Koelen met lauw water toch maar hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
auw. pan vast pakken die uit de oven komt is niet slim. Iemand tips om wat te doen, behalve koelen?
al 20 minuten gedaan. doet verdomde zeer en blaar vormt zich..quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Koelen met lauw water toch maar hoor.
Oei. Is het een groot stuk? Ik zou er wel een (nat/niet-klevend, vaseline bijvoorbeeld) verbandje omheen doenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
al 20 minuten gedaan. doet verdomde zeer en blaar vormt zich..
daar waar je een pan normaal aanraakt. 2 cm ofzo. maar precies daar waar je huid buigt als je een vuist maakt...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oei. Is het een groot stuk? Ik zou er wel een (nat/niet-klevend) verbandje omheen doen
heb niets van dat in huis, laat het maar rustig zo. en de bouef moet maar wachten..quote:Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rottig. Gaasje met vaseline op en dan verbandje omheen dus.
Heb een keer een flinke gehad toen ik bij de panini werkte, de ovenhandschoenen waren lang, maar niet lang genoeg voor een klein persoontje als ik
Wat idd, het is toch niet uit?quote:
Dat weet ik niet zeker. Het is dan wel 3 maanden lang, en een maand na het eind van de cursus wil ik weer gaan meedoen aan een sportwedstrijd. Als je voor een wedstrijd traint is het niet handig om een training per week te missen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef Swietje het volgende:
Chico, kan je niet je sport tijdelijk op een lager pitje zetten als je zo graag die fotografiecursus wil doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |