jahquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar haalt ze het lef vandaan...
Daar had ik dus ook last van en daarom reageerde ik er maar niet opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
Ik weet niet of ik wel deze verhalen wil blijven lezen eigenlijk
tsja.. het is niet altijd de stu showquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Was nogal korte nacht afgelopen nacht
Trusten!
Trusten Pgrquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten!
De familie heeft samen besloten om het niet tegen d'r te vertellen, dat was wel een enorme opluchting, maar om d'r zo achteruit te zien gaan is echt vreselijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik kan ook niet zo goed tegen (oude) hulpeloze mensen
I knowquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Jezus
Ik kan daar zó boos om worden he
Alsof jullie niet al genoeg voor jullie kiezen hebben gehad![]()
Je weet dat PM, MSN, telefoon fax en postduif al-tijd open staan he?
Dat doe ik ook maarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar had ik dus ook last van en daarom reageerde ik er maar niet op![]()
Dan lees je ze nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
Lekker slapenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten!
tot zo lieverdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik verkas even naar bed met de laptopTot zo
wat is er volgende week??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jah
Ik ben er echt heel erg ziek van...
Volgende week houd me op de been
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten!
Dat is ook niet leuk. Ik kon eigenlijk wel redelijk goed overweg dat mijn ene oma dement werd. Maar ja ik heb nooit een goede band met haar gehad, er was al iets mis met haar voordat ik geboren werd. Ze heeft me nooit een eerlijke kans gegeven om aardig gevonden te worden en mijn broer werd altijd voorgetrokken als we daar waren..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Godver, dat lijkt me echt vreselijk![]()
Ik vind het al moeilijk om te bedenken dat m'n grootmoeder dement is, en over enkele jaren niet meer in staat is om mij te herkennen, het is gewoon zo zielig voor d'r om te zien dat ze steeds weer grote en kleine dingen vergeet.
De reden waarom ik zojuist die opmerking maakte ga ik hier verder niet openbarenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. het is niet altijd de stu show
Zo gaat het leven nou eenmaal, je kan er niet omheen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
En weet je, er komt een punt dat je oma niet beter weet en daar kan ze het beste maar zo snel mogelijk komenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De familie heeft samen besloten om het niet tegen d'r te vertellen, dat was wel een enorme opluchting, maar om d'r zo achteruit te zien gaan is echt vreselijk
Maar ik hou nog wel van 'mquote:
hoeft ook iet.. maar andere mensen mogen hun "ellende" ook eens in de `ksc kwijt.. niet allen STu als ie zich ellendig voeltquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
De reden waarom ik zojuist die opmerking maakte ga ik hier verder niet openbaren
Moet ik er een paar overnemen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een meet...
en dan krijg ik het druk met knuffelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |