SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik me heel goed voorstellen, toen ik ziek was in Amerika voelde ik me ineens ook een stuk meer alleen. Sterkte met je hand.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bel hem even, dan is alles weer goed. heb ik ook gedaan!
boh, ik voelde me vanmiddag even flink alleen. niets kunnen, alleen naar de dokter voor de eerste keer in een vreemd land...geen eten, hoe moet ik mn rits vast doen...nu gaa het wel weer, maar baalde behoorlijk..
Bijlezende, je nieuwe laarzen. En met de kans spuit 11 te zijn, pics?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:41 schreef Merel het volgende:
De vriend van Baardmans probeerde je toch niet te versieren DaD?
Ik heb vrijdag een date met de collega. Een echte. Niet zo'n laten-we-na-die-borrel-waar-niemand-mag-zien-dat-we-elkaar-leuk-vinden-samen-naar-huis-gaan-afspraak, maar zo'n echte waarbij je uit eten moet enzoDus het thema voor de rest van de week wordt: wat trek ik aan??
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow! Ik heb gisteren trouwens mijn eerste Fokker in het echt gezienLoslopend wild, zogezegd.
Kennen jullie FusionFreak? Da's een nogal aparte gast (zal zo even een fotootje opzoeken) en ik 'ken' hem alleen maar omdat ik af en toe lurk in andere topics. Mgoed, gisteren zagen M. en ik hem ineens in het wild lopen
We leken wel twee kleine kinderen die een beroemdheid zagen![]()
Deze gast dus:Oh, dat is niet echt iemand waar je overheen kijkt zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Boegem balsem. Als het een echte brandwond wordt honing erop smeren. Iets met suiker => bacterievrij en enzymen => wondgenezing. Helpt echt.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
auw. pan vast pakken die uit de oven komt is niet slim. Iemand tips om wat te doen, behalve koelen?
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha
Vanmorgen m'n eerste Evy les gerendIk ging als een tierelier, eitje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hebben M. en ik ruzie. Hoera
Winterdipje? Vitamine D, beweging. Zulks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof dat je je onredelijkheid toegeeft. Enne... Lieb solang du lieben kannst!
http://www.recmusic.org/lieder/get_text.html?TextId=5788
[ Bericht 2% gewijzigd door loveli op 30-01-2011 19:07:08 ]crap in = crap out
Hmmmm, je bent niet zo heel lang geleden ook al flauw gevallen in de douche toch? Misschien toch een keer naar de HA?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Hoooi!
Terug van weekendje weg en ik heb er wel van genoten
nu twijfel ik alleen of hij mij ook wel leuk (genoeg) vindt. misschien doe ik wel mee met de hormonen
O en ik was dus sinds 2 jaar weer in bad geweest, wat heel lekker was, en heel heet ook vooral. En toen ik opstond om af te douchen viel ik flauwgelukkig was ik niet alleen in bad en werd ik opgevangen
![]()
hmm, ja nu je het zegt. toen was ik (ook) ziek (nou ja, nu nog maar half, flink verkouden meer). Volgens hem kwam het misschien omdat ik niet gewend ben in bad te gaan en het nogal een heet bad was. Ik voelde het overigens wel aankomen, was al onderweg om te gaan zittenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, je bent niet zo heel lang geleden ook al flauw gevallen in de douche toch? Misschien toch een keer naar de HA?
En waarom twijfel je aan of hij je wel leuk vindt? Hij liet je in ieder geval niet vallen!
Dat "vorige" impliceert dat deze ook wel potentie heeft om serieus te worden?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:08 schreef _Calimero_ het volgende:
o en die onredelijkheid is hier ook herkenbaar![]()
en als ik me heel erg ga ergeren aan kleine dingen van iemand, dan is het voor mij ook over, net als bij Co. (hence het uitmaken met de vorige)
dat was niet de bedoeling.. dat weet ik nog niet, de tijd zal het lerenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat "vorige" impliceert dat deze ook wel potentie heeft om serieus te worden?
Sjeesis Swiet, dit zie ik nu pas: dit is wel erg weinig he! Je hebt eigenlijk een fatsoenlijke maaltijd gehad vandaag...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef Swietje het volgende:
O: -![]()
![]()
L: fruitsmoothie (peer, mango, mandarijn, magere yoghurt), halfvolle melk
T: bak yoghurt
T: stuk komkommer
D: kip uit de oven, doperwtjes, rauwkost, gebakken aardappeltjes
T: verse sinaasappelsap
goed, is mijn lijst niet veel beter:quote:Op zondag 30 januari 2011 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Sjeesis Swiet, dit zie ik nu pas: dit is wel erg weinig he! Je hebt eigenlijk een fatsoenlijke maaltijd gehad vandaag...
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow! Ik heb gisteren trouwens mijn eerste Fokker in het echt gezienLoslopend wild, zogezegd.
Kennen jullie FusionFreak? Da's een nogal aparte gast (zal zo even een fotootje opzoeken) en ik 'ken' hem alleen maar omdat ik af en toe lurk in andere topics. Mgoed, gisteren zagen M. en ik hem ineens in het wild lopen
We leken wel twee kleine kinderen die een beroemdheid zagen![]()
Deze gast dus:Heb je naar 'm gezwaaid? Volgens mij is 'ie vrij onschuldig gestoord, afgaande op z'n posts. Ziet hij er in het echt vervaarlijker uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
I am on my way!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria, zie ik jou dadelijk in WoW?
Wat dan? Eten ze daar niets?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef ihatefastcars het volgende:
Note to self: lees geen lijstjes van andere mensen op valtaf.nl.![]()
Mijn lijst van vandaag:
o 2 boterhammen pindakaas
t kiwi
l 3 boterhammen sandwichspread
t bakje optimel yoghurt kers
d combi van sperziebonen, wat pasta, hamblokjes, beetje geraspte kaas
t boterham sandwichspread
Er zijn er heel veel die inderdaad heeeel weinig eten. De 1000 calorieën worden lang niet altijd gehaald en het 1200 calorieën dieet is ook reuze populair. En las laatst dat een dame die elke dag 1000 calorieën eet ook als succesverhaal aangevoerd wordt door de site (ze was van plan dit te blijven doen: ze eet immers om te leven, en leeft niet om te eten). En dan heb ik 't maar even niet over alle meisjes met anorexia e.d.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |