Als je iets in de vide neerzet valt het naar beneden, je moet het op de overloop zettenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:17 schreef Rewimo het volgende:
Gelukkig hebben we een grote vide waar het meeste speelgoed komt te staan. Zijn slaapkamer kan dan enigszins netjes blijven (ijdele hoop natuurlijk)
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je iets in de vide neerzet valt het naar beneden, je moet het op de overloop zetten
Uiteraard. Anders zou ik het niet tegen een taalpurist zeggen, dat krijg je drievoudig terugquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:52 schreef qltel het volgende:
[..]Je hebt nog gelijk ook.. En ik zie 't voor me.. (en ik zit er nu onder ook nog.. )
Leuk!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:13 schreef truttebosje het volgende:
nog iets leuks tegen gekomen
http://www.muursticker.nl/
bij patrijspoorten staat wel iets voor je kamer.
hartstikke leuk Bix!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:17 schreef bixister het volgende:
karin ik heb je muur een beetje nageaapt.alleen heb ik 'm bovenaan niet laten golven. en nog niet alle stickers zitten er hier op, dat gaan piet & ik straks samen doen als we zeker weten waar we z'n nieuwe kast neerzetten. de verf is trouwens van de hema, kleuren 'sky' en 'wet sand'.
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat je daarvoor een vergunning moet aanvragen. Meestal wordt zoiets afgewezen door de welstandscommissie omdat het het straatbeeld verstoord of e.d.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:31 schreef lady-wrb het volgende:
waarom mag dat niet? wat gek, niemand heeft er toch last van?
Tja, mag inderdaad niet van de gemeente. We mogen aan beide zijden een dakkapel plaatsen maar die mag een raam van 1,35 bevatten en meer niet. Dit schijnt zo te zijn omdat we in een landelijk gebied wonen. Wel mogen we gewone dakramen bijplaatsen. Dat gaan we vermoedelijk wel doen op enkele strategische plekken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:31 schreef lady-wrb het volgende:
waarom mag dat niet? wat gek, niemand heeft er toch last van?
Dat is echt belachelijk. Mijn ouders nieuwe huis was eerst ook afgekeurd vanwege de daklijn van het huis.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat je daarvoor een vergunning moet aanvragen. Meestal wordt zoiets afgewezen door de welstandscommissie omdat het het straatbeeld verstoord of e.d.
Is dat niet ontzettend moeilijk om netjes op de muur te krijgen? Ik vind fotobehang echt super maar ik ben bang dat ik 't er niet netjes op krijgquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:06 schreef Lambiek12 het volgende:
Dit is misschien weer iets voor wat ouderen...
Maar dit heb ik paar dagen geleden op de wand gesmeerd..
[afbeelding]
Er zijn vaak ook gewoon al regels opgesteld. Zo mogen huizen niet hoger zijn dan zo hoog, mogen de dakgoten niet hoger zijn dan zohoog, mag de hoek van het dak maximaal zoveel zijn.quote:
Mererpaal van maken? Onderkant bruin, zittende meeuw er op schilderen en een touw er omheen binden.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:19 schreef Rewimo het volgende:
Wat we met deze paal aanmoeten weten we nog niet, als iemand een leuk idee heeft? nee, hij mag er niet uit
[ afbeelding ]
waterscooterhobbelding?????quote:Op maandag 16 juli 2007 23:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij is 6, ik denk dat ie zich daar te groot voor voeltMama vindt het een leuk idee, dat wel
met schroothout bekleden en er schelpen, zeepokken en alg op maken? en natuurlijk een stuk touw waarmee de onderkant van die boot vastligt natuurlijkquote:Op zondag 27 juli 2008 15:07 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Mererpaal van maken? Onderkant bruin, zittende meeuw er op schilderen en een touw er omheen binden.
Of je bindt er een hangmat aan vast.
Érg gaaf.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:11 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Nee, mijn vriend voor zijn neefjes. Kids waren er ook erg blij mee!
Nou nee hoor. Er zit alleen dak boven en we hebben 3 van die dingen op de bovenverdiepingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:14 schreef Adfundum het volgende:
Ik denk dat die paal de standleiding van de riolering is. Kijk eens waar hij beneden uitkomt, waarschijnlijk in de badkamer.
Gelukkig wil ie nog steeds een zeekamerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:42 schreef bixister het volgende:
tjsonge, is die kamer nou nog niet klaar.![]()
en Christan vind 't nog steeds een leuk thema?
![]()
maar: het wordt wel heel mooi zo te zien!
wil hij geen sneeuwkamer? ik heb hier genoeg liggen, we zitten ingesneeuwdquote:Op zondag 19 december 2010 08:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gelukkig wil ie nog steeds een zeekamerSchilder is niet geweest helaas, hopelijk komt ie snel weer (stomme sneeuw) dan kunnen we gaan decoreren en inrichten.
Inmiddels heb ik een visnet op de kop getikt, dat komt om die witte paal heen, met wat zeesterren en schelpen om erin te hangen. Plus een drie meter lange slinger met zeesterren en kleine schelpjes. Daar zoeken we nog wel een plekje voor
Het lijkt misschien druk zo, maar het zijn maar 2 muren, dus in de praktijk valt het meequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Onwijs druk, maar wel leuk hoor![]()
Ik neem aan dat ie ook een leuk aquarium krijgt om het af te maken?
Dat was het lastigste onderdeel, die ketting goed op de muur krijgen. Want die moet je in één keer plakken omdat je anders niet goed uitkomt beneden. En hoe vaak die onderdelen niet losraakten...quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Erg leuk geworden!
Ik vind vooral dat bootje met dat anker zo tof!
Als ik dit aan F. laat zien wil hij ook!
Fanatiek duiker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was het lastigste onderdeel, die ketting goed op de muur krijgen. Want die moet je in één keer plakken omdat je anders niet goed uitkomt beneden. En hoe vaak die onderdelen niet losraakten...
Is F. ook van de vissen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |