bekkie!quote:
smoeltje. Morgen worden er 2 gasten wakker met een hoooop hoofdpijn!quote:Op zondag 30 januari 2011 03:46 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
bekkie!
enfin, ik ga tukken!
bis morgen, def!
Als Onderofficier denk/reageer je dus echt niet zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, een club met hiërarchie waarin je moet doen wat je opgedraagd krijgt zonder dat je daar mee in discussie mag gaan, omdat diegene net iets hoger in de club zit dan jij en wat meer versiersels op zijn outfit heeft. En vooral als aspirant-lid, hoe je helemaal gekeurd wordt en jezelf moet bewijzen voor maanden achter elkaar..
Achterlijke lui..
quote:Op zondag 30 januari 2011 04:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
smoeltje. Morgen worden er 2 gasten wakker met een hoooop hoofdpijn!
Sarcasme is niet aan jou besteed..quote:Op zondag 30 januari 2011 06:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Als Onderofficier denk/reageer je dus echt niet zoOfficieren sprak ik met de voornaam aan, maar dat kwam voort uit goed samenwerkingsverband, en ik kon, zonder neergeschoten te worden, gewoon mijn mening geven, dus ik vind jou insinuatie beneden elk peil, jij staat nu je eigen werkgever voor criminele organisatie uit te maken!
Sous chef pur le sang
Jou toch al niet...quote:Op zondag 30 januari 2011 09:02 schreef Thaboel het volgende:
Clan volgens mij had rave het over de hells angels
Hah jij gaat mij mietje noemen?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:42 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Mietje.
Thaboel, schenken ze hertog jan in of amstel?
Present!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:46 schreef m.k het volgende:
wie van jullie heeft het later dan 5 uur gemaakt?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |