Nee, we moeten nog steeds naar die marmoleumshowroom. Ik denk dat we dat gaan doen als mijn schoonouders terug zijn van hun vakantie - ze zijn een maand weg! - zodat we een oppas hebben. Maar ik zie ons er ook wel voor aan om er binnenkort een dagje uit van te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef mefke79 het volgende:
olijfgroen ja. Wij hadden er een hele muur mee in de woonkamer toen we net gingen samenwonen...gaaf!
Zijn jullie al uit de vloeren voor jullie nieuwe huis? Doe je boven overal dezelfde vloer?
Wij hebben op onze bovenverdieping marmoleum en ik heb er vreselijk spijt van. Wél drukplekken van kasten etc.. krassen (wij hebben effen marmoleum, da's misschien ook wel erg dom geweest).. en verkleuringen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil zeker weten dat meubilair op marmoleum geen drukplekken achterlaat. Ik heb namelijk een tijdje geleden wat proefstalen besteld en daarop zag ik nog wel afdrukken, dus dat viel me erg tegen.
Dat zou ik ook graag willen maar kan niet op deze oude vloeren hier.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wil nooit meer iets anders dan een gietvloer
mijn schoonmoeder heeft er een en die vind het verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wil nooit meer iets anders dan een gietvloer
Dan spoort ze nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:00 schreef Vicky het volgende:
mijn schoonmoeder heeft er een en die vind het verschrikkelijk!
zou kunnenquote:
Oeh, dank voor de waarschuwing! Weet je nog wat voor marmoleum je hebt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:59 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Wij hebben op onze bovenverdieping marmoleum en ik heb er vreselijk spijt van. Wél drukplekken van kasten etc.. krassen (wij hebben effen marmoleum, da's misschien ook wel erg dom geweest).. en verkleuringen.
Oh, dat is wel weer heel fijn om te horen! Nou ja, toch maar gewoon naar een showroom dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:04 schreef -sabine- het volgende:
Vrienden van mij hebben al 15 jaar een marmoleum vloer op een betonnen ondergrond en niets te zien van dito meubels. Ook geen krasje van de hond. Wel hebben zij de dikste en hadden wij de middelste dikte genomen.
precies, je hebt het in allerlei smaken, duur en goedkoop, keuze maken is wel lastig hoor, wij kwamen er niet echt uit door het grote aanbod.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat is wel weer heel fijn om te horen! Nou ja, toch maar gewoon naar een showroom dus.
De kleur zou ik zo weten, zou ook dezelfde lichte zijn die mijn vrienden hebben. Net niet zo'n saaie effen, net geen te lichte, geen gelige maar wel warme tint en te combineren met alle kleuren op de muren. Zij hebben de vloer ook niet in de was gezet, nog nooit Dat zou ik dan ook niet meer doen als ik ooit een marmoleum vloer weer krijg.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
precies, je hebt het in allerlei smaken, duur en goedkoop, keuze maken is wel lastig hoor, wij kwamen er niet echt uit door het grote aanbod.
Geweldige vloer! Volgens mij stond ie laatst in de VT wonen. Ik ben er ook helemaal verliefd op. Zo'n "saaie" effen vloer is wel makkelijk te combineren met alle meubels en kleurenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet precies welke vloer ik wil (Walton Uni, plaster of cement), want ik wil zo'n saaie effen vloer () en de keuze daarin is beperkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |