Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik werd 's ochtends wakker en mama vertelde dat papa niet thuis was gekomen vannacht...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik had toen nog geen rijbewijs, maar heb ook een keer midden in de nacht op de fiets gezeten voor mijn pappie, is gewoon vreselijk
dat is ook niks!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik werd 's ochtends wakker en mama vertelde dat papa niet thuis was gekomen vannacht...
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
Ja, gaat gevoelsmatig altijd te snel zo'n weekend
Oh jeetjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik werd 's ochtends wakker en mama vertelde dat papa niet thuis was gekomen vannacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Alles onder VBl waren spamkillsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
hier
En jij post echt bijna overal.
[..]
squasehn..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jeetjeWat was er gebeurd als ik vragen mag?
Wowquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alles onder VBl waren spamkills
3000 is beter!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ja, mooi is dat
Nouja, 2800 is toch mooier
Nog maar zo'n 3100 posts te gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ja, mooi is dat
Nouja, 2800 is toch mooier
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
squasehn..
niet goed voor je hart![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:31 schreef Barretje80 het volgende:
Symph..
what happended??Hartfalen, maar ik denk nog steeds dat ik er een keer een boek over moet schrijven, en dat wordt niet zo'n heel fijn boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Bij mij is zeker 95% van de GC-posts KSCquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alles onder VBl waren spamkills
Is Albanië verhuisd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:33 schreef TheFamousMan het volgende:
aantal posts subforum
1961 General Chat
843 Onzin voor je leven!
60 Mens erger je niet
38 Film, Tv & Radio
16 FOK!Userfoto's
6 Midden-Oosten
3 Muziek
3 FOK!features, Bugs & Development
2 Memory Lane
2 Stad & Streek
2 Werk, Geldzaken & Recht
1 Travel
1 Theater, Taal & Kunst
1 Klussen & Wonen
1 Relaties & Psychologie
1 Puber- & Tienertalk
Wat is er met de 8 dan?quote:
Nee serieus er is in het midden oosten iets gaande wat sterk lijkt op de weken voor de val van de muurquote:
Ik ben vanavond even bijgepraat door Pien... in mijn beleving waren er gewoon een paar studenten aan het betogenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee serieus er is in het midden oosten iets gaande wat sterk lijkt op de weken voor de val van de muur
Eigenlijk... wist ik daar helemaal niks vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee serieus er is in het midden oosten iets gaande wat sterk lijkt op de weken voor de val van de muur
Het hart is maar een raar dingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hartfalen, maar ik denk nog steeds dat ik er een keer een boek over moet schrijven, en dat wordt niet zo'n heel fijn boek
Ik heb pas mijn harde schijf opgeruimd, en toen kwam ik nog één van de delen van de docu tegenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hartfalen, maar ik denk nog steeds dat ik er een keer een boek over moet schrijven, en dat wordt niet zo'n heel fijn boek
Collegaatje komt uit Tunesie..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vanavond even bijgepraat door Pien... in mijn beleving waren er gewoon een paar studenten aan het betogen.
nee de 90's herhalen zich weer alleen nu met meer doden helaas...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vanavond even bijgepraat door Pien... in mijn beleving waren er gewoon een paar studenten aan het betogen.
Jeetje zeg, wat akeligquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Het hart is maar een raar ding
papa was gelukkig op tijd in ziekenhuis, voor de infarct, maar heeft tijdens de open hart operatie te weinig zuurstof naar z'n hersens gehad.. is niet helemaal goed gekomen.. lichamelijk wel, maar geestelijk![]()
Dat is niet leuk..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
papa was gelukkig op tijd in ziekenhuis, voor de infarct, maar heeft tijdens de open hart operatie te weinig zuurstof naar z'n hersens gehad.. is niet helemaal goed gekomen.. lichamelijk wel, maar geestelijk![]()
ach.. je wordt er snel volwassen van..quote:
Verschrikkelijk gewoonquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja die was echt heel mooi...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb pas mijn harde schijf opgeruimd, en toen kwam ik nog één van de delen van de docu tegen
wutquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk... wist ik daar helemaal niks van
Docu??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die was echt heel mooi...
maar als ik bepaalde dingen op een rijtje zet word ik nog steeds heel naar..
en ik heb de contacten met haar moeder verbroken, ik ben haar zieke spelletjes zat..
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet eens buiten geweestquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wut![]()
jij leest de FrontPage nooit?
en sws het nieuws en kranten en FOK! en radio?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet eens buiten geweest
Dan mag Iran het volgende land wel zijn!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee de 90's herhalen zich weer alleen nu met meer doden helaas...
Maar een dictator vrije wereld heeft ook wel weer iets
van zulke nare dingen absoluut.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. je wordt er snel volwassen van..
(ofzo)
Even wachten dan nog maarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Bij nader inzien waren ze nog niet klaar
bij mij nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij is zeker 95% van de GC-posts KSC.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Tijd maakt niets uit, als je wakker bent heb je tijd om te eten
Ik heb hem nooit kunnen kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik heb de contacten met haar moeder verbroken, ik ben haar zieke spelletjes zat..
Echt om me kapot te schamen gewoonquote:
Die in 4 (?) delen was gesplitst.quote:
ach.. hij is niet achterlijk ofzo..quote:
Telt naar de schuur lopen mee?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt om me kapot te schamen gewoon![]()
Godver, dat lijkt me echt vreselijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Bos81 het volgende:
Niet is zo erg als jong je ouders verliezen of ze ver achteruit zien gaan.
MIjn moeder is na een kort ziekbed in 2006 op 55-jarige leeftijd overleden aan een hersentumor. En gewoon niet leuk om haar zo te zien aftakelen toen. Ik woonde toen nog gewoon thuis..
over jouw vrouw??quote:
Dat is ook verschrikkelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Bos81 het volgende:
MIjn moeder is na een kort ziekbed in 2006 op 55-jarige leeftijd overleden aan een hersentumor. En gewoon niet leuk om haar zo te zien aftakelen toen. Ik woonde toen nog gewoon thuis..
En toch is dat natuurlijk niet goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. je wordt er snel volwassen van..
(ofzo)
Ik wilde je alleen maar knuffelen na het zien van die docuquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah erg eigenlijk dat het zo moet, maar de ellende die ze veroorzaakt heeft is onbeschrijvelijk..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit kunnen kijken
En heel goed, als ik zo hoorde wat ze deed, lijkt het me het beste
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Bos81 het volgende:
Waar haalt ze het lef vandaan...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah erg eigenlijk dat het zo moet, maar de ellende die ze veroorzaakt heeft is onbeschrijvelijk..
Ik dien de rest van mijn leven alleen te blijven en daar doet ze alles aan, en ze heeft de kids zo gek gemaakt dat ik nu jeugdzorg op mijn dak heb.. (en daar ga ik verder niet over uitwijden)
ik weet er helaas alles van dat mensen heel erg debiel gaan doen als een dierbare overlijdt. Maar dit slaat echt alles.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah erg eigenlijk dat het zo moet, maar de ellende die ze veroorzaakt heeft is onbeschrijvelijk..
Ik dien de rest van mijn leven alleen te blijven en daar doet ze alles aan, en ze heeft de kids zo gek gemaakt dat ik nu jeugdzorg op mijn dak heb.. (en daar ga ik verder niet over uitwijden)
ik kan ook niet zo goed tegen (oude) hulpeloze mensenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Godver, dat lijkt me echt vreselijk![]()
Ik vind het al moeilijk om te bedenken dat m'n grootmoeder dement is, en over enkele jaren niet meer in staat is om mij te herkennen, het is gewoon zo zielig voor d'r om te zien dat ze steeds weer grote en kleine dingen vergeet.
Whehequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom niet? Doe ik hier zo vaak?
Jezusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jahquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar haalt ze het lef vandaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |