quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:54 schreef Juud79 het volgende:
Foto's van ons kamertje en wat overige spullekes, nog niet helemaal af, hemeltje komt nog aan het bedje, nog twee lijsten aan de muur en wat lijstjes op de drie plankjes en de gordijnen moeten nog op maat gemaakt en gestreken worden. Een nachtlampje moet ook nog gekocht. Maar nu al genoeg om even te laten zien hoe het nu is.
[img]http://94.100.120.70/1219800001-1219850000/1219828801-1219828900/1219828849_6_jjmc.jpeg]afbeelding[/url] ]
[img]http://94.100.118.47/1219800001-1219850000/1219828901-1219829000/1219828928_6_6rbT.jpeg]afbeelding[/url] ]
[img]http://94.100.122.19/1219800001-1219850000/1219828901-1219829000/1219828960_6_Tn3k.jpeg[/img]Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mijnesen gaan er tzt ook in maar ik wacht nog even tot kind2 geboren is dan kan het er met naam en username in, handiger zoeken.
mn bedje en wandelwagenwiegdingunit zijn er helemaal klaar voor!![]()
komt u maar met die baby![]()
Niet echt inspiratie ofzo maar k wil graag showen![]()
naast ons bed
en op de babykamer
Ik kan niet wachten tot dr weer een heus minimeisje in ligtik werd iig helemaal blij van het opdekken vanmiddag
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:37 schreef DJMO het volgende:
ook geen inspiratie foto's, maar ook ik was vanmiddag in de babykamer bezig; het is nog lang niet goed, maar ik kon niet wachten om 't bedje opgemaakt te hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de schemerlamp die er staat wil ik een voetschakelaar (laten) zetten, zodat ik 'm makkelijk aan en uit kan doen, ook met baby in m'n handen. Ook moet er nog iets van een dromenvanger/mobile achtig iets boven het hoofdeinde komen. Ik ontving laatst een pakje waar als extra vier kleine beestjes met een belletje zaten, daar wil ik zelf iets mee doen.
ps: ik ben nooit een ster geweest in strak opmaken![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
UPlankjes en lijstjes zijn van Ikea, kaarten heb ik op e-bay besteld van het linkje dat lady-wrb hierboven gaf, even zoeken.
http://shop.ebay.fr/?_fro(...)l=See-All-Categories
Kaarten zijn 1 euro p st, geen verzendkosten.
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]graag gedaan
. Erg tof dat ze ze opstuurde zonder porto te rekenen!
Die plankjes heb ik ook(van IKEA Cyan) . Daar wilde ik ze eerst opzetten, maar we gaan ze nu toch aan de muur hangen. Het zijn er nogal veel dus dan wordt het te druk als ik ook nog die plankjes ophang. Had net nog iemand in het kamertje die die kaartjes helemaal te wow vond
.
Huup wat is je kamertje toch leuk! En die Amelie die wil proefdraaien.
DJMO, fijn he dat je de boel dan op kan maken. Ik werd er helemaal gelukkig van.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb m'n schoonvader afgelopen week het reservematras mee laten brengen wat we bij hem in het campingbedje hadden liggen. Kwam me nu wel goed uit dat ik een 2e matras had
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zijn ook echt zo tof TM.
Onze muur varieert nogal van hardheid en stenen, dus ik wist niet of netjes boren zou gaan lukken, de plankjes waren veiliger.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Had ik al gezegd (maar misschien had je het zelf wel gewoon gezien) dat de kaartjes een Franse knipoog naar de reclame voor grote merken is? Zoals Milka in het geval van het kaartje 'Milchat'.
Ik weet niet waar Juud79 ze heeft gekocht (quote:Op zondag 30 januari 2011 09:14 schreef -Nienna- het volgende:
Geweldig, die Mario kamer!
Juud, wij hebben dat olifantje ook in de vorm van het muziekdoosje...ik zie op jouw foto ook een aapje in die stijl...waar heb je ze gekocht?
En die lijn ligt ook bij de babydump (ook online). Ons Henk krijgt de girafffffffquote:Op zondag 30 januari 2011 09:21 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Juud79 ze heeft gekocht (), maar die aapjes en olifantjes zijn te koop bij Prenatal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Mario kamerO+O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Túúrlijk, dat wil ik zeker doen! Wordt wel morgen dan, tegen de tijd dat ik dit las was het licht slecht en evt. flitsen werkt niet, dat weerspiegelt in de stickersquote:Op zondag 30 januari 2011 14:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, Inca, maar zou je eens een close-up van een muursticker willen maken? Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet!
1 woord: GE-WEL-DIG!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef She-Wolf het volgende:
Wij zijn ook volop bezig in de babykamer. De muren zijn allemaal geverfd, er moet nog een stukje behangen worden en verder afgewerkt worden.
Mijn dochters slapen nu samen op één kamer. Mijn moeder heeft een dekbedhoesje passend gemaakt voor een peuterdekbed, zodat ze nu allebei dezelfde op bed hebben.![]()
[ afbeelding ]
Zucht, wat een ubergave kamer! Ik ben nu zelf mijn spelcomputers aan het verkopen op marktplaats om de hobbykamer tot babykamer om te kunnen toverenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:19 schreef Incantrix het volgende:
Juud en Huups, wat geweldig! Wat wordt je er ongeduldig van he, als je al die spulletjes zo ziet, helemaal klaar voor gebruik? Tenminste, dat had ik wel, terwijl het ook heel ongeloofwaardig was dat daar straks écht een kindje in zou liggen
Wij hebben vandaag Stef's kamertje afgemaakt en het is heel gaaf gewordenWel drukker als de vorige muur, ik denk dat ik die stiekum mooier vond, maar lief wilde graag wat meer 'activiteit' op de muur, nu het echt een dreumeskamertje is, dus ja, ik ben er wel heel blij mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Maar die tweede foto maakt het wel drukker als het in werkelijkheid is hoor)
Ik denk dat het ook even wennen is, ondertussen is die muur bijna 3 maanden strak-blauw geweest, dus dan is dit ineens een heleboelStef vond het in elk geval gewéldig
Ik wil ook 2 dochters met zulke bedjes en dekbedovertrekjes. En doe dat behangetje er ook maar bij!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef She-Wolf het volgende:
Wij zijn ook volop bezig in de babykamer. De muren zijn allemaal geverfd, er moet nog een stukje behangen worden en verder afgewerkt worden.
Mijn dochters slapen nu samen op één kamer. Mijn moeder heeft een dekbedhoesje passend gemaakt voor een peuterdekbed, zodat ze nu allebei dezelfde op bed hebben.![]()
[ afbeelding ]
en dan over een paar jaar een derde bedje erbijquote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef She-Wolf het volgende:
[ afbeelding ]
OMG OMGquote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef She-Wolf het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou best kunnen, qua ruimte. En mijn oudste dochter wil dat ook graag zegt ze. Ze had bedacht dat ze dan wel één kamer om met z'n allen te slapen en één kamer om te spelen zouden kunnen hebben. Op zich niet eens zo heel gek bedacht van haar. Maar ik denk dat ze over een jaar of4 wel op dat idee terugkomt.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
en dan over een paar jaar een derde bedje erbij
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag gister een stukje over een eeneiige vierling.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, qua ruimte. En mijn oudste dochter wil dat ook graag zegt ze. Ze had bedacht dat ze dan wel één kamer om met z'n allen te slapen en één kamer om te spelen zouden kunnen hebben. Op zich niet eens zo heel gek bedacht van haar. Maar ik denk dat ze over een jaar of4 wel op dat idee terugkomt.
zou zo maar kunnen bij jouquote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Orea het volgende:
[..]
![]()
Ik zou wel graag een groot gezin willen, maar dat is wel het andere uiterste
Wel toch? of splitst een 1eiige tweeling al zo vroeg bij de eerste delingen zeg maar? Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:08 schreef Orea het volgende:
Eeneiig heb ik niet meer kans op dan een ander hoor Sontwee-eiig weer wel, maar dat terzijde
uhm ja dat bedoelde k eigenlijk ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:08 schreef Orea het volgende:
Eeneiig heb ik niet meer kans op dan een ander hoor Sontwee-eiig weer wel, maar dat terzijde
Ja! nog een kindje erbij dan kun je ook zo'n kamertje maken voor 2 meisjes of 2 jongetjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, She-Wolf, geweldig!
Ik moet zo langzamerhand maar eens na gaan denken over de kamertjes in ons nieuwe huis.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja! nog een kindje erbij dan kun je ook zo'n kamertje maken voor 2 meisjes of 2 jongetjes![]()
![]()
rammel je al?
Het is inderdaad een rol patchworkbehang van eijffinger. Een rol is voor twee banen. Voor het stukje wat je op de foto ziet, zijn 3 rollen gebruikt. Ook niet goedkoop, maar ik vond het zo leuk. Aan de andere kant zit roze ruitjesbehang.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:31 schreef Tan het volgende:
Die Mariokamer... als ik dat mijn schoonzusje laat zien wordt ze helemaal gek! Ik heb het al met mijn schoonmoeder overlegd eens, een tijd geleden, maar die vond het te duur, die muurstickers. Maar misschien kan ik zelf wel zoiets voor haar schilderen.
En She-wolf!! Super!! Dat patchworkbehang zag ik jaaaaaaren geleden eens in een woonblad, wilde het toen gaan doen op mijn dochters kamer maar het werd een te duur plaatje. Het was gemaakt van vierkante stukken behang van verschillende prints, maar ik denk dat dit gewoon rollen patchworkbehang zijn? Hoe dan ook... prachtig!!!!!!!
Mijn oudste twee hebben zeer lange tijd samen één kamer gedeeld, ze vonden dat superleuk. Ook had ik een flinke tijd net als She-wolf de bedden tegen elkaar aan staan, gezellig en knus, tot de één een keer bijna over de ander heenkotstequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
De foto van She-Wolf heeft me wel aan het denken gezet. Mijn broertje en ik sliepen toen we klein waren ook samen op één kamer en de andere kamer was inderdaad de speelkamer. Zoiets zouden wij ook wel kunnen doen. Ik kijk wel even aan hoe het slapen zich komend jaar ontwikkelt.
Ohquote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef She-Wolf het volgende:
[ afbeelding ]
Die is leu-heuk Takkembah! Wat zijn uiltjes toch ubercutequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:00 schreef Takkembah het volgende:
Tegenwoordig hoor je het helemaal niet vaak meer (tenminste in mijn buurt) dat kamer delen. Maar het is zo <3
Ik heb zojuist een begin gemaakt met Henk zijn kamer. Ik heb deze muursticker besteld
Hmmm afbeelding doet het niet, dus dan maar ff zo
Dat wordt het uitgangspunt van zijn kamer.
Bij vistaprint kun je zelf magneten laten maken, grote per 10 geloof ik, kleintjes per 25.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:05 schreef seilram het volgende:
Pfff ik moet nog zoveel doen voor Joep zijn kamer. Dit weekend gaan we iig eens ruimen (heel de kamer staat nog vol met kasten, computer, rommel, kampeerspullen).
Ik heb even een vraagje. Ik heb een idee voor de deur, ik wil magneetverf gaan kopen. Nu heb ik barbapapa plaatjes en daar wil ik magneetjes van maken. Dus ik ben op zoek naar iets wat ik zelf op maat kan knippen en wat dus magnetisch is. Iemand ideeën? of tips.
Ik heb inderdaad 3 lagen geschilderd, nu plakken van die platte magneten heel goed, en gewone plakken ook maar iets minder stevigquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Bij vistaprint kun je zelf magneten laten maken, grote per 10 geloof ik, kleintjes per 25.
Die zijn van dun materiaal, als je zou willen kun je daar gewoon de figuren zelf uitknippen![]()
En ik heb laatst een blik magneetverf aan Rewimo gegeven, ik geloof dat drie lagen voldoende waren om de magneten te laten plakken, zij had aan 1 blik van 1 liter precies genoeg voor het stuk dat zij wilde doen.
Dat is hier ook iets dat nog wel eens vergeten wordt helaas ja...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:13 schreef Claudia_x het volgende:
En dat je kwetsbare boeken buiten handbereik kunt zetten, haha.
Dit is niet fijn voor je boeken. De boeken gaan na een maand of 2 uitzakken en dan krijg je ze niet meer goed. Nu zijn de baby boeken wel van karton, maar als ze wat ouder worden krijgen ze een minder stevige kaft en krijg je bij elk boek rechtsonder een verzakking.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:00 schreef Stiemie het volgende:
Ik kwam laatst deze foto tegen en die boekenwand vind ik wel erg leuk!
Gewoon hardcovers blijven kopen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:28 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Dit is niet fijn voor je boeken. De boeken gaan na een maand of 2 uitzakken en dan krijg je ze niet meer goed. Nu zijn de baby boeken wel van karton, maar als ze wat ouder worden krijgen ze een minder stevige kaft en krijg je bij elk boek rechtsonder een verzakking.
Als je een beetje handig bent kun je dat best zelf klussen.. 1500 euro is lichtelijk overdreven duur, maar het idee is wel heel leuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Hoe gaaf is dit http://www.planetlittle.n(...)rmeubels//nina_house
Je kan dan beter een boomhut bed kopen als ze 3 jaar of ouder zijn, veel 2e hands op marktplaats te vinden in uistekende staat (nieuw vanaf 1500 euro).quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Hoe gaaf is dit http://www.planetlittle.n(...)rmeubels//nina_house
Succesquote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze wilt een pipowagenbed.
Bloembakje is een pré en het liefst deurtjes en raampjes
ooooh!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Boomhutbed is een heel ander idee natuurlijk.. iig vind ik
Maar als je handig bent kun je zo maken ja.
Mijn papa is daar goed in.
Ging me even om het idee he
Boomhutbed vind ik trouwens wel gaaf hoor, maar kind wilt niet.
Ze wilt of een bedstee of een pipowagenbed.
Bloembakje is een pré en het liefst deurtjes en raampjes
voor je meiden? boeiend? hij hoeft er toch niet in te liggen dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef Ticootje het volgende:
Een bedstee<3. Dat wil ik zo graag. M niet. Hij is antibedstee.
Heb ik. Is niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef huuphuup het volgende:
gewoon een kamerbreed matras nemen dan heb je een hele grote bedstee
Join the club, al ben ik natuurlijk wel een stuk langer dan jij met mijn 1,65mquote:
Die egale met ringen? Die kom ik echt overal tegen. Gordijnen met plooiband zijn veel lastiger (ik ben uiteindelijk in Duitsland geslaagd).quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef RockabeIIa het volgende:
TM, waar heb je die gordijnen vandaan? Ik zoek zulke!![]()
Staat prachtig bij de rest
Leenbakker, Kwantum, Hemaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Waar dahan? Die plooidingen heb ik laten maken bij de kwantum. En die zijn echt toppie!
Superkamer TMquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:21 schreef twentemeisje het volgende:
Mijn lief is een soort van nacht-claustrofobisch, dus die krijg ik helaas niet in een bedstee. Ik weet nog dat we een keer in een huisje in Zweden zaten en daar zat de uitbouw van de hoogslaper in de ene slaapkamer boven ons bed in de andere slaapkamer. Daar werd ie al niet vrolijk van
.
Leuk behang Karin (heb het boek van Noordwand hier ook thuis gehad, daar zit veel leuks in), benieuwd hoe het wordt!
Net als naar het kamertje van Driekus Mefke, dat wordt stoer!
Zoals beloofd, hier de gordijnen die nu hangen! We zijn er erg blij mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu alleen nog:
• de houten lijstjes met prentjes van Amandine Piu boven het bed, en
• twee kleine haakjes naast de commode ophangen
• rommeltjes (in bijvoorbeeld de commode) opruimen (het oogt me nu allemaal te druk)
• een nieuwe draaiknop op de verwarming,
• en een goede stoel vinden (zodat ik daar ook lekker kan voeden als dat zo uitkomt)
...en klaar is Kees TM!
Ja, om die reden hebben wij geen meegroeibed gekocht. Zijn zeer leuke grote bedden voor kids te koop, wij hebben een Flexa bed gekocht (o.a. te koop bij Trendhopper).quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef Daddt2k11 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel mijn vraagtekens bij die meegroeibedden omdat ze afwijkende maten hebben en moet er daarom nu continue speciaal beddengoed op?
Ligt aan het bedje denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef Daddt2k11 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel mijn vraagtekens bij die meegroeibedden omdat ze afwijkende maten hebben en moet er daarom nu continue speciaal beddengoed op?
Mijn vriendin loopt al enige tijd "te zeuren" over dat bed van Sebra.
deze:
[ afbeelding ]
Het is een Ikeabedje, de Gulliver geloof ik. Bevalt héél goed! En als het niet meer bevalt wordt het gewoon d'r ledikant.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef poemojn het volgende:
Wat voor cosleeper heb jij eigenlijk Claudia? En hoe bevalt dat?
Zijn eenvoudig zelf te maken van piepschuim (gratis op bouwplaatsen) en een doe het zelf brandertje (van elektradraden, zie google).quote:Op zondag 20 februari 2011 10:55 schreef mefke79 het volgende:
Ik zag net dat de Praxis ook piepschuimen letters verkoopt, niet al te duur. Ik weet dat hier mensen zijn die van die letters gebruikt hebben (Diaan?). Maar is er ook al iemand die ze van de praxis heeft? Beetje kwaliteit? En zijn ze goed te verven?
Dan heb je toch hele stukken over?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Wij hebben een meegroeibed maar ik gooi er gewoon 1 persoons beddengoed op.
Ja die hebben ze ook voor jongens. En ook voor als je nog niet weet wat het word.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:40 schreef Takkembah het volgende:
Whoaaaaaaa die sneakersO+O+ hebben ze van Puma ook voor de jongens???
Wat een heerlijk lieflijke kamer Tally
Zeg maar dat dit alleen dr sneakers zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef Orea het volgende:
Tally wat een mooi kamertje!!Liet mijn meneer je schoenen collectie zien, zegt ie: kijk zo kan het ook, een bescheiden verzameling
ik heb zoooo veel te veel schoenen en ze past nog niks ivm heel klein pootje!
![]()
Volgens mij hebben we zulke strips erop zitten, maar om één of andere manier laat dan 1 kant steeds los, en 'trekt' de andere kant mee.. Nou ja, komt wel goed, maar dacht: misschien heeft iemand de gouden tipquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:29 schreef oeke het volgende:
Mooi kamertje Tally. Lieve muursticker.
He wat vervelend dat hij er steeds afdondert, dat had Huup ook al. Wat je ook zou kunnen doen ipv de prittbuddy, is van die posterstickers van foam.
Die kun je ook weer verwijderen als je verhuist of zo.
Deze:
[ afbeelding ]
Sabine, ik heb hier ook bordjes verkocht, maar omdat ik ze voor een kindje persoonlijk maak, is het moeilijk ze zo ergens op te hangen.
Dan zou ik natuurlijk een voorbeeld op kunnen hangen.
Maar het is eerlijk gezegd gewoon niet rendabel. Ik bedoel dat ik ze hier voor 'vrij weinig' verkoop, al zullen veel mensen het niet goedkoop vinden. Maar als je dat omrekent kost het me gewoon echt teveel tijd in verhouding tot wat ik er mee verdien.
Hoe erg ik dat ook vind klinken, maar 2-3 euro per uur verdienen is gewoon niet de moeite. Dan doe ik het liever met liefde voor mooie Fok-kindjes.
Ik vind het trouwens geen stomme vraag hoor, ik krijg hem vaker, maar ik zou dan gewoon een fabriek in China moeten vinden om ze daar te laten maken ofzo. Nouja, heel verhaal bladiebla. Ik wil eigenlijk zeggen dat ik het een lieve vraag/voorstel vind maar...
Maak de deur even vetvrij met amoniak (scheut amoniak in een bakje en dan wat water erbij, deur even behandelen ermee en laten opdrogen). Dan blijft het zeker zitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef Orea het volgende:
maar om één of andere manier laat dan 1 kant steeds los, en 'trekt' de andere kant mee..
Oh dat kan ik nog wel proberen! Weet niet meer of we dat de vorige keer hebben gedaan, maar dat zal dan wel nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:15 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Maak de deur even vetvrij met amoniak (scheut amoniak in een bakje en dan wat water erbij, deur even behandelen ermee en laten opdrogen). Dan blijft het zeker zitten.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik krijg dingen altijd wel vast geklust. Los is een ander verhaal, maar dat zijn zorgen voor later. Meestal denk ik nooit teveel na over concequenties.
Nee, het is op berkenhouttriplex geschilderd. Thanks.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Poppejans het volgende:
Wat geweldig mooi Oeke![]()
![]()
wat een kunstenares ben je toch!
Mijn man vond het ook erg mooi, die vroeg zich af of het op een canvas plankje gemaakt is?
Het is iets groter dan een A4tje, dus best groot eigenlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
Werkt dubbelzijdige tape niet? Ik heb wel eens spul bij de Praxis gehaald waarmee ik een spiegel tegen een deur aan heb gekregen. Zo'n klein naambordje zou dan toch zeker moeten lukken?
tekening? het is geen papiertje ofzo he... het is een houten plankje, dus in een lijstje gaat hem niet worden, dat maakt het er echt niet mooier opquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:44 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
dubbelzijdige tape verwijder je wel lastig later van de deur (kan wel, maar dan met stickerverwijderaar omdat er lijmresten na een tijd achterblijven) en de tekening krijg je er denk ik niet meer heel af. dan kan je hem beter in een lijstje doen en holle wandplug in de deur boren en haakje maken, maar dat is ook niet echt mooi.
Ik vind het wat vreemd dat het niet blijft hangen na vetvrij maken. Dat heb ik nog nooit gezien en hier hangt elke deur vol met spul en er valt nooit wat af. Ik verf de deuren wel elk jaar.
Als man zag ik daar een schildering op een A4tje inquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:02 schreef huuphuup het volgende:
tekening? het is geen papiertje ofzo he... het is een houten plankje, dus in een lijstje gaat hem niet worden, dat maakt het er echt niet mooier op
nah vooruit,t is je vergevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Als man zag ik daar een schildering op een A4tje in![]()
Maar dan moet die foamtape werken hoor! We hebben hier houten letters opgehangen met foamblokjes (uit de action of uit een hobbywinkel, dat ben ik kwijt, hier liggen stapels van die dingen voor het knutselen) en die blijven prima zitten.
T gaat goed met de koeiers!! T kamertje is nu klaar voor zover t klaar kan zijn, er moet nog een stoel in en het ledikant moet er nog in, maar daar slaapt den Lena voorlopig nog in...eerst haar peuterbedje in de verf zetten nog en dan kijken of het lukt om haar nog voor de komst van beeb 2.0 over te leggen, t heeft geen haast, we zullen zien. Nu staat de Co-sleeper nog even op de plek waar de stoel moet komen te staan, maar die komt straks dan uiteraard tegen ons bed aan.quote:
Geweldig die koei'nquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef Poppedein het volgende:
[..]
T gaat goed met de koeiers!! T kamertje is nu klaar voor zover t klaar kan zijn, er moet nog een stoel in en het ledikant moet er nog in, maar daar slaapt den Lena voorlopig nog in...eerst haar peuterbedje in de verf zetten nog en dan kijken of het lukt om haar nog voor de komst van beeb 2.0 over te leggen, t heeft geen haast, we zullen zien. Nu staat de Co-sleeper nog even op de plek waar de stoel moet komen te staan, maar die komt straks dan uiteraard tegen ons bed aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Nee, we moeten nog steeds naar die marmoleumshowroom. Ik denk dat we dat gaan doen als mijn schoonouders terug zijn van hun vakantie - ze zijn een maand weg! - zodat we een oppas hebben. Maar ik zie ons er ook wel voor aan om er binnenkort een dagje uit van te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef mefke79 het volgende:
olijfgroen ja. Wij hadden er een hele muur mee in de woonkamer toen we net gingen samenwonen...gaaf!
Zijn jullie al uit de vloeren voor jullie nieuwe huis? Doe je boven overal dezelfde vloer?
Wij hebben op onze bovenverdieping marmoleum en ik heb er vreselijk spijt van. Wél drukplekken van kasten etc.. krassen (wij hebben effen marmoleum, da's misschien ook wel erg dom geweest).. en verkleuringen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil zeker weten dat meubilair op marmoleum geen drukplekken achterlaat. Ik heb namelijk een tijdje geleden wat proefstalen besteld en daarop zag ik nog wel afdrukken, dus dat viel me erg tegen.
Dat zou ik ook graag willen maar kan niet op deze oude vloeren hier.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wil nooit meer iets anders dan een gietvloer
mijn schoonmoeder heeft er een en die vind het verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wil nooit meer iets anders dan een gietvloer
Dan spoort ze nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:00 schreef Vicky het volgende:
mijn schoonmoeder heeft er een en die vind het verschrikkelijk!
zou kunnenquote:
Oeh, dank voor de waarschuwing! Weet je nog wat voor marmoleum je hebt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:59 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Wij hebben op onze bovenverdieping marmoleum en ik heb er vreselijk spijt van. Wél drukplekken van kasten etc.. krassen (wij hebben effen marmoleum, da's misschien ook wel erg dom geweest).. en verkleuringen.
Oh, dat is wel weer heel fijn om te horen! Nou ja, toch maar gewoon naar een showroom dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:04 schreef -sabine- het volgende:
Vrienden van mij hebben al 15 jaar een marmoleum vloer op een betonnen ondergrond en niets te zien van dito meubels. Ook geen krasje van de hond. Wel hebben zij de dikste en hadden wij de middelste dikte genomen.
precies, je hebt het in allerlei smaken, duur en goedkoop, keuze maken is wel lastig hoor, wij kwamen er niet echt uit door het grote aanbod.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat is wel weer heel fijn om te horen! Nou ja, toch maar gewoon naar een showroom dus.
De kleur zou ik zo weten, zou ook dezelfde lichte zijn die mijn vrienden hebben. Net niet zo'n saaie effen, net geen te lichte, geen gelige maar wel warme tint en te combineren met alle kleuren op de muren. Zij hebben de vloer ook niet in de was gezet, nog nooit Dat zou ik dan ook niet meer doen als ik ooit een marmoleum vloer weer krijg.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
precies, je hebt het in allerlei smaken, duur en goedkoop, keuze maken is wel lastig hoor, wij kwamen er niet echt uit door het grote aanbod.
Geweldige vloer! Volgens mij stond ie laatst in de VT wonen. Ik ben er ook helemaal verliefd op. Zo'n "saaie" effen vloer is wel makkelijk te combineren met alle meubels en kleurenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet precies welke vloer ik wil (Walton Uni, plaster of cement), want ik wil zo'n saaie effen vloer () en de keuze daarin is beperkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nu een gave hanglamp (zie vorige post) en schemerlamp rijker, twee van de mammut krukjes in geel en groen, een groene spiegel en twee schapjes waar je schilderijen op kan zetten. Net de lamp al snel opgehangen en het is perfect. Nu nog op zoek naar gordijnen, want het klinkt wat hol (hij heeft al rolgordijnen hangen), wat dingen maken die op de lijstjeshouder kunnen en overhuizen. Het was een beetje donker om foto's te maken, dus dat volgt later.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Qua uiterlijk lijkt het nog het meest op een gietvloer.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb bij dat soort vloeren zo'n zeil idee, maar dat zal t wel niet zijn
Kan me er iig niets bij voorstellen
Wij hebben overal in huis laminaat iigen zou niets anders willen, althans ligt er wel aan wat voor laminaat
maar waar zijn de kinderkamers
Oh ja Poppedein, wat is t leuk geworden zeg! Had k zelf nooit zo kunnen bedenken, maar echt heel gaaf!
In de VT wonen van december staat een gezin die de Forbo wedstrijd heeft gewonnen en ook voor Walton Uni plaster heeft gekozen i.c.m Rosemary green.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:46 schreef Claudia_x het volgende:
Je hebt echt niet door dat het een soort zeil is, Sonnetje. Bijna iedereen vraagt hier over het een gietvloer is, maar het is niet zo hard en koud als een gietvloer (en als je beter kijkt ook niet zo mooi).
Ik heb even de stalen tevoorschijn gehaald die ik een tijdje geleden had besteld. De afdrukken van de stoel zijn toch weer verdwenen! Nou ja, het is heel waarschijnlijk dat hier dus de Walton Uni-vloer gaat komen. Ik heb even wat extra kleurstalen besteld.
Mefke, ik ben heel benieuwd naar de foto's!
Oh, daar zou ik heel graag foto's van zien, als je die wilt maken! Dat klinkt als iets waar ik helemaal niet op zit te wachten.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:46 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en wij hebben dus die walton uni boven en ik vind het een regelrechte ramp.
Bv bij de computer, daar is de vloer vreselijk gehavend door de bureaustoelen, terwijl daar dikke viltjes onder zitten. Drukplekken waar kasten hebben gestaan, verkleuringen, krassen.
Ik vind de Rosemary Green heel tof. Er ligt hier een staal en qua kleurintensiteit lijkt het erg op de kleur die we nu hebben (goud uit de noviloncollectie). Ik ben alleen bang dat die kleur zo bepalend wordt voor je hele woning dat je weinig meer met kleuren op de muur kunt, bijvoorbeeld. Maar ik twijfel er nog erg over! Plaster vind ik toch te licht, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
In de VT wonen van december staat een gezin die de Forbo wedstrijd heeft gewonnen en ook voor Walton Uni plaster heeft gekozen i.c.m Rosemary green.
Ik twijfel door je positieve verhalen over bijvoorbeeld een gietvloer op de begane grond nemen en onze huidige vloer op de eerste en tweede verdieping. Maar mijn schoonzusje heeft een gietvloer en daar zie ik nu al allerlei krassen op. Ik weet niet of ik dat zou trekken.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:43 schreef Sorbootje het volgende:
Mag ik even ontkrachten dat een gietvloer koud is?!Wij hebben geen vloerverwarming, maar onze vloer voelt nooit koud! Hard is het wel, maar dat vind ik alleen maar praktisch.
haha, ja maar ik stel me dan echt dat ouderwetse zeil voor zeg maarquote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben nu ook overal laminaat, maar voor de uitbouw...nou ja, voorlopig dus niet. En ja, novilon is gewoon zeil hoor, maar dan modern en mooi enzo...
Kon me ook niet echt voorstellen dat het dat ouderwetse zeil isquote:Op zondag 27 februari 2011 22:46 schreef Claudia_x het volgende:
Je hebt echt niet door dat het een soort zeil is, Sonnetje. Bijna iedereen vraagt hier over het een gietvloer is, maar het is niet zo hard en koud als een gietvloer (en als je beter kijkt ook niet zo mooi).
Ik heb even de stalen tevoorschijn gehaald die ik een tijdje geleden had besteld. De afdrukken van de stoel zijn toch weer verdwenen! Nou ja, het is heel waarschijnlijk dat hier dus de Walton Uni-vloer gaat komen. Ik heb even wat extra kleurstalen besteld.
Mefke, ik ben heel benieuwd naar de foto's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |