Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik werd 's ochtends wakker en mama vertelde dat papa niet thuis was gekomen vannacht...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik had toen nog geen rijbewijs, maar heb ook een keer midden in de nacht op de fiets gezeten voor mijn pappie, is gewoon vreselijk
dat is ook niks!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik werd 's ochtends wakker en mama vertelde dat papa niet thuis was gekomen vannacht...
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
Ja, gaat gevoelsmatig altijd te snel zo'n weekend
Oh jeetjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik werd 's ochtends wakker en mama vertelde dat papa niet thuis was gekomen vannacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Alles onder VBl waren spamkillsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
hier
En jij post echt bijna overal.
[..]
squasehn..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jeetjeWat was er gebeurd als ik vragen mag?
Wowquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alles onder VBl waren spamkills
3000 is beter!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ja, mooi is dat
Nouja, 2800 is toch mooier
Nog maar zo'n 3100 posts te gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ja, mooi is dat
Nouja, 2800 is toch mooier
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
squasehn..
niet goed voor je hart![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:31 schreef Barretje80 het volgende:
Symph..
what happended??Hartfalen, maar ik denk nog steeds dat ik er een keer een boek over moet schrijven, en dat wordt niet zo'n heel fijn boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Bij mij is zeker 95% van de GC-posts KSCquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alles onder VBl waren spamkills
Is Albanië verhuisd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:33 schreef TheFamousMan het volgende:
aantal posts subforum
1961 General Chat
843 Onzin voor je leven!
60 Mens erger je niet
38 Film, Tv & Radio
16 FOK!Userfoto's
6 Midden-Oosten
3 Muziek
3 FOK!features, Bugs & Development
2 Memory Lane
2 Stad & Streek
2 Werk, Geldzaken & Recht
1 Travel
1 Theater, Taal & Kunst
1 Klussen & Wonen
1 Relaties & Psychologie
1 Puber- & Tienertalk
Wat is er met de 8 dan?quote:
Nee serieus er is in het midden oosten iets gaande wat sterk lijkt op de weken voor de val van de muurquote:
Ik ben vanavond even bijgepraat door Pien... in mijn beleving waren er gewoon een paar studenten aan het betogenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee serieus er is in het midden oosten iets gaande wat sterk lijkt op de weken voor de val van de muur
Eigenlijk... wist ik daar helemaal niks vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee serieus er is in het midden oosten iets gaande wat sterk lijkt op de weken voor de val van de muur
Het hart is maar een raar dingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hartfalen, maar ik denk nog steeds dat ik er een keer een boek over moet schrijven, en dat wordt niet zo'n heel fijn boek
Ik heb pas mijn harde schijf opgeruimd, en toen kwam ik nog één van de delen van de docu tegenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hartfalen, maar ik denk nog steeds dat ik er een keer een boek over moet schrijven, en dat wordt niet zo'n heel fijn boek
Collegaatje komt uit Tunesie..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vanavond even bijgepraat door Pien... in mijn beleving waren er gewoon een paar studenten aan het betogen.
nee de 90's herhalen zich weer alleen nu met meer doden helaas...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vanavond even bijgepraat door Pien... in mijn beleving waren er gewoon een paar studenten aan het betogen.
Jeetje zeg, wat akeligquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Het hart is maar een raar ding
papa was gelukkig op tijd in ziekenhuis, voor de infarct, maar heeft tijdens de open hart operatie te weinig zuurstof naar z'n hersens gehad.. is niet helemaal goed gekomen.. lichamelijk wel, maar geestelijk![]()
Dat is niet leuk..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
papa was gelukkig op tijd in ziekenhuis, voor de infarct, maar heeft tijdens de open hart operatie te weinig zuurstof naar z'n hersens gehad.. is niet helemaal goed gekomen.. lichamelijk wel, maar geestelijk![]()
ach.. je wordt er snel volwassen van..quote:
Verschrikkelijk gewoonquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja die was echt heel mooi...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb pas mijn harde schijf opgeruimd, en toen kwam ik nog één van de delen van de docu tegen
wutquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk... wist ik daar helemaal niks van
Docu??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die was echt heel mooi...
maar als ik bepaalde dingen op een rijtje zet word ik nog steeds heel naar..
en ik heb de contacten met haar moeder verbroken, ik ben haar zieke spelletjes zat..
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet eens buiten geweestquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wut![]()
jij leest de FrontPage nooit?
en sws het nieuws en kranten en FOK! en radio?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet eens buiten geweest
Dan mag Iran het volgende land wel zijn!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee de 90's herhalen zich weer alleen nu met meer doden helaas...
Maar een dictator vrije wereld heeft ook wel weer iets
van zulke nare dingen absoluut.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. je wordt er snel volwassen van..
(ofzo)
Even wachten dan nog maarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Bij nader inzien waren ze nog niet klaar
bij mij nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij is zeker 95% van de GC-posts KSC.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Tijd maakt niets uit, als je wakker bent heb je tijd om te eten
Ik heb hem nooit kunnen kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik heb de contacten met haar moeder verbroken, ik ben haar zieke spelletjes zat..
Echt om me kapot te schamen gewoonquote:
Die in 4 (?) delen was gesplitst.quote:
ach.. hij is niet achterlijk ofzo..quote:
Telt naar de schuur lopen mee?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt om me kapot te schamen gewoon![]()
Godver, dat lijkt me echt vreselijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Bos81 het volgende:
Niet is zo erg als jong je ouders verliezen of ze ver achteruit zien gaan.
MIjn moeder is na een kort ziekbed in 2006 op 55-jarige leeftijd overleden aan een hersentumor. En gewoon niet leuk om haar zo te zien aftakelen toen. Ik woonde toen nog gewoon thuis..
over jouw vrouw??quote:
Dat is ook verschrikkelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Bos81 het volgende:
MIjn moeder is na een kort ziekbed in 2006 op 55-jarige leeftijd overleden aan een hersentumor. En gewoon niet leuk om haar zo te zien aftakelen toen. Ik woonde toen nog gewoon thuis..
En toch is dat natuurlijk niet goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. je wordt er snel volwassen van..
(ofzo)
Ik wilde je alleen maar knuffelen na het zien van die docuquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah erg eigenlijk dat het zo moet, maar de ellende die ze veroorzaakt heeft is onbeschrijvelijk..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit kunnen kijken
En heel goed, als ik zo hoorde wat ze deed, lijkt het me het beste
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Bos81 het volgende:
Waar haalt ze het lef vandaan...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah erg eigenlijk dat het zo moet, maar de ellende die ze veroorzaakt heeft is onbeschrijvelijk..
Ik dien de rest van mijn leven alleen te blijven en daar doet ze alles aan, en ze heeft de kids zo gek gemaakt dat ik nu jeugdzorg op mijn dak heb.. (en daar ga ik verder niet over uitwijden)
ik weet er helaas alles van dat mensen heel erg debiel gaan doen als een dierbare overlijdt. Maar dit slaat echt alles.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah erg eigenlijk dat het zo moet, maar de ellende die ze veroorzaakt heeft is onbeschrijvelijk..
Ik dien de rest van mijn leven alleen te blijven en daar doet ze alles aan, en ze heeft de kids zo gek gemaakt dat ik nu jeugdzorg op mijn dak heb.. (en daar ga ik verder niet over uitwijden)
ik kan ook niet zo goed tegen (oude) hulpeloze mensenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Godver, dat lijkt me echt vreselijk![]()
Ik vind het al moeilijk om te bedenken dat m'n grootmoeder dement is, en over enkele jaren niet meer in staat is om mij te herkennen, het is gewoon zo zielig voor d'r om te zien dat ze steeds weer grote en kleine dingen vergeet.
Whehequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom niet? Doe ik hier zo vaak?
Jezusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jahquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar haalt ze het lef vandaan...
Daar had ik dus ook last van en daarom reageerde ik er maar niet opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
Ik weet niet of ik wel deze verhalen wil blijven lezen eigenlijk
tsja.. het is niet altijd de stu showquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Was nogal korte nacht afgelopen nacht
Trusten!
Trusten Pgrquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten!
De familie heeft samen besloten om het niet tegen d'r te vertellen, dat was wel een enorme opluchting, maar om d'r zo achteruit te zien gaan is echt vreselijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik kan ook niet zo goed tegen (oude) hulpeloze mensen
I knowquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Jezus
Ik kan daar zķ boos om worden he
Alsof jullie niet al genoeg voor jullie kiezen hebben gehad![]()
Je weet dat PM, MSN, telefoon fax en postduif al-tijd open staan he?
Dat doe ik ook maarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar had ik dus ook last van en daarom reageerde ik er maar niet op![]()
Dan lees je ze nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
Lekker slapenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten!
tot zo lieverdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik verkas even naar bed met de laptopTot zo
wat is er volgende week??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jah
Ik ben er echt heel erg ziek van...
Volgende week houd me op de been
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten!
Dat is ook niet leuk. Ik kon eigenlijk wel redelijk goed overweg dat mijn ene oma dement werd. Maar ja ik heb nooit een goede band met haar gehad, er was al iets mis met haar voordat ik geboren werd. Ze heeft me nooit een eerlijke kans gegeven om aardig gevonden te worden en mijn broer werd altijd voorgetrokken als we daar waren..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Godver, dat lijkt me echt vreselijk![]()
Ik vind het al moeilijk om te bedenken dat m'n grootmoeder dement is, en over enkele jaren niet meer in staat is om mij te herkennen, het is gewoon zo zielig voor d'r om te zien dat ze steeds weer grote en kleine dingen vergeet.
De reden waarom ik zojuist die opmerking maakte ga ik hier verder niet openbarenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. het is niet altijd de stu show
Zo gaat het leven nou eenmaal, je kan er niet omheen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
En weet je, er komt een punt dat je oma niet beter weet en daar kan ze het beste maar zo snel mogelijk komenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De familie heeft samen besloten om het niet tegen d'r te vertellen, dat was wel een enorme opluchting, maar om d'r zo achteruit te zien gaan is echt vreselijk
Maar ik hou nog wel van 'mquote:
hoeft ook iet.. maar andere mensen mogen hun "ellende" ook eens in de `ksc kwijt.. niet allen STu als ie zich ellendig voeltquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
De reden waarom ik zojuist die opmerking maakte ga ik hier verder niet openbaren
Moet ik er een paar overnemen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een meet...
en dan krijg ik het druk met knuffelen..
wooeeii!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een meet...
en dan krijg ik het druk met knuffelen..
Dank je. Maar ik heb het wel verwerkt, het rare is dat ik nooit echt veel verdriet heb gehad, ja ik mis haar nog iedere dag, maar ik heb nauwelijks tranen gelaten. Komt misschien ook omdat ik afleiding had op werk en bezig was met de onderzoeken naar mijn autisme, misschien heeft me dat er wel doorheen getrokken.quote:
Vertel mij watquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo gaat het leven nou eenmaal, je kan er niet omheen...
Lijkt me verstandigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know
Ik laat het eerst maar ff bezinken....
Goh, moet je mij toch eens 1 post laten zien waarin Stu zijn 'ellende' openbaart Bar!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoeft ook iet.. maar andere mensen mogen hun "ellende" ook eens in de `ksc kwijt.. niet allen STu als ie zich ellendig voelt
ik weet het, maar het is gewoon zo moeilijk om dat te beseffen, want ik hou teveel van d'r om d'r zo hulpeloos te zien worden, en we staan gewoon machteloos er tegenover...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En weet je, er komt een punt dat je oma niet beter weet en daar kan ze het beste maar zo snel mogelijk komenZolang ze doorheeft dat ze achteruit gaat is dat voor haar ook super vervelend. Maar als ze er overheen is, dan is het gewoon zo zeg maar... dan weet ze niet beter en kan ze zich er ook geen zorgen om maken of verdrietig om zijn... maar dat maakt het absoluut niet gemakkelijk voor jou en je familie
slaap zachtquote:
Natuurlijk is dat hartstikke moeilijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet het, maar het is gewoon zo moeilijk om dat te beseffen, want ik hou teveel van d'r om d'r zo hulpeloos te zien worden, en we staan gewoon machteloos er tegenover...
M'n moeder [haar dochter] is wel maatschappelijk werkster en ze werkt met jong-dementerenden, dus ze weet wel hoe ze er mee om moet gaan, en weet ook hoe ze haar moet benaderen als ze vermoedens begint te krijgen en ze bang is dat er iets mis is.
heheh dan moet ik de halve KSC quotenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goh, moet je mij toch eens 1 post laten zien waarin Stu zijn 'ellende' openbaart Bar!
Mag hopen dat je dat gewoon weet onderhandquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben echt so fucking pissed off...
Maar jouw aanbod is opgeslagen![]()
Ik heb nog NOOIT mijn 'ellende' besproken op dit forum Bar. Je opmerkingen slaan nergens opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh dan moet ik de halve KSC quoten
weet je Bos, dat ik serieus heel veel respect voor je heb?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Maar ik heb het wel verwerkt, het rare is dat ik nooit echt veel verdriet heb gehad, ja ik mis haar nog iedere dag, maar ik heb nauwelijks tranen gelaten. Komt misschien ook omdat ik afleiding had op werk en bezig was met de onderzoeken naar mijn autisme, misschien heeft me dat er wel doorheen getrokken.
tnx manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:53 schreef pgrferrari het volgende:
Symph ik heb het niet kunnen volgen wat er gaande is, maar sterkte!
Nu echt weg
Ik weet hoe klote het is, heb het ook met mijn opa mee gemaakt. Ik kan alleen niet veel meer zeggen dan van geniet en dank elke dag dat je van haar kan genieten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet het, maar het is gewoon zo moeilijk om dat te beseffen, want ik hou teveel van d'r om d'r zo hulpeloos te zien worden, en we staan gewoon machteloos er tegenover...
M'n moeder [haar dochter] is wel maatschappelijk werkster en ze werkt met jong-dementerenden, dus ze weet wel hoe ze er mee om moet gaan, en weet ook hoe ze haar moet benaderen als ze vermoedens begint te krijgen en ze bang is dat er iets mis is.
ach Stu.. het zal wel...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT mijn 'ellende' besproken op dit forum Bar. Je opmerkingen slaan nergens op
Hoe is het dan met jouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach Stu.. het zal wel...
ik weet dat je nu een opmerking maakt die niet klopt..
tuurlijk heb je niet al je ellende hier neergestort, maar je bent af en toe wel ellendig genoeg hier..
en nu klaar!
Inderdaad maar klaar. Jullie weten NIETS van mij maar dan ook echt helemaal NIETS.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach Stu.. het zal wel...
ik weet dat je nu een opmerking maakt die niet klopt..
tuurlijk heb je niet al je ellende hier neergestort, maar je bent af en toe wel ellendig genoeg hier..
en nu klaar!
juist nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe nee dat is minstens 99,8 %
jah goed hoorquote:
Ja dat weet ik..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je Bos, dat ik serieus heel veel respect voor je heb?
Mooi, ik ga vanaf maandag weer met halve dagen werkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah goed hoor
beetje mannetje verzorgen...
je ribbetje is genezen??quote:Op zondag 30 januari 2011 00:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi, ik ga vanaf maandag weer met halve dagen werken
Het is hartstikke moeilijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 00:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi, ik ga vanaf maandag weer met halve dagen werken
Dat nog niet helemaal maar ben het thuis zitten zat en heb wel het idee dat ik er wel wat mee kan. Want als ik thuis blij zitten en niks doe word het er ook niet beter op.quote:
wilde muck iets drinken?quote:
Nope, die had ik alquote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor het weekend van 12 en 13 feb?
Ik baal nu echt dat ik er niet bij benquote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mag de klok een week vooruit please?
I need it more than ever
aha, maart dusquote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, die had ik al
Deze is voor 4 weken later
Oeh oeh wanneerquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik baal nu echt dat ik er niet bij ben
Ja, zelfde data verderquote:
Ja, of we doen 2 keerquote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mag de klok een week vooruit please?
I need it more than ever
Komt wel een keertjequote:
Makkelijk is dat met Feb en Maart zolang het geen schrikkeljaar isquote:Op zondag 30 januari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zelfde data verder
Als in, 11 t/m 13 dus
Ik vind het ook jammerquote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik baal nu echt dat ik er niet bij ben
We doen wel een KSC housewarmingquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt wel een keertje
Nu is het gewoon echt even niet te doen voor me
Ja preciesquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Makkelijk is dat met Feb en Maart zolang het geen schrikkeljaar is
ik ben de daderquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammerMaar ik snap het wel
Lijkt me serieus tofquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We doen wel een KSC housewarmingKunnen we allemaal knuffelen
Dat is wel chillquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja precies
Nu nog even navraag doen qua vakantiedagen en dan kan ik voor April een week of 10 dagen Spanje boeken
Kort voor mijn 30ste verjaardagquote:Op zondag 30 januari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zelfde data verder
Als in, 11 t/m 13 dus
Dan zie ik eindelijk m'n banken in het toek en muck huis!quote:
Lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja precies
Nu nog even navraag doen qua vakantiedagen en dan kan ik voor April een week of 10 dagen Spanje boeken
Nee, het huis is de daderquote:
quote:
Heey wat leukquote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kort voor mijn 30ste verjaardag(ben van 15-3)
Jij bent 4 maandjes ouder dan ikquote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kort voor mijn 30ste verjaardag(ben van 15-3)
Ze zitten heerlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dan zie ik eindelijk m'n banken in het toek en muck huis!
Ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent 4 maandjes ouder dan ik
die zwarte slaapt ook goed aldus het gesnurk van mevrouw hier...............ze blies de pringles uit mijn handquote:
ja graagquote:Op zondag 30 januari 2011 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, of we doen 2 keerNu en volgende week
![]()
Dan moet die zeker goed liggenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
die zwarte slaapt ook goed aldus het gesnurk van mevrouw hier...............ze blies de pringles uit mijn hand
Die afstand is echt jammer...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja graag
Ik ben niet snel van mijn stuk maar nu ff heel erg
Tof johquote:Op zondag 30 januari 2011 00:10 schreef Stuart het volgende:
Moet ook nog iets naar Parijs boeken en Ierland en Schotland. Ga het nog druk krijgen dus
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dan zie ik eindelijk m'n banken in het toek en muck huis!
En mijn hoofdquote:
quote:Of je nu wilt of niet
![]()
wanneer is dus de meet met Stu??quote:Op zondag 30 januari 2011 00:10 schreef Stuart het volgende:
Moet ook nog iets naar Parijs boeken en Ierland en Schotland. Ga het nog druk krijgen dus
Ik snap datquote:Op zondag 30 januari 2011 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
En mijn hoofd
Als het zo druk is, probeert mijn toch al overvolle en overprikkelde brein álles tegelijk op te slaan en te verwerken, en raak ik heel snel geirriteerd en dodelijk vermoeid.
Dus én treinreizen én spelletjes met veel mensen én slapen in een 'vreemde' omgeving zonder dat ik me even terug kan trekken is nu gewoon niet zo'n goed idee
[..]
Dat is het zekerquote:Op zondag 30 januari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die afstand is echt jammer...![]()
Mag ik ook komen kijken?quote:
Jah, ik ken dat gevoelquote:Op zondag 30 januari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die afstand is echt jammer...![]()
Nietquote:Op zondag 30 januari 2011 00:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wanneer is dus de meet met Stu??
ik snap het hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
En mijn hoofd
Als het zo druk is, probeert mijn toch al overvolle en overprikkelde brein álles tegelijk op te slaan en te verwerken, en raak ik heel snel geirriteerd en dodelijk vermoeid.
Dus én treinreizen én spelletjes met veel mensen én slapen in een 'vreemde' omgeving zonder dat ik me even terug kan trekken is nu gewoon niet zo'n goed idee
[..]
\quote:
Gelukkigquote:Op zondag 30 januari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap datDat heb ik (natuurlijk
) ook....
Dus lekker rustig aan
![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 00:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker
[..]
Mag ik ook komen kijken?
Gelukkigquote:Op zondag 30 januari 2011 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap het hoor
Ik kom wel een keer naar jullie toe
Op Lowlands nog welquote:
Nee, ik geloof dat ie ons niet altijd even leuk vindt ofzoquote:
Ben nog nooit op Lowlands geweestquote:Op zondag 30 januari 2011 00:15 schreef Muck het volgende:
Op Lowlands nog wel
Dat heb ik afgelopen jaar zķ gemist
En dit jaar wéér, vanwege het gezeik om de verkoop van de kaarten
Ja, snap ikquote:Op zondag 30 januari 2011 00:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Gelukkig
Daarom zie ik ook een beetje op tegen die verjaardag morgen
We zijn al doodmoe, en dan dat erbij, mweh
[..]
Tuurlijk
[..]
Gelukkig
En jaaa, lijkt me tof
[..]
Op Lowlands nog wel
Dank jequote:Op zondag 30 januari 2011 00:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Gelukkig
Daarom zie ik ook een beetje op tegen die verjaardag morgen
We zijn al doodmoe, en dan dat erbij, mweh
[..]
Tuurlijk
Ga je toch naar de Zwarte Crossquote:[..]
Gelukkig
En jaaa, lijkt me tof
[..]
Op Lowlands nog wel
Dat is niet alleen iets dat IK vind overigensquote:Op zondag 30 januari 2011 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ie ons niet altijd even leuk vindt ofzo
Gleequote:Op zondag 30 januari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb gewoon al 2 dagen dit nummer in m'n hoofdStomme Glee
stiekem de quote veranderen!quote:
vrouwen zijn soms ook gewoon gevaarlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ie ons niet altijd even leuk vindt ofzo
Ik heb steeds meer het gevoel dat ik weinig 'klik' heb hier met mensenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
stiekem de quote veranderen!
wrom niet??
Ik drie keer, waarvan twee keer met MPGquote:
dat magquote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet alleen iets dat IK vind overigens
en met Ons bedoel je mij en MZ??quote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me wel heel erg leuk trouwensquote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik drie keer, waarvan twee keer met MPG
ik heb juist het idee dat jullie 2 de normaalste zijn hierquote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en met Ons bedoel je mij en MZ??
Ja en? Sinds wanneer kun jij voor anderen sprekenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet alleen julliequote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en met Ons bedoel je mij en MZ??
Tsja.. ik heb met sommige posters ook meer dan met andere posters.. zo gaat dat ook in het echte leven ..quote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer het gevoel dat ik weinig 'klik' heb hier met mensen
Wellicht omdat het meer dan duidelijk in de KSC is aangegevenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en? Sinds wanneer kun jij voor anderen sprekenAls mensen iets niet tof vinden dan kunnen ze dat gewoon aangeven imho
Dat gevoel heb ik ook om heel eerlijk te zijn. Maar dat wil niet zeggen dat je nergens op aangesproken mag worden of dat jij mensen op dingen aanspreekt, toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer het gevoel dat ik weinig 'klik' heb hier met mensen
Preciesquote:Op zondag 30 januari 2011 00:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tsja.. ik heb met sommige posters ook meer dan met andere posters.. zo gaat dat ook in het echte leven ..
Dan zal ik het wel gemist hebben ofzoquote:Op zondag 30 januari 2011 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wellicht omdat het meer dan duidelijk in de KSC is aangegeven
en dat zeg ik ook gewoon.. als iets me niet aanstaatquote:Op zondag 30 januari 2011 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en? Sinds wanneer kun jij voor anderen sprekenAls mensen iets niet tof vinden dan kunnen ze dat gewoon aangeven imho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Het is niet het ergens over aanspreken wat mij betreftquote:Op zondag 30 januari 2011 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook om heel eerlijk te zijn. Maar dat wil niet zeggen dat je nergens op aangesproken mag worden of dat jij mensen op dingen aanspreekt, toch?
wat is precies waar en wanneer aangegeven ??quote:Op zondag 30 januari 2011 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wellicht omdat het meer dan duidelijk in de KSC is aangegeven
Het is ook fantastischquote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me wel heel erg leuk trouwens
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dat zeg ik ook gewoon.. als iets me niet aanstaatPreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He Stu, anders zeg je of gewoon wat je wel bedoelt of houdt je er over op? Jouw keuze, maar in dit raadselachtige spelletje heb ik geen zinquote:Op zondag 30 januari 2011 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet het ergens over aanspreken wat mij betreft
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Je denkt toch niet werkelijk dat ik door de KSC topics ga spitten he?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is precies waar en wanneer aangegeven ??
ik rook niet..quote:
Hier hebben ze gelukkig ook toffe festivalsquote:
Ja, dat graagquote:Op zondag 30 januari 2011 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
He Stu, anders zeg je of gewoon wat je wel bedoelt of houdt je er over op? Jouw keuze, maar in dit raadselachtige spelletje heb ik geen zin
Tenzij pijp roken met caramel tabakquote:
eyy.. JIJ bent hier altijd.. ik niet...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je denkt toch niet werkelijk dat ik door de KSC topics ga spitten he?
Nou, na vandaag zal dat altijd flink afnemen hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eyy.. JIJ bent hier altijd.. ik niet...
ik zou niet weten in welk topic ik moet kijken..
ik heb het hier allebei liggenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tenzij pijp roken met caramel tabakDat ruikt heeeeeeerlijk
![]()
Kloptquote:Op zondag 30 januari 2011 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier hebben ze gelukkig ook toffe festivals
maar je hebt nog 2 dagen voor je maand record...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, na vandaag zal dat altijd flink afnemen hoor
Neem je mee volgende week?quote:
Ja ..quote:
Ik ben jou!quote:
Wtf?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Wat wat wat?quote:
zeg.. doe eens weg dat limburgse accent...quote:
Nooit geroken, kwa geur danquote:Op zondag 30 januari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Maar vaak ook duur en/of moeilijk om kaartjes voor te krijgen hoor zoals Glastonburyquote:
Het klinkt eerder arabischquote:Op zondag 30 januari 2011 00:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. doe eens weg dat limburgse accent...
Morgen ben ik het meerendeel van de dag afwezig voor drama classes en maandag voor werkquote:Op zondag 30 januari 2011 00:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar je hebt nog 2 dagen voor je maand record...
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja ..
maar..
afstand..ja die verdomde afstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon in HeerhugowaardJuin uit Eigen Tuin!
Het is een beetje engquote:
Daar wil ik best eens heenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar vaak ook duur en/of moeilijk om kaartjes voor te krijgen hoor zoals Glastonbury
ohh das nog wel te doen.. "iets" boven amsterdamquote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die verdomde afstand
Ik woon in Heerhugowaard
Dat ken ik nietquote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Muck het volgende:
Daar wil ik best eens heen
Ik ben wel naar het Glenmorangie Tain Highland festival geweest
Fijn dat ze goed werkenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Barretje80 het volgende:
Drugs werken.. ligt er een te snurken naast me ..
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Barretje80 het volgende:
Drugs werken.. ligt er een te snurken naast me ..
Ja he?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is een beetje eng
[..]
Daar wil ik best eens heen
Ik ben wel naar het Glenmorangie Tain Highland festival geweest
Das russisch. Voor wat is dat?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. doe eens weg dat limburgse accent...
ik ken alleen " grasproetje"quote:
Dat is in Tainquote:
Daarom durfde ik gisteren best vreselijk foute grappen te makenquote:
Ik heb een hele oude tv op de slaapkamer, maar die is niet aangeslotenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:30 schreef Toekito het volgende:
over limbo gesproken, brand reclame op TV
Ik ookquote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is in Tain
[..]
Daarom durfde ik gisteren best vreselijk foute grappen te maken
Daar is nooit wat mis meequote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is in Tain
[..]
Daarom durfde ik gisteren best vreselijk foute grappen te maken
En had ik nooit gezegd dat ik te weinig soepkommen hebquote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
anders had ik nooit TJ onsterfelijk genoemd
onsterfelijk klinkt nog normaal. Ben wel eens erger beledigd.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
anders had ik nooit TJ onsterfelijk genoemd
op de iMac werkt tv nietquote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een hele oude tv op de slaapkamer, maar die is niet aangeslotenDie staat seriues al vet lang werkeloos hier
Nu is er ook weinig te zien, want de kanalen zijn niet in te stellen, en het beeld loopt krom
Maar moet nog steeds een lang genoege CAI kabel regelen
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
En had ik nooit gezegd dat ik te weinig soepkommen heb
Whehe. Is oow geen echt russisch. Is een uitspraak van een russische professor die nederlands probeert te spreken...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ken alleen " grasproetje"
ofzo
Te weinig?? en ik was er niet eens?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
En had ik nooit gezegd dat ik te weinig soepkommen heb
Het is eigenlijk een soort van complimentquote:Op zondag 30 januari 2011 00:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
onsterfelijk klinkt nog normaal. Ben wel eens erger beledigd.
Ehm, maar dat is toch ook een computer?quote:
we hebben er stuk of 7quote:Op zondag 30 januari 2011 00:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Te weinig?? en ik was er niet eens?
soepkommen dus als housewarmingskado??
heheh.. twee van mijn ooms werken in russia.. ik probeer af en toe wat.. maar ik vergeet het steedsquote:Op zondag 30 januari 2011 00:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Is oow geen echt russisch. Is een uitspraak van een russische professor die nederlands probeert te spreken...
Nou nee, kijkquote:Op zondag 30 januari 2011 00:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Te weinig?? en ik was er niet eens?
soepkommen dus als housewarmingskado??
Heb net nog 2 frikandellen en 1 broodje bamischijf opquote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben er stuk of 7dus weet niet wat mevrouw Muck wil maar denk een kilometer aan soepkommen vol met Snert
mja.. normaal gesproken knutsel je die kaart dan in de computer.. maar er zitten geen gaten in de iMac...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een soort van compliment
[..]
Ehm, maar dat is toch ook een computer?Daar heb je op een normale pc toch ook een speciale kaart voor nodig? Dus ik leg de link even niet
![]()
Maar dat kan ook komen omdat ik gewoon moe ben en eigenlijk al had moeten slapen
heb je geen zaag?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. normaal gesproken knutsel je die kaart dan in de computer.. maar er zitten geen gaten in de iMac...
ohh..quote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou nee, kijk
TJ las na 35 uur jouw PM'etje, en we waren allemaal heel erg geschokt enzo natuurlijk
en toen grapte ik 'moooi, ik heb namelijk maar vier soepkommen'
Dus nee, hoeft echt niet hoor, maar wel lief aangeboden
Ik hoef ook geen gaten in mijn pcquote:Op zondag 30 januari 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. normaal gesproken knutsel je die kaart dan in de computer.. maar er zitten geen gaten in de iMac...
beetje zonde he??quote:
Ah, dan snapte ik je toch semi goedquote:Op zondag 30 januari 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 30 januari 2011 00:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh..
ik had nog wel zulke gave soepkommen in gedachten..
hier gebruiken we die als thee mokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |