Nope.. lag er half 2 in.. geen druppel gedronken gister..quote:Op zondag 30 januari 2011 11:46 schreef m.k het volgende:
wie van jullie heeft het later dan 5 uur gemaakt?
Super!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hi darling
Hoe was de wiskyproeverij?
Mooi zoquote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Super!Heel wat heerlijks mogen proeven.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Welke heb je zoal geproefd?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Super!Heel wat heerlijks mogen proeven.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Zekers.quote:
Zes bieren. Waar "Hobbelpaard" unaniem als beste is gekozen. En dat bier is gebrouwen door een user in MEN.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers.
Maar ik heb je wel gemist hoor.
Toe maar.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:08 schreef Thaboel het volgende:
Zzoooo en ik ben alweer 4uurtjes aan het werk.
jup maar hebben een middagploeg van 10 tot 4 om alle acties neer te zetten. En zijn open van 4 tot 7 nou mocht ik gezellig met een teamleider van 10 tot 7 om me teamleider taken te lerenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Toe maar.
Ik dacht dat jij in een supermarkt werkte??.
Ik weet dat sommige om 16.00 open gaan en dan tot 18.00 open blijven.
quote:
Okequote:Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jup maar hebben een middagploeg van 10 tot 4 om alle acties neer te zetten. En zijn open van 4 tot 7 nou mocht ik gezellig met een teamleider van 10 tot 7 om me teamleider taken te leren
Forumliefdequote:Op zondag 30 januari 2011 14:29 schreef Thaboel het volgende:
Maar nog ff he. Maitje en cobra fo real een stel of alleen op het forum?
Leger heeft ondertussen geweigerd om op burgers te schieten terwijl ze wel opdracht hebben gehad. Ik vind het respectquote:Op zondag 30 januari 2011 15:09 schreef Lotusss het volgende:
Het gaat mijns inziens vanmiddag/vanavond gebeuren in Egypte....
Als je Ziggo hebt dan op kanaal 511. Kudo's aan de verslaggeving van Al Jazeera English
Kijk ook op nieuw subforum Midden-Oostenquote:
serieus?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Leger heeft ondertussen geweigerd om op burgers te schieten terwijl ze wel opdracht hebben gehad. Ik vind het respect
Je wwet toch dat je de FP niet kunt vertrouwen?quote:
Mwaa.. dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je wwet toch dat je de FP niet kunt vertrouwen?
Bron: http://www.fd.nl/artikel/(...)-via-twitter-fdegyptquote:Activisten zijn aan het demonstreren op het Tahrir-plein. Het lijkt erop dat de luchtmacht nog aan de kant van Mubarak staat, maar dat het leger de kant van het volk heeft gekozen. De rechterlijke macht doet mee aan de demonstratie
quote:
hou je toch niet vanquote:
Als ik eruit moet hou ik er idd niet van. Maar binnen zitten en het zien is wel mooiquote:
Wel samen delen hoor!quote:
Zit jij trouwens ook die revolutie in Egypte te volgen? En heb je een idee of de NL krijgsmacht daar is om te evacueren e.d.?quote:
Nee, er is nog geen verzoek van buza geweest om militair personeel/materiaal in te zetten.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zit jij trouwens ook die revolutie in Egypte te volgen? En heb je een idee of de NL krijgsmacht daar is om te evacueren e.d.?
Merci!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, er is nog geen verzoek van buza geweest om militair personeel/materiaal in te zetten.
Al zal het KCT wel enkele ploegen stand-by hebben staan. Net zoals toen elders in Afrika.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, er is nog geen verzoek van buza geweest om militair personeel/materiaal in te zetten.
Hmm.. ik denk ook niet dat er andere landen zich ermee gaan bemoeien qua leger. Sowieso niet want er valt niets te halen...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zit jij trouwens ook die revolutie in Egypte te volgen? En heb je een idee of de NL krijgsmacht daar is om te evacueren e.d.?
Nee, meer voor het veiligstellen van NL belangen daar... grote hoofdkantoren van NL bedrijven, consulaat/ambassade, veiligstellen van NL burgers etc.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm.. ik denk ook niet dat er andere landen zich ermee gaan bemoeien qua leger. Sowieso niet want er valt niets te halen...
Er valt zeker wel wat te halen. nederlandse burgers.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm.. ik denk ook niet dat er andere landen zich ermee gaan bemoeien qua leger. Sowieso niet want er valt niets te halen...
Heineken is het personeel al aan het evacueren.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, meer voor het veiligstellen van NL belangen daar... grote hoofdkantoren van NL bedrijven, consulaat/ambassade, veiligstellen van NL burgers etc.
Vergeet de belangen rond het Suez kanaal niet. Enorm belangrijk voor de handel.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:56 schreef Maitje het volgende:
Naja.. idd nederlandse burgers, maar dat loopt denk ik wel los hoor..
Maar meer dan dat valt er niet te halen (denk meer aan oliebronnen en dat soort grondstoffen)
Wordt er alweer op Caïro gevlogen?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er valt zeker wel wat te halen. nederlandse burgers.![]()
Maar de vliegmaatschappijen gaan hen evacueren.
Bepaalde uren.quote:
Shell ook trouwens.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heineken is het personeel al aan het evacueren.
Gaan we er samen heen Rave, gaan we op een terrasje zitten en elkaar trollen over Mariniers en LMB terwijl we tussentijds de demonstraties gade slaan?quote:
Suez kanaal schat.... of ff binnendoor, of even om het hele Afrikaanse continent heenvarenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:56 schreef Maitje het volgende:
Naja.. idd nederlandse burgers, maar dat loopt denk ik wel los hoor..
Maar meer dan dat valt er niet te halen (denk meer aan oliebronnen en dat soort grondstoffen)
Neen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gaan we er samen heen Rave, gaan we op een terrasje zitten en elkaar trollen over Mariniers en LMB terwijl we tussentijds de demonstraties gade slaan?
Jij bent het zeker ook aan het volgen nog? Als het heel raar loopt dan zou je nog ingezet kunnen worden op marineschepen bij de Suez, of niet?quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Suez kanaal schat.... of ff binnendoor, of even om het hele Afrikaanse continent heenvaren
Scheelt nogal wat tijd en geld enzo....
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij bent het zeker ook aan het volgen nog? Als het heel raar loopt dan zou je nog ingezet kunnen worden op marineschepen bij de Suez, of niet?
Merci... was gewoon even benieuwd! Gun jou ook wel wat actie enzoquote:
Ik ga geen 5 uur in een vliegtuig zitten voor een 'discussie' die met 1 woord gewonnen kan worden.quote:
Ja, ik heb een saai bestaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Merci... was gewoon even benieuwd! Gun jou ook wel wat actie enzo
Met 1 woordquote:Op zondag 30 januari 2011 18:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ga geen 5 uur in een vliegtuig zitten voor een 'discussie' die met 1 woord gewonnen kan worden.
Ik bedoel het goed hoorquote:
Ja, ik onderbreek mijn training ff en vlieg 2,5 uur terug voor 1 woord..quote:Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met 1 woord![]()
Als jij de uitdaging aandurft, dat kan dan de 12de
Soms probeer ik je ook eens niet op te fokken..quote:Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed hoor
Soms ben ik ook echt wel aardig tegen je hoor!
Doen we dat op een ander tijdstip wmb.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, ik onderbreek mijn training ff en vlieg 2,5 uur terug voor 1 woord..
De 5de.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met 1 woord![]()
Als jij de uitdaging aandurft, dat kan dan de 12de
Ik hou die checkpoints wel ff apart als jij hier de 19de bent. Geef ik ze aan je mee.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hou die checkpoints wel ff apart als jij hier de 19de bent. Geef ik ze aan je mee.
Nu weet je meteen je plek. Mensen op het forum hebben die info eerder dan jij.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, dat krijg ik ook net pas te horen
hehehe ja, ik loop soms achter de feiten aanquote:Op zondag 30 januari 2011 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu weet je meteen je plek. Mensen op het forum hebben die info eerder dan jij.
Yes ma'amquote:Op zondag 30 januari 2011 18:43 schreef Lotusss het volgende:
Zo de uitslag van de meet-poll en de reacties:
De meet zal plaatsvinden op:
Zaterdag 5 februari aanstaande in Mick O' Connells te Utrecht.
Inloop vanaf 19:00.
Bakkie thee?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef Maitje het volgende:
Ik zit proppie vol!! Ff uitbuiken zeg ik!
Oh, dan gooi ik de thee maar in de gootsteen.quote:
Naaa....quote:Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dan gooi ik de thee maar in de gootsteen.
Tja, zal wel moeten. Ik drink thee alleen op de Britse manier. Met melk dus. En aangezien ik nu geen melk in huis heb.quote:
Wat denk jij?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:29 schreef Thaboel het volgende:
Maar nog ff he. Maitje en cobra fo real een stel of alleen op het forum?
dacht een forumgeintje maar soms lijkt het meerquote:
Met melk.. jakkie!!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, zal wel moeten. Ik drink thee alleen op de Britse manier. Met melk dus. En aangezien ik nu geen melk in huis heb.
Joh...quote:Op zondag 30 januari 2011 19:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dacht een forumgeintje maar soms lijkt het meer
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dacht een forumgeintje maar soms lijkt het meer
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:03 schreef Maitje het volgende:
Ik heb net google chrome geïnstalleerd.... dies wel handig zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |