Is ook een beetje mijn 'probleem': heb eetprobleem gehad, en zulke lijstjes triggeren soms wel een beetje de 'oh, met zo weinig kan 't natuurlijk ook' gedachte. Maar goed, wil toch echt een paar kilo's kwijt, en 't wekelijks wegen en daar invullen geeft mezelf somehow toch een beetje die stok achter de deur.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ja. Kan me er wel wat bij voorstellen, er zijn behoorlijk wat echt magere meisjes.
Toen ik begon hield ik mn lijstjes daar ook bij, en kon ik me de 1200 kcal grens wel indenken. Inmiddels heeft de realiteit me echter ingehaald. Valtaf kijk ik ook allang niet meer, voornamelijk door al die spam die ze sturen
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:55 schreef neen het volgende:
Die paarse verf op hun overals? betekent dat, dat ze reeds gedekt zijn door Frankie?
Ik ook welquote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef Swietje het volgende:
Ik vind die blonde dame van Gijsbert lekker.
Die is het knapst ja, maar José is het leukst.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef Swietje het volgende:
Ik vind die blonde dame van Gijsbert lekker.
Wij hier nu ook jaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef ihatefastcars het volgende:
BZV 'gemist'. Geen idee dus wat er nu met die Richard gebeurd is. Maar om de avond wel een beetje fout te houden kijken we nu 't Nationaal Songfestival.
Leuke meisjes >>>>>>> lekkere wijvenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Swietje het volgende:
Mja, die blonde lijkt me toch een stuk interessanter in bed.
Ja ik kan ook wel mensen bellen hoor, ik moet gewoon altijd even een drempel over danquote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef neen het volgende:
[..]
Leuke meisjes >>>>>>> lekkere wijven
Bel gewoon een vriend/vriendin sdb, zal je meevallen bij hoeveel je terecht kan. Er kunnen ongetwijfeld ook meer mensen bij jou terecht dan er denken dat ze bij jou terecht kunnen.
Wut?quote:
Hop! Gaat je lukken.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel mensen bellen hoor, ik moet gewoon altijd even een drempel over dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |