maar je hebt nog 2 dagen voor je maand record...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, na vandaag zal dat altijd flink afnemen hoor
Neem je mee volgende week?quote:
Ja ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik ben jou!quote:
Wtf?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tenzij pijp roken met caramel tabakDat ruikt heeeeeeerlijk
![]()
Wat wat wat?quote:
zeg.. doe eens weg dat limburgse accent...quote:
Nooit geroken, kwa geur danquote:Op zondag 30 januari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tenzij pijp roken met caramel tabakDat ruikt heeeeeeerlijk
![]()
Maar vaak ook duur en/of moeilijk om kaartjes voor te krijgen hoor zoals Glastonburyquote:
Het klinkt eerder arabischquote:Op zondag 30 januari 2011 00:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. doe eens weg dat limburgse accent...
Morgen ben ik het meerendeel van de dag afwezig voor drama classes en maandag voor werkquote:Op zondag 30 januari 2011 00:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar je hebt nog 2 dagen voor je maand record...
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja ..
maar..
afstand..ja die verdomde afstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon in HeerhugowaardJuin uit Eigen Tuin!
Het is een beetje engquote:
Daar wil ik best eens heenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar vaak ook duur en/of moeilijk om kaartjes voor te krijgen hoor zoals Glastonbury
ohh das nog wel te doen.. "iets" boven amsterdamquote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die verdomde afstand
Ik woon in Heerhugowaard
Dat ken ik nietquote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Muck het volgende:
Daar wil ik best eens heen
Ik ben wel naar het Glenmorangie Tain Highland festival geweest
Fijn dat ze goed werkenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Barretje80 het volgende:
Drugs werken.. ligt er een te snurken naast me ..
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Barretje80 het volgende:
Drugs werken.. ligt er een te snurken naast me ..
Ja he?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is een beetje eng
[..]
Daar wil ik best eens heen
Ik ben wel naar het Glenmorangie Tain Highland festival geweest
Das russisch. Voor wat is dat?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. doe eens weg dat limburgse accent...
ik ken alleen " grasproetje"quote:
Dat is in Tainquote:
Daarom durfde ik gisteren best vreselijk foute grappen te makenquote:
Ik heb een hele oude tv op de slaapkamer, maar die is niet aangeslotenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:30 schreef Toekito het volgende:
over limbo gesproken, brand reclame op TV
Ik ookquote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is in Tain
[..]
Daarom durfde ik gisteren best vreselijk foute grappen te maken
Daar is nooit wat mis meequote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is in Tain
[..]
Daarom durfde ik gisteren best vreselijk foute grappen te maken
En had ik nooit gezegd dat ik te weinig soepkommen hebquote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
anders had ik nooit TJ onsterfelijk genoemd
onsterfelijk klinkt nog normaal. Ben wel eens erger beledigd.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
anders had ik nooit TJ onsterfelijk genoemd
op de iMac werkt tv nietquote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een hele oude tv op de slaapkamer, maar die is niet aangeslotenDie staat seriues al vet lang werkeloos hier
Nu is er ook weinig te zien, want de kanalen zijn niet in te stellen, en het beeld loopt krom
Maar moet nog steeds een lang genoege CAI kabel regelen
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
En had ik nooit gezegd dat ik te weinig soepkommen heb
Whehe. Is oow geen echt russisch. Is een uitspraak van een russische professor die nederlands probeert te spreken...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ken alleen " grasproetje"
ofzo
Te weinig?? en ik was er niet eens?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
En had ik nooit gezegd dat ik te weinig soepkommen heb
Het is eigenlijk een soort van complimentquote:Op zondag 30 januari 2011 00:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
onsterfelijk klinkt nog normaal. Ben wel eens erger beledigd.
Ehm, maar dat is toch ook een computer?quote:
we hebben er stuk of 7quote:Op zondag 30 januari 2011 00:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Te weinig?? en ik was er niet eens?
soepkommen dus als housewarmingskado??
heheh.. twee van mijn ooms werken in russia.. ik probeer af en toe wat.. maar ik vergeet het steedsquote:Op zondag 30 januari 2011 00:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Is oow geen echt russisch. Is een uitspraak van een russische professor die nederlands probeert te spreken...
Nou nee, kijkquote:Op zondag 30 januari 2011 00:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Te weinig?? en ik was er niet eens?
soepkommen dus als housewarmingskado??
Heb net nog 2 frikandellen en 1 broodje bamischijf opquote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben er stuk of 7dus weet niet wat mevrouw Muck wil maar denk een kilometer aan soepkommen vol met Snert
mja.. normaal gesproken knutsel je die kaart dan in de computer.. maar er zitten geen gaten in de iMac...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een soort van compliment
[..]
Ehm, maar dat is toch ook een computer?Daar heb je op een normale pc toch ook een speciale kaart voor nodig? Dus ik leg de link even niet
![]()
Maar dat kan ook komen omdat ik gewoon moe ben en eigenlijk al had moeten slapen
heb je geen zaag?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. normaal gesproken knutsel je die kaart dan in de computer.. maar er zitten geen gaten in de iMac...
ohh..quote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou nee, kijk
TJ las na 35 uur jouw PM'etje, en we waren allemaal heel erg geschokt enzo natuurlijk
en toen grapte ik 'moooi, ik heb namelijk maar vier soepkommen'
Dus nee, hoeft echt niet hoor, maar wel lief aangeboden
Ik hoef ook geen gaten in mijn pcquote:Op zondag 30 januari 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. normaal gesproken knutsel je die kaart dan in de computer.. maar er zitten geen gaten in de iMac...
beetje zonde he??quote:
Ah, dan snapte ik je toch semi goedquote:Op zondag 30 januari 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 30 januari 2011 00:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh..
ik had nog wel zulke gave soepkommen in gedachten..
hier gebruiken we die als thee mokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |