wooeeii!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een meet...
en dan krijg ik het druk met knuffelen..
Dank je. Maar ik heb het wel verwerkt, het rare is dat ik nooit echt veel verdriet heb gehad, ja ik mis haar nog iedere dag, maar ik heb nauwelijks tranen gelaten. Komt misschien ook omdat ik afleiding had op werk en bezig was met de onderzoeken naar mijn autisme, misschien heeft me dat er wel doorheen getrokken.quote:
Vertel mij watquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo gaat het leven nou eenmaal, je kan er niet omheen...
Lijkt me verstandigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know
Ik laat het eerst maar ff bezinken....
Goh, moet je mij toch eens 1 post laten zien waarin Stu zijn 'ellende' openbaart Bar!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoeft ook iet.. maar andere mensen mogen hun "ellende" ook eens in de `ksc kwijt.. niet allen STu als ie zich ellendig voelt
ik weet het, maar het is gewoon zo moeilijk om dat te beseffen, want ik hou teveel van d'r om d'r zo hulpeloos te zien worden, en we staan gewoon machteloos er tegenover...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En weet je, er komt een punt dat je oma niet beter weet en daar kan ze het beste maar zo snel mogelijk komenZolang ze doorheeft dat ze achteruit gaat is dat voor haar ook super vervelend. Maar als ze er overheen is, dan is het gewoon zo zeg maar... dan weet ze niet beter en kan ze zich er ook geen zorgen om maken of verdrietig om zijn... maar dat maakt het absoluut niet gemakkelijk voor jou en je familie
slaap zachtquote:
Natuurlijk is dat hartstikke moeilijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet het, maar het is gewoon zo moeilijk om dat te beseffen, want ik hou teveel van d'r om d'r zo hulpeloos te zien worden, en we staan gewoon machteloos er tegenover...
M'n moeder [haar dochter] is wel maatschappelijk werkster en ze werkt met jong-dementerenden, dus ze weet wel hoe ze er mee om moet gaan, en weet ook hoe ze haar moet benaderen als ze vermoedens begint te krijgen en ze bang is dat er iets mis is.
heheh dan moet ik de halve KSC quotenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goh, moet je mij toch eens 1 post laten zien waarin Stu zijn 'ellende' openbaart Bar!
Mag hopen dat je dat gewoon weet onderhandquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben echt so fucking pissed off...
Maar jouw aanbod is opgeslagen![]()
Ik heb nog NOOIT mijn 'ellende' besproken op dit forum Bar. Je opmerkingen slaan nergens opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh dan moet ik de halve KSC quoten
weet je Bos, dat ik serieus heel veel respect voor je heb?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Maar ik heb het wel verwerkt, het rare is dat ik nooit echt veel verdriet heb gehad, ja ik mis haar nog iedere dag, maar ik heb nauwelijks tranen gelaten. Komt misschien ook omdat ik afleiding had op werk en bezig was met de onderzoeken naar mijn autisme, misschien heeft me dat er wel doorheen getrokken.
tnx manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:53 schreef pgrferrari het volgende:
Symph ik heb het niet kunnen volgen wat er gaande is, maar sterkte!
Nu echt weg
Ik weet hoe klote het is, heb het ook met mijn opa mee gemaakt. Ik kan alleen niet veel meer zeggen dan van geniet en dank elke dag dat je van haar kan genieten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet het, maar het is gewoon zo moeilijk om dat te beseffen, want ik hou teveel van d'r om d'r zo hulpeloos te zien worden, en we staan gewoon machteloos er tegenover...
M'n moeder [haar dochter] is wel maatschappelijk werkster en ze werkt met jong-dementerenden, dus ze weet wel hoe ze er mee om moet gaan, en weet ook hoe ze haar moet benaderen als ze vermoedens begint te krijgen en ze bang is dat er iets mis is.
ach Stu.. het zal wel...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT mijn 'ellende' besproken op dit forum Bar. Je opmerkingen slaan nergens op
Hoe is het dan met jouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach Stu.. het zal wel...
ik weet dat je nu een opmerking maakt die niet klopt..
tuurlijk heb je niet al je ellende hier neergestort, maar je bent af en toe wel ellendig genoeg hier..
en nu klaar!
Inderdaad maar klaar. Jullie weten NIETS van mij maar dan ook echt helemaal NIETS.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach Stu.. het zal wel...
ik weet dat je nu een opmerking maakt die niet klopt..
tuurlijk heb je niet al je ellende hier neergestort, maar je bent af en toe wel ellendig genoeg hier..
en nu klaar!
juist nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe nee dat is minstens 99,8 %
jah goed hoorquote:
Ja dat weet ik..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je Bos, dat ik serieus heel veel respect voor je heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |