Mooi, ik ga vanaf maandag weer met halve dagen werkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah goed hoor
beetje mannetje verzorgen...
je ribbetje is genezen??quote:Op zondag 30 januari 2011 00:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi, ik ga vanaf maandag weer met halve dagen werken
Het is hartstikke moeilijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet het, maar het is gewoon zo moeilijk om dat te beseffen, want ik hou teveel van d'r om d'r zo hulpeloos te zien worden, en we staan gewoon machteloos er tegenover...
M'n moeder [haar dochter] is wel maatschappelijk werkster en ze werkt met jong-dementerenden, dus ze weet wel hoe ze er mee om moet gaan, en weet ook hoe ze haar moet benaderen als ze vermoedens begint te krijgen en ze bang is dat er iets mis is.
Goed hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 00:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi, ik ga vanaf maandag weer met halve dagen werken
Dat nog niet helemaal maar ben het thuis zitten zat en heb wel het idee dat ik er wel wat mee kan. Want als ik thuis blij zitten en niks doe word het er ook niet beter op.quote:
wilde muck iets drinken?quote:
Nope, die had ik alquote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor het weekend van 12 en 13 feb?
Ik baal nu echt dat ik er niet bij benquote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mag de klok een week vooruit please?
I need it more than ever
aha, maart dusquote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, die had ik al
Deze is voor 4 weken later
Oeh oeh wanneerquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik baal nu echt dat ik er niet bij ben
Ja, zelfde data verderquote:
Ja, of we doen 2 keerquote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mag de klok een week vooruit please?
I need it more than ever
Komt wel een keertjequote:
Makkelijk is dat met Feb en Maart zolang het geen schrikkeljaar isquote:Op zondag 30 januari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zelfde data verder
Als in, 11 t/m 13 dus
Ik vind het ook jammerquote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik baal nu echt dat ik er niet bij ben
We doen wel een KSC housewarmingquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt wel een keertje
Nu is het gewoon echt even niet te doen voor me
Ja preciesquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Makkelijk is dat met Feb en Maart zolang het geen schrikkeljaar is
ik ben de daderquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammerMaar ik snap het wel
Lijkt me serieus tofquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We doen wel een KSC housewarmingKunnen we allemaal knuffelen
Dat is wel chillquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja precies
Nu nog even navraag doen qua vakantiedagen en dan kan ik voor April een week of 10 dagen Spanje boeken
Kort voor mijn 30ste verjaardagquote:Op zondag 30 januari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zelfde data verder
Als in, 11 t/m 13 dus
Dan zie ik eindelijk m'n banken in het toek en muck huis!quote:
Lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja precies
Nu nog even navraag doen qua vakantiedagen en dan kan ik voor April een week of 10 dagen Spanje boeken
Nee, het huis is de daderquote:
quote:
Heey wat leukquote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kort voor mijn 30ste verjaardag(ben van 15-3)
Jij bent 4 maandjes ouder dan ikquote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kort voor mijn 30ste verjaardag(ben van 15-3)
Ze zitten heerlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dan zie ik eindelijk m'n banken in het toek en muck huis!
Ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent 4 maandjes ouder dan ik
die zwarte slaapt ook goed aldus het gesnurk van mevrouw hier...............ze blies de pringles uit mijn handquote:
ja graagquote:Op zondag 30 januari 2011 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, of we doen 2 keerNu en volgende week
![]()
Dan moet die zeker goed liggenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
die zwarte slaapt ook goed aldus het gesnurk van mevrouw hier...............ze blies de pringles uit mijn hand
Die afstand is echt jammer...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja graag
Ik ben niet snel van mijn stuk maar nu ff heel erg
Tof johquote:Op zondag 30 januari 2011 00:10 schreef Stuart het volgende:
Moet ook nog iets naar Parijs boeken en Ierland en Schotland. Ga het nog druk krijgen dus
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dan zie ik eindelijk m'n banken in het toek en muck huis!
En mijn hoofdquote:
quote:Of je nu wilt of niet
![]()
wanneer is dus de meet met Stu??quote:Op zondag 30 januari 2011 00:10 schreef Stuart het volgende:
Moet ook nog iets naar Parijs boeken en Ierland en Schotland. Ga het nog druk krijgen dus
Ik snap datquote:Op zondag 30 januari 2011 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
En mijn hoofd
Als het zo druk is, probeert mijn toch al overvolle en overprikkelde brein álles tegelijk op te slaan en te verwerken, en raak ik heel snel geirriteerd en dodelijk vermoeid.
Dus én treinreizen én spelletjes met veel mensen én slapen in een 'vreemde' omgeving zonder dat ik me even terug kan trekken is nu gewoon niet zo'n goed idee
[..]
Dat is het zekerquote:Op zondag 30 januari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die afstand is echt jammer...![]()
Mag ik ook komen kijken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |