Érg gaaf.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:11 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Nee, mijn vriend voor zijn neefjes. Kids waren er ook erg blij mee!
Nou nee hoor. Er zit alleen dak boven en we hebben 3 van die dingen op de bovenverdiepingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:14 schreef Adfundum het volgende:
Ik denk dat die paal de standleiding van de riolering is. Kijk eens waar hij beneden uitkomt, waarschijnlijk in de badkamer.
Gelukkig wil ie nog steeds een zeekamerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:42 schreef bixister het volgende:
tjsonge, is die kamer nou nog niet klaar.![]()
en Christan vind 't nog steeds een leuk thema?
![]()
maar: het wordt wel heel mooi zo te zien!
wil hij geen sneeuwkamer? ik heb hier genoeg liggen, we zitten ingesneeuwdquote:Op zondag 19 december 2010 08:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gelukkig wil ie nog steeds een zeekamerSchilder is niet geweest helaas, hopelijk komt ie snel weer (stomme sneeuw) dan kunnen we gaan decoreren en inrichten.
Inmiddels heb ik een visnet op de kop getikt, dat komt om die witte paal heen, met wat zeesterren en schelpen om erin te hangen. Plus een drie meter lange slinger met zeesterren en kleine schelpjes. Daar zoeken we nog wel een plekje voor
Het lijkt misschien druk zo, maar het zijn maar 2 muren, dus in de praktijk valt het meequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Onwijs druk, maar wel leuk hoor![]()
Ik neem aan dat ie ook een leuk aquarium krijgt om het af te maken?
Dat was het lastigste onderdeel, die ketting goed op de muur krijgen. Want die moet je in één keer plakken omdat je anders niet goed uitkomt beneden. En hoe vaak die onderdelen niet losraakten...quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Erg leuk geworden!
Ik vind vooral dat bootje met dat anker zo tof!
Als ik dit aan F. laat zien wil hij ook!
Fanatiek duiker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was het lastigste onderdeel, die ketting goed op de muur krijgen. Want die moet je in één keer plakken omdat je anders niet goed uitkomt beneden. En hoe vaak die onderdelen niet losraakten...
Is F. ook van de vissen?
magneten kan je natuurlijk ook gewoon zelf makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga nu nog op zoek naar een bakje voor de krijtjes. Een magneetbord hebben we al, eens kijken of ik nog wat toepasselijke magneten kan vinden. Stiften hebben we ook, misschien handig om ook daar een bakje voor op te hangen.
En eens kijken voor beddegoed wat erbij past. We hebben geloof ik wel een Nemo-set maar ik denk niet dat die nog op zijn bed mag
Vandaag hebben we trouwens nog een bureaustoel gekocht voor op zijn kamer. Daar moet trouwens nog een onderlegger komen zodat het laminaat niet beschadigt als Christan heen en weer rolt
Hup hup een beetje opschieten....moet wel snel klaar zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:20 schreef Rewimo het volgende:
Inmiddels is de tussenmuur klaar en is qltel bezig met het leggen van de rest van het laminaatHet ziet ernaar uit dat we binnenkort de kamer helemaal af kunnen maken. Kunnen we ook weer gasten ontvangen, want Christan slaapt tijdelijk in de logeerkamer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |