quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:31 schreef Barretje80 het volgende:
Symph..
what happended??Hartfalen, maar ik denk nog steeds dat ik er een keer een boek over moet schrijven, en dat wordt niet zo'n heel fijn boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Bij mij is zeker 95% van de GC-posts KSCquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alles onder VBl waren spamkills
Is Albanië verhuisd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:33 schreef TheFamousMan het volgende:
aantal posts subforum
1961 General Chat
843 Onzin voor je leven!
60 Mens erger je niet
38 Film, Tv & Radio
16 FOK!Userfoto's
6 Midden-Oosten
3 Muziek
3 FOK!features, Bugs & Development
2 Memory Lane
2 Stad & Streek
2 Werk, Geldzaken & Recht
1 Travel
1 Theater, Taal & Kunst
1 Klussen & Wonen
1 Relaties & Psychologie
1 Puber- & Tienertalk
Wat is er met de 8 dan?quote:
Nee serieus er is in het midden oosten iets gaande wat sterk lijkt op de weken voor de val van de muurquote:
Ik ben vanavond even bijgepraat door Pien... in mijn beleving waren er gewoon een paar studenten aan het betogenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee serieus er is in het midden oosten iets gaande wat sterk lijkt op de weken voor de val van de muur
Eigenlijk... wist ik daar helemaal niks vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee serieus er is in het midden oosten iets gaande wat sterk lijkt op de weken voor de val van de muur
Het hart is maar een raar dingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hartfalen, maar ik denk nog steeds dat ik er een keer een boek over moet schrijven, en dat wordt niet zo'n heel fijn boek
Ik heb pas mijn harde schijf opgeruimd, en toen kwam ik nog één van de delen van de docu tegenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hartfalen, maar ik denk nog steeds dat ik er een keer een boek over moet schrijven, en dat wordt niet zo'n heel fijn boek
Collegaatje komt uit Tunesie..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vanavond even bijgepraat door Pien... in mijn beleving waren er gewoon een paar studenten aan het betogen.
nee de 90's herhalen zich weer alleen nu met meer doden helaas...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vanavond even bijgepraat door Pien... in mijn beleving waren er gewoon een paar studenten aan het betogen.
Jeetje zeg, wat akeligquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Het hart is maar een raar ding
papa was gelukkig op tijd in ziekenhuis, voor de infarct, maar heeft tijdens de open hart operatie te weinig zuurstof naar z'n hersens gehad.. is niet helemaal goed gekomen.. lichamelijk wel, maar geestelijk![]()
Dat is niet leuk..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Het hart is maar een raar ding
papa was gelukkig op tijd in ziekenhuis, voor de infarct, maar heeft tijdens de open hart operatie te weinig zuurstof naar z'n hersens gehad.. is niet helemaal goed gekomen.. lichamelijk wel, maar geestelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |