abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92100705
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef She-Wolf het volgende:
Wij zijn ook volop bezig in de babykamer. De muren zijn allemaal geverfd, er moet nog een stukje behangen worden en verder afgewerkt worden.

Mijn dochters slapen nu samen op één kamer. Mijn moeder heeft een dekbedhoesje passend gemaakt voor een peuterdekbed, zodat ze nu allebei dezelfde op bed hebben. O+

[ afbeelding ]
Ik wil ook 2 dochters met zulke bedjes en dekbedovertrekjes. En doe dat behangetje er ook maar bij!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_92102003
quote:
Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef She-Wolf het volgende:
Wij zijn ook volop bezig in de babykamer. De muren zijn allemaal geverfd, er moet nog een stukje behangen worden en verder afgewerkt worden.

Mijn dochters slapen nu samen op één kamer. Mijn moeder heeft een dekbedhoesje passend gemaakt voor een peuterdekbed, zodat ze nu allebei dezelfde op bed hebben. O+

[ afbeelding ]
en dan over een paar jaar een derde bedje erbij O+
pi_92102685
OMG Trix, mag ik ook bij jullie komen wonen en dan bij Stef op de kamer? Wat een geweldig kamertje is eht weer geworden... ik vond de vorige al tof, maar dit is echt fantastisch!!! _O_
  maandag 31 januari 2011 @ 20:22:50 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92140085
she-wolf, wat lief zo!
Ik liet hem meteen aan F zien, kan prima, 2 kindjes op 1 kamer. :Y

En wat is het kamertje van stef leuk geworden zeg! _O_
pi_92140146
Tuurlijk kan dat prima be, hier ook hoor, maar lang niet zo'n mooi kamertje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92140471
Die kamertjes van Juud en Huup! Prachtig zijn ze! :Y Zo mooi hoe ze beide al helemaal klaar staan, zo verwachtingsvol, voor jullie mupkes!

Stef O+ wat een ubervette kamer heb je _O_

quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef She-Wolf het volgende:

[ afbeelding ]
OMG OMG O+ O+ nu wil ik een 2e meisje O+ O+
Wij hebben genoeg kamers voor 3 kindjes :P maar zelfs bij 2 meisjes wil ik het zó!
pi_92140781
Jij kan dus gewoon 6 meisjes kwijt <3
pi_92141397
Ja! :D
pi_92141498
Ik zag gister een stukje over een eeneiige vierling.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:45:22 #35
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_92141636
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

en dan over een paar jaar een derde bedje erbij O+
Dat zou best kunnen, qua ruimte. En mijn oudste dochter wil dat ook graag zegt ze. Ze had bedacht dat ze dan wel één kamer om met z'n allen te slapen en één kamer om te spelen zouden kunnen hebben. Op zich niet eens zo heel gek bedacht van haar. Maar ik denk dat ze over een jaar of4 wel op dat idee terugkomt. ;)
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_92142129
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag gister een stukje over een eeneiige vierling.
:X

Ik zou wel graag een groot gezin willen, maar dat is wel het andere uiterste :X
pi_92148051
quote:
Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, qua ruimte. En mijn oudste dochter wil dat ook graag zegt ze. Ze had bedacht dat ze dan wel één kamer om met z'n allen te slapen en één kamer om te spelen zouden kunnen hebben. Op zich niet eens zo heel gek bedacht van haar. Maar ik denk dat ze over een jaar of4 wel op dat idee terugkomt. ;)
O+
lief van dr!
maar tegen die tijd wil ze vast ook wel ruimte voor zichzelf ;)
pi_92148103
quote:
Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Orea het volgende:

[..]

:X

Ik zou wel graag een groot gezin willen, maar dat is wel het andere uiterste :X
zou zo maar kunnen bij jou :P
pi_92161784
Eeneiig heb ik niet meer kans op dan een ander hoor Son :D twee-eiig weer wel, maar dat terzijde :P
  dinsdag 1 februari 2011 @ 10:07:22 #40
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92162973
Stef, jij hebt echt een vet koele kamer!
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 10:31:39 #41
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92163465
Die Mariokamer... als ik dat mijn schoonzusje laat zien wordt ze helemaal gek! Ik heb het al met mijn schoonmoeder overlegd eens, een tijd geleden, maar die vond het te duur, die muurstickers. Maar misschien kan ik zelf wel zoiets voor haar schilderen.

En She-wolf!! Super!! Dat patchworkbehang zag ik jaaaaaaren geleden eens in een woonblad, wilde het toen gaan doen op mijn dochters kamer maar het werd een te duur plaatje. Het was gemaakt van vierkante stukken behang van verschillende prints, maar ik denk dat dit gewoon rollen patchworkbehang zijn? Hoe dan ook... prachtig!!!!!!!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 10:53:57 #42
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_92164064
Ja dit is het enige patchwork behang van Eijffinger wat ik mooi vind, geen felle tinten.
Mooi kamertje!
pi_92164340
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 09:08 schreef Orea het volgende:
Eeneiig heb ik niet meer kans op dan een ander hoor Son :D twee-eiig weer wel, maar dat terzijde :P
Wel toch? of splitst een 1eiige tweeling al zo vroeg bij de eerste delingen zeg maar? Ik heb eigenlijk geen idee.
pi_92164400
Een eeneiige (monozygote) tweeling ontstaat doordat er niet, zoals normaal gesproken, een enkel embryo ontstaat uit celdelingen van de bevruchte eicel, maar bij een van de eerste delingen twee losse groepjes cellen ontstaan die ieder uitgroeien tot een apart embryo.

Dat wist ik dus niet.
pi_92164507
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 09:08 schreef Orea het volgende:
uhm ja dat bedoelde k eigenlijk ook :D
ik las vooral 4ling ;)
pi_92169070
Wauw, She-Wolf, geweldig!

Ik moet zo langzamerhand maar eens na gaan denken over de kamertjes in ons nieuwe huis. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92171136
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, She-Wolf, geweldig!

Ik moet zo langzamerhand maar eens na gaan denken over de kamertjes in ons nieuwe huis. :Y)
Ja! nog een kindje erbij dan kun je ook zo'n kamertje maken voor 2 meisjes of 2 jongetjes :D :7
rammel je al? :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92173443
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja! nog een kindje erbij dan kun je ook zo'n kamertje maken voor 2 meisjes of 2 jongetjes :D :7
rammel je al? :+
_O-

De foto van She-Wolf heeft me wel aan het denken gezet. Mijn broertje en ik sliepen toen we klein waren ook samen op één kamer en de andere kamer was inderdaad de speelkamer. Zoiets zouden wij ook wel kunnen doen. Ik kijk wel even aan hoe het slapen zich komend jaar ontwikkelt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:18:06 #49
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_92181050
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:31 schreef Tan het volgende:
Die Mariokamer... als ik dat mijn schoonzusje laat zien wordt ze helemaal gek! Ik heb het al met mijn schoonmoeder overlegd eens, een tijd geleden, maar die vond het te duur, die muurstickers. Maar misschien kan ik zelf wel zoiets voor haar schilderen.

En She-wolf!! Super!! Dat patchworkbehang zag ik jaaaaaaren geleden eens in een woonblad, wilde het toen gaan doen op mijn dochters kamer maar het werd een te duur plaatje. Het was gemaakt van vierkante stukken behang van verschillende prints, maar ik denk dat dit gewoon rollen patchworkbehang zijn? Hoe dan ook... prachtig!!!!!!!
Het is inderdaad een rol patchworkbehang van eijffinger. Een rol is voor twee banen. Voor het stukje wat je op de foto ziet, zijn 3 rollen gebruikt. Ook niet goedkoop, maar ik vond het zo leuk. Aan de andere kant zit roze ruitjesbehang.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:47:09 #50
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92182541
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

_O-

De foto van She-Wolf heeft me wel aan het denken gezet. Mijn broertje en ik sliepen toen we klein waren ook samen op één kamer en de andere kamer was inderdaad de speelkamer. Zoiets zouden wij ook wel kunnen doen. Ik kijk wel even aan hoe het slapen zich komend jaar ontwikkelt.
Mijn oudste twee hebben zeer lange tijd samen één kamer gedeeld, ze vonden dat superleuk. Ook had ik een flinke tijd net als She-wolf de bedden tegen elkaar aan staan, gezellig en knus, tot de één een keer bijna over de ander heenkotste :')

Toen heb ik ze ieder een eigen kant van de kamer gegeven. Later gingen we verhuizen en nu heeft iedereen een eigen kamer (behalve dan Elyas, die slaapt nog bij ons).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')