Doe mij maar een theetje, met suikerquote:
Welke smaakquote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Doe mij maar een theetje, met suiker
Schip verhalen?? Die moet je ff uitleggenquote:
* Maitje ook vakantie!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Vakantie![]()
![]()
Ofja, van school dan, wel 3 avonden werken. Maar dat boeit niet
Heeeeerlijk!quote:
Van de ene naar de andere steiger 'varen'.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Schip verhalen?? Die moet je ff uitleggen
Oohke.. en wat voor school was dat toch alweer?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heeeeerlijk!
En deze week lekker werken en maar eens me aquarium schoonmaken. Zaterdag naar de opendag van mn hopelijk toekomstige school en daarna de meet he
Okequote:Op zondag 30 januari 2011 20:36 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Van de ene naar de andere steiger 'varen'.
Ow leuk!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:49 schreef Thaboel het volgende:
@maitje het cios en heel misschien mk als klasgenoot
Dat wel, maar hij doet veel aan voetbal met zijn club. Alleen van turnen had die nog nooit kaas gegeten.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:52 schreef Vronsky het volgende:
Turnen? Klinkt droog.
Maar, was jouw broertje ook niet zo'n lui beest dat z'n kamer nooit opruimde en waar het stonk als een zwijnenstal? Of is dat niet weer anders?
Als je een koprol, handstand en radslag kan.. zit je goedquote:Op zondag 30 januari 2011 20:55 schreef Thaboel het volgende:
Turnen wtf?![]()
Ach heb de defensie keuringen gehaalt dus ik ben niet bang. Wel zenuwachtig
Skeeleren is leuk. Doe het te weinig!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:01 schreef Vronsky het volgende:
Ah, dat skeeleren had ik ook al over gehoord.. dus thaboel, trainen!
Hmmzz... ja vrouwen en kleren. Sommige vrouwen kunnen er idd ook een potje van maken. Hier niet, want vind het ranzig en wat voor moeite is het om als je toch je tanden gaat poetsen je vieze kleding in de wasmand te doen?quote:(erg smerig overigens, mensen die hun kamer niet opruimen.. had laatst een date met een meisje, ging mee terug naar d'r huis.. overal kleren op de grond enzo.)
Goeiemiddag SIne!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Goeiemiddag SIne!WTF is Sineke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |