Ga dan ook aan jouw eigen kant liggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:34 schreef Rave_NL het volgende:
Godver Ellan wat heb je ijskoude voeten..
Spijtig om te horen Thaboel.. Hopelijk in een vroeg stadium gevonden en behandelbaar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
Hadden ze in het korps geen gerommel dat er een portret van cammaert tussen de korps commandanten hing in rotterdam?
Heerlijke avond trouwens
Maatje geconstateerd met kanker en gevecht in de kroeg met politie erbij
Dat klinkt niet goed, wat heeft hij precies als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
Hadden ze in het korps geen gerommel dat er een portret van cammaert tussen de korps commandanten hing in rotterdam?
Heerlijke avond trouwens
Ik denk dat jij dr wel uit komt..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ga dan ook aan jouw eigen kant liggen.
Van het eerste weet ik niets, en van het tweede kan ik je alleen maar sterkte wensen, vooral voor hem..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
Heerlijke avond trouwens
Is zijn testikel al verwijderd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:41 schreef Thaboel het volgende:
Teelbal ongv 7 weken geleden ondekt en volgende week vrijdag hoort hij meer. Ff wat gasten van me oude pel optrommelen en even langs gaan en een hart onder de riem steken
Wat ze eerst meestal doen is verwijderen en dan kijken ze of het zaadbalkanker is en dan krijg je nog een hele behandeling en die is niet mis, maar dat is het bij kanker nooit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef Thaboel het volgende:
Nope hij hoort vrijdag meer over de behandelmethode en hoe de toekomst eruit ziet. In het gunstigste geval alleen onvruchtbaarheid
Als je maar weet dat die vlootbalen dan je zuster erop scheuren.quote:
Mwah.. heb eens met een paar van die gasten staan praten bij een tankstation, ligt er maar een beetje aan wie je tegenkomt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:30 schreef Clan het volgende:
Hells angels zijn ook een beetje meelopers. Ik heb er geen hoge pet van op.
Sterkte voor jou en vooral je maat!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef Thaboel het volgende:
Nope hij hoort vrijdag meer over de behandelmethode en hoe de toekomst eruit ziet. In het gunstigste geval alleen onvruchtbaarheid
Goeiemorgen lieve Maitje.quote:
Ja, prima geslapen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:07 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Moguh
Jawel... Jij ook? Heb je weekend?
Zou maar 1 voordeel hebben. Ruiten krabben zou niet nodig zijn. 1 keer uitademen zou alles al ontdooien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:24 schreef Maitje het volgende:
Gehehe! Nee is dan idd niet aan te raden!
Haha mooie opmerking die kant noch wal raakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:30 schreef Clan het volgende:
Hells angels zijn ook een beetje meelopers. Ik heb er geen hoge pet van op.
Nog moeten blazenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, prima geslapen.
En ja, ik heb weekeind. Ik heb maar verlof genomen ivm de Whisky proeverij. Leek mij niet verstandig om morgen ochtend vroeg te moeten werken na zo'n avond.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou maar 1 voordeel hebben. Ruiten krabben zou niet nodig zijn. 1 keer uitademen zou alles al ontdooien.
Ben benieuwd of Mr. Mubarak door krijgt dat het niet stopt zo lang hij niet aftreed.. wat een loozert zeg!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan een donor nier van een marinier
Ik vorm een mening zelf, die haal ik niet ergens vandaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Haha mooie opmerking die kant noch wal raakt.
Vraag me af waar je die mening vandaan haalt.
Maar waar lopen ze dan mee mee? Want zover mijn intel correct is hebben ze hun eigen zaakjes, en ja daar zijn een aantal 'sympathisanten' bij betrokken maar om meteen hun allemaal als meeloper neer te zetten...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:13 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik vorm een mening zelf, die haal ik niet ergens vandaan![]()
Meelopers zijn individuen die zich zonder daadwerkelijke overtuiging inlaten met zekere handelingen, groeperingen of ideologieën en die meestal een passieve rol daarin spelen. De term wordt meestal gebruikt in samenhang met bewegingen of handelingen die een negatieve connotatie kennen, zoals groepsgeweld of moorddadige ideologieën. Het begrip heeft zowel betrekking op de motivatie als de rol die vervuld wordt; een meeloper sluit zich niet uit een innerlijke overtuiging bij een groep aan of doet niet mee aan handelingen omdat die dat wil, maar doet dat vanwege groepsdrang, of vanuit de wens deel uit te maken van een bepaalde sociale omgeving. Een meeloper speelt geen dragende of drijvende rol in een groep. Iemand die dat doet kan, zelfs als deze zich zonder daadwerkelijke overtuiging bij een groep aangesloten heeft, niet als meeloper aangeduid worden.
In tegenstelling tot de meeloper bestaat er het begrip sympathisant, iemand die op basis van overtuiging aan een groep deelneemt.
Daarom ook een 'beetje meelopers' zoals ik al zei
Je hoeft het er ook niet mee eens te zijn, maar zo kijk ik er tegen aan. Als je kijkt hoe je erbij komt met apirant lidmaatschap e.d. vind ik het vooral meelopen en weinig eigen mening hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:06 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Maar waar lopen ze dan mee mee? Want zover mijn intel correct is hebben ze hun eigen zaakjes, en ja daar zijn een aantal 'sympathisanten' bij betrokken maar om meteen hun allemaal als meeloper neer te zetten...
Denk niet dat je dat met je limburgse bluf regelrecht tegen ze zal zeggen.
Neemt niet weg dat ik je niet respecteer ofzo maar ik vind je mening nogal kansloos
Ja, een club met hiërarchie waarin je moet doen wat je opgedraagd krijgt zonder dat je daar mee in discussie mag gaan, omdat diegene net iets hoger in de club zit dan jij en wat meer versiersels op zijn outfit heeft. En vooral als aspirant-lid, hoe je helemaal gekeurd wordt en jezelf moet bewijzen voor maanden achter elkaar..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:36 schreef Clan het volgende:
[..]
Je hoeft het er ook niet mee eens te zijn, maar zo kijk ik er tegen aan. Als je kijkt hoe je erbij komt met apirant lidmaatschap e.d. vind ik het vooral meelopen en weinig eigen mening hebben.
Moet je lid zijn van de VFW, heb je in de Post een Commander etc, en op dienst beruste voorschriften.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:44 schreef Vronsky het volgende:
't is net defensie in sommige aspecten
No shit Sherlock..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:44 schreef Vronsky het volgende:
't is net defensie in sommige aspecten
Sorry, heb nog een kater en kan niet fatsoenlijk denkenquote:
slappe jij zou niet meer drinken...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:48 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Sorry, heb nog een kater en kan niet fatsoenlijk denken
Mietje.quote:
bekkie!quote:
smoeltje. Morgen worden er 2 gasten wakker met een hoooop hoofdpijn!quote:Op zondag 30 januari 2011 03:46 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
bekkie!
enfin, ik ga tukken!
bis morgen, def!
Als Onderofficier denk/reageer je dus echt niet zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, een club met hiërarchie waarin je moet doen wat je opgedraagd krijgt zonder dat je daar mee in discussie mag gaan, omdat diegene net iets hoger in de club zit dan jij en wat meer versiersels op zijn outfit heeft. En vooral als aspirant-lid, hoe je helemaal gekeurd wordt en jezelf moet bewijzen voor maanden achter elkaar..
Achterlijke lui..
quote:Op zondag 30 januari 2011 04:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
smoeltje. Morgen worden er 2 gasten wakker met een hoooop hoofdpijn!
Sarcasme is niet aan jou besteed..quote:Op zondag 30 januari 2011 06:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Als Onderofficier denk/reageer je dus echt niet zoOfficieren sprak ik met de voornaam aan, maar dat kwam voort uit goed samenwerkingsverband, en ik kon, zonder neergeschoten te worden, gewoon mijn mening geven, dus ik vind jou insinuatie beneden elk peil, jij staat nu je eigen werkgever voor criminele organisatie uit te maken!
Sous chef pur le sang
Jou toch al niet...quote:Op zondag 30 januari 2011 09:02 schreef Thaboel het volgende:
Clan volgens mij had rave het over de hells angels
Hah jij gaat mij mietje noemen?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:42 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Mietje.
Thaboel, schenken ze hertog jan in of amstel?
Present!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:46 schreef m.k het volgende:
wie van jullie heeft het later dan 5 uur gemaakt?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |