maar je hebt nog 2 dagen voor je maand record...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, na vandaag zal dat altijd flink afnemen hoor
Neem je mee volgende week?quote:
Ja ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik ben jou!quote:
Wtf?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tenzij pijp roken met caramel tabakDat ruikt heeeeeeerlijk
![]()
Wat wat wat?quote:
zeg.. doe eens weg dat limburgse accent...quote:
Nooit geroken, kwa geur danquote:Op zondag 30 januari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tenzij pijp roken met caramel tabakDat ruikt heeeeeeerlijk
![]()
Maar vaak ook duur en/of moeilijk om kaartjes voor te krijgen hoor zoals Glastonburyquote:
Het klinkt eerder arabischquote:Op zondag 30 januari 2011 00:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. doe eens weg dat limburgse accent...
Morgen ben ik het meerendeel van de dag afwezig voor drama classes en maandag voor werkquote:Op zondag 30 januari 2011 00:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar je hebt nog 2 dagen voor je maand record...
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja ..
maar..
afstand..ja die verdomde afstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon in HeerhugowaardJuin uit Eigen Tuin!
Het is een beetje engquote:
Daar wil ik best eens heenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar vaak ook duur en/of moeilijk om kaartjes voor te krijgen hoor zoals Glastonbury
ohh das nog wel te doen.. "iets" boven amsterdamquote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die verdomde afstand
Ik woon in Heerhugowaard
Dat ken ik nietquote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Muck het volgende:
Daar wil ik best eens heen
Ik ben wel naar het Glenmorangie Tain Highland festival geweest
Fijn dat ze goed werkenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Barretje80 het volgende:
Drugs werken.. ligt er een te snurken naast me ..
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Barretje80 het volgende:
Drugs werken.. ligt er een te snurken naast me ..
Ja he?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is een beetje eng
[..]
Daar wil ik best eens heen
Ik ben wel naar het Glenmorangie Tain Highland festival geweest
Das russisch. Voor wat is dat?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. doe eens weg dat limburgse accent...
ik ken alleen " grasproetje"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |