quote:
Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef Viking84 het volgende:[..]
Ik vind het onzin wat Co zegt. Misschien dat dat voor jou geldt, Co, maar ook al hebben M. en ik dan geen relatie in de strikte zin van het woord: we wonen al wel 7 jaar samen in één huis en we maken flink ruzie, maar toch kunnen we het ook uitstekend met elkaar vinden. Ruzie maken hoort erbij: hij is niet perfect, ik ook niet.
Overigens maakt mijn jongste zus verschrikkelijke ruzie met haar vent (in de zin van borden die sneuvelen etc), maar intussen vieren die 2 over 2 jaar wel mooi hun 25-jarig jubileum.
Ik heb het toch ook niet over ruziemaken? Dat is geheel andere koek. (Nu snap ik je problemen met syllogismen!

) Als je ruzie maakt hoeft dat niet voort te komen uit een irritatie en als je je irriteert hoeft daar ook niet per se ruzie van te komen. Ik had het over ergeren omdat coco dat zei, dat ze dat nogal vaak had de laatste tijd.
Ik heb het over dat hij je irriteert. Hij als persoon. En de (kleine) dingen die hij doet.
Als je eens flink ruzie maakt om wat dan ook, daar heb ik het niet over. Sterker nog, daar ben ik juist een groot voorstander van. Niet per se de ruzie, maar wel dat je het direct zegt, als je iets op je hart hebt en het niet laat sluimeren tot iets groters en dat is maar al te makkelijk, omdat je dan de sfeer niet wilt verpesten....