Ga dan ook aan jouw eigen kant liggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:34 schreef Rave_NL het volgende:
Godver Ellan wat heb je ijskoude voeten..
Spijtig om te horen Thaboel.. Hopelijk in een vroeg stadium gevonden en behandelbaar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
Hadden ze in het korps geen gerommel dat er een portret van cammaert tussen de korps commandanten hing in rotterdam?
Heerlijke avond trouwens
Maatje geconstateerd met kanker en gevecht in de kroeg met politie erbij
Dat klinkt niet goed, wat heeft hij precies als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
Hadden ze in het korps geen gerommel dat er een portret van cammaert tussen de korps commandanten hing in rotterdam?
Heerlijke avond trouwens
Ik denk dat jij dr wel uit komt..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ga dan ook aan jouw eigen kant liggen.
Van het eerste weet ik niets, en van het tweede kan ik je alleen maar sterkte wensen, vooral voor hem..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
Heerlijke avond trouwens
Is zijn testikel al verwijderd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:41 schreef Thaboel het volgende:
Teelbal ongv 7 weken geleden ondekt en volgende week vrijdag hoort hij meer. Ff wat gasten van me oude pel optrommelen en even langs gaan en een hart onder de riem steken
Wat ze eerst meestal doen is verwijderen en dan kijken ze of het zaadbalkanker is en dan krijg je nog een hele behandeling en die is niet mis, maar dat is het bij kanker nooit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef Thaboel het volgende:
Nope hij hoort vrijdag meer over de behandelmethode en hoe de toekomst eruit ziet. In het gunstigste geval alleen onvruchtbaarheid
Als je maar weet dat die vlootbalen dan je zuster erop scheuren.quote:
Mwah.. heb eens met een paar van die gasten staan praten bij een tankstation, ligt er maar een beetje aan wie je tegenkomt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:30 schreef Clan het volgende:
Hells angels zijn ook een beetje meelopers. Ik heb er geen hoge pet van op.
Sterkte voor jou en vooral je maat!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef Thaboel het volgende:
Nope hij hoort vrijdag meer over de behandelmethode en hoe de toekomst eruit ziet. In het gunstigste geval alleen onvruchtbaarheid
Goeiemorgen lieve Maitje.quote:
Ja, prima geslapen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:07 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Moguh
Jawel... Jij ook? Heb je weekend?
Zou maar 1 voordeel hebben. Ruiten krabben zou niet nodig zijn. 1 keer uitademen zou alles al ontdooien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:24 schreef Maitje het volgende:
Gehehe! Nee is dan idd niet aan te raden!
Haha mooie opmerking die kant noch wal raakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:30 schreef Clan het volgende:
Hells angels zijn ook een beetje meelopers. Ik heb er geen hoge pet van op.
Nog moeten blazenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, prima geslapen.
En ja, ik heb weekeind. Ik heb maar verlof genomen ivm de Whisky proeverij. Leek mij niet verstandig om morgen ochtend vroeg te moeten werken na zo'n avond.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou maar 1 voordeel hebben. Ruiten krabben zou niet nodig zijn. 1 keer uitademen zou alles al ontdooien.
Ben benieuwd of Mr. Mubarak door krijgt dat het niet stopt zo lang hij niet aftreed.. wat een loozert zeg!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan een donor nier van een marinier
Ik vorm een mening zelf, die haal ik niet ergens vandaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Haha mooie opmerking die kant noch wal raakt.
Vraag me af waar je die mening vandaan haalt.
Maar waar lopen ze dan mee mee? Want zover mijn intel correct is hebben ze hun eigen zaakjes, en ja daar zijn een aantal 'sympathisanten' bij betrokken maar om meteen hun allemaal als meeloper neer te zetten...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:13 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik vorm een mening zelf, die haal ik niet ergens vandaan![]()
Meelopers zijn individuen die zich zonder daadwerkelijke overtuiging inlaten met zekere handelingen, groeperingen of ideologieën en die meestal een passieve rol daarin spelen. De term wordt meestal gebruikt in samenhang met bewegingen of handelingen die een negatieve connotatie kennen, zoals groepsgeweld of moorddadige ideologieën. Het begrip heeft zowel betrekking op de motivatie als de rol die vervuld wordt; een meeloper sluit zich niet uit een innerlijke overtuiging bij een groep aan of doet niet mee aan handelingen omdat die dat wil, maar doet dat vanwege groepsdrang, of vanuit de wens deel uit te maken van een bepaalde sociale omgeving. Een meeloper speelt geen dragende of drijvende rol in een groep. Iemand die dat doet kan, zelfs als deze zich zonder daadwerkelijke overtuiging bij een groep aangesloten heeft, niet als meeloper aangeduid worden.
In tegenstelling tot de meeloper bestaat er het begrip sympathisant, iemand die op basis van overtuiging aan een groep deelneemt.
Daarom ook een 'beetje meelopers' zoals ik al zei
Je hoeft het er ook niet mee eens te zijn, maar zo kijk ik er tegen aan. Als je kijkt hoe je erbij komt met apirant lidmaatschap e.d. vind ik het vooral meelopen en weinig eigen mening hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:06 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Maar waar lopen ze dan mee mee? Want zover mijn intel correct is hebben ze hun eigen zaakjes, en ja daar zijn een aantal 'sympathisanten' bij betrokken maar om meteen hun allemaal als meeloper neer te zetten...
Denk niet dat je dat met je limburgse bluf regelrecht tegen ze zal zeggen.
Neemt niet weg dat ik je niet respecteer ofzo maar ik vind je mening nogal kansloos
Ja, een club met hiërarchie waarin je moet doen wat je opgedraagd krijgt zonder dat je daar mee in discussie mag gaan, omdat diegene net iets hoger in de club zit dan jij en wat meer versiersels op zijn outfit heeft. En vooral als aspirant-lid, hoe je helemaal gekeurd wordt en jezelf moet bewijzen voor maanden achter elkaar..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:36 schreef Clan het volgende:
[..]
Je hoeft het er ook niet mee eens te zijn, maar zo kijk ik er tegen aan. Als je kijkt hoe je erbij komt met apirant lidmaatschap e.d. vind ik het vooral meelopen en weinig eigen mening hebben.
Moet je lid zijn van de VFW, heb je in de Post een Commander etc, en op dienst beruste voorschriften.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:44 schreef Vronsky het volgende:
't is net defensie in sommige aspecten
No shit Sherlock..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:44 schreef Vronsky het volgende:
't is net defensie in sommige aspecten
Sorry, heb nog een kater en kan niet fatsoenlijk denkenquote:
slappe jij zou niet meer drinken...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:48 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Sorry, heb nog een kater en kan niet fatsoenlijk denken
Mietje.quote:
bekkie!quote:
smoeltje. Morgen worden er 2 gasten wakker met een hoooop hoofdpijn!quote:Op zondag 30 januari 2011 03:46 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
bekkie!
enfin, ik ga tukken!
bis morgen, def!
Als Onderofficier denk/reageer je dus echt niet zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, een club met hiërarchie waarin je moet doen wat je opgedraagd krijgt zonder dat je daar mee in discussie mag gaan, omdat diegene net iets hoger in de club zit dan jij en wat meer versiersels op zijn outfit heeft. En vooral als aspirant-lid, hoe je helemaal gekeurd wordt en jezelf moet bewijzen voor maanden achter elkaar..
Achterlijke lui..
quote:Op zondag 30 januari 2011 04:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
smoeltje. Morgen worden er 2 gasten wakker met een hoooop hoofdpijn!
Sarcasme is niet aan jou besteed..quote:Op zondag 30 januari 2011 06:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Als Onderofficier denk/reageer je dus echt niet zoOfficieren sprak ik met de voornaam aan, maar dat kwam voort uit goed samenwerkingsverband, en ik kon, zonder neergeschoten te worden, gewoon mijn mening geven, dus ik vind jou insinuatie beneden elk peil, jij staat nu je eigen werkgever voor criminele organisatie uit te maken!
Sous chef pur le sang
Jou toch al niet...quote:Op zondag 30 januari 2011 09:02 schreef Thaboel het volgende:
Clan volgens mij had rave het over de hells angels
Hah jij gaat mij mietje noemen?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:42 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Mietje.
Thaboel, schenken ze hertog jan in of amstel?
Present!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:46 schreef m.k het volgende:
wie van jullie heeft het later dan 5 uur gemaakt?
quote:
Nope.. lag er half 2 in.. geen druppel gedronken gister..quote:Op zondag 30 januari 2011 11:46 schreef m.k het volgende:
wie van jullie heeft het later dan 5 uur gemaakt?
Super!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hi darling
Hoe was de wiskyproeverij?
Mooi zoquote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Super!Heel wat heerlijks mogen proeven.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Welke heb je zoal geproefd?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Super!Heel wat heerlijks mogen proeven.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Zekers.quote:
Zes bieren. Waar "Hobbelpaard" unaniem als beste is gekozen. En dat bier is gebrouwen door een user in MEN.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers.
Maar ik heb je wel gemist hoor.
Toe maar.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:08 schreef Thaboel het volgende:
Zzoooo en ik ben alweer 4uurtjes aan het werk.
jup maar hebben een middagploeg van 10 tot 4 om alle acties neer te zetten. En zijn open van 4 tot 7 nou mocht ik gezellig met een teamleider van 10 tot 7 om me teamleider taken te lerenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Toe maar.
Ik dacht dat jij in een supermarkt werkte??.
Ik weet dat sommige om 16.00 open gaan en dan tot 18.00 open blijven.
quote:
Okequote:Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jup maar hebben een middagploeg van 10 tot 4 om alle acties neer te zetten. En zijn open van 4 tot 7 nou mocht ik gezellig met een teamleider van 10 tot 7 om me teamleider taken te leren
Forumliefdequote:Op zondag 30 januari 2011 14:29 schreef Thaboel het volgende:
Maar nog ff he. Maitje en cobra fo real een stel of alleen op het forum?
Leger heeft ondertussen geweigerd om op burgers te schieten terwijl ze wel opdracht hebben gehad. Ik vind het respectquote:Op zondag 30 januari 2011 15:09 schreef Lotusss het volgende:
Het gaat mijns inziens vanmiddag/vanavond gebeuren in Egypte....
Als je Ziggo hebt dan op kanaal 511. Kudo's aan de verslaggeving van Al Jazeera English
Kijk ook op nieuw subforum Midden-Oostenquote:
serieus?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Leger heeft ondertussen geweigerd om op burgers te schieten terwijl ze wel opdracht hebben gehad. Ik vind het respect
Je wwet toch dat je de FP niet kunt vertrouwen?quote:
Mwaa.. dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je wwet toch dat je de FP niet kunt vertrouwen?
Bron: http://www.fd.nl/artikel/(...)-via-twitter-fdegyptquote:Activisten zijn aan het demonstreren op het Tahrir-plein. Het lijkt erop dat de luchtmacht nog aan de kant van Mubarak staat, maar dat het leger de kant van het volk heeft gekozen. De rechterlijke macht doet mee aan de demonstratie
quote:
hou je toch niet vanquote:
Als ik eruit moet hou ik er idd niet van. Maar binnen zitten en het zien is wel mooiquote:
Wel samen delen hoor!quote:
Zit jij trouwens ook die revolutie in Egypte te volgen? En heb je een idee of de NL krijgsmacht daar is om te evacueren e.d.?quote:
Nee, er is nog geen verzoek van buza geweest om militair personeel/materiaal in te zetten.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zit jij trouwens ook die revolutie in Egypte te volgen? En heb je een idee of de NL krijgsmacht daar is om te evacueren e.d.?
Merci!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, er is nog geen verzoek van buza geweest om militair personeel/materiaal in te zetten.
Al zal het KCT wel enkele ploegen stand-by hebben staan. Net zoals toen elders in Afrika.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, er is nog geen verzoek van buza geweest om militair personeel/materiaal in te zetten.
Hmm.. ik denk ook niet dat er andere landen zich ermee gaan bemoeien qua leger. Sowieso niet want er valt niets te halen...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zit jij trouwens ook die revolutie in Egypte te volgen? En heb je een idee of de NL krijgsmacht daar is om te evacueren e.d.?
Nee, meer voor het veiligstellen van NL belangen daar... grote hoofdkantoren van NL bedrijven, consulaat/ambassade, veiligstellen van NL burgers etc.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm.. ik denk ook niet dat er andere landen zich ermee gaan bemoeien qua leger. Sowieso niet want er valt niets te halen...
Er valt zeker wel wat te halen. nederlandse burgers.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm.. ik denk ook niet dat er andere landen zich ermee gaan bemoeien qua leger. Sowieso niet want er valt niets te halen...
Heineken is het personeel al aan het evacueren.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, meer voor het veiligstellen van NL belangen daar... grote hoofdkantoren van NL bedrijven, consulaat/ambassade, veiligstellen van NL burgers etc.
Vergeet de belangen rond het Suez kanaal niet. Enorm belangrijk voor de handel.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:56 schreef Maitje het volgende:
Naja.. idd nederlandse burgers, maar dat loopt denk ik wel los hoor..
Maar meer dan dat valt er niet te halen (denk meer aan oliebronnen en dat soort grondstoffen)
Wordt er alweer op Caïro gevlogen?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er valt zeker wel wat te halen. nederlandse burgers.![]()
Maar de vliegmaatschappijen gaan hen evacueren.
Bepaalde uren.quote:
Shell ook trouwens.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heineken is het personeel al aan het evacueren.
Gaan we er samen heen Rave, gaan we op een terrasje zitten en elkaar trollen over Mariniers en LMB terwijl we tussentijds de demonstraties gade slaan?quote:
Suez kanaal schat.... of ff binnendoor, of even om het hele Afrikaanse continent heenvarenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:56 schreef Maitje het volgende:
Naja.. idd nederlandse burgers, maar dat loopt denk ik wel los hoor..
Maar meer dan dat valt er niet te halen (denk meer aan oliebronnen en dat soort grondstoffen)
Neen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gaan we er samen heen Rave, gaan we op een terrasje zitten en elkaar trollen over Mariniers en LMB terwijl we tussentijds de demonstraties gade slaan?
Jij bent het zeker ook aan het volgen nog? Als het heel raar loopt dan zou je nog ingezet kunnen worden op marineschepen bij de Suez, of niet?quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Suez kanaal schat.... of ff binnendoor, of even om het hele Afrikaanse continent heenvaren
Scheelt nogal wat tijd en geld enzo....
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij bent het zeker ook aan het volgen nog? Als het heel raar loopt dan zou je nog ingezet kunnen worden op marineschepen bij de Suez, of niet?
Merci... was gewoon even benieuwd! Gun jou ook wel wat actie enzoquote:
Ik ga geen 5 uur in een vliegtuig zitten voor een 'discussie' die met 1 woord gewonnen kan worden.quote:
Ja, ik heb een saai bestaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Merci... was gewoon even benieuwd! Gun jou ook wel wat actie enzo
Met 1 woordquote:Op zondag 30 januari 2011 18:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ga geen 5 uur in een vliegtuig zitten voor een 'discussie' die met 1 woord gewonnen kan worden.
Ik bedoel het goed hoorquote:
Ja, ik onderbreek mijn training ff en vlieg 2,5 uur terug voor 1 woord..quote:Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met 1 woord![]()
Als jij de uitdaging aandurft, dat kan dan de 12de
Soms probeer ik je ook eens niet op te fokken..quote:Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed hoor
Soms ben ik ook echt wel aardig tegen je hoor!
Doen we dat op een ander tijdstip wmb.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, ik onderbreek mijn training ff en vlieg 2,5 uur terug voor 1 woord..
De 5de.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met 1 woord![]()
Als jij de uitdaging aandurft, dat kan dan de 12de
Ik hou die checkpoints wel ff apart als jij hier de 19de bent. Geef ik ze aan je mee.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hou die checkpoints wel ff apart als jij hier de 19de bent. Geef ik ze aan je mee.
Nu weet je meteen je plek. Mensen op het forum hebben die info eerder dan jij.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, dat krijg ik ook net pas te horen
hehehe ja, ik loop soms achter de feiten aanquote:Op zondag 30 januari 2011 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu weet je meteen je plek. Mensen op het forum hebben die info eerder dan jij.
Yes ma'amquote:Op zondag 30 januari 2011 18:43 schreef Lotusss het volgende:
Zo de uitslag van de meet-poll en de reacties:
De meet zal plaatsvinden op:
Zaterdag 5 februari aanstaande in Mick O' Connells te Utrecht.
Inloop vanaf 19:00.
Bakkie thee?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef Maitje het volgende:
Ik zit proppie vol!! Ff uitbuiken zeg ik!
Oh, dan gooi ik de thee maar in de gootsteen.quote:
Naaa....quote:Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dan gooi ik de thee maar in de gootsteen.
Tja, zal wel moeten. Ik drink thee alleen op de Britse manier. Met melk dus. En aangezien ik nu geen melk in huis heb.quote:
Wat denk jij?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:29 schreef Thaboel het volgende:
Maar nog ff he. Maitje en cobra fo real een stel of alleen op het forum?
dacht een forumgeintje maar soms lijkt het meerquote:
Met melk.. jakkie!!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, zal wel moeten. Ik drink thee alleen op de Britse manier. Met melk dus. En aangezien ik nu geen melk in huis heb.
Joh...quote:Op zondag 30 januari 2011 19:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dacht een forumgeintje maar soms lijkt het meer
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dacht een forumgeintje maar soms lijkt het meer
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:03 schreef Maitje het volgende:
Ik heb net google chrome geïnstalleerd.... dies wel handig zeg!
Doe mij maar een theetje, met suikerquote:
Welke smaakquote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Doe mij maar een theetje, met suiker
Schip verhalen?? Die moet je ff uitleggenquote:
* Maitje ook vakantie!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Vakantie![]()
![]()
Ofja, van school dan, wel 3 avonden werken. Maar dat boeit niet
Heeeeerlijk!quote:
Van de ene naar de andere steiger 'varen'.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Schip verhalen?? Die moet je ff uitleggen
Oohke.. en wat voor school was dat toch alweer?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heeeeerlijk!
En deze week lekker werken en maar eens me aquarium schoonmaken. Zaterdag naar de opendag van mn hopelijk toekomstige school en daarna de meet he
Okequote:Op zondag 30 januari 2011 20:36 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Van de ene naar de andere steiger 'varen'.
Ow leuk!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:49 schreef Thaboel het volgende:
@maitje het cios en heel misschien mk als klasgenoot
Dat wel, maar hij doet veel aan voetbal met zijn club. Alleen van turnen had die nog nooit kaas gegeten.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:52 schreef Vronsky het volgende:
Turnen? Klinkt droog.
Maar, was jouw broertje ook niet zo'n lui beest dat z'n kamer nooit opruimde en waar het stonk als een zwijnenstal? Of is dat niet weer anders?
Als je een koprol, handstand en radslag kan.. zit je goedquote:Op zondag 30 januari 2011 20:55 schreef Thaboel het volgende:
Turnen wtf?![]()
Ach heb de defensie keuringen gehaalt dus ik ben niet bang. Wel zenuwachtig
Skeeleren is leuk. Doe het te weinig!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:01 schreef Vronsky het volgende:
Ah, dat skeeleren had ik ook al over gehoord.. dus thaboel, trainen!
Hmmzz... ja vrouwen en kleren. Sommige vrouwen kunnen er idd ook een potje van maken. Hier niet, want vind het ranzig en wat voor moeite is het om als je toch je tanden gaat poetsen je vieze kleding in de wasmand te doen?quote:(erg smerig overigens, mensen die hun kamer niet opruimen.. had laatst een date met een meisje, ging mee terug naar d'r huis.. overal kleren op de grond enzo.)
Goeiemiddag SIne!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Goeiemiddag SIne!WTF is Sineke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooow.. moet wel goed komenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:10 schreef Thaboel het volgende:
Radslag en handstand kan ik nietzwemmen zit goed na8jaar waterpolo. En ik kanskeeleren dus dat komt ook best. Moet allemaal wel lukken
Was altijd te lui en gooide alles op de grond. Toen maar een wasmand op me kamergezet en was het goed. Ben bij me ex niet anders gewent dat er kleding op de grond lag. Zolang het geen remspoort onderbroeken zijn enzo maakt het me niet veel uit
Hahaha!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Sine_Pari het volgende:
Wat een bar slecht lied zeg, men zou haast wensen dat zoutzuur in de oren word gegoten zodat je uit het lijden word verlost.
Ja hier schijnt het zonnetje en een paar graden er bij en we kunnen weer in de tuin BBQ'en. Dus lekker geniks en van het mooie weer genoten, moet namelijk volgend weekend werken dus neem het er even van.quote:
Errrrgg lekker! Ik wil ook BBQ!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja hier schijnt het zonnetje en een paar graden er bij en we kunnen weer in de tuin BBQ'en. Dus lekker geniks en van het mooie weer genoten, moet namelijk volgend weekend werken dus neem het er even van.
BBQ'enquote:Op zondag 30 januari 2011 22:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja hier schijnt het zonnetje en een paar graden er bij en we kunnen weer in de tuin BBQ'en. Dus lekker geniks en van het mooie weer genoten, moet namelijk volgend weekend werken dus neem het er even van.
Toch wel een dikke Weber?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Begin Maart word de gazebo weer opgezet en de grill naar buiten gerold. Je bent meer dan welkom om voorbij te komen.![]()
Haha ben bang dat dat dit jaar niks gaat worden, maar volgend jaar zal dat waarschijnlijk wel mogelijk zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Begin Maart word de gazebo weer opgezet en de grill naar buiten gerold. Je bent meer dan welkom om voorbij te komen.![]()
Dat scheelt echt een partij knaken met hier!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:08 schreef Erasmo het volgende:
WebersHeb er gelukkig nog een mee kunnen nemen uit de PX voor ze uit verkocht waren.
Kijk uit hoor! Misschien maak ik er wel gebruik vanquote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Sine_Pari het volgende:
De tuin is groot genoeg (+50m x 50m), dus een persoon extra maakt ook geen reet uit.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Kijk uit hoor! Misschien maak ik er wel gebruik van
BBQ'en is in the USA natuurlijk meer tot kunst verheven dan hier. Hier is het zaak om in zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk vlees en bier in je mik te gooien. (opzich niets mis meequote:Op zondag 30 januari 2011 23:23 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik heb zo iets, maar dan zonder gas, omdat ik graag de smaak van charcoal en mesquite heb.
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
De tuin is groot genoeg (+50m x 50m), dus een persoon extra maakt ook geen reet uit.
dat ziet er niet zo lekke ruit, is het vast welquote:Op zondag 30 januari 2011 23:40 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja we hebben het hier (in the south/NC) ook meer over barbecue als we het over langzaam (+12 uur) gerookt vlees hebben, alles andere word hier grilling genoemd. Barbecue heeft hier bv. een eigen society en barbecue word hier gegeten met hush puppies en coleslaw
[ afbeelding ]
http://bobgarnerbbq.com/news/barbecue
http://www.ncbbqsociety.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Coleslaw en http://en.wikipedia.org/wiki/Hushpuppy, net zo typisch south als grits http://en.wikipedia.org/wiki/Grits of iced tea http://en.wikipedia.org/wiki/Iced_tea. En op barbecue komt natuurlijk Texas Pete http://en.wikipedia.org/wiki/Texas_Petequote:Op zondag 30 januari 2011 23:41 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dat ziet er niet zo lekke ruit, is het vast wel
maar wtf is dat allemaal
Ik vreet boeken tijdens vakantie, maar "normaal" ben ik na studeren zo klaar met lezen dat het er niet van komt helaasquote:Op zondag 30 januari 2011 23:46 schreef Pumatje het volgende:
Dadelijk maar weer lampje uit, nachtlampje aan, en verder lezen in Red Inferno.
volgens mij leest van jullie bijna niemand wat ... of wel ? ( hoop tegen zere benen te schoppen)
Clan leest wel.. that I know!
Soms best veel in een korte tijd, dan weer maanden achter elkaar niet. Met kerst een heleboel boeken over Afghanistan/Irak gekregen, dus heb voorlopig nog wel wat te doenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:46 schreef Pumatje het volgende:
volgens mij leest van jullie bijna niemand wat ... of wel ? ( hoop tegen zere benen te schoppen)
gekke koekwous! het is 23:51 !!!quote:
Ik lees sneller dan Stephen King kan schrijven.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:46 schreef Pumatje het volgende:
Zo doen wij (iig ik) paling roken, maar ja... Dat is ondertussen ook al een beschermde diersoort geworden.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:40 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja we hebben het hier (in the south/NC) ook meer over barbecue als we het over langzaam (+12 uur) gerookt vlees hebben.
Al zijn boeken zijn goed te doen, maar de absolute topper vind ik nog steeds IT. En de hele donkere toren reeks is ook erg goed.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:53 schreef Pumatje het volgende:
ik ben laatst een film/boek van hem aangeraden door een vriendin.
The mist of iets dergelijks...
Heb hem hier wel ergens liggen, nog niet gezien.quote:Mensen die van horror en complete ellende houden.
Moeten eens : The road kijken.
die film kijk ik dus nooit meer, heb het er niet meer over, heb hem ook afgezet.....
Ik heb the Road gevonden, zal hem er straks ff opzetten. Zit nu nog in Married with Children seizoen zoveel.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:36 schreef Pumatje het volgende:
Ik ook....
soms houd het gewoon op.
in the road speelt zich veel kannibalisme af, en nare toestanden als dat![]()
Ook is er om de 10 minuten te zien dat hij zijn zoontje leert hoe hij zichzelf van het leven moet beroven mocht het fout gaan..
allemaal minder cool..
Ik ben benieuwd. Misschien morgen dan maar.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:56 schreef Pumatje het volgende:
probleem bij the road is niet de horror, opzich is dat nog heel relaxed..
het is de rottige sfeer..
de triestheid... in echt alles..
sneu...
Ja hier gaan de meeste ook op Zondag om 22:00 dicht, maar was hier pas 17:51 toen jij dat scheefquote:Op zondag 30 januari 2011 23:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
gekke koekwous! het is 23:51 !!!
winkels zijn dan dicht !
Is dat pulled porc op de foto?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:40 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja we hebben het hier (in the south/NC) ook meer over barbecue als we het over langzaam (+12 uur) gerookt vlees hebben, alles andere word hier grilling genoemd. Barbecue heeft hier bv. een eigen society en barbecue word hier gegeten met hush puppies en coleslaw
[ afbeelding ]
http://bobgarnerbbq.com/news/barbecue
http://www.ncbbqsociety.com/
Ik heb dienstplicht gedaan bij de KL, daarnaast was ik niet verplaatsbaar tijdens mijn beroepstijd, daarom heb ik zo'n lage rang. Defensie is voor mij ook vooral een bestaan geweest, ik denk niet dat ik al te veel te kiezen had.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:21 schreef Thaboel het volgende:
Had je dan niet beter naar de klu kunnen gaan clan?
Ik ga echt moe van jou worden, Sine_Pari!quote:Op maandag 31 januari 2011 06:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja hier in het zuiden word het met een iets andere sauce gemaakt en noemt men het barbecue.
Vertel wat is het.quote:Op maandag 31 januari 2011 07:00 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ga echt moe van jou worden, Sine_Pari!
Over moe worden gesproken. Heb je aandelen in Pussycat dat je zo graag wilt dat men het hier zou kennen?quote:
Yep, en het is koffie tijd.quote:Op maandag 31 januari 2011 06:54 schreef Clan het volgende:
Weer aan het werken Cobra?
Zo maar weer eens naar bed proberen te gaan.
quote:Op maandag 31 januari 2011 06:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja hier in het zuiden word het met een iets andere sauce gemaakt en noemt men het barbecue.
Ik vind het echt een verschrikkelijk nummer, nooit leuk gevonden hoor, maar ik merk aan je dat je het leuk vind daar 'in the south'quote:Op maandag 31 januari 2011 07:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Over moe worden gesproken. Heb je aandelen in Pussycat dat je zo graag wilt dat men het hier zou kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |