voor je meiden? boeiend? hij hoeft er toch niet in te liggen dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef Ticootje het volgende:
Een bedstee<3. Dat wil ik zo graag. M niet. Hij is antibedstee.
Heb ik. Is niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef huuphuup het volgende:
gewoon een kamerbreed matras nemen dan heb je een hele grote bedstee
Join the club, al ben ik natuurlijk wel een stuk langer dan jij met mijn 1,65mquote:
Die egale met ringen? Die kom ik echt overal tegen. Gordijnen met plooiband zijn veel lastiger (ik ben uiteindelijk in Duitsland geslaagd).quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef RockabeIIa het volgende:
TM, waar heb je die gordijnen vandaan? Ik zoek zulke!![]()
Staat prachtig bij de rest
Leenbakker, Kwantum, Hemaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Waar dahan? Die plooidingen heb ik laten maken bij de kwantum. En die zijn echt toppie!
Superkamer TMquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:21 schreef twentemeisje het volgende:
Mijn lief is een soort van nacht-claustrofobisch, dus die krijg ik helaas niet in een bedstee. Ik weet nog dat we een keer in een huisje in Zweden zaten en daar zat de uitbouw van de hoogslaper in de ene slaapkamer boven ons bed in de andere slaapkamer. Daar werd ie al niet vrolijk van
.
Leuk behang Karin (heb het boek van Noordwand hier ook thuis gehad, daar zit veel leuks in), benieuwd hoe het wordt!
Net als naar het kamertje van Driekus Mefke, dat wordt stoer!
Zoals beloofd, hier de gordijnen die nu hangen! We zijn er erg blij mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu alleen nog:
• de houten lijstjes met prentjes van Amandine Piu boven het bed, en
• twee kleine haakjes naast de commode ophangen
• rommeltjes (in bijvoorbeeld de commode) opruimen (het oogt me nu allemaal te druk)
• een nieuwe draaiknop op de verwarming,
• en een goede stoel vinden (zodat ik daar ook lekker kan voeden als dat zo uitkomt)
...en klaar is Kees TM!
Ja, om die reden hebben wij geen meegroeibed gekocht. Zijn zeer leuke grote bedden voor kids te koop, wij hebben een Flexa bed gekocht (o.a. te koop bij Trendhopper).quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef Daddt2k11 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel mijn vraagtekens bij die meegroeibedden omdat ze afwijkende maten hebben en moet er daarom nu continue speciaal beddengoed op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |