Leger heeft ondertussen geweigerd om op burgers te schieten terwijl ze wel opdracht hebben gehad. Ik vind het respectquote:Op zondag 30 januari 2011 15:09 schreef Lotusss het volgende:
Het gaat mijns inziens vanmiddag/vanavond gebeuren in Egypte....
Als je Ziggo hebt dan op kanaal 511. Kudo's aan de verslaggeving van Al Jazeera English
Kijk ook op nieuw subforum Midden-Oostenquote:
serieus?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Leger heeft ondertussen geweigerd om op burgers te schieten terwijl ze wel opdracht hebben gehad. Ik vind het respect
Je wwet toch dat je de FP niet kunt vertrouwen?quote:
Mwaa.. dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je wwet toch dat je de FP niet kunt vertrouwen?
Bron: http://www.fd.nl/artikel/(...)-via-twitter-fdegyptquote:Activisten zijn aan het demonstreren op het Tahrir-plein. Het lijkt erop dat de luchtmacht nog aan de kant van Mubarak staat, maar dat het leger de kant van het volk heeft gekozen. De rechterlijke macht doet mee aan de demonstratie
quote:
hou je toch niet vanquote:
Als ik eruit moet hou ik er idd niet van. Maar binnen zitten en het zien is wel mooiquote:
Wel samen delen hoor!quote:
Zit jij trouwens ook die revolutie in Egypte te volgen? En heb je een idee of de NL krijgsmacht daar is om te evacueren e.d.?quote:
Nee, er is nog geen verzoek van buza geweest om militair personeel/materiaal in te zetten.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zit jij trouwens ook die revolutie in Egypte te volgen? En heb je een idee of de NL krijgsmacht daar is om te evacueren e.d.?
Merci!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, er is nog geen verzoek van buza geweest om militair personeel/materiaal in te zetten.
Al zal het KCT wel enkele ploegen stand-by hebben staan. Net zoals toen elders in Afrika.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, er is nog geen verzoek van buza geweest om militair personeel/materiaal in te zetten.
Hmm.. ik denk ook niet dat er andere landen zich ermee gaan bemoeien qua leger. Sowieso niet want er valt niets te halen...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zit jij trouwens ook die revolutie in Egypte te volgen? En heb je een idee of de NL krijgsmacht daar is om te evacueren e.d.?
Nee, meer voor het veiligstellen van NL belangen daar... grote hoofdkantoren van NL bedrijven, consulaat/ambassade, veiligstellen van NL burgers etc.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm.. ik denk ook niet dat er andere landen zich ermee gaan bemoeien qua leger. Sowieso niet want er valt niets te halen...
Er valt zeker wel wat te halen. nederlandse burgers.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm.. ik denk ook niet dat er andere landen zich ermee gaan bemoeien qua leger. Sowieso niet want er valt niets te halen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |