Ohquote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef She-Wolf het volgende:
Wij zijn ook volop bezig in de babykamer. De muren zijn allemaal geverfd, er moet nog een stukje behangen worden en verder afgewerkt worden.
Mijn dochters slapen nu samen op één kamer. Mijn moeder heeft een dekbedhoesje passend gemaakt voor een peuterdekbed, zodat ze nu allebei dezelfde op bed hebben.![]()
[ afbeelding ]
Die is leu-heuk Takkembah! Wat zijn uiltjes toch ubercutequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:00 schreef Takkembah het volgende:
Tegenwoordig hoor je het helemaal niet vaak meer (tenminste in mijn buurt) dat kamer delen. Maar het is zo <3
Ik heb zojuist een begin gemaakt met Henk zijn kamer. Ik heb deze muursticker besteld
Hmmm afbeelding doet het niet, dus dan maar ff zo
Dat wordt het uitgangspunt van zijn kamer.
Bij vistaprint kun je zelf magneten laten maken, grote per 10 geloof ik, kleintjes per 25.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:05 schreef seilram het volgende:
Pfff ik moet nog zoveel doen voor Joep zijn kamer. Dit weekend gaan we iig eens ruimen (heel de kamer staat nog vol met kasten, computer, rommel, kampeerspullen).
Ik heb even een vraagje. Ik heb een idee voor de deur, ik wil magneetverf gaan kopen. Nu heb ik barbapapa plaatjes en daar wil ik magneetjes van maken. Dus ik ben op zoek naar iets wat ik zelf op maat kan knippen en wat dus magnetisch is. Iemand ideeën? of tips.
Ik heb inderdaad 3 lagen geschilderd, nu plakken van die platte magneten heel goed, en gewone plakken ook maar iets minder stevigquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Bij vistaprint kun je zelf magneten laten maken, grote per 10 geloof ik, kleintjes per 25.
Die zijn van dun materiaal, als je zou willen kun je daar gewoon de figuren zelf uitknippen![]()
En ik heb laatst een blik magneetverf aan Rewimo gegeven, ik geloof dat drie lagen voldoende waren om de magneten te laten plakken, zij had aan 1 blik van 1 liter precies genoeg voor het stuk dat zij wilde doen.
Dat is hier ook iets dat nog wel eens vergeten wordt helaas ja...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:13 schreef Claudia_x het volgende:
En dat je kwetsbare boeken buiten handbereik kunt zetten, haha.
Dit is niet fijn voor je boeken. De boeken gaan na een maand of 2 uitzakken en dan krijg je ze niet meer goed. Nu zijn de baby boeken wel van karton, maar als ze wat ouder worden krijgen ze een minder stevige kaft en krijg je bij elk boek rechtsonder een verzakking.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:00 schreef Stiemie het volgende:
Ik kwam laatst deze foto tegen en die boekenwand vind ik wel erg leuk!
Gewoon hardcovers blijven kopen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:28 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Dit is niet fijn voor je boeken. De boeken gaan na een maand of 2 uitzakken en dan krijg je ze niet meer goed. Nu zijn de baby boeken wel van karton, maar als ze wat ouder worden krijgen ze een minder stevige kaft en krijg je bij elk boek rechtsonder een verzakking.
Als je een beetje handig bent kun je dat best zelf klussen.. 1500 euro is lichtelijk overdreven duur, maar het idee is wel heel leuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Hoe gaaf is dit http://www.planetlittle.n(...)rmeubels//nina_house
Je kan dan beter een boomhut bed kopen als ze 3 jaar of ouder zijn, veel 2e hands op marktplaats te vinden in uistekende staat (nieuw vanaf 1500 euro).quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Hoe gaaf is dit http://www.planetlittle.n(...)rmeubels//nina_house
Succesquote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze wilt een pipowagenbed.
Bloembakje is een pré en het liefst deurtjes en raampjes
ooooh!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Boomhutbed is een heel ander idee natuurlijk.. iig vind ik
Maar als je handig bent kun je zo maken ja.
Mijn papa is daar goed in.
Ging me even om het idee he
Boomhutbed vind ik trouwens wel gaaf hoor, maar kind wilt niet.
Ze wilt of een bedstee of een pipowagenbed.
Bloembakje is een pré en het liefst deurtjes en raampjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |