Ooow.. moet wel goed komenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:10 schreef Thaboel het volgende:
Radslag en handstand kan ik nietzwemmen zit goed na8jaar waterpolo. En ik kanskeeleren dus dat komt ook best. Moet allemaal wel lukken
Was altijd te lui en gooide alles op de grond. Toen maar een wasmand op me kamergezet en was het goed. Ben bij me ex niet anders gewent dat er kleding op de grond lag. Zolang het geen remspoort onderbroeken zijn enzo maakt het me niet veel uit
Hahaha!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Sine_Pari het volgende:
Wat een bar slecht lied zeg, men zou haast wensen dat zoutzuur in de oren word gegoten zodat je uit het lijden word verlost.
Ja hier schijnt het zonnetje en een paar graden er bij en we kunnen weer in de tuin BBQ'en. Dus lekker geniks en van het mooie weer genoten, moet namelijk volgend weekend werken dus neem het er even van.quote:
Errrrgg lekker! Ik wil ook BBQ!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja hier schijnt het zonnetje en een paar graden er bij en we kunnen weer in de tuin BBQ'en. Dus lekker geniks en van het mooie weer genoten, moet namelijk volgend weekend werken dus neem het er even van.
BBQ'enquote:Op zondag 30 januari 2011 22:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja hier schijnt het zonnetje en een paar graden er bij en we kunnen weer in de tuin BBQ'en. Dus lekker geniks en van het mooie weer genoten, moet namelijk volgend weekend werken dus neem het er even van.
Toch wel een dikke Weber?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Begin Maart word de gazebo weer opgezet en de grill naar buiten gerold. Je bent meer dan welkom om voorbij te komen.![]()
Haha ben bang dat dat dit jaar niks gaat worden, maar volgend jaar zal dat waarschijnlijk wel mogelijk zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Begin Maart word de gazebo weer opgezet en de grill naar buiten gerold. Je bent meer dan welkom om voorbij te komen.![]()
Dat scheelt echt een partij knaken met hier!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:08 schreef Erasmo het volgende:
WebersHeb er gelukkig nog een mee kunnen nemen uit de PX voor ze uit verkocht waren.
Kijk uit hoor! Misschien maak ik er wel gebruik vanquote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Sine_Pari het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |