abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92080443
Aloha :)

Vanmorgen m'n eerste Evy les gerend O+ Ik ging als een tierelier, eitje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu hebben M. en ik ruzie. Hoera :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92080472
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef neen het volgende:
Nou, dat was het wel weer :')
Oei, enne Neen?
  zondag 30 januari 2011 @ 15:48:27 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92080613
@ Coco:

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_92080725
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
@ Coco:

SPOILER
Heb je gelijk in. Alleen ben ik echt extreem koppig. Hier toegeven dat ik onredelijk ben, lukt me nog wel. Maar dat aan hem moeten toegeven? }:|

Mgoed. Ik zal zo in ieder geval weer even lief gaan doen. Dat is wel het minste. :)
pi_92080881
Coco ~O> Gedraag je. }:|
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zondag 30 januari 2011 @ 15:54:33 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92080985
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Alleen ben ik echt extreem koppig. Hier toegeven dat ik onredelijk ben, lukt me nog wel. Maar dat aan hem moeten toegeven? }:|

Mgoed. Ik zal zo in ieder geval weer even lief gaan doen. Dat is wel het minste. :)
Klein stapje toch? :D Bedenk je maar dat hij dat heel erg van je zal waarderen, waarschijnlijk! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92081003
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:52 schreef Swietje het volgende:
Coco ~O> Gedraag je. }:|
;(

SPOILER
pi_92081038
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Klein stapje toch? :D Bedenk je maar dat hij dat heel erg van je zal waarderen, waarschijnlijk! :Y
*;
pi_92081081
Ow bah. Wat een stom mens ben ik. Mijn hele lijf komt in opstand en wil-niet-toegeven :(

Maar goed. Daar ga ik. <3
  zondag 30 januari 2011 @ 15:59:35 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92081274
Mijn ongelijk toegeven doe ik eigenlijk ook niet. Dan is het al snel van: "Nou dan heb ik maar geen gelijk! :( :'( :{w" *stampvoet* Wel zeg ik af en toe dat ik heel onredelijk kan zijn, dan weet hij dat ik me daar wel van bewust ben :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92081284
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha :)

Vanmorgen m'n eerste Evy les gerend O+ Ik ging als een tierelier, eitje :D

SPOILER
En nu hebben M. en ik ruzie. Hoera :')

SPOILER
loop je tegen 'm te bitchen omdat jij niet lekker in je vel zit? Dat doe ik ook nog weleens :@
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92081340
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow bah. Wat een stom mens ben ik. Mijn hele lijf komt in opstand en wil-niet-toegeven :(

Go Coco! Ik vind 't ook moeilijk, maar het is ook wel herkenbaar. Ik zit in een hele drukke periode qua werk, en dan ga ik meteen op standje alles-is-jouw-schuld-je-helpt-me-ook-nooit-nee-ik-wil-niks-leuk-doen-want-ik-ben-druk :') lekker gezellig. Maar goed, als je 't van jezelf weet, weet je ook wat je er aan kunt doen ;).
  zondag 30 januari 2011 @ 16:01:26 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92081367
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

Oh joh, hij kent jou vast ook langer dan vandaag en weet dan vast ook dat je niet zomaar raar doet om het raar doen, zeg maar! Komt vast helemaal goed! O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92081429
Coco, ik kan precies hetzelfde zijn :@

maar je voelt je straks een stuk beter als je hebt toegegeven :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zondag 30 januari 2011 @ 16:05:38 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92081611
Wat herkenbaar Coco....
Vrouwen zitten raar in elkaar :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92082250
Ik vind het best gevaarlijk dat, je ergeren aan iemand in een relatie, als ik dat heb, dan is het zo goed als voorbij. :@ Als iemand irriteert (en dan herhaaldelijk, heb het niet over een enkele keer), dan voel je je superieur op een bepaalde manier en dat is het cruciale punt volgens mij, omdat dat in een relatie geen goede zaak is; ongelijkwaardigheid.

Je op iemand af reageren is niet helemaal hetzelfde trouwens, dat is onschuldiger.

Maar misschien geldt dit alleen voor mij, bedenk ik me nu, dat zou ook best kunnen.
  zondag 30 januari 2011 @ 16:21:07 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92082429
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind het best gevaarlijk dat, je ergeren aan iemand in een relatie, als ik dat heb, dan is het zo goed als voorbij. :@ Als iemand irriteert (en dan herhaaldelijk, heb het niet over een enkele keer), dan voel je je superieur op een bepaalde manier en dat is het cruciale punt volgens mij, omdat dat in een relatie geen goede zaak is; ongelijkwaardigheid.

Je op iemand af reageren is niet helemaal hetzelfde trouwens, dat is onschuldiger.

Maar misschien geldt dit alleen voor mij, bedenk ik me nu, dat zou ook best kunnen.
Nee, niet echt... met mijn huidige relatie heb ik dat niet, met mijn ex-man wel, al vanaf het begin eigenlijks, het is niet voor niks mijn ex.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92082524
Komt goed Coco! Je kan het. O+

Ik ben zo moe. Het lijkt alsof er allemaal extra kilo's aan mijn lijf hangen die elke beweging zo zwaar maken. En ik heb geen tijd voor moe zijn want ik moet leren. :'( Bleh bleh.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_92082585
Het kan ook zijn dat je elkaar even voor lief neemt. Zo'n ruzie doet mij vaak wel beseffen wat je allemaal hebt :@
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Mijn ongelijk toegeven doe ik eigenlijk ook niet. Dan is het al snel van: "Nou dan heb ik maar geen gelijk! :( :'( :{w" *stampvoet* Wel zeg ik af en toe dat ik heel onredelijk kan zijn, dan weet hij dat ik me daar wel van bewust ben :P.
Ja vik, je hebt helemaal geen goede relatie volgens de wet van Co :D
  zondag 30 januari 2011 @ 16:24:17 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92082635
Rome O+

Weer thuis. Nu lekker relaxen op de bank :z.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 30 januari 2011 @ 16:26:33 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92082770
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja vik, je hebt helemaal geen goede relatie volgens de wet van Co :D
Ik vind het onzin wat Co zegt. Misschien dat dat voor jou geldt, Co, maar ook al hebben M. en ik dan geen relatie in de strikte zin van het woord: we wonen al wel 7 jaar samen in één huis en we maken flink ruzie, maar toch kunnen we het ook uitstekend met elkaar vinden. Ruzie maken hoort erbij: hij is niet perfect, ik ook niet.

Overigens maakt mijn jongste zus verschrikkelijke ruzie met haar vent (in de zin van borden die sneuvelen etc), maar intussen vieren die 2 over 2 jaar wel mooi hun 25-jarig jubileum.
Niet meer actief op Fok!
pi_92082913
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef conleche het volgende:

Je op iemand afreageren is niet helemaal hetzelfde trouwens, dat is onschuldiger.

Het is eerder af reageren, in mijn geval dan. Ook wat Aurum zegt, ik zit niet helemaal lekker in mn vel en dan krijgt hij het te verduren.

Mgoed, we zijn nu weer lief tegen elkaar. Hij was helemaal blij omdat ik weer lief ben en we weer kunnen knuffelen. Waardeerde het volgens mij ook dat ik mijn verontschuldigen aanbood.

(Als hij dan zo lief is, voel ik me alleen maar een grotere bitch, lol).
  zondag 30 januari 2011 @ 16:30:10 #73
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92082950
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het onzin wat Co zegt. Misschien dat dat voor jou geldt, Co, maar ook al hebben M. en ik dan geen relatie in de strikte zin van het woord: we wonen al wel 7 jaar samen in één huis en we maken flink ruzie, maar toch kunnen we het ook uitstekend met elkaar vinden. Ruzie maken hoort erbij: hij is niet perfect, ik ook niet.

Overigens maakt mijn jongste zus verschrikkelijke ruzie met haar vent (in de zin van borden die sneuvelen etc), maar intussen vieren die 2 over 2 jaar wel mooi hun 25-jarig jubileum.
maar ruzie maken is toch niet hetzelfde als je aan iemand ergeren?

ik kom ook even binnenvallen hoor, hoi allemaal! :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_92083133
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

maar ruzie maken is toch niet hetzelfde als je aan iemand ergeren?

ik kom ook even binnenvallen hoor, hoi allemaal! :P
Nee, ruzie maken moet ook kunnen. Bij mij is het soms alsof ik die moet maken. Zoals de laatste dagen. Dan is niks goed en alles vat ik (bewust) verkeerd op.

Maar goed. Ik ga beter voor mezelf zorgen, liever voor mijn lijf zijn. Dan voel ik me binnenkort weer beter in mijn eigen vel zitten en ben ik meteen een een veel fijner iemand om mee samen te leven :)
pi_92083143
Waar ik me bij mijn eerste vriendje pas echt aan ergerde was dat we nooit ruzie maakten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')