Ze zijn ev0l!! 300 kcals. voor 1 zo'n broodje!quote:Op zondag 30 januari 2011 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
@ Aurum: broodjes bapao kun je hier normaal ook niet kopen. Jammer maar helaas, want ik vnd ze neorm lekker, en volgens mij zijn ze helemaal niet zo ongezond. De lidl had een actie waarin ze ze verkochten. Helaas waren er nog maar 2 verpakkingen, anders had m'n koelkast volgelgen denk ik!
Om die reden eet ik ze dan ook niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze zijn ev0l!! 300 kcals. voor 1 zo'n broodje!
ik vind ze ook erg lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
@ Aurum: broodjes bapao kun je hier normaal ook niet kopen. Jammer maar helaas, want ik vnd ze neorm lekker, en volgens mij zijn ze helemaal niet zo ongezond. De lidl had een actie waarin ze ze verkochten. Helaas waren er nog maar 2 verpakkingen, anders had m'n koelkast volgelgen denk ik!
oops!quote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze zijn ev0l!! 300 kcals. voor 1 zo'n broodje!
Hmm?quote:
Koelen met lauw water toch maar hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
auw. pan vast pakken die uit de oven komt is niet slim. Iemand tips om wat te doen, behalve koelen?
al 20 minuten gedaan. doet verdomde zeer en blaar vormt zich..quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Koelen met lauw water toch maar hoor.
Oei. Is het een groot stuk? Ik zou er wel een (nat/niet-klevend, vaseline bijvoorbeeld) verbandje omheen doenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
al 20 minuten gedaan. doet verdomde zeer en blaar vormt zich..
daar waar je een pan normaal aanraakt. 2 cm ofzo. maar precies daar waar je huid buigt als je een vuist maakt...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oei. Is het een groot stuk? Ik zou er wel een (nat/niet-klevend) verbandje omheen doen
heb niets van dat in huis, laat het maar rustig zo. en de bouef moet maar wachten..quote:Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rottig. Gaasje met vaseline op en dan verbandje omheen dus.
Heb een keer een flinke gehad toen ik bij de panini werkte, de ovenhandschoenen waren lang, maar niet lang genoeg voor een klein persoontje als ik
Wat idd, het is toch niet uit?quote:
Dat weet ik niet zeker. Het is dan wel 3 maanden lang, en een maand na het eind van de cursus wil ik weer gaan meedoen aan een sportwedstrijd. Als je voor een wedstrijd traint is het niet handig om een training per week te missen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef Swietje het volgende:
Chico, kan je niet je sport tijdelijk op een lager pitje zetten als je zo graag die fotografiecursus wil doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hebben M. en ik ruzie. Hoera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
@ Coco:Heb je gelijk in. Alleen ben ik echt extreem koppig. Hier toegeven dat ik onredelijk ben, lukt me nog wel. Maar dat aan hem moeten toegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mgoed. Ik zal zo in ieder geval weer even lief gaan doen. Dat is wel het minste.![]()
Klein stapje toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Alleen ben ik echt extreem koppig. Hier toegeven dat ik onredelijk ben, lukt me nog wel. Maar dat aan hem moeten toegeven?![]()
Mgoed. Ik zal zo in ieder geval weer even lief gaan doen. Dat is wel het minste.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klein stapje toch?Bedenk je maar dat hij dat heel erg van je zal waarderen, waarschijnlijk!
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha
Vanmorgen m'n eerste Evy les gerendIk ging als een tierelier, eitje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hebben M. en ik ruzie. Hoera
loop je tegen 'm te bitchen omdat jij niet lekker in je vel zit? Dat doe ik ook nog weleensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Go Coco! Ik vind 't ook moeilijk, maar het is ook wel herkenbaar. Ik zit in een hele drukke periode qua werk, en dan ga ik meteen op standje alles-is-jouw-schuld-je-helpt-me-ook-nooit-nee-ik-wil-niks-leuk-doen-want-ik-ben-drukquote:Op zondag 30 januari 2011 15:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow bah. Wat een stom mens ben ik. Mijn hele lijf komt in opstand en wil-niet-toegeven![]()
Maar goed. Daar ga ik. <3
Oh joh, hij kent jou vast ook langer dan vandaag en weet dan vast ook dat je niet zomaar raar doet om het raar doen, zeg maar! Komt vast helemaal goed!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow bah. Wat een stom mens ben ik. Mijn hele lijf komt in opstand en wil-niet-toegeven![]()
Maar goed. Daar ga ik. <3
Nee, niet echt... met mijn huidige relatie heb ik dat niet, met mijn ex-man wel, al vanaf het begin eigenlijks, het is niet voor niks mijn ex.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind het best gevaarlijk dat, je ergeren aan iemand in een relatie, als ik dat heb, dan is het zo goed als voorbij.Als iemand irriteert (en dan herhaaldelijk, heb het niet over een enkele keer), dan voel je je superieur op een bepaalde manier en dat is het cruciale punt volgens mij, omdat dat in een relatie geen goede zaak is; ongelijkwaardigheid.
Je op iemand af reageren is niet helemaal hetzelfde trouwens, dat is onschuldiger.
Maar misschien geldt dit alleen voor mij, bedenk ik me nu, dat zou ook best kunnen.
Ja vik, je hebt helemaal geen goede relatie volgens de wet van Coquote:Op zondag 30 januari 2011 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Mijn ongelijk toegeven doe ik eigenlijk ook niet. Dan is het al snel van: "Nou dan heb ik maar geen gelijk!![]()
![]()
" *stampvoet* Wel zeg ik af en toe dat ik heel onredelijk kan zijn, dan weet hij dat ik me daar wel van bewust ben
.
Ik vind het onzin wat Co zegt. Misschien dat dat voor jou geldt, Co, maar ook al hebben M. en ik dan geen relatie in de strikte zin van het woord: we wonen al wel 7 jaar samen in één huis en we maken flink ruzie, maar toch kunnen we het ook uitstekend met elkaar vinden. Ruzie maken hoort erbij: hij is niet perfect, ik ook niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja vik, je hebt helemaal geen goede relatie volgens de wet van Co
Het is eerder af reageren, in mijn geval dan. Ook wat Aurum zegt, ik zit niet helemaal lekker in mn vel en dan krijgt hij het te verduren.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind het best gevaarlijk dat, je ergeren aan iemand in een relatie, als ik dat heb, dan is het zo goed als voorbij.Als iemand irriteert (en dan herhaaldelijk, heb het niet over een enkele keer), dan voel je je superieur op een bepaalde manier en dat is het cruciale punt volgens mij, omdat dat in een relatie geen goede zaak is; ongelijkwaardigheid.
Je op iemand afreageren is niet helemaal hetzelfde trouwens, dat is onschuldiger.
Maar misschien geldt dit alleen voor mij, bedenk ik me nu, dat zou ook best kunnen.
maar ruzie maken is toch niet hetzelfde als je aan iemand ergeren?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het onzin wat Co zegt. Misschien dat dat voor jou geldt, Co, maar ook al hebben M. en ik dan geen relatie in de strikte zin van het woord: we wonen al wel 7 jaar samen in één huis en we maken flink ruzie, maar toch kunnen we het ook uitstekend met elkaar vinden. Ruzie maken hoort erbij: hij is niet perfect, ik ook niet.
Overigens maakt mijn jongste zus verschrikkelijke ruzie met haar vent (in de zin van borden die sneuvelen etc), maar intussen vieren die 2 over 2 jaar wel mooi hun 25-jarig jubileum.
Nee, ruzie maken moet ook kunnen. Bij mij is het soms alsof ik die moet maken. Zoals de laatste dagen. Dan is niks goed en alles vat ik (bewust) verkeerd op.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
maar ruzie maken is toch niet hetzelfde als je aan iemand ergeren?
ik kom ook even binnenvallen hoor, hoi allemaal!
Ik heb het toch ook niet over ruziemaken? Dat is geheel andere koek. (Nu snap ik je problemen met syllogismen!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het onzin wat Co zegt. Misschien dat dat voor jou geldt, Co, maar ook al hebben M. en ik dan geen relatie in de strikte zin van het woord: we wonen al wel 7 jaar samen in één huis en we maken flink ruzie, maar toch kunnen we het ook uitstekend met elkaar vinden. Ruzie maken hoort erbij: hij is niet perfect, ik ook niet.
Overigens maakt mijn jongste zus verschrikkelijke ruzie met haar vent (in de zin van borden die sneuvelen etc), maar intussen vieren die 2 over 2 jaar wel mooi hun 25-jarig jubileum.
Da's dikke prima dan, neen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef neen het volgende:
O ja, ik ging wat om met iemand maar nu niet meer zo. Vind het ook niet zo erg verder.
heel erg. en vanavond geen boeuf bourgignon denk ik. Nu wel troost chips van het tankstation. ben maar even naar de dokter geweest, nadat plekken wit begonnen te worden. typen gaat langzaam met links en de pink van rechts....quote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oeh, dikke vinger!
Doet nog veel pijn?
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef neen het volgende:
O ja, ik ging wat om met iemand maar nu niet meer zo. Vind het ook niet zo erg verder.
hete pan, m'n hand zei psshhhhquote:Op zondag 30 januari 2011 16:57 schreef Viking84 het volgende:
Hoe komt dat, jagär? Of heb ik daar overheen gelezen?.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef neen het volgende:
Donders wat een verband. Ik hoorde dat tijgerbalsem de pijn wat wegneemt bijndat soort plekken. Of dat ook war is weet ik niet.
ik laat het maar gewoon zo, moet het verband er 2 dagen oplaten...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef Blurred86 het volgende:
ouch jagar!
ik heb altijd een tube pijnstillende (/verdovende?) zalf in huis voor brandwonden, werkt heel goed! mijn vader neemt het altijd mee uit de UK omdat het hier niet zonder recept te krijgen is, maar misschien in zweden wel?
Ik kan het ook niet terugvindenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef conleche het volgende:
[..]dat lijkt mij een zeer pijnlijk broodje aap verhaal!! Puff?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |