoel' hahaha. omdat we dinsdag naar filmfestival zouden gaan en hij gister al had aangegeven dat hij misschien een vergadering heeft en ik nu bang ben dat ie dat alleen zegt omdat hij dan niet met mij hoeft af te spreken.
En omdat ik nog geen smsje heb gehad waarin hij zegt dat ie het leuk vond 8)7 (ik heb er wel eentje gestuurd dat ik hoop dat ie niet ziek wordt door mij oO< ) en omdat ie volgens mij iemand is die zich héél moeilijk bindt aan mensen en snel het gevoel heeft beperkt te worden door een ander..
  zondag 30 januari 2011 @ 19:08:40 #135
277802 _Calimero_
pi_92090473
o en die onredelijkheid is hier ook herkenbaar :7
en als ik me heel erg ga ergeren aan kleine dingen van iemand, dan is het voor mij ook over, net als bij Co. (hence het uitmaken met de vorige oO< )
  Vis een optie? zondag 30 januari 2011 @ 19:13:27 #136
70532 loveli
N
pi_92090663
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:08 schreef _Calimero_ het volgende:
o en die onredelijkheid is hier ook herkenbaar :7
en als ik me heel erg ga ergeren aan kleine dingen van iemand, dan is het voor mij ook over, net als bij Co. (hence het uitmaken met de vorige oO< )
Dat "vorige" impliceert dat deze ook wel potentie heeft om serieus te worden?
crap in = crap out
  zondag 30 januari 2011 @ 19:15:00 #137
277802 _Calimero_
pi_92090730
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat "vorige" impliceert dat deze ook wel potentie heeft om serieus te worden?
dat was niet de bedoeling.. dat weet ik nog niet, de tijd zal het leren ;)
pi_92091412
Eerste keer zelf pizza gemaakt!
Nou ja... Het is meer belegde focaccia. Maar alsnog goed voer :s)
  zondag 30 januari 2011 @ 19:39:37 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92091885
Mijn verse doperwten bleken verse jonge kapucijners te zijn :P
Heerlijk met verse nootmuskaat en mosterd O+
pi_92092505
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef Swietje het volgende:
O: - :z :z
L: fruitsmoothie (peer, mango, mandarijn, magere yoghurt), halfvolle melk
T: bak yoghurt
T: stuk komkommer
D: kip uit de oven, doperwtjes, rauwkost, gebakken aardappeltjes
T: verse sinaasappelsap
Sjeesis Swiet, dit zie ik nu pas: dit is wel erg weinig he! Je hebt eigenlijk een fatsoenlijke maaltijd gehad vandaag...
pi_92092558
quote:
16s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Sjeesis Swiet, dit zie ik nu pas: dit is wel erg weinig he! Je hebt eigenlijk een fatsoenlijke maaltijd gehad vandaag...
goed, is mijn lijst niet veel beter:
O: 3 zelfgebakken witte broodjes met rooomboter en hagelslag
T: beschuit met hagelslag
T: halve zak chips, flesje cola light
D: opgebakken stamppot zuurkool
T; applecrumble met ijs
pi_92092997
zeer late O: dubbele boterham met pindakaas
T: 2 sinaasappels
L: witlofsalade
T: sinaasappel
T: boterham met kipfilet
D: Pizza met tomatensaus, paprika, halve bol mozarella en 3 ansjovisjes
T: toetje van de maand
pi_92093090
Note to self: lees geen lijstjes van andere mensen op valtaf.nl. :N

Mijn lijst van vandaag:
o 2 boterhammen pindakaas
t kiwi
l 3 boterhammen sandwichspread
t bakje optimel yoghurt kers
d combi van sperziebonen, wat pasta, hamblokjes, beetje geraspte kaas
t boterham sandwichspread
pi_92093133
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

Deze gast dus:

SPOILER
Heb je naar 'm gezwaaid? Volgens mij is 'ie vrij onschuldig gestoord, afgaande op z'n posts. Ziet hij er in het echt vervaarlijker uit?
pi_92093261
Oh, en ik doe niet aan hormonen, ik ben de gelijkmatigheid zelve.
SPOILER
  zondag 30 januari 2011 @ 20:10:22 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92093292
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

Maria, zie ik jou dadelijk in WoW? ;)
I am on my way! :D O+
pi_92093318
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef ihatefastcars het volgende:
Note to self: lees geen lijstjes van andere mensen op valtaf.nl. :N

Mijn lijst van vandaag:
o 2 boterhammen pindakaas
t kiwi
l 3 boterhammen sandwichspread
t bakje optimel yoghurt kers
d combi van sperziebonen, wat pasta, hamblokjes, beetje geraspte kaas
t boterham sandwichspread
Wat dan? Eten ze daar niets?
pi_92094000
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat dan? Eten ze daar niets?
Er zijn er heel veel die inderdaad heeeel weinig eten. De 1000 calorieën worden lang niet altijd gehaald en het 1200 calorieën dieet is ook reuze populair. En las laatst dat een dame die elke dag 1000 calorieën eet ook als succesverhaal aangevoerd wordt door de site (ze was van plan dit te blijven doen: ze eet immers om te leven, en leeft niet om te eten). En dan heb ik 't maar even niet over alle meisjes met anorexia e.d.
pi_92094457
Hmm ja. Kan me er wel wat bij voorstellen, er zijn behoorlijk wat echt magere meisjes.
Toen ik begon hield ik mn lijstjes daar ook bij, en kon ik me de 1200 kcal grens wel indenken. Inmiddels heeft de realiteit me echter ingehaald. Valtaf kijk ik ook allang niet meer, voornamelijk door al die spam die ze sturen :P
pi_92095819
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ja. Kan me er wel wat bij voorstellen, er zijn behoorlijk wat echt magere meisjes.
Toen ik begon hield ik mn lijstjes daar ook bij, en kon ik me de 1200 kcal grens wel indenken. Inmiddels heeft de realiteit me echter ingehaald. Valtaf kijk ik ook allang niet meer, voornamelijk door al die spam die ze sturen :P
Is ook een beetje mijn 'probleem': heb eetprobleem gehad, en zulke lijstjes triggeren soms wel een beetje de 'oh, met zo weinig kan 't natuurlijk ook' gedachte. Maar goed, wil toch echt een paar kilo's kwijt, en 't wekelijks wegen en daar invullen geeft mezelf somehow toch een beetje die stok achter de deur.
pi_92098557
BZV was weer leuk :')

M'n lijstje vandaag was inderdaad niet fantastisch maar ja...heb wel nog een mandarijntje genomen. :')
  zondag 30 januari 2011 @ 21:22:33 #153
236335 neen
schone schijn
pi_92098559
BzV gekeken met huisgenoot en z'n vriendje :')

Gijsbert is zekers wel de meest ontspannen boer, daarom heeft hij ook de mooiste én de leukste vrouwen. Wat een held.
  Vis een optie? zondag 30 januari 2011 @ 21:23:08 #154
70532 loveli
N
pi_92098612
Gut, neen in het BZV-topic :') _O- _O_
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:55 schreef neen het volgende:
Die paarse verf op hun overals? betekent dat, dat ze reeds gedekt zijn door Frankie?

[ Bericht 40% gewijzigd door loveli op 30-01-2011 21:29:57 ]
crap in = crap out
pi_92098640
Ik vind die blonde dame van Gijsbert lekker. :P
pi_92099309
BZV 'gemist'. Geen idee dus wat er nu met die Richard gebeurd is. Maar om de avond wel een beetje fout te houden kijken we nu 't Nationaal Songfestival. :P
pi_92099585
lijstje van vandaag:

O: allbran+sinaasappelsap
T: bolletje mozarella
L: stukken focacciabrood (En bonuspunten gescoord door de helft van mijn huuuge foccaciabrood naar mijn Vati te brengen).
D: 1 pizza met geitenkaas, spekjes en rode ui. Maar de geitenkaas overheerst nogal qua smaak -O-
T: 1/2 bak kwark en 25 gram amandelen.
pi_92099691
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef Swietje het volgende:
Ik ook wel :9~

Heb het alleen nog niet gezien want ik heb (expres) geen tv aansluiting, dus zo even op uitzendinggemist kijken.
  zondag 30 januari 2011 @ 21:36:34 #159
236335 neen
schone schijn
pi_92099741
quote:
Die is het knapst ja, maar José is het leukst.
pi_92100204
quote:
Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef ihatefastcars het volgende:
BZV 'gemist'. Geen idee dus wat er nu met die Richard gebeurd is. Maar om de avond wel een beetje fout te houden kijken we nu 't Nationaal Songfestival. :P
Wij hier nu ook ja :')
pi_92100259
Mja, die blonde lijkt me toch een stuk interessanter in bed. O-)
  zondag 30 januari 2011 @ 21:43:28 #162
236335 neen
schone schijn
pi_92100295
Te irritant trouwens, die koters bij de AH die voetbalplaatjes willen. Staan een beetje te schreeuwen achter een hek :r
pi_92100401
Ik ben ook nogal hormonaal trouwens, ik heb gisteren een jongen verrot gescholden om iets wat hij maanden geleden heeft gezegd, hij begreep er natuurlijk geen bal van want hij is een man, en nu is hij ook boos en ik geloof dat de vriendschap die toch al een stuk minder was nu eigenlijk wel voorgoed verpest is. Hij zei nog wel dat ik misschien eens met iemand moest praten .

En ik heb genoeg andere vrienden, waarvan ik er bij geen het gevoel heb dat ik ze nu kan bellen om even uit te huilen. Best eenzaam.

Echt, soms wou ik dat ik een vent was, of gewoon een plant. :{
pi_92100448
Shiny -O-
  zondag 30 januari 2011 @ 21:45:45 #165
236335 neen
schone schijn
pi_92100489
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Swietje het volgende:
Leuke meisjes >>>>>>> lekkere wijven

Bel gewoon een vriend/vriendin sdb, zal je meevallen bij hoeveel je terecht kan. Er kunnen ongetwijfeld ook meer mensen bij jou terecht dan er denken dat ze bij jou terecht kunnen.
pi_92100586
:9~
pi_92101181
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef neen het volgende:

[..]

Leuke meisjes >>>>>>> lekkere wijven

Bel gewoon een vriend/vriendin sdb, zal je meevallen bij hoeveel je terecht kan. Er kunnen ongetwijfeld ook meer mensen bij jou terecht dan er denken dat ze bij jou terecht kunnen.
Ja ik kan ook wel mensen bellen hoor, ik moet gewoon altijd even een drempel over dan :)
pi_92101216
Shiny. :*.
pi_92101440
Au Jägar! Hoop dat je hand snel opknapt! :*
  zondag 30 januari 2011 @ 21:57:46 #170
236335 neen
schone schijn
pi_92101534
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef Swietje het volgende:
:9~
Wut?

quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ja ik kan ook wel mensen bellen hoor, ik moet gewoon altijd even een drempel over dan :)
Hop! Gaat je lukken.
pi_92101734
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:57 schreef neen het volgende:

[..]

Wut?

Lekkere wijven.
pi_92101740

Hoe is het eigenlijk met je? lang niet gesproken! Met de studie enzo?
pi_92104638
Ah shiny :*.

En :* op jagar dr hand. Klinkt pijnlijk :o.

Ik heb een eettafel, nu nog kijken of het werkt en stoelen kopen + bank verkopen. Want die staat nu wel gruwelijk in de weg. Jammer wel dat ik duizend dingen had moeten doen en nu vanavond alleen maar die eettafel in elkaar heb gezet. Ik denk dat ik zo maar vroeg ga slapen dan kan ik morgenochtend nog de afwas doen.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:51:28 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92105443
Hoi. Jullie zijn grappig :D Heb wel medelijden met jullie partners :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_92105532
Tinkepink, nú met flinke boost voor je zelfvertrouwen.

[/reclametekst]
pi_92105615
Tink O+
pi_92105656
Je bank verkopen voor de eettafel!
Ik weet wel wat ik vaker gebruik :')
pi_92105984
quote:
Die lijkt best op uniek!
pi_92106042
Ik ben moe, maar wil niet naar bed want als ik wakker word moet ik naar de kaakchirurg.. Huuuu...
  zondag 30 januari 2011 @ 23:03:00 #180
236335 neen
schone schijn
pi_92106095
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben moe, maar wil niet naar bed want als ik wakker word moet ik naar de kaakchirurg.. Huuuu...
Je kan ook de hele tijd wakker blijven, moet je zo al naar de kaakchirurg.
  zondag 30 januari 2011 @ 23:03:20 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92106107
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ook niet. Want ik heb pukkels en als ik morgen wakker word zijn ze nog groter :'(
pi_92106127
quote:
Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef neen het volgende:

[..]

Je kan ook de hele tijd wakker blijven, moet je zo al naar de kaakchirurg.
Ja, dat maakt het niet minder erg :')
  zondag 30 januari 2011 @ 23:04:55 #183
236335 neen
schone schijn
pi_92106181
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, dat maakt het niet minder erg :')
Dus ga lekker op bed als je moe bent ^O^
  Vis een optie? zondag 30 januari 2011 @ 23:15:31 #184
70532 loveli
N
pi_92106667
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook niet. Want ik heb pukkels en als ik morgen wakker word zijn ze nog groter :'(
http://www.skin-spa.com/dre-azulenpaste.htm
Heb je wel even een groen hoofd, maar het helpt. Moet te koop zijn in jouw regio.
crap in = crap out
pi_92106817
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb je wel even een groen hoofd, maar het helpt. Moet te koop zijn in jouw regio.
werkt inderdaad goed!
  zondag 30 januari 2011 @ 23:22:12 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92106943
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Thanks. Ik overweeg ook om weer aan de pil te gaan... Na ruim 15 jaar. Denk namelijk dat het iets hormonaals is -O-
  Vis een optie? zondag 30 januari 2011 @ 23:22:53 #187
70532 loveli
N
pi_92106978
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:19 schreef progje het volgende:

[..]

werkt inderdaad goed!
Postbode kijkt raar op als je zonder te denken 's ochtends een pakje aanneemt :')
crap in = crap out
  zondag 30 januari 2011 @ 23:23:33 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92107000
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Postbode kijkt raar op als je zonder te denken 's ochtends een pakje aanneemt :')
_O-
  Vis een optie? zondag 30 januari 2011 @ 23:23:33 #189
70532 loveli
N
pi_92107001
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Thanks. Ik overweeg ook om weer aan de pil te gaan... Na ruim 15 jaar. Denk namelijk dat het iets hormonaals is -O-
Waarom denk je dat?
crap in = crap out
pi_92107028
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je bank verkopen voor de eettafel!
Ik weet wel wat ik vaker gebruik :')
Bij mn ouders thuis eet ik altijd op de bank. Maar in mn eigen huis zit ik eigenlijk alleen op de bank als er visite is, en mis ik ruimte op mn aanrecht. Ik kan nergens mn eten snijden, mn pannen die klaar zijn moet ik op de bank zetten en mn bord staat meestal op het tafeltje waar ook mn laptop/boksjes staan. Als ik dan toch niet op mn bank zit, kan ik hem net zo goed verkopen en er een tafel neerzetten waardoor ik meer ruimte heb tijdens het koken :P.
  zondag 30 januari 2011 @ 23:26:00 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92107099
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Omdat ik vroeger een zuivere huid had en sinds twee jaar niet meer.
Omdat ik eerst dacht dat het alleen aan stress lag, maar dat niet het geval blijkt te zijn.
Sporten, anders eten, andere verzorgingsproducten etc. ook niet helpen.
Antibiotica deden ook niet veel.
Omdat ik 1 week per maand een relatief zuivere huid heb: de derde week van mijn cyclus.
Omdat ik het ook niet meer weet en hier echt heel onzeker van word.
pi_92107241
quote:
6s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:00 schreef Laureline het volgende:

[..]

Die lijkt best op uniek!
`

Verrek, nou je het zegt!
pi_92107311
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Omdat ik vroeger een zuivere huid had en sinds twee jaar niet meer.
Omdat ik eerst dacht dat het alleen aan stress lag, maar dat niet het geval blijkt te zijn.
Sporten, anders eten, andere verzorgingsproducten etc. ook niet helpen.
Antibiotica deden ook niet veel.
Omdat ik 1 week per maand een relatief zuivere huid heb: de derde week van mijn cyclus.
Omdat ik het ook niet meer weet en hier echt heel onzeker van word.
Muh. De pil werkt wel erg goed ja, maar weet je zeker dat je daar wel zin in hebt? Een flinke dosis hormonen...pijnlijke tetten enzo, moodswings. Waren de bijwerkingen bij mij in ieder geval.
  zondag 30 januari 2011 @ 23:32:34 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92107347
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Muh. De pil werkt wel erg goed ja, maar weet je zeker dat je daar wel zin in hebt? Een flinke dosis hormonen...pijnlijke tetten enzo, moodswings. Waren de bijwerkingen bij mij in ieder geval.
Eigenlijk niet nee. Ik zou er het liefste niet aan beginnen. Maar dit is ook geen doen meer eigenlijk.
  Vis een optie? zondag 30 januari 2011 @ 23:37:48 #195
70532 loveli
N
pi_92107520

Testosteron bevordert acne, oestrogeen gaat het juist tegen. Kan ff niet beredeneren waarom het in week 3 beter gaat, misschien helpt het plaatje je. Met het stijgen van de leeftijd daalt de oestrogeenspiegel. Geen idee of dat bij jou al zou kunnen spelen, zo oud ben je nog niet.

Vitamine E is ook goed voor de huid hoorde ik laatst.

Ik ga geen hormonen promoten :')
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 30 januari 2011 @ 23:39:42 #196
70532 loveli
N
pi_92107588
http://acnevitamin.org/vitamin-e-for-acne
Vitamine A, E en zinc. Alleen mogen A en zinc niet tegelijk worden ingenomen, geloof ik. Dan werkt het niet optimaal.

En elke dag simpel een schone kussensloop helpt ook een beetje.
crap in = crap out
  zondag 30 januari 2011 @ 23:43:31 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92107705
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:37 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]

Testosteron bevordert acne, oestrogeen gaat het juist tegen. Kan ff niet beredeneren waarom het in week 3 beter gaat, misschien helpt het plaatje je. Met het stijgen van de leeftijd daalt de oestrogeenspiegel. Geen idee of dat bij jou al zou kunnen spelen, zo oud ben je nog niet.

Vitamine E is ook goed voor de huid hoorde ik laatst.

Ik ga geen hormonen promoten :')
Hmmm. Ik ga toch maar eens langs de vrouwenarts...
Misschien is er toch een verband tussen de verhoogde progesteronspiegel en een mooie huid.
  zondag 30 januari 2011 @ 23:44:50 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92107731
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:39 schreef loveli het volgende:
http://acnevitamin.org/vitamin-e-for-acne
Vitamine A, E en zinc. Alleen mogen A en zinc niet tegelijk worden ingenomen, geloof ik. Dan werkt het niet optimaal.

En elke dag simpel een schone kussensloop helpt ook een beetje.
Doe ik al. Morgen maar weer eens naar de dokter.
  Vis een optie? zondag 30 januari 2011 @ 23:48:56 #199
70532 loveli
N
pi_92107862
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hmmm. Ik ga toch maar eens langs de vrouwenarts...
Misschien is er toch een verband tussen de verhoogde progesteronspiegel en een mooie huid.
Of het effect van het oestrogeen merk je pas na een paar dagen. Ik kon niet kiezen.
crap in = crap out
  zondag 30 januari 2011 @ 23:53:48 #200
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92108002
Misschien heb ik last van het testosteronlevel van al die mannen waar ik mee werk :X
edit: foute smilie :')
pi_92109100
Good day :D

Ik kwam even melden dat ik heel onbewust die paar kilo die ik kwijt wilde kwijt ben geraakt. Ik heb er niet eens iets extra's speciaals voor gedaan (tuurlijk gezond eten, maar snoepen doe ik ook nog zo nu en dan als ik daar zin in heb), ik denk door mijn stage (in een meubelzaak, veel lopen, staan, sjouwen) + 2 a 3 keer in de week fitness. Helaas is mijn stage na volgende week afgelopen en zit ik dan weer hele dagen op m'n gat op school :o :o .. Ik pas gewoon weer broeken die ik al een hele tijd niet meer heb aangekunt!

Ben benieuwd of het zo blijft als mijn stage is afgelopen }:| :(
pi_92109393
Ik neig toch naar een weekje vertoeven in een Spaanse stad. Zweden of La Palma wordt weer achter het stuur zitten, itt Tink vind ik dat helemaal niet zo fijn :P Die schaatstocht van de man van uniek ziet er wel prachtig uit, maar x3 is dat ook een iets te pittig bedrag :+
  maandag 31 januari 2011 @ 00:55:06 #203
331 Merel
Be here now.
pi_92109894
Ik ben niet bijgelezen, want ik ben net thuis, want ik was naar het songfestival. En Goodbye en Greys waren er ook O+En het was hilarisch *O* En nu liggen de supergeile fuck me boots die ik heb gekocht nog bij Greys in de auto, dus die moet ik snel gaan ophalen want ik moet ze natuurlijk vrijdag aan bij de date 8-) O+
  maandag 31 januari 2011 @ 01:10:04 #204
331 Merel
Be here now.
pi_92110256
Bijgelezen! Ongeveer dan.

quote:
Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoop dat het morgen weer beter gaat, zag er ernstig uit met dat verband :{

quote:
Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef neen het volgende:
Toch een :* !

quote:
Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef shinydiscoball het volgende:

Echt, soms wou ik dat ik een vent was, of gewoon een plant. :{
Ik weet dat je het niet grappig bedoelde, maar ik moest hier eigenlijk wel om lachen :D

quote:
Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
En jij sterkte morgen!

Plaatje van de FMB's:

In het echt zijn ze mooier, en m'n benen lijken er 2 meter door *)
  maandag 31 januari 2011 @ 05:08:28 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92111579
quote:
6s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:00 schreef Laureline het volgende:

[..]

Die lijkt best op uniek!
Ha, i wish... maar thanks :D
  maandag 31 januari 2011 @ 05:10:36 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92111584
Merel :D Tof *O*

Razz, sterkte bij de kaakchirurg.

En nu als een gek de auto krabben
pi_92111910
Goodmurning.

Razz, succes straks!

Ik heb ook last van hormoongerelateerde acne. Gaat ook echt in fases. Bij mij is geloof ik de tweede week het best, ik houd het niet echt bij. Sinds ik mijn huid regelmatiger en met andere producten schoonmaak, is het wel verbeterd. In de winter resulteert het helaas wel in een drogere huid.

Merel, mooie laarzen :Y .

Mijn weekend was niet bepaald gezond, vrijdag uit eten geweest (ik heb een vast contract gekregen en dat moest gevierd worden) en gistermiddag high tea gedaan in het Amstel hotel O+ . Heul gaaf! Maar niet zo gezond :+ .
Venus in pocketformaat
Š loveli
  maandag 31 januari 2011 @ 07:41:29 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92111987
Feli Phaidra, dat is wel feest-worthy inderdaad!

Hier ook pukkels. Veel. En rood en zulks :(. Ik heb al een hele verzorgingslijn met azulenen, maar het wordt vooralsnog alleen maar erger. Maar, ik moet er maar aan wennen, want de Mirena moet er een dezer dagen/maanden uit en dan is dit weer vaste prik.

En m'n eetpatroon van de laatste 2 weken zal er ook niet aan bijgedragen hebben. Eens kijken of we het stof van die knop kunnen afblazen.

En nu off to Papendrecht of all places.
  maandag 31 januari 2011 @ 07:51:57 #209
331 Merel
Be here now.
pi_92112044
Gefeliciteerd met je vaste contract Phaidra!
pi_92112046
Morning :)
pi_92112097
morgen...eens naar het werk en kijken of ze eenhandig werk voor me hebben...
  maandag 31 januari 2011 @ 08:01:09 #212
331 Merel
Be here now.
pi_92112102
Doet het nog pijn?
pi_92112106
Thanks allemaal. Ik ga naar 't zaiknhoes, komt vast goed! Daarna maar even soep, yoghurt en brinta inslaan :')
pi_92112119
Goeiemorgen :)
Razz, succes zo!
Phaidra, wat fijn van je contract :s)
Oh en ik heb gedroomd dat ik heel lang geslapen had, zodat ik de rijles gemist had en alles in de soep liep :')
pi_92112165
goedemorgen allen!

Lijstje voor vandaag:

O: 2 crackers kaas
T: 2 boterhammen kaas
L: 2 boterhammen kaas
T: iets fruitigs of kwarkigs
D: risotto
S: sjouwen met boodschappen

Zoals ik vorige week zei zou ik weer gaan hardlopen, gisteren, maar de klap met de motor heeft niet veel goeds gedaan :') kan amper normaal lopen/liggen door de spierpijn en blauwe plek op de binnenkant van m'n dij :') *O* Dus hoop nu dat 't morgen ofzo minder is... :o het māg gewoon niet :o

en vandaag begint het nieuwe semester alweer.. :o :W
Ja doei.
  maandag 31 januari 2011 @ 08:35:21 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92112351
Hoei, m'n nieuwe foon is verzonden! *O*. Hopelijk komt 'ie morgen! :9.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 31 januari 2011 @ 08:37:03 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92112374
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Swietje het volgende:
Die gaat het nachtkastje afstoffen tijdens de seks ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_92112496
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
Hoei, m'n nieuwe foon is verzonden! *O*. Hopelijk komt 'ie morgen! :9.
Dezelfde als die ik heb? Ik ben er echt onwijs blij mee. O+. En ik hoop maar dat het de nieuwigheid is dat ik zo blij ben met internet erop dat ik gister tot zo'n beetje 1 uur 's nachts in bed heb liggen whatsappen met een collega. :@.
pi_92112521
Goedemorgen.
  maandag 31 januari 2011 @ 08:53:32 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92112573
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dezelfde als die ik heb? Ik ben er echt onwijs blij mee. O+. En ik hoop maar dat het de nieuwigheid is dat ik zo blij ben met internet erop dat ik gister tot zo'n beetje 1 uur 's nachts in bed heb liggen whatsappen met een collega. :@.
Nee, ik heb na lang wikken en wegen toch voor de HTC Desire gekozen :). Maar het had net zo goed de Samsung kunnen worden. Ze ontlopen elkaar niet veel :). Dat maakte het ook zo moeilijk om te kiezen :P. Uiteindelijk de prijs de doorslag laten geven: HTC Desire is toch 100 euro goedkoper en dat is op dit moment wel een zwaarwegend argument voor mij :P.

Het is mijn eerste smartphone, dus ik ben heel benieuwd naar de wereld die voor me open gaat :D. Nooit meer verdwalen, nooit meer foto's met m'n camera maken en vanaf m'n camera op FB zetten, nooit meer Nachtwacht hoeven sms'en hoe laat de trein nou eigenlijk gaat, nooit meer mijn laptop hoeven meeslepen als ik een paar dagen naar mijn ouders ga. En dan heb ik het nog niet eens over alle apps gehad :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_92112617
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, ik heb na lang wikken en wegen toch voor de HTC Desire gekozen :). Maar het had net zo goed de Samsung kunnen worden. Ze ontlopen elkaar niet veel :). Dat maakte het ook zo moeilijk om te kiezen :P. Uiteindelijk de prijs de doorslag laten geven: HTC Desire is toch 100 euro goedkoper en dat is op dit moment wel een zwaarwegend argument voor mij :P.

Het is mijn eerste smartphone, dus ik ben heel benieuwd naar de wereld die voor me open gaat :D. Nooit meer verdwalen, nooit meer foto's met m'n camera maken en vanaf m'n camera op FB zetten, nooit meer Nachtwacht hoeven sms'en hoe laat de trein nou eigenlijk gaat, nooit meer mijn laptop hoeven meeslepen als ik een paar dagen naar mijn ouders ga. En dan heb ik het nog niet eens over alle apps gehad :D.
Ik denk ook echt dat ik nu al niet meer zonder kan. :P. Ik hoop wel dat ik straks vanzelf weer wat minder ga twitteren. :+.
pi_92112630
En toch gaat dat allemaal ook prima met mn prepaid sony ericsson van 130 euro!
  maandag 31 januari 2011 @ 08:58:15 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92112635
Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
S: hardlopen (26 minuten)
T: glas jus d'orange
L: twee boterhammen met pindakaas, glas melk
S: stukje fietsen
T: twee sinaasappels en nog een boterham, denk ik
D: pannenkoeken met kaas, spek, salami O-)

En verder een sollicitatiebrief schrijven en wat dingen uitzoeken ivm het freelance gebeuren.
Niet meer actief op Fok!
pi_92112669
Ik zou ook wel een smartphone willen, maarja...

:ijstje gisteren:

O: 2x afbakbroodje (salami, hagelslag), gekookt ei
L: tosti kaas/tomaat
T: 1/4 zak doritos
D: tomatensoep, 2 gehaktballen
T: popcorn

En weer normaal doen *O*
  maandag 31 januari 2011 @ 09:00:40 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92112674
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
En toch gaat dat allemaal ook prima met mn prepaid sony ericsson van 130 euro!
Is dat ook een smartphone? Daar zit dan geen gps op, denk ik? En prepaid internet is hartstikke duur.

Ik betaal slechts 12,95 voor 300 belminuten/sms'jes en een datalimiet van 1gb *O*. Dat is maar 2,95 meer dan ik nu betaal :P. Alleen de telefoon is even een rib uit mijn lijf, maar goed, beter dat dan 2 jaar aan een duur abo vastzitten.

@DaD: ik voorzie ook dat ik verslaafd raak :'). Waarom denk je dat ik het zo lang heb tegengehouden? :') (echt uit zelfbescherming hoor!)
Niet meer actief op Fok!
pi_92112678
Oh en we hebben olieverf, doek, kwasten en andere dingen gekocht zaterdag en ben begonnen aan mijn eerste minischilderij :P supervet!!
  maandag 31 januari 2011 @ 09:02:11 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92112698
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:00 schreef Perruche het volgende:
Ik zou ook wel een smartphone willen, maarja...
Maar te duur?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 31 januari 2011 @ 09:02:26 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92112704
Ben benieuwd naar je kunstwerk, Perr! :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92112709
Zowel @ Vik als Parkietje:

Wat is het geheim toch van bietjes?

Waarom blozen bloesems als grietjes?

Meizoentjes lachen verlegen.

Ook peultjes, daar kan ik niet tegen.

Heel anders dan flodderbonen

Of tomaten met knalrode konen.

Nee, dan liever een rij blije preien;

Twee bloemkolen, die liggen te vrijen.

O konden aubergines maar praten:

Dan zou ik het dichten wel laten!

Jacob Cats

maw: eet eens wat groenten!!!! :P
pi_92112730
Er zit inderdaad geen gps op, maar vooralsnog heb ik genoeg aan google maps :).
Heb een sim only abo met family voor 17 euro per maand, daar ga ik nooit overheen en dan kan ik bijna onbeperkt met vriendje en familie smsen en bellen en zij met elkaar :) per maand 1000 sms en 1000 minuten elk
  maandag 31 januari 2011 @ 09:06:55 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92112764
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er zit inderdaad geen gps op, maar vooralsnog heb ik genoeg aan google maps :).
Heb een sim only abo met family voor 17 euro per maand, daar ga ik nooit overheen en dan kan ik bijna onbeperkt met vriendje en familie smsen en bellen :)
Als het werkt voor jou: prima toch? Al kun je voor 12,95 per maand dus een abonnement met internet hebben (alleen moet je je foon dan wel los kopen :P)

GPS is alleen best wel belangrijk voor mij, want ik ben keigoed in verdwalen en dingen niet kunnen vinden (zelfs als ik een plattegrond uitprint). En dan raak ik in paniek, vooral als het een belangrijke afspraak is. Dus :').

En ik voel sociale druk: mijn neefje van 14 heeft ook een HTC Desire, dus ik kan niet aankomen met een telefoon die wel internet maar geen GPS heeft :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92112779
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als het werkt voor jou: prima toch? Al kun je voor 12,95 per maand dus een abonnement met internet hebben (alleen moet je je foon dan wel los kopen :P)

GPS is alleen best wel belangrijk voor mij, want ik ben keigoed in verdwalen en dingen niet kunnen vinden (zelfs als ik een plattegrond uitprint). En dan raak ik in paniek, vooral als het een belangrijke afspraak is. Dus :').

En ik voel sociale druk: mijn neefje van 14 heeft ook een HTC Desire, dus ik kan niet aankomen met een telefoon die wel internet maar geen GPS heeft :').
Wat heb je nu uiteindelijk betaald voor je telefoon?
  maandag 31 januari 2011 @ 09:09:42 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92112813
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat heb je nu uiteindelijk betaald voor je telefoon?
352 euro.
Niet meer actief op Fok!
pi_92112823
Is je abo voor 12 of 24 maanden?
pi_92112829
Heb dus ook onbeperkt internet erbij hč.
Denk dat ik vooral van die sociale druk weinig last heb :P
pi_92112840
Wow dat is veel geld vik!

Als ie af is maak ik trouwens wel een foto, maar het duurt nog wel even :P En mijn vriendje is zoooveeeel beter... :D
  maandag 31 januari 2011 @ 09:14:33 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92112881
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is je abo voor 12 of 24 maanden?
24 maanden.

En ja het is veel geld, maar het alternatief was een abo van KPN (of T-Mobile, maar daar hoor ik alleen maar klachten over wb internet) en dan moest ik een deel vd periode 15 euro betalen en de rest van de periode 30 en dat vind ik irritant. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben met een vast, laag bedrag per maand. Bovendien moest ik dan alsnog 150 euro ophoesten voor de telefoon.

Nu krijg ik dus een abonnement van Vodafone (niet via de officiële site, maar via een speciale actie)
Niet meer actief op Fok!
pi_92112885
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

352 euro.
Ik zag een abo van Tmobile voor 23 euro. 24x23= 552 (gratis telefoon)
jij: 12,95x24=310,80 + 354=662,80

Of zie ik nu iets over het hoofd?
pi_92112900
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

24 maanden.

En ja het is veel geld, maar het alternatief was een abo van KPN (of T-Mobile, maar daar hoor ik alleen maar klachten over wb internet) en dan moest ik een deel vd periode 15 euro betalen en de rest van de periode 30 en dat vind ik irritant. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben met een vast, laag bedrag per maand. Bovendien moest ik dan alsnog 150 euro ophoesten voor de telefoon.

Nu krijg ik dus een abonnement van Vodafone (niet via de officiële site, maar via een speciale actie)
Mijn telefoon was gratis bij een abo en na 24 maanden ben ik goedkoper uit dan jij...

Maar je hebt wel meer belminuten denk ik, maar ik krijg de mijne toch al niet op. :P. Sms'jes verstuur ik nu ook nauwelijks meer, met Whatsapp en Talk van Google op m'n telefoon.
pi_92112908
Mogguh!

Zo maar eens even bijlezen, want ik zag iets over 'lekkere wijven' :D

Presentatie liep vrijdag zeer gesmeerd! Baas gaat er donderdag heen om een handtekening op te halen voor een contractje.
Normaal zit ik er altijd bij om de technische vragen te behandelen, maar zo in m'n eentje alles presenteren is eigenlijk helemaal zo erg nog niet...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 31 januari 2011 @ 09:22:19 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92113014
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mijn telefoon was gratis bij een abo en na 24 maanden ben ik goedkoper uit dan jij...

Maar je hebt wel meer belminuten denk ik, maar ik krijg de mijne toch al niet op. :P. Sms'jes verstuur ik nu ook nauwelijks meer, met Whatsapp en Talk van Google op m'n telefoon.
Ja, maar jij betaalt een behoorlijk bedrag per maand en ik niet. Het is maar net wat je prettiger vindt :) Ik heb nu het geld voor een losse telefoon, maar ik vind het geen prettig idee om elke maand 25-30 euro te MOETEN ophoesten, aangezien ik niet weet hoe mijn financiën er over enige tijd uitzien. Als ik een vast inkomen had zoals jij, dan was het miss een ander verhaal geweest.

@ Co: er zitten wel addertjes onder het gras hč? ;) Zoals: wisselende abonnementskosten per maand (een jaar 15 euro betalen en dan het tweede jaar 30) en je krijgt soms het eerste jaar gratis internet, waar je na 1 jaar 6,95 extra voor moet betalen. Dan betaal je dus het tweede jaar wel 30 euro per maand :P
Niet meer actief op Fok!
  maandag 31 januari 2011 @ 09:29:22 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92113130
@ DaD: het ontloopt elkaar niet heel veel. Jij zat toch bij Tele2? Ervanuitgaande dat je ook een sms-bundel van 50 sms'jes hebt, kom je incl aansluitkosten op 624,95 uit. En ik dus op 663,80. Ik vind een maandbedrag van 32,50 echt huuuuuuuge. We hebben trouwens wel evenveel belminuten ;) (300), maar ik haal mijn belminuten en sms'jes uit één bundel, wat prettig is, aangezien ik meer sms dan bel (maar eigenlijk doe ik het allebei niet heel veel :') Wel een voordeel dat ik mijn moeder nu niet meer steeds hoef te vragen om terug te bellen :))
Niet meer actief op Fok!
pi_92113167
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik heb na lang wikken en wegen toch voor de HTC Desire gekozen :).
Die heeft mijn man ook, fijn dingetje :)
pi_92113175
Ik had het gemiddelde genomen: 22,97 om precies te zijn. 19,50 als actiebedrag, daarna 26,45.

Maar goed, als dit voor jou beter werkt!! En ik denk dat je er de eerste tijd heel veel mee gaat spelen en dat wordt vanzelf minder. Maar het blijft echt fijn om te hebben!

DaD: wat is dat precies met die collega? Was dat 1 van de mensen met wie je uit was?
pi_92113211
Ik heb trouwens wel een smartphone, maar geen internet :')
En ik ben ook wel benieuwd naar de collega van DaD.. :o

Ow, en spierpijn van 't hardlopen. Lol.
  maandag 31 januari 2011 @ 09:35:32 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92113240
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:31 schreef conleche het volgende:
Ik had het gemiddelde genomen: 22,97 om precies te zijn. 19,50 als actiebedrag, daarna 26,45.

Maar goed, als dit voor jou beter werkt!! En ik denk dat je er de eerste tijd heel veel mee gaat spelen en dat wordt vanzelf minder. Maar het blijft echt fijn om te hebben!

DaD: wat is dat precies met die collega? Was dat 1 van de mensen met wie je uit was?

@ Co: het bedrag dat jij noemt is nog zonder internet. Dus er komt nog 9,95 per maand overheen.
Goedkoop hč? *) :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92113249
quote:
Op maandag 31 januari 2011 09:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, maar jij betaalt een behoorlijk bedrag per maand en ik niet. Het is maar net wat je prettiger vindt :) Ik heb nu het geld voor een losse telefoon, maar ik vind het geen prettig idee om elke maand 25-30 euro te MOETEN ophoesten, aangezien ik niet weet hoe mijn financiën er over enige tijd uitzien. Als ik een vast inkomen had zoals jij, dan was het miss een ander verhaal geweest.
Wat grappig dat je precies andersom reageert als ik zou doen! Mijn financiële situatie kan nu in elk geval alleen maar beter worden, dus ik hou de grote bedragen liever op de bank.
Vond het al heel wat dat ik dat pastamachientje gekocht had :P
  maandag 31 januari 2011 @ 09:37:57 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92113291
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:35 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat grappig dat je precies andersom reageert als ik zou doen! Mijn financiële situatie kan nu in elk geval alleen maar beter worden, dus ik hou de grote bedragen liever op de bank.
Vond het al heel wat dat ik dat pastamachientje gekocht had :P
Ja maar ik overweeg dus te gaan freelancen (blijf tussendoor wel op zoek naar een vaste baan) en dan is mijn inkomen heel onzeker en onregelmatig. Nú heb ik nog wat geld (en ik krijg ook nog geld uit diverse bronnen, vakantiegeld van school enzo), maar ik weet niet of ik twee jaar lang een 25 á 30 euro kan ophoesten en ik vind het gewoon niet prettig om veel en hoge vaste lasten te hebben. Naast dat ik bang was dat ik verslaafd zou raken, is dat ook één van de redenen dat ik nu pas een smartphone neem. Ik houd gewoon altijd rekening met mindere tijden :). Als ik dat niet deed, had ik nu al geen geld meer gehad om van te leven.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 31 januari 2011 @ 09:39:40 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92113323
Jullie hebben allebei gelijk. Gezien vanuit je eigen situatie.
pi_92113330
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

@ Co: het bedrag dat jij noemt is nog zonder internet. Dus er komt nog 9,95 per maand overheen.
Goedkoop hč? *) :P.
Nope, was met internet. http://www.studentmobiel.(...)n?gsm_bundle_id=1078
2e rijtje.
pi_92113340
I'm with Puff, maar zoals Vik al zegt, waarschijnlijk gaat mijn financiële situatie er alleen maar op vooruit.

@Co/coco: Ja, diezelfde collega. Wat moet ik erover zeggen? :@.
pi_92113354
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:

Dat ligt eraan... Valt er iets over te zeggen? :p
pi_92113358
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:39 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie hebben allebei gelijk. Gezien vanuit je eigen situatie.
Ik hoef niet persé gelijk te hebben. Misschien ben ik wel gewoon een zeeuw :P
pi_92113362
Nou ja, is de schaamsmiley nodig en zo ja; waarom?
  maandag 31 januari 2011 @ 09:43:04 #255
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92113377
quote:

Hangt er vanaf of je het de baardmans kan vertellen zonder schuldgevoelens.
pi_92113390
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hangt er vanaf of je het de baardmans kan vertellen zonder schuldgevoelens.
Absoluut driewerf hartgrondig ja.
  maandag 31 januari 2011 @ 09:44:33 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92113401
Mj
quote:
I'm with Puff, maar zoals Vik al zegt, waarschijnlijk gaat mijn financiële situatie er alleen maar op vooruit.

Idd, jij en Puff hebben gewoon wel goeie vooruitzichten en jij hebt werk (Puff inmiddels ook, toch?). Als je werkloos bent zonder vooruitzichten en je gaat dan een duur abonnement nemen, dan ben je echt dom bezig.
Niet meer actief op Fok!
pi_92113410
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Absoluut driewerf hartgrondig ja.
Oh, dan valt er ook weinig over te zeggen :) Zal het wel smartphone enthousiasme zijn :D
pi_92113426
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:44 schreef Viking84 het volgende:
Mj

[..]

Idd, jij en Puff hebben gewoon wel goeie vooruitzichten en jij hebt werk (Puff inmiddels ook, toch?). Als je werkloos bent zonder vooruitzichten en je gaat dan een duur abonnement nemen, dan ben je echt dom bezig.
Als ik echt werk had, kon ik niet zoveel fokken :D
Een ā twee maanden interen tikt wel hard aan, maar daarna ga ik wel netjes verdienen.
Oh ja, en ik moet ook nog een auto kopen. Dus eigenlijk knijp ik 'm wel een beetje :{
  maandag 31 januari 2011 @ 09:49:18 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92113461
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Als ik echt werk had, kon ik niet zoveel fokken :D
Een ā twee maanden interen tikt wel hard aan, maar daarna ga ik wel netjes verdienen.
Oh ja, en ik moet ook nog een auto kopen. Dus eigenlijk knijp ik 'm wel een beetje :{
Je hebt laatst toch een sollicitatiegesprek gehad en toen ben je toch aangenomen? Wanneer begin je dan? Of zeg ik nu iets doms?
Niet meer actief op Fok!
pi_92113470
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hebt laatst toch een sollicitatiegesprek gehad en toen ben je toch aangenomen? Wanneer begin je dan? Of zeg ik nu iets doms?
Als ik m'n rijbewijs heb!
  maandag 31 januari 2011 @ 09:51:08 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92113494
quote:
3s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:49 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Als ik m'n rijbewijs heb!
Oh ok, dat was de voorwaarde :). Hebben ze ook een termijn gesteld aan het halen van je rijbewijs? (en ik neem aan dat je pas écht aangenomen bent als je het gehaald hebt? Of krijg je nu ook geld van ze?)
Niet meer actief op Fok!
pi_92113529
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh ok, dat was de voorwaarde :). Hebben ze ook een termijn gesteld aan het halen van je rijbewijs? (en ik neem aan dat je pas écht aangenomen bent als je het gehaald hebt? Of krijg je nu ook geld van ze?)
maart/april. Nu geen geld inderdaad, daarom moet ik nu interen op wat ik nog wel heb.
Ik weet niet of ik nu voor geld in aanmerking zou komen als ik naar het UWV zou stappen, maar dan kom ik vast de sollicitatieplicht enzo in, dus ik weet niet of het al het gedoe wel waard zou zijn.
pi_92113551
Puff, hoezo kan je niet beginnen zonder rijbewijs? Is er niets wat je kan doen (vast wennen enzo, je taken leren kennen) zonder auto? het klinkt een beetje vreemd :P

Ik wil wel een smartphone maar ben te gierig en dat ding gaat bij mij toch kapot :') en zoveel honderd euro vind ik belachelijk, 100 euro max. Mijn nokia heeft vast wel internet maar gebruik het nooit. En mijn abo is 17 euro per maand en dat heb ik al 5 jaar en houd ik waarschijnlijknog wel 5 jaar :D
pi_92113597
Het gaat er meer om dat ik wanneer ik al begin met werken, dan een stuk minder tijd heb om het rijbewijs te halen, dus dan zou het weer langer duren voor ik zelfstandig aan de slag kan (ze willen iemand voor verschillende locaties).
pi_92113601
Mijn lijstje gisteren was trouwens zo slecht, maar volgens eetmeter maar 1700 kcal? wel allemaal slechte dan :')
pi_92113643
Ik heb geen smartphone en hoef er ook geen omdat ik het te duur vind :), al zou het een leuk speeltje zjin. Overal internet enzo is leuk hoor, maar ik geef nu misschien 40 euro per jaar uit aan mn mobiel en dat vind ik wel weer genoeg :P.
  maandag 31 januari 2011 @ 10:00:03 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92113663
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

maart/april. Nu geen geld inderdaad, daarom moet ik nu interen op wat ik nog wel heb.
Ik weet niet of ik nu voor geld in aanmerking zou komen als ik naar het UWV zou stappen, maar dan kom ik vast de sollicitatieplicht enzo in, dus ik weet niet of het al het gedoe wel waard zou zijn.
Dan heb je idd een sollicitatieplicht (die heb je alleen niet als je voor jezelf gaat beginnen). Toen ik bij een voorlichting was op 10 januari, toen was er ook een vrouw die per 1 februari een baan had en als zij geld wilde krijgen, dan moest ze ook solliciteren. Net alsof je voor 3 weken ergens een baan kunt krijgen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92113688
Dat is toch alleen maar zonde van de tijd van dat bedrijf dat jouw sollicitatie leest en je misschien op gesprek laat komen enzo....
  maandag 31 januari 2011 @ 10:02:59 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92113723
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is toch alleen maar zonde van de tijd van dat bedrijf....
Ja, maar goed, je wilt als UWV ook niet het signaal uitzenden dat je de organisatie bent waar mensen wel even wat geld kunnen halen als ze even niet genoeg hebben tussen twee banen door. Het UWV is in de eerste plaats gericht op het aan het werk helpen van mensen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 31 januari 2011 @ 10:03:03 #271
236335 neen
schone schijn
pi_92113725
Ik vind een smartphone ook wel handig, betaal sowieso al veel geld aan al die onzin omdat ik vaak een beetje een doorgeefluik ben of dingen regel :') maar erg veel hoef je er niet aan uit te geven toch? Mijn vorige telefoon kon ook facebook, mail, navigatie, internet enzo en dingen uit de Nokia Ovi Store en die heb ik voor minder dan 100 euro verkocht hoor, veel minder :')

Verder zitten m'n kleren vandaag te strak, allemaal blubber.
pi_92113786
Twee verstandskiezen lichter, een verdoofd hoofd - zelfs m'n oog doet raar :') - rijker. 't Viel reuze mee, maar goed, de verdoving is nog niet uitgewerkt natuurlijk. We gaan het zien! Mijn lijstje vandaag wordt denk ik vloeibaar :+

Oh, en m'n moeder stáát erop hierheen te rijden, want ik ben zielig, vindt ze :D nou, ik vind het prima hoor. Mag ze lekker brinta voor me maken.

En v.w.b. smartphones, ik zou niet meer zonder m'n iPhone kunnen. Geweldig ding!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2011 10:06:40 ]
  maandag 31 januari 2011 @ 10:08:46 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92113834
Je bént ook zielig, Razz. Ik heb in okt/nov ook een verstandskies laten verwijderen en dat was ook echt niet tof. M'n mond kon een paar dagen lang maar een klein beetje open :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 31 januari 2011 @ 10:11:29 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92113890
Wat vinden jullie van 'kan' als alternatief voor 'kun' trouwens? Ik krijg er serieus jeuk van :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92113906
Jij kan? Jij kunt? Ik kun? Hoe bedoel je je vraag precies?
pi_92113919
Ik vind mij trouwens heul niet zielig :{w daar heb ik helemaal geen tijd voor :').
pi_92113932
quote:
11s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:11 schreef Viking84 het volgende:
Wat vinden jullie van 'kan' als alternatief voor 'kun' trouwens? Ik krijg er serieus jeuk van :').
Mag ik een contextzin? Ik neem aan dat ze dan niet zeggen: "Ik kun heel goed op mijn handen lopen"
pi_92113941
Jij kan dat best, vind ik net zo mooi als jij kunt dat best. :)
pi_92113948
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind mij trouwens heul niet zielig :{w daar heb ik helemaal geen tijd voor :').
Nou, wel zo zielig dat ik blij ben dat ik niet in je schoenen sta!!
  maandag 31 januari 2011 @ 10:14:59 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92113978
"Voor goed vindbare webteksten kan je natuurlijk altijd contact opnemen met..." Vooral 'je kan' en 'kan je' vind ik lelijk, maar het schijnt tegenwoordig te mogen.
Niet meer actief op Fok!
pi_92113986
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jij kan dat best, vind ik net zo mooi als jij kunt dat best. :)
Daar heb ik ook geen problemen mee. Ik gebruik het zelf ook door elkaar denk ik.
  maandag 31 januari 2011 @ 10:15:20 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92113994
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Wacht maar tot de verdoving is uitgewerkt >:) :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_92114008
Wat is de regel dan met kun/kan? Ik weet het verschil niet eens :')
pi_92114069
Razz> Ooohh echt wel zielig :Y Mijn oog kon niet meer dicht na mijn bezoekje aan de kaakchirurg, bij het verdoven hadden ze een zenuw meeverdoofd :') die loopt kennelijk achterlangs. Toen de verdoving was uitgewerkt was het weg (want het was echt raar haha).

Vik, welke site heb je je abo gevonden??
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 31 januari 2011 @ 10:18:44 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92114071
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:16 schreef Perruche het volgende:
Wat is de regel dan met kun/kan? Ik weet het verschil niet eens :')
Er is geen regel, behalve dan dat 'kan' ooit niet correct was en tegenwoordig wel. Er schijnt wel een betekenisverschil te zijn:

(1a) Dat kan je niet maken. (= 'men kan dat niet maken', gericht tot niemand in het bijzonder)

(1b) Dat kun je niet maken. (directer gericht tot een jij)

Ik zie het niet zo hoor :P. Ik vind 'kan' nog steeds stom :6.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 31 januari 2011 @ 10:19:04 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92114079
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:18 schreef Syrena het volgende:
Razz> Ooohh echt wel zielig :Y Mijn oog kon niet meer dicht na mijn bezoekje aan de kaakchirurg, bij het verdoven hadden ze een zenuw meeverdoofd :') die loopt kennelijk achterlangs. Toen de verdoving was uitgewerkt was het weg (want het was echt raar haha).

Vik, welke site heb je je abo gevonden??
PM :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92114162
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:18 schreef Syrena het volgende:
:D Dat lijkt me wel vreemd ja. Mijn oog voelt wel een beetje slap maar kan nog alles. Ik vond de ingreep zelf reuze meevallen, alleen sta je wel *hups* ineens weer buiten, en toen was ik nogal trillerig en wist even niet hoe ik nou weer naar de wachtruimte/balie kwam :'). Maar ik hoorde m'n lief praten met iemand en toen wist ik het weer. Wel fijn dat 'ie mee was O+.

Mja, de verdoving begint enigszins uit te werken en het begint wel zeer te doen :{ ik ga vandaag maar niet al te hard aan het werk, moet me inlezen voor wat mondelingen morgen en woensdag. Ik hoop dat ik die gewoon kan afnemen, zonder kwijl of ssslrrp-geluiden :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2011 10:22:34 ]
  maandag 31 januari 2011 @ 10:23:56 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92114202
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:22 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

:D Dat lijkt me wel vreemd ja. Mijn oog voelt wel een beetje slap maar kan nog alles. Ik vond de ingreep zelf reuze meevallen, alleen sta je wel *hups* ineens weer buiten, en toen was ik nogal trillerig en wist even niet hoe ik nou weer naar de wachtruimte/balie kwam :'). Maar ik hoorde m'n lief praten met iemand en toen wist ik het weer. Wel fijn dat 'ie mee was O+.

Mja, de verdoving begint enigszins uit te werken en het begint wel zeer te doen :{ ik ga vandaag maar niet al te hard aan het werk, moet me inlezen voor wat mondelingen morgen en woensdag. Ik hoop dat ik die gewoon kan afnemen, zonder kwijl of ssslrrp-geluiden :P.
Moet kunnen. Ik praatte op de dag zelf een beetje moeilijk (als gevolg vd verdoving, water drinken was ook zo'n succes :')), maar dat was de volgende dag al beter.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 31 januari 2011 @ 10:24:42 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92114219
Wtf, een oog dat niet meer dicht kan? :D. Kon je ook niet knipperen? Dan droogt je oog toch uit?
Niet meer actief op Fok!
pi_92114272
quote:
11s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:24 schreef Viking84 het volgende:
Wtf, een oog dat niet meer dicht kan? :D. Kon je ook niet knipperen? Dan droogt je oog toch uit?
Ja. Heel irritant lijkt me dat. Gelukkig ging het over, syreen!

[ Bericht 0% gewijzigd door MevrouwPuff op 31-01-2011 10:29:12 (zo dan!) ]
  maandag 31 januari 2011 @ 10:28:44 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92114305
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja. Heel irritant lijkt me dat. Gelukkig ging het over syreen!
Ik las dat als: gelukkig ging het over syreen en niet over mij en ik dacht: nou wat aardig! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92115072
Razz :*

Je hebt toch wel ibuprofen mee kregen?
Dat werkt verdovend en ontstekingsremmend.
pi_92115083
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Twee verstandskiezen lichter, een verdoofd hoofd - zelfs m'n oog doet raar :') - rijker. 't Viel reuze mee, maar goed, de verdoving is nog niet uitgewerkt natuurlijk. We gaan het zien! Mijn lijstje vandaag wordt denk ik vloeibaar :+

Oh, en m'n moeder stáát erop hierheen te rijden, want ik ben zielig, vindt ze :D nou, ik vind het prima hoor. Mag ze lekker brinta voor me maken.

En v.w.b. smartphones, ik zou niet meer zonder m'n iPhone kunnen. Geweldig ding!
Ben je al aan het koelen? :P Want dat scheelt echt veel qua zwelling/pijn/herstel etc. :Y
  maandag 31 januari 2011 @ 10:57:47 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92115089
Ik kreeg een recept mee voor onder meer Ibu in poedervorm.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 31 januari 2011 @ 10:57:51 #295
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92115094
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:14 schreef Viking84 het volgende:
"Voor goed vindbare webteksten kan je natuurlijk altijd contact opnemen met..." Vooral 'je kan' en 'kan je' vind ik lelijk, maar het schijnt tegenwoordig te mogen.
Prima tekst! Ik vind het juist een aantrekkelijke manier van formuleren.
''Je kunt voor goed vindbare webteksten...'' ,klinkt een beetje eh... aanmatigend ofzo.
pi_92115111
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg een recept mee voor onder meer Ibu in poedervorm.
Oh ja, die lekkere!
  maandag 31 januari 2011 @ 10:58:35 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92115123
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh ja, die lekkere!
Ja, ik vond het echt jammer toen de zakjes op waren :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92115139
Ibu - check, zak ijs - check :) fijn dat jullie zo meedenken!
  maandag 31 januari 2011 @ 11:03:05 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92115248
Ik ga eens hardlopen! Het duurt allemaal weer veel te lang vandaag, want ik had om half 10 al willen lopen :'). Ik moet echt eens met takenlijstjes gaan werken en die ook precies gaan afwerken. Want nu is het de hele tijd: als het vandaag niet lukt, dan doe ik dat morgen wel bla bla bla.
Niet meer actief op Fok!
pi_92115708
Yay, ik zie Baardmans vanavond. O+. Dat heb ik echt even nodig...
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 11:18:37 #301
70532 loveli
N
pi_92115740
Mijn laatste verstandskies had niet eens ibu nodig. Ibu in poedervorm is wel veel lekkerder dan in tabletvorm ivm maagklachten.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')