trusten suikertjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn laptop-op-schoot-plekje doet zeer, dus ik ga lekker slapen.
Dag snoetjes![]()
Goeie redenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Boodschappers doen, broekies halen en een niet-slaap-kind in toom houden![]()
Maar op een weekend-dag kan ik wel een keer zeggen tegen de papa: HIER, je zoon. Nou, dag!
En dan kom ik
Kan TJ dat aan?quote:
poor guyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja dat is waar
En TJ was in shock gisteren, hij had er ineens drie van mij en kon geen enkele discussie meer winnen![]()
slaap lekker lieverdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Dag snoetjes![]()
Als ze weten welk weekend, dan kan ik TJ misschien gezelschap houden als hij uit de keuken geweerd wordtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Goeie reden
En ja, gewoon doen
[..]
Kan TJ dat aan?
Welterusten suikersnoetjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Dag snoetjes![]()
dat gaat hij nodig hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze weten welk weekend, dan kan ik TJ misschien gezelschap houden als hij uit de keuken geweerd wordt.
Welterusten liefjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Dag snoetjes![]()
Hij is onsterfelijk toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Goeie reden
En ja, gewoon doen
[..]
Kan TJ dat aan?
en dan had ie gister nog mazzel dat ik er niet ook wasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze weten welk weekend, dan kan ik TJ misschien gezelschap houden als hij uit de keuken geweerd wordt.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Dag snoetjes![]()
Barretjequote:
Nee, want jij zou misschien nog terugkomenquote:
hoiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan had ie gister nog mazzel dat ik er niet ook was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |