Hoop dat het morgen weer beter gaat, zag er ernstig uit met dat verbandquote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
auw. pan vast pakken die uit de oven komt is niet slim. Iemand tips om wat te doen, behalve koelen?
Toch eenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef neen het volgende:
O ja, ik ging wat om met iemand maar nu niet meer zo. Vind het ook niet zo erg verder.
Ik weet dat je het niet grappig bedoelde, maar ik moest hier eigenlijk wel om lachenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Echt, soms wou ik dat ik een vent was, of gewoon een plant.
En jij sterkte morgen!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben moe, maar wil niet naar bed want als ik wakker word moet ik naar de kaakchirurg.. Huuuu...
Ha, i wish... maar thanksquote:
Die gaat het nachtkastje afstoffen tijdens de seksquote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Swietje het volgende:
Mja, die blonde lijkt me toch een stuk interessanter in bed.
Dezelfde als die ik heb? Ik ben er echt onwijs blij mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
Hoei, m'n nieuwe foon is verzonden!. Hopelijk komt 'ie morgen!
.
Nee, ik heb na lang wikken en wegen toch voor de HTC Desire gekozenquote:Op maandag 31 januari 2011 08:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dezelfde als die ik heb? Ik ben er echt onwijs blij mee.. En ik hoop maar dat het de nieuwigheid is dat ik zo blij ben met internet erop dat ik gister tot zo'n beetje 1 uur 's nachts in bed heb liggen whatsappen met een collega.
.
Ik denk ook echt dat ik nu al niet meer zonder kan.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb na lang wikken en wegen toch voor de HTC Desire gekozen. Maar het had net zo goed de Samsung kunnen worden. Ze ontlopen elkaar niet veel
. Dat maakte het ook zo moeilijk om te kiezen
. Uiteindelijk de prijs de doorslag laten geven: HTC Desire is toch 100 euro goedkoper en dat is op dit moment wel een zwaarwegend argument voor mij
.
Het is mijn eerste smartphone, dus ik ben heel benieuwd naar de wereld die voor me open gaat. Nooit meer verdwalen, nooit meer foto's met m'n camera maken en vanaf m'n camera op FB zetten, nooit meer Nachtwacht hoeven sms'en hoe laat de trein nou eigenlijk gaat, nooit meer mijn laptop hoeven meeslepen als ik een paar dagen naar mijn ouders ga. En dan heb ik het nog niet eens over alle apps gehad
.
Is dat ook een smartphone? Daar zit dan geen gps op, denk ik? En prepaid internet is hartstikke duur.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
En toch gaat dat allemaal ook prima met mn prepaid sony ericsson van 130 euro!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |