is dat een pacemaker?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
overdrijf je niet een beetje. Het kastje is maar klein:
[ afbeelding ]
Zoiets zal ik volgende maand ook wel halen denk ik. Ik ben er in ieder geval al 6 niet aanwezigquote:
Ja, maar jouw hart kan niet stoppen weet je nog? Eigenlijk ben je een soort van superheldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
overdrijf je niet een beetje. Het kastje is maar klein:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jouw hart kan niet stoppen weet je nog? Eigenlijk ben je een soort van superheldIk vind dat je als superheld opgenomen moet worden in die wiki
En als het wel stopt, is het een kwestie van startkabels aan zijn tepels klemmen en de auto startenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jouw hart kan niet stoppen weet je nog? Eigenlijk ben je een soort van superheldIk vind dat je als superheld opgenomen moet worden in die wiki
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als het wel stopt, is het een kwestie van startkabels aan zijn tepels klemmen en de auto starten.
Weet nu al dat je die 6 dagen in de rest van de maand in gaat halenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoiets zal ik volgende maand ook wel halen denk ik. Ik ben er in ieder geval al 6 niet aanwezig
en het wordt nog kleiner aldus mijn arts!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, pacemaker
Dat ze zo klein zijn
Gister welquote:
Nee hoor, daar is de lol vanaf. Was alleen even om deze maand een record neer te zetten. Daarnaast is de lol er sowieso alweer een beetje vanafquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet nu al dat je die 6 dagen in de rest van de maand in gaat halen
Dat zeggen mensen toch altijd: Je moet niet schrikken maar ons huis is net afgebrand enzulksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Gister wel
belt ie op : " niet schrikken ik lig in het ziekenhuis "
yeah right!
gelukkig reed het niet echt door, dus kon ik ook niet racen
dat ken ik helaas maar al te goed...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Gister wel
belt ie op : " niet schrikken ik lig in het ziekenhuis "
yeah right!
gelukkig reed het niet echt door, dus kon ik ook niet racen
quote:Stuart
Datum: 28-01-2011 Aantal posts: 684
Datum: 22-01-2011 Aantal posts: 749
Datum: 21-01-2011 Aantal posts: 860
En dan nog presteren om er een stomp op te geven hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, pacemaker
Dat ze zo klein zijn
Nee de 21e danquote:
Ja, die was nog actiever en de 1e was het zelfs 1200quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee de 21e danLekker bezig geweest
auwquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
En dan nog presteren om er een stomp op te geven he![]()
![]()
dat is op zich wel knapquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
En dan nog presteren om er een stomp op te geven he![]()
![]()
Ik zag hetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die was nog actiever en de 1e was het zelfs 1200
Ja, ik hou van ronde getallenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zag hetNiet normaal gewoon
Mooi rond getal trouwens
mja.. het was ook niet mijn eerste keerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ken ik helaas maar al te goed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:2869 General Chat
106 Theater, Taal & Kunst
67 Film, Tv & Radio
16 Werk, Geldzaken & Recht
8 Nieuws & Achtergronden
5 Voetbal
4 Onzin voor je leven!
4 Planes, Trains & Automobiles
3 Klussen & Wonen
3 Digital Corner
2 Feedback
1 Brave New World
1 Relaties & Psychologie
1 Games & Consoles
1 FOK!features, Bugs & Development
1 FOK!mededelingen
Mijn lijstje moet NOG eenzijdiger zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
Ik bezoek echt een gevarieerd aantal fora.
[..]
Haiquote:
Knuffquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. het was ook niet mijn eerste keerOh jeetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wel goed gekomen met papa?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ronde getallen voor Stuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
mja.. het was ook niet mijn eerste keerDat is kut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nooit voor iemand met spoed naar ziekenhuis gemoeten. Wel 1x zelf maarja toen lag ik heul van de wereld in een ambu dus weet er weinig van.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Jij komt tot een top 4quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn lijstje moet NOG eenzijdiger zijn
quote:2193 General Chat
563 Planes, Trains & Automobiles
4 Onzin voor je leven!
1 Werk, Geldzaken & Recht
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ronde getallen voor Stu
10 100 10000 20 30 40 50 5000 30000 200 600SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al moeten het wel het liefst minstens honderdtallen zijn
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
hij doet het nogquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jeetje!Alles wel goed gekomen met papa?
[..]
mja.. het was ook niet mijn eerste keerowww dat is echt heeeel naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste keer kwam ik ook alleen thuis met twee kids...Juin uit Eigen Tuin!
Ik waarschijnlijk een top 2quote:
waar haal je die vandaan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
Ik bezoek echt een gevarieerd aantal fora.
[..]
vrouw ook weer beter??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owww dat is echt heeeel naar
De laatste keer kwam ik ook alleen thuis met twee kids...
quote:
Ja, dat is helemaal akelig...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owww dat is echt heeeel naar
De laatste keer kwam ik ook alleen thuis met twee kids...
En die laatste 5 zijn allemaal verschoven NA mijn post erin in GCquote:
Hmm geen idee wat ik in die laatste gedaan hebquote:
hierquote:
quote:2528 General Chat
2161 Talentenjachten
403 Vraag & Aanbod
333 Onzin voor je leven!
101 Sport
83 Klaagbaak
13 Nieuws & Achtergronden
11 Feedback
7 Muziek