abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92109100
Good day :D

Ik kwam even melden dat ik heel onbewust die paar kilo die ik kwijt wilde kwijt ben geraakt. Ik heb er niet eens iets extra's speciaals voor gedaan (tuurlijk gezond eten, maar snoepen doe ik ook nog zo nu en dan als ik daar zin in heb), ik denk door mijn stage (in een meubelzaak, veel lopen, staan, sjouwen) + 2 a 3 keer in de week fitness. Helaas is mijn stage na volgende week afgelopen en zit ik dan weer hele dagen op m'n gat op school :o :o .. Ik pas gewoon weer broeken die ik al een hele tijd niet meer heb aangekunt!

Ben benieuwd of het zo blijft als mijn stage is afgelopen }:| :(
pi_92109393
Ik neig toch naar een weekje vertoeven in een Spaanse stad. Zweden of La Palma wordt weer achter het stuur zitten, itt Tink vind ik dat helemaal niet zo fijn :P Die schaatstocht van de man van uniek ziet er wel prachtig uit, maar x3 is dat ook een iets te pittig bedrag :+
  maandag 31 januari 2011 @ 00:55:06 #203
331 Merel
Be here now.
pi_92109894
Ik ben niet bijgelezen, want ik ben net thuis, want ik was naar het songfestival. En Goodbye en Greys waren er ook O+En het was hilarisch *O* En nu liggen de supergeile fuck me boots die ik heb gekocht nog bij Greys in de auto, dus die moet ik snel gaan ophalen want ik moet ze natuurlijk vrijdag aan bij de date 8-) O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 31 januari 2011 @ 01:10:04 #204
331 Merel
Be here now.
pi_92110256
Bijgelezen! Ongeveer dan.

quote:
Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
auw. pan vast pakken die uit de oven komt is niet slim. Iemand tips om wat te doen, behalve koelen?
Hoop dat het morgen weer beter gaat, zag er ernstig uit met dat verband :{

quote:
Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef neen het volgende:
O ja, ik ging wat om met iemand maar nu niet meer zo. Vind het ook niet zo erg verder.
Toch een :* !

quote:
Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef shinydiscoball het volgende:

Echt, soms wou ik dat ik een vent was, of gewoon een plant. :{
Ik weet dat je het niet grappig bedoelde, maar ik moest hier eigenlijk wel om lachen :D

quote:
Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben moe, maar wil niet naar bed want als ik wakker word moet ik naar de kaakchirurg.. Huuuu...
En jij sterkte morgen!

Plaatje van de FMB's:

In het echt zijn ze mooier, en m'n benen lijken er 2 meter door *)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 31 januari 2011 @ 05:08:28 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92111579
quote:
6s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:00 schreef Laureline het volgende:

[..]

Die lijkt best op uniek!
Ha, i wish... maar thanks :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 31 januari 2011 @ 05:10:36 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92111584
Merel :D Tof *O*

Razz, sterkte bij de kaakchirurg.

En nu als een gek de auto krabben
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92111910
Goodmurning.

Razz, succes straks!

Ik heb ook last van hormoongerelateerde acne. Gaat ook echt in fases. Bij mij is geloof ik de tweede week het best, ik houd het niet echt bij. Sinds ik mijn huid regelmatiger en met andere producten schoonmaak, is het wel verbeterd. In de winter resulteert het helaas wel in een drogere huid.

Merel, mooie laarzen :Y .

Mijn weekend was niet bepaald gezond, vrijdag uit eten geweest (ik heb een vast contract gekregen en dat moest gevierd worden) en gistermiddag high tea gedaan in het Amstel hotel O+ . Heul gaaf! Maar niet zo gezond :+ .
Venus in pocketformaat
Š loveli
  maandag 31 januari 2011 @ 07:41:29 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92111987
Feli Phaidra, dat is wel feest-worthy inderdaad!

Hier ook pukkels. Veel. En rood en zulks :(. Ik heb al een hele verzorgingslijn met azulenen, maar het wordt vooralsnog alleen maar erger. Maar, ik moet er maar aan wennen, want de Mirena moet er een dezer dagen/maanden uit en dan is dit weer vaste prik.

En m'n eetpatroon van de laatste 2 weken zal er ook niet aan bijgedragen hebben. Eens kijken of we het stof van die knop kunnen afblazen.

En nu off to Papendrecht of all places.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 31 januari 2011 @ 07:51:57 #209
331 Merel
Be here now.
pi_92112044
Gefeliciteerd met je vaste contract Phaidra!
pi_92112046
Morning :)
pi_92112097
morgen...eens naar het werk en kijken of ze eenhandig werk voor me hebben...
  maandag 31 januari 2011 @ 08:01:09 #212
331 Merel
Be here now.
pi_92112102
Doet het nog pijn?
pi_92112106
Thanks allemaal. Ik ga naar 't zaiknhoes, komt vast goed! Daarna maar even soep, yoghurt en brinta inslaan :')
pi_92112119
Goeiemorgen :)
Razz, succes zo!
Phaidra, wat fijn van je contract :s)
Oh en ik heb gedroomd dat ik heel lang geslapen had, zodat ik de rijles gemist had en alles in de soep liep :')
pi_92112165
goedemorgen allen!

Lijstje voor vandaag:

O: 2 crackers kaas
T: 2 boterhammen kaas
L: 2 boterhammen kaas
T: iets fruitigs of kwarkigs
D: risotto
S: sjouwen met boodschappen

Zoals ik vorige week zei zou ik weer gaan hardlopen, gisteren, maar de klap met de motor heeft niet veel goeds gedaan :') kan amper normaal lopen/liggen door de spierpijn en blauwe plek op de binnenkant van m'n dij :') *O* Dus hoop nu dat 't morgen ofzo minder is... :o het māg gewoon niet :o

en vandaag begint het nieuwe semester alweer.. :o :W
Ja doei.
  maandag 31 januari 2011 @ 08:35:21 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92112351
Hoei, m'n nieuwe foon is verzonden! *O*. Hopelijk komt 'ie morgen! :9.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 31 januari 2011 @ 08:37:03 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92112374
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Swietje het volgende:
Mja, die blonde lijkt me toch een stuk interessanter in bed. O-)
Die gaat het nachtkastje afstoffen tijdens de seks ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_92112496
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
Hoei, m'n nieuwe foon is verzonden! *O*. Hopelijk komt 'ie morgen! :9.
Dezelfde als die ik heb? Ik ben er echt onwijs blij mee. O+. En ik hoop maar dat het de nieuwigheid is dat ik zo blij ben met internet erop dat ik gister tot zo'n beetje 1 uur 's nachts in bed heb liggen whatsappen met een collega. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92112521
Goedemorgen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 31 januari 2011 @ 08:53:32 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92112573
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dezelfde als die ik heb? Ik ben er echt onwijs blij mee. O+. En ik hoop maar dat het de nieuwigheid is dat ik zo blij ben met internet erop dat ik gister tot zo'n beetje 1 uur 's nachts in bed heb liggen whatsappen met een collega. :@.
Nee, ik heb na lang wikken en wegen toch voor de HTC Desire gekozen :). Maar het had net zo goed de Samsung kunnen worden. Ze ontlopen elkaar niet veel :). Dat maakte het ook zo moeilijk om te kiezen :P. Uiteindelijk de prijs de doorslag laten geven: HTC Desire is toch 100 euro goedkoper en dat is op dit moment wel een zwaarwegend argument voor mij :P.

Het is mijn eerste smartphone, dus ik ben heel benieuwd naar de wereld die voor me open gaat :D. Nooit meer verdwalen, nooit meer foto's met m'n camera maken en vanaf m'n camera op FB zetten, nooit meer Nachtwacht hoeven sms'en hoe laat de trein nou eigenlijk gaat, nooit meer mijn laptop hoeven meeslepen als ik een paar dagen naar mijn ouders ga. En dan heb ik het nog niet eens over alle apps gehad :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_92112617
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, ik heb na lang wikken en wegen toch voor de HTC Desire gekozen :). Maar het had net zo goed de Samsung kunnen worden. Ze ontlopen elkaar niet veel :). Dat maakte het ook zo moeilijk om te kiezen :P. Uiteindelijk de prijs de doorslag laten geven: HTC Desire is toch 100 euro goedkoper en dat is op dit moment wel een zwaarwegend argument voor mij :P.

Het is mijn eerste smartphone, dus ik ben heel benieuwd naar de wereld die voor me open gaat :D. Nooit meer verdwalen, nooit meer foto's met m'n camera maken en vanaf m'n camera op FB zetten, nooit meer Nachtwacht hoeven sms'en hoe laat de trein nou eigenlijk gaat, nooit meer mijn laptop hoeven meeslepen als ik een paar dagen naar mijn ouders ga. En dan heb ik het nog niet eens over alle apps gehad :D.
Ik denk ook echt dat ik nu al niet meer zonder kan. :P. Ik hoop wel dat ik straks vanzelf weer wat minder ga twitteren. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92112630
En toch gaat dat allemaal ook prima met mn prepaid sony ericsson van 130 euro!
  maandag 31 januari 2011 @ 08:58:15 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92112635
Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
S: hardlopen (26 minuten)
T: glas jus d'orange
L: twee boterhammen met pindakaas, glas melk
S: stukje fietsen
T: twee sinaasappels en nog een boterham, denk ik
D: pannenkoeken met kaas, spek, salami O-)

En verder een sollicitatiebrief schrijven en wat dingen uitzoeken ivm het freelance gebeuren.
Niet meer actief op Fok!
pi_92112669
Ik zou ook wel een smartphone willen, maarja...

:ijstje gisteren:

O: 2x afbakbroodje (salami, hagelslag), gekookt ei
L: tosti kaas/tomaat
T: 1/4 zak doritos
D: tomatensoep, 2 gehaktballen
T: popcorn

En weer normaal doen *O*
  maandag 31 januari 2011 @ 09:00:40 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92112674
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
En toch gaat dat allemaal ook prima met mn prepaid sony ericsson van 130 euro!
Is dat ook een smartphone? Daar zit dan geen gps op, denk ik? En prepaid internet is hartstikke duur.

Ik betaal slechts 12,95 voor 300 belminuten/sms'jes en een datalimiet van 1gb *O*. Dat is maar 2,95 meer dan ik nu betaal :P. Alleen de telefoon is even een rib uit mijn lijf, maar goed, beter dat dan 2 jaar aan een duur abo vastzitten.

@DaD: ik voorzie ook dat ik verslaafd raak :'). Waarom denk je dat ik het zo lang heb tegengehouden? :') (echt uit zelfbescherming hoor!)
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')