Hoop dat het morgen weer beter gaat, zag er ernstig uit met dat verbandquote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
auw. pan vast pakken die uit de oven komt is niet slim. Iemand tips om wat te doen, behalve koelen?
Toch eenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef neen het volgende:
O ja, ik ging wat om met iemand maar nu niet meer zo. Vind het ook niet zo erg verder.
Ik weet dat je het niet grappig bedoelde, maar ik moest hier eigenlijk wel om lachenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Echt, soms wou ik dat ik een vent was, of gewoon een plant.
En jij sterkte morgen!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben moe, maar wil niet naar bed want als ik wakker word moet ik naar de kaakchirurg.. Huuuu...
Ha, i wish... maar thanksquote:
Die gaat het nachtkastje afstoffen tijdens de seksquote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Swietje het volgende:
Mja, die blonde lijkt me toch een stuk interessanter in bed.
Dezelfde als die ik heb? Ik ben er echt onwijs blij mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
Hoei, m'n nieuwe foon is verzonden!. Hopelijk komt 'ie morgen!
.
Nee, ik heb na lang wikken en wegen toch voor de HTC Desire gekozenquote:Op maandag 31 januari 2011 08:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dezelfde als die ik heb? Ik ben er echt onwijs blij mee.. En ik hoop maar dat het de nieuwigheid is dat ik zo blij ben met internet erop dat ik gister tot zo'n beetje 1 uur 's nachts in bed heb liggen whatsappen met een collega.
.
Ik denk ook echt dat ik nu al niet meer zonder kan.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb na lang wikken en wegen toch voor de HTC Desire gekozen. Maar het had net zo goed de Samsung kunnen worden. Ze ontlopen elkaar niet veel
. Dat maakte het ook zo moeilijk om te kiezen
. Uiteindelijk de prijs de doorslag laten geven: HTC Desire is toch 100 euro goedkoper en dat is op dit moment wel een zwaarwegend argument voor mij
.
Het is mijn eerste smartphone, dus ik ben heel benieuwd naar de wereld die voor me open gaat. Nooit meer verdwalen, nooit meer foto's met m'n camera maken en vanaf m'n camera op FB zetten, nooit meer Nachtwacht hoeven sms'en hoe laat de trein nou eigenlijk gaat, nooit meer mijn laptop hoeven meeslepen als ik een paar dagen naar mijn ouders ga. En dan heb ik het nog niet eens over alle apps gehad
.
Is dat ook een smartphone? Daar zit dan geen gps op, denk ik? En prepaid internet is hartstikke duur.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
En toch gaat dat allemaal ook prima met mn prepaid sony ericsson van 130 euro!
Maar te duur?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:00 schreef Perruche het volgende:
Ik zou ook wel een smartphone willen, maarja...
Als het werkt voor jou: prima toch? Al kun je voor 12,95 per maand dus een abonnement met internet hebben (alleen moet je je foon dan wel los kopenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er zit inderdaad geen gps op, maar vooralsnog heb ik genoeg aan google maps.
Heb een sim only abo met family voor 17 euro per maand, daar ga ik nooit overheen en dan kan ik bijna onbeperkt met vriendje en familie smsen en bellen
Wat heb je nu uiteindelijk betaald voor je telefoon?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als het werkt voor jou: prima toch? Al kun je voor 12,95 per maand dus een abonnement met internet hebben (alleen moet je je foon dan wel los kopen)
GPS is alleen best wel belangrijk voor mij, want ik ben keigoed in verdwalen en dingen niet kunnen vinden (zelfs als ik een plattegrond uitprint). En dan raak ik in paniek, vooral als het een belangrijke afspraak is. Dus.
En ik voel sociale druk: mijn neefje van 14 heeft ook een HTC Desire, dus ik kan niet aankomen met een telefoon die wel internet maar geen GPS heeft.
352 euro.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat heb je nu uiteindelijk betaald voor je telefoon?
24 maanden.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is je abo voor 12 of 24 maanden?
Ik zag een abo van Tmobile voor 23 euro. 24x23= 552 (gratis telefoon)quote:
Mijn telefoon was gratis bij een abo en na 24 maanden ben ik goedkoper uit dan jij...quote:Op maandag 31 januari 2011 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
24 maanden.
En ja het is veel geld, maar het alternatief was een abo van KPN (of T-Mobile, maar daar hoor ik alleen maar klachten over wb internet) en dan moest ik een deel vd periode 15 euro betalen en de rest van de periode 30 en dat vind ik irritant. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben met een vast, laag bedrag per maand. Bovendien moest ik dan alsnog 150 euro ophoesten voor de telefoon.
Nu krijg ik dus een abonnement van Vodafone (niet via de officiële site, maar via een speciale actie)
Ja, maar jij betaalt een behoorlijk bedrag per maand en ik niet. Het is maar net wat je prettiger vindtquote:Op maandag 31 januari 2011 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn telefoon was gratis bij een abo en na 24 maanden ben ik goedkoper uit dan jij...
Maar je hebt wel meer belminuten denk ik, maar ik krijg de mijne toch al niet op.. Sms'jes verstuur ik nu ook nauwelijks meer, met Whatsapp en Talk van Google op m'n telefoon.
Die heeft mijn man ook, fijn dingetjequote:Op maandag 31 januari 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik heb na lang wikken en wegen toch voor de HTC Desire gekozen.
@ Co: het bedrag dat jij noemt is nog zonder internet. Dus er komt nog 9,95 per maand overheen.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:31 schreef conleche het volgende:
Ik had het gemiddelde genomen: 22,97 om precies te zijn. 19,50 als actiebedrag, daarna 26,45.
Maar goed, als dit voor jou beter werkt!! En ik denk dat je er de eerste tijd heel veel mee gaat spelen en dat wordt vanzelf minder. Maar het blijft echt fijn om te hebben!
DaD: wat is dat precies met die collega? Was dat 1 van de mensen met wie je uit was?
Wat grappig dat je precies andersom reageert als ik zou doen! Mijn financiële situatie kan nu in elk geval alleen maar beter worden, dus ik hou de grote bedragen liever op de bank.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar jij betaalt een behoorlijk bedrag per maand en ik niet. Het is maar net wat je prettiger vindtIk heb nu het geld voor een losse telefoon, maar ik vind het geen prettig idee om elke maand 25-30 euro te MOETEN ophoesten, aangezien ik niet weet hoe mijn financiën er over enige tijd uitzien. Als ik een vast inkomen had zoals jij, dan was het miss een ander verhaal geweest.
Ja maar ik overweeg dus te gaan freelancen (blijf tussendoor wel op zoek naar een vaste baan) en dan is mijn inkomen heel onzeker en onregelmatig. Nú heb ik nog wat geld (en ik krijg ook nog geld uit diverse bronnen, vakantiegeld van school enzo), maar ik weet niet of ik twee jaar lang een 25 á 30 euro kan ophoesten en ik vind het gewoon niet prettig om veel en hoge vaste lasten te hebben. Naast dat ik bang was dat ik verslaafd zou raken, is dat ook één van de redenen dat ik nu pas een smartphone neem. Ik houd gewoon altijd rekening met mindere tijdenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat grappig dat je precies andersom reageert als ik zou doen! Mijn financiële situatie kan nu in elk geval alleen maar beter worden, dus ik hou de grote bedragen liever op de bank.
Vond het al heel wat dat ik dat pastamachientje gekocht had
Nope, was met internet. http://www.studentmobiel.(...)n?gsm_bundle_id=1078quote:Op maandag 31 januari 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ Co: het bedrag dat jij noemt is nog zonder internet. Dus er komt nog 9,95 per maand overheen.
Goedkoop hč?![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |