Ik zou het inderdaad niet doenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet terugvindeniemand zei het ooit tegen me op facebook, wat een bonafide bron is dat. Nou ja gezien mijn vrienden zou het idd wel eens totaal tegenovergesteld kunnen werken bedenk ik me zo.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Vriend heeft vlucht geboekt naar zweden, 220E voor een retourtje. Tja, geen elfstedentocht hier, dan maar daar 3 dagen schaatsen
Hij gaat alleen, tis mij daar te koudquote:Op zondag 30 januari 2011 17:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Koel!
Met z'n tweetjes of gaan zonen (& aanhang) ook mee?
Mijn vriend is net jarig geweest en de magische grens voorbijquote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij gaat alleen, tis mij daar te koud
Nee, ik hou niet zo van schaatsen... Hij wil zo graag maar wil mij niet alleen laten, dus ik heb nu de ticket besteld, moet ie toch.
En nou is hij zo ongelooflijk blij, daar doe ik het voor!! Hij is nou nog 49 en fit, volgend jaar weet je het maar nooit.
Hij is zo blij
La Palma..?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:40 schreef Laureline het volgende:
O, PM eens waar precies je dan nog kan schaatsen in Zweden, uniek?
Ik zit nu ook al die sites af te speuren, we twijfelen voor de voorjaarsvacantie nog tussen schaatsen in Zweden, of naar Barcelona, Sevilla of Madrid...
Die moet je ook niet eten...quote:
Nee eigenlijk niet.. Iedereen schat hem gelukkig ook eind 30, begin 40 en hij heeft 9 van de 10x meer energie dan ikquote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch grappig Progje dat wij allebei een partner hebben die wat ouder zijn.
Merk er niks van.. jij?
Ja ik word er af en toe ook echt helemaal gestoord van....quote:
Ja, het is bij jou vaak nogal erg ook hè...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:08 schreef progje het volgende:
[..]
Ja ik word er af en toe ook echt helemaal gestoord van....
ik heb de duutser niet eens gebeld toen ik zat te janken van de pijn om mn hand...vond dat het zijn beurt was om te bellen, en werd toen boos omdat hij niet gelijk dat moment belde...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, het is bij jou vaak nogal erg ook hè...
Ik ben vooral een ontzettend wijf aan het zijn de laatste dagen. Voel me dik, lelijk en stom en dat zal ook wel zijn waarom Baardmans niets meer van zich laat horen
(oh jee, al 3 hele uren niet!). Dat 'ie gister een briefje voor me had geschreven waarin stond dat ik de liefste ben vergeet ik voor het gemak op zulke moment maar gewoon even.
fijn he...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, het is bij jou vaak nogal erg ook hè...
Ik ben vooral een ontzettend wijf aan het zijn de laatste dagen. Voel me dik, lelijk en stom en dat zal ook wel zijn waarom Baardmans niets meer van zich laat horen (oh jee, al 3 hele uren niet!). Dat 'ie gister een briefje voor me had geschreven waarin stond dat ik de liefste ben vergeet ik voor het gemak op zulke moment maar gewoon even.
Oh, herkenbaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb de duutser niet eens gebeld toen ik zat te janken van de pijn om mn hand...vond dat het zijn beurt was om te bellen, en werd toen boos omdat hij niet gelijk dat moment belde...
bel hem even, dan is alles weer goed. heb ik ook gedaan!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, herkenbaar.. *grouphormonenhug!*
Ik ben inmiddels ook volledig onterecht aardig pissig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |