Slaaaap kindje slaaaapquote:
Ja zoiets ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik actief ben geweest (uitzonderlijk) ben ik juist minder moe dan dat ik heel de dag heb gezeten
Komt helemaal goed, ik denk dat wij het erg gezellig gaan hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben niet toerekeningsvatbaar in de keuken hoor![]()
Ja maar.. nee, maar euhquote:
Ga ik ook helemaal van uitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, ik denk dat wij het erg gezellig gaan hebbenEn anders vertrekken toek en ik wel naar de action
Geweldig, ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja maar.. nee, maar euh
Ik roep dingen als 'geef me eens een snufje van eeehhhhh, of nee, zo'n ding! en ehhh, een ei!' en raak geirriteerd als mensen dan niet weten wat ik wil
Maar Marijke snapt dat heus, want die is jou tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja maar.. nee, maar euh
Ik roep dingen als 'geef me eens een snufje van eeehhhhh, of nee, zo'n ding! en ehhh, een ei!' en raak geirriteerd als mensen dan niet weten wat ik wil
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar Marijke snapt dat heus, want die is jou toch
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja dat is waar
En TJ was in shock gisteren, hij had er ineens drie van mij en kon geen enkele discussie meer winnen![]()
Inclusief dat pluizige warhoofd met chocoladevegen all over?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geweldig, ik zie het helemaal voor me
Whahahahahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja dat is waar
En TJ was in shock gisteren, hij had er ineens drie van mij en kon geen enkele discussie meer winnen![]()
Alsof hem dat met één van jou wel luktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Ik vond het hilarischquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaJe zag em echt kijken "dit had ik dan weer niet verwacht"
Maar hij heeft zich kranig geweerd
![]()
Ja, waar was je?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
Ik had daar zooooooooooooooooo bij willen zijn
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof hem dat met één van jou wel lukt.
Boodschappers doen, broekies halen en een niet-slaap-kind in toom houdenquote:
quote:
Telepatie?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
Zo, gegeten en andere belangrijke zaken gedaan. Nu alleen nog 4 dingen strijken
Woah, gaan we dan samen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Boodschappers doen, broekies halen en een niet-slaap-kind in toom houden![]()
Maar op een weekend-dag kan ik wel een keer zeggen tegen de papa: HIER, je zoon. Nou, dag!
En dan kom ik
In ieder geval vreemdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
Telepatie?15 seconden verschil maar
Dit is eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |