quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:54 schreef Juud79 het volgende:
Foto's van ons kamertje en wat overige spullekes, nog niet helemaal af, hemeltje komt nog aan het bedje, nog twee lijsten aan de muur en wat lijstjes op de drie plankjes en de gordijnen moeten nog op maat gemaakt en gestreken worden. Een nachtlampje moet ook nog gekocht. Maar nu al genoeg om even te laten zien hoe het nu is.
[img]http://94.100.120.70/1219800001-1219850000/1219828801-1219828900/1219828849_6_jjmc.jpeg]afbeelding[/url] ]
[img]http://94.100.118.47/1219800001-1219850000/1219828901-1219829000/1219828928_6_6rbT.jpeg]afbeelding[/url] ]
[img]http://94.100.122.19/1219800001-1219850000/1219828901-1219829000/1219828960_6_Tn3k.jpeg[/img]Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mijnesen gaan er tzt ook in maar ik wacht nog even tot kind2 geboren is dan kan het er met naam en username in, handiger zoeken.
mn bedje en wandelwagenwiegdingunit zijn er helemaal klaar voor!![]()
komt u maar met die baby![]()
Niet echt inspiratie ofzo maar k wil graag showen![]()
naast ons bed
en op de babykamer
Ik kan niet wachten tot dr weer een heus minimeisje in ligtik werd iig helemaal blij van het opdekken vanmiddag
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:37 schreef DJMO het volgende:
ook geen inspiratie foto's, maar ook ik was vanmiddag in de babykamer bezig; het is nog lang niet goed, maar ik kon niet wachten om 't bedje opgemaakt te hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de schemerlamp die er staat wil ik een voetschakelaar (laten) zetten, zodat ik 'm makkelijk aan en uit kan doen, ook met baby in m'n handen. Ook moet er nog iets van een dromenvanger/mobile achtig iets boven het hoofdeinde komen. Ik ontving laatst een pakje waar als extra vier kleine beestjes met een belletje zaten, daar wil ik zelf iets mee doen.
ps: ik ben nooit een ster geweest in strak opmaken![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
UPlankjes en lijstjes zijn van Ikea, kaarten heb ik op e-bay besteld van het linkje dat lady-wrb hierboven gaf, even zoeken.
http://shop.ebay.fr/?_fro(...)l=See-All-Categories
Kaarten zijn 1 euro p st, geen verzendkosten.
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]graag gedaan
. Erg tof dat ze ze opstuurde zonder porto te rekenen!
Die plankjes heb ik ook(van IKEA Cyan) . Daar wilde ik ze eerst opzetten, maar we gaan ze nu toch aan de muur hangen. Het zijn er nogal veel dus dan wordt het te druk als ik ook nog die plankjes ophang. Had net nog iemand in het kamertje die die kaartjes helemaal te wow vond
.
Huup wat is je kamertje toch leuk! En die Amelie die wil proefdraaien.
DJMO, fijn he dat je de boel dan op kan maken. Ik werd er helemaal gelukkig van.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb m'n schoonvader afgelopen week het reservematras mee laten brengen wat we bij hem in het campingbedje hadden liggen. Kwam me nu wel goed uit dat ik een 2e matras had
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zijn ook echt zo tof TM.
Onze muur varieert nogal van hardheid en stenen, dus ik wist niet of netjes boren zou gaan lukken, de plankjes waren veiliger.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Had ik al gezegd (maar misschien had je het zelf wel gewoon gezien) dat de kaartjes een Franse knipoog naar de reclame voor grote merken is? Zoals Milka in het geval van het kaartje 'Milchat'.
Ik weet niet waar Juud79 ze heeft gekocht (quote:Op zondag 30 januari 2011 09:14 schreef -Nienna- het volgende:
Geweldig, die Mario kamer!
Juud, wij hebben dat olifantje ook in de vorm van het muziekdoosje...ik zie op jouw foto ook een aapje in die stijl...waar heb je ze gekocht?
En die lijn ligt ook bij de babydump (ook online). Ons Henk krijgt de girafffffffquote:Op zondag 30 januari 2011 09:21 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Juud79 ze heeft gekocht (), maar die aapjes en olifantjes zijn te koop bij Prenatal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Mario kamerO+O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Túúrlijk, dat wil ik zeker doen! Wordt wel morgen dan, tegen de tijd dat ik dit las was het licht slecht en evt. flitsen werkt niet, dat weerspiegelt in de stickersquote:Op zondag 30 januari 2011 14:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, Inca, maar zou je eens een close-up van een muursticker willen maken? Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet!
1 woord: GE-WEL-DIG!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef She-Wolf het volgende:
Wij zijn ook volop bezig in de babykamer. De muren zijn allemaal geverfd, er moet nog een stukje behangen worden en verder afgewerkt worden.
Mijn dochters slapen nu samen op één kamer. Mijn moeder heeft een dekbedhoesje passend gemaakt voor een peuterdekbed, zodat ze nu allebei dezelfde op bed hebben.![]()
[ afbeelding ]
Zucht, wat een ubergave kamer! Ik ben nu zelf mijn spelcomputers aan het verkopen op marktplaats om de hobbykamer tot babykamer om te kunnen toverenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:19 schreef Incantrix het volgende:
Juud en Huups, wat geweldig! Wat wordt je er ongeduldig van he, als je al die spulletjes zo ziet, helemaal klaar voor gebruik? Tenminste, dat had ik wel, terwijl het ook heel ongeloofwaardig was dat daar straks écht een kindje in zou liggen
Wij hebben vandaag Stef's kamertje afgemaakt en het is heel gaaf gewordenWel drukker als de vorige muur, ik denk dat ik die stiekum mooier vond, maar lief wilde graag wat meer 'activiteit' op de muur, nu het echt een dreumeskamertje is, dus ja, ik ben er wel heel blij mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Maar die tweede foto maakt het wel drukker als het in werkelijkheid is hoor)
Ik denk dat het ook even wennen is, ondertussen is die muur bijna 3 maanden strak-blauw geweest, dus dan is dit ineens een heleboelStef vond het in elk geval gewéldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |