Ik wil ook 2 dochters met zulke bedjes en dekbedovertrekjes. En doe dat behangetje er ook maar bij!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef She-Wolf het volgende:
Wij zijn ook volop bezig in de babykamer. De muren zijn allemaal geverfd, er moet nog een stukje behangen worden en verder afgewerkt worden.
Mijn dochters slapen nu samen op één kamer. Mijn moeder heeft een dekbedhoesje passend gemaakt voor een peuterdekbed, zodat ze nu allebei dezelfde op bed hebben.![]()
[ afbeelding ]
en dan over een paar jaar een derde bedje erbijquote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef She-Wolf het volgende:
Wij zijn ook volop bezig in de babykamer. De muren zijn allemaal geverfd, er moet nog een stukje behangen worden en verder afgewerkt worden.
Mijn dochters slapen nu samen op één kamer. Mijn moeder heeft een dekbedhoesje passend gemaakt voor een peuterdekbed, zodat ze nu allebei dezelfde op bed hebben.![]()
[ afbeelding ]
OMG OMGquote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef She-Wolf het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou best kunnen, qua ruimte. En mijn oudste dochter wil dat ook graag zegt ze. Ze had bedacht dat ze dan wel één kamer om met z'n allen te slapen en één kamer om te spelen zouden kunnen hebben. Op zich niet eens zo heel gek bedacht van haar. Maar ik denk dat ze over een jaar of4 wel op dat idee terugkomt.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
en dan over een paar jaar een derde bedje erbij
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag gister een stukje over een eeneiige vierling.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, qua ruimte. En mijn oudste dochter wil dat ook graag zegt ze. Ze had bedacht dat ze dan wel één kamer om met z'n allen te slapen en één kamer om te spelen zouden kunnen hebben. Op zich niet eens zo heel gek bedacht van haar. Maar ik denk dat ze over een jaar of4 wel op dat idee terugkomt.
zou zo maar kunnen bij jouquote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Orea het volgende:
[..]
![]()
Ik zou wel graag een groot gezin willen, maar dat is wel het andere uiterste
Wel toch? of splitst een 1eiige tweeling al zo vroeg bij de eerste delingen zeg maar? Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:08 schreef Orea het volgende:
Eeneiig heb ik niet meer kans op dan een ander hoor Sontwee-eiig weer wel, maar dat terzijde
uhm ja dat bedoelde k eigenlijk ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:08 schreef Orea het volgende:
Eeneiig heb ik niet meer kans op dan een ander hoor Sontwee-eiig weer wel, maar dat terzijde
Ja! nog een kindje erbij dan kun je ook zo'n kamertje maken voor 2 meisjes of 2 jongetjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, She-Wolf, geweldig!
Ik moet zo langzamerhand maar eens na gaan denken over de kamertjes in ons nieuwe huis.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja! nog een kindje erbij dan kun je ook zo'n kamertje maken voor 2 meisjes of 2 jongetjes![]()
![]()
rammel je al?
Het is inderdaad een rol patchworkbehang van eijffinger. Een rol is voor twee banen. Voor het stukje wat je op de foto ziet, zijn 3 rollen gebruikt. Ook niet goedkoop, maar ik vond het zo leuk. Aan de andere kant zit roze ruitjesbehang.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:31 schreef Tan het volgende:
Die Mariokamer... als ik dat mijn schoonzusje laat zien wordt ze helemaal gek! Ik heb het al met mijn schoonmoeder overlegd eens, een tijd geleden, maar die vond het te duur, die muurstickers. Maar misschien kan ik zelf wel zoiets voor haar schilderen.
En She-wolf!! Super!! Dat patchworkbehang zag ik jaaaaaaren geleden eens in een woonblad, wilde het toen gaan doen op mijn dochters kamer maar het werd een te duur plaatje. Het was gemaakt van vierkante stukken behang van verschillende prints, maar ik denk dat dit gewoon rollen patchworkbehang zijn? Hoe dan ook... prachtig!!!!!!!
Mijn oudste twee hebben zeer lange tijd samen één kamer gedeeld, ze vonden dat superleuk. Ook had ik een flinke tijd net als She-wolf de bedden tegen elkaar aan staan, gezellig en knus, tot de één een keer bijna over de ander heenkotstequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
De foto van She-Wolf heeft me wel aan het denken gezet. Mijn broertje en ik sliepen toen we klein waren ook samen op één kamer en de andere kamer was inderdaad de speelkamer. Zoiets zouden wij ook wel kunnen doen. Ik kijk wel even aan hoe het slapen zich komend jaar ontwikkelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |