Fixed. Schijnt te helpen, volgens een krantenartikel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, wrijf het er nog eens in. Wie is nu de biatch cougar?
dingdingdingding, we have a winner!quote:
Ik ben geen cougar!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Fixed. Schijnt te helpen, volgens een krantenartikel.
quote:
Met wie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Peu, overmorgen, alleen de waar is nog een vraag
Overmorgen zit ik in Aachen, net als jijquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Peu, overmorgen, alleen de waar is nog een vraag
Ik ben zó blij voor jequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie: ik. Waar: thuis. Wanneer: Zojuist!
Ok, dan gaat Samzz overmorgen met jou van bil in Aachenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Overmorgen zit ik in Aachen, net als jij
quote:
Het lijkt wel Cluedo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, dan gaat Samzz overmorgen met jou van bil in Aachen
Samzz gaat niet meer meequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt???quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond jou altijd best lief weet je dat?
30+quote:
Tenzij jullie besloten hebben me te kidnappen, ben ik er niet, dus dat gaat heel moeilijk wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja zie! Heb ik dit mes in mijn rug verdiend?quote:
Ik ben een vrouw met een redelijk hoge standaard. Wat had je verwacht?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Knapt ze hier al op af?!das snel!
Joh, het was maar een puntmesje! Ik haal het er wel uit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zie! Heb ik dit mes in mijn rug verdiend?
Dat hoge kwaliteit leer en zo je wel zou lokkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw met een redelijk hoge standaard. Wat had je verwacht?
Dat je voordat Peu uberhaupt in je straat aangekomen was al op zn versnellingspook zou zitten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was ooit met Krea he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Kut negatieve gedachten
In z'n achteruit!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat je voordat Peu uberhaupt in je straat aangekomen was al op zn versnellingspook zou zitten.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh, het was maar een puntmesje! Ik haal het er wel uit.
"what does this butten do" heeft iemand al in mn auto gezegdquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat je voordat Peu uberhaupt in je straat aangekomen was al op zn versnellingspook zou zitten.
Wat heb jij een raar beeld van mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 'm standaard verhoogd heb?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb jij een raar beeld van mijIk wil toch alleen maar jou
[..]
Waarom denk je dat ik 'm standaard verhoogd heb?
Dat weet ik. Alleen het lukt lang niet altijd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is ook.
Maar dat is wel het enige wat je kunt veranderen
Ik begrijp het helemaal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb jij een raar beeld van mijIk wil toch alleen maar jou
[..]
Wat heeft hier posten ermee te maken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Alleen het lukt lang niet altijd.
Hier posten helpt niet altijd
Ik heb het over mannen he... Niemand kan natuurlijk tippen aan jouquote:
*was toe gooit*quote:
Zal ik dat wel of niet aan Air doorgeven?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over mannen he... Niemand kan natuurlijk tippen aan jou
Dat weet ik, maar ik dus nietquote:
Ik had ook niet anders van je verwachtquote:
quote:
Inlevingsvermogen: check!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
Ik had ook niet anders van je verwacht
Dat kan zooo opluchten!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat wordt een avondje huilen voor je.. Arme jij!
Dit topic gaat over daten, etc en dat is nu niet echt iets waarin ik goed benquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heeft hier posten ermee te maken?
WAT!! kom je niet? nouhouquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tenzij jullie besloten hebben me te kidnappen, ben ik er niet, dus dat gaat heel moeilijk worden
Ik was eigenlijk van plan er een relax avondje van te makenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat wordt een avondje huilen voor je.. Arme jij!
Het gaat hier over veel dingen, maar bijzonder weinig over daten!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit topic gaat over daten, etc en dat is nu niet echt iets waarin ik goed benDan lees ik weer iets en daar voel ik mij klote etc.
Samzz is verdrietig dat ze me nog steeds niet op de hooizolder kan nemen tot de vonken de zolder in vuur en vlam zetten.quote:
Hmmmm... je kunt ook de tips eens in de praktijk uitproberenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit topic gaat over daten, etc en dat is nu niet echt iets waarin ik goed benDan lees ik weer iets en daar voel ik mij klote etc.
Geheel terecht verdrietig, dacht ik zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Samzz is verdrietig dat ze me nog steeds niet op de hooizolder kan nemen tot de vonken de zolder in vuur en vlam zetten.
Sowieso!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geheel terecht verdrietig, dacht ik zo
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
Ja zegIk vind het al vervelend, word me ook nog aan alle kanten een schuldgevoel aangepraat
en terecht!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
Ja zegIk vind het al vervelend, word me ook nog aan alle kanten een schuldgevoel aangepraat
Dat neemt niet weg dat ik soms negatieve prikkels krijg hier.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het gaat hier over veel dingen, maar bijzonder weinig over daten!
Welke tips? Dat vrouwen nu eens eindelijk de eerste stap te zetten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm... je kunt ook de tips eens in de praktijk uitproberen
Ik wist wel dat jij een troostende boob zou biedenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
Kom maar hier hoor Samzz... ik troost je wel
als in dat ze niet komt? dan eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat wel meevalt als je eenmaal daar bentquote:
Nee zelfs danquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt als je eenmaal daar bent
nooit niet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt als je eenmaal daar bent
Nee, dat je veel stoere praat moet doen, want daar scoor je mee!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat ik soms negatieve prikkels krijg hier.Sommige dingen moet ik mijzelf gewoon niet zo aantrekken.
[..]
Welke tips? Dat vrouwen nu eens eindelijk de eerste stap te zetten?
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Delan het volgende:
[..]
als in dat ze niet komt? dan eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie maken me aan het huilen, ja
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jij ons ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]Jullie maken me aan het huilen, ja
* MissMSX drukt Sammz tranende gezichtje ferm in haar zachte, doch prontige boezemquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij een troostende boob zou bieden
Om te huilen ditquote:
niet doen, gewoon toch komenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahwquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nooit niet!![]()
ik probeerde me groot te houden, maar de tranen trekken nu toch door mn ogen naar beneden.
Ja sorry, het is onmachtquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX drukt Sammz tranende gezichtje ferm in haar zachte, doch prontige boezem
ikke niet hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las donzige boezem.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX drukt Sammz tranende gezichtje ferm in haar zachte, doch prontige boezem
quote:
Er had ook 'pronte' moeten staanquote:
Jeeejquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
ikke niet hoorik blijf gewoon lief doen tegen jou
Jij bent echt raarquote:
Niets dat Techno niet kan verhelpen ongetwijfeldquote:
Geeft niets. Maar ik heb gelijk je fobo nog een gecheckt om te zien of je niet op Katrien Duck leek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er had ook 'pronte' moeten staan
Excuses voor de verwarring
Techno moet Samzz gewoon ontvoerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets dat Techno niet kan verhelpen ongetwijfeld
Wat heeft Katrien ermee te maken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geeft niets. Maar ik heb gelijk je fobo nog een gecheckt om te zien of je niet op Katrien Duck leek.
Word ik nu gewoon keihard gekoppeld hier?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
Techno moet Samzz gewoon ontvoeren
Als hij slim is doet hij dat jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Techno moet Samzz gewoon ontvoeren
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon keihard gekoppeld hier?
Donzig...eend...veren....Katrien!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heeft Katrien ermee te maken?
Nu nog keihard geneukt worden en het feest is compleetquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon keihard gekoppeld hier?
Pfffffffffffffffff............. hoe kooooooooooooooooooooom je erop?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Donzig...eend...veren....Katrien!
Techno die keihard geneukt wordt door Samzzquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu nog keihard geneukt worden en het feest is compleet
De MI...quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Techno die keihard geneukt wordt door Samzz
Jij zegt echt rare dingen... Have you suffered a recent blow to the head?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Techno die keihard geneukt wordt door Samzz
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt echt rare dingen... Have you suffered a recent blow to the head?
Waarom noemt iedereen het Aachen en niet Aken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoor ik nu dat je niet naar Aachen gaat?
Wat Sammz ook zei: ik ben raar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pfffffffffffffffff............. hoe kooooooooooooooooooooom je erop?
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoor ik nu dat je niet naar Aachen gaat?
Daar kun je vast bakken met geld mee verdienenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat Sammz ook zei: ik ben raar.Met een fantasie...tjonge!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De MI...
* MissMSX snel hand in d'r broek stopt
Not that I recallquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt echt rare dingen... Have you suffered a recent blow to the head?
Ik word schrijfster maar dat heb ik nog niemand verteld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kun je vast bakken met geld mee verdienen
Ik begrijp de hint.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
'I cry because others are stupid and it makes me sad'
Mag ik alvast je handtekening?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik word schrijfster maar dat heb ik nog niemand verteld.
Aaah, dat is een mooie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Waarom ga je eigenlijk niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig hoef ik het dan niet nog duidelijker te stellenquote:
Wil jij ook even met je hoofd in mijn donzige boezem gedrukt worden?quote:
Ja, ik dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil jij ook even met je hoofd in mijn donzige boezem gedrukt worden?
Hmmm ja... mannen gaan bij mij nog steeds voor vrouwen en bovendien deed jij naar tegen Techno en dat vind ik zielig voor hemquote:
quote:
Of ik zeg: Er is plek genoeg voor 2quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm ja... mannen gaan bij mij nog steeds voor vrouwen en bovendien deed jij naar tegen Techno en dat vind ik zielig voor hem
Ik deed niet naar, hij dacht dat mijn uitspraak over hem gingquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm ja... mannen gaan bij mij nog steeds voor vrouwen en bovendien deed jij naar tegen Techno en dat vind ik zielig voor hem
Jij mag mij in je donzige boezem drukkenquote:
Ik heb geen donzige boezemquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij mag mij in je donzige boezem drukken![]()
Hmmmquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen donzige boezemWel een stevige, pronte
Nou ja, pront voor mijn formaat boobs dan
That will do me just nicelyquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Proof!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook datquote:
mannenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik deed niet naar, hij dacht dat mijn uitspraak over hem ging
Maar ik snap dat je de voorkeur aan mannen geeft
En vergeet dat niet!quote:
Do you?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
That will do me just nicely
quote:
omdat het gewoon aachen heetquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen het Aachen en niet Aken?
Ja graag, want ik ben net keihard afgewezen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
Wil jij ook even met je hoofd in mijn donzige boezem gedrukt worden?
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]Heb jij mijn boobies nog nooit gezien?
Door wie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja graag, want ik ben net keihard afgewezen.
Nouja, ik wil jou ook wel doen, maar het leukste is natuurlijk als we elkáár doen. Dus ik nam maar alvast het initiatiefquote:
Wat een gemisquote:
*steekt ook hand op*quote:
Jij wilt genomen worden door Samzz?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja, ik wil jou ook wel doen, maar het leukste is natuurlijk als we elkáár doen. Dus ik nam maar alvast het initiatief
Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]Heb jij mijn boobies nog nooit gezien?
We gunnen je ook niks hequote:
Arme jongenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja graag, want ik ben net keihard afgewezen.
Jij niet dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt genomen worden door Samzz?
Nee, waarom is dat?quote:
Gast, wie niet???quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt genomen worden door Samzz?
haha, op de nederlandse borden staat nog vaak aken, maar de duitse naam is gewoon aachen dus vandaarquote:
Dat blijktquote:
Ik ben echt te oudquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, op de nederlandse borden staat nog vaak aken, maar de duitse naam is gewoon aachen dus vandaar
quote:
Jij bent homoquote:
Niemand neemt mijquote:
Tuurlijk gaan in je eentje. Dicht bij de toog hangen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
zin om de kroeg in te gaan maar ik ken hier niemand, wel of niet gaan in mn eentje?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
zin om de kroeg in te gaan maar ik ken hier niemand, wel of niet gaan in mn eentje?
En daarom GUN je me niets? Rare redenatiequote:
Hmmmm... lastig... ik zou niet gaan denk ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Tuurlijk niet, straks vind je ze niksquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En daarom GUN je me niets? Rare redenatie
Wat breng je dat toch positiefquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef Delan het volgende:
[..]
nooit te oud om iets te leren dus bij deze
Schat, je hebt er maar 1 nodig toch?quote:
Mij mag ze nemen hoorquote:
vast nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, straks vind je ze niks
* MissMSX geduldig in d'r PM-box rond gaat hangenquote:
quote:
Nou, ze zit nog niet áán mn zak hoor, we gaan uit etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt al katjes van 30+ in je zak zitten.
Dat moet welquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het gewoon een misverstand was?
MSN is toch veel snellerquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX geduldig in d'r PM-box rond gaat hangen
Ik heb wel keihard neuksexquote:
True... Maar verandering van spijs doet eten hequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schat, je hebt er maar 1 nodig toch?![]()
Mooi, dan is dat ook weer opgelost!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
Dat moet welWant ik kan me geen afwijzing herinneren
Het blijft hier R&P he?quote:
Ransaap.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef Watertornado het volgende:
Ja daar heb je toch een dochtertje voor?
Dan heb je gewoon nog nooit iemand leren kennen die de honger in z'n eentje kon stillenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
True... Maar verandering van spijs doet eten he
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX geduldig in d'r PM-box rond gaat hangen
Owh jaquote:
Maar dat durf ik niet, dat zeg ik toch net!quote:
Nu even nietquote:
En taart!quote:
Dus, wanneer gaan we neuken dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi, dan is dat ook weer opgelost!
Schat, Krea is mijn exquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon nog nooit iemand leren kennen die de honger in z'n eentje kon stillen
Pie! En titt'nquote:
Niks om bang voor te zijn, dat zeg ik toch net?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet, dat zeg ik toch net!
Wat doe jij volgende week vrijdagmiddag?quote:
Hmmmmdus?quote:
Stagequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat doe jij volgende week vrijdagmiddag?
quote:
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks om bang voor te zijn, dat zeg ik toch net?
Oh, kinky... een trio.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
quote:
IS TECHNO BIJ JULLIE?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik help je graag van dat wantrouwen afquote:
mja ik krijg/maak niet zo makkelijk aanspraak dus als ik dan helemaal alleen eindig voel ik me alleen maar rotterquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan leer je vanzelf mensen kennen
BIJ MIJ, MIJ, MIJ EN MIJ ALLEEN!!!!quote:
Ja ik zeg het wel zo stoer, maar ik ben net zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja ik krijg/maak niet zo makkelijk aanspraak dus als ik dan helemaal alleen eindig voel ik me alleen maar rotter
Nou danquote:
Ah, jij wel hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
BIJ MIJ, MIJ, MIJ EN MIJ ALLEEN!!!!
ALL MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE
kijken of er fokkers zijn uit maastrichtquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja ik krijg/maak niet zo makkelijk aanspraak dus als ik dan helemaal alleen eindig voel ik me alleen maar rotter
Daarom zei ik ook heel eerlijk dat ik het niet zou doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zeg het wel zo stoer, maar ik ben net zo
Dat staat buiten kijfquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou danEn dat is niet meer, dus you need feedin'
Jouw tijd komt vast nog welquote:
idd, onze stoere scheiterdquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat over, wil ik je graag voerenquote:
Jij probeert me nu gewoon te overtuigen van je goede bedoelingenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook heel eerlijk dat ik het niet zou doen
maak jij niet makkelijk aanspraak? dat kan ik me niet voorstellen, maar ik zou ook niet snel alleen naar een kroeg gaan hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Alles wat leeft, schijtquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij niet poepte? Of ben ik nu weer in de war?
Same here. Zijn wij nu socially challenged?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook heel eerlijk dat ik het niet zou doen
Nou, wat doe je dan moeilijk?quote:
En, lukt het?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij probeert me nu gewoon te overtuigen van je goede bedoelingen
Zeg, als jij bij Techno bent... Wat doet Air dan?quote:
Nee, dat is normaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here. Zijn wij nu socially challenged?
[..]
Nou, wat doe je dan moeilijk?
Nou ja, ik kan best verlegen zijn hoor. En alleen een kroeg binnen stappen vind ik wel engquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Delan het volgende:
[..]
maak jij niet makkelijk aanspraak? dat kan ik me niet voorstellen, maar ik zou ook niet snel alleen naar een kroeg gaan hoor
Werkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, als jij bij Techno bent... Wat doet Air dan?
So feed mequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat over, wil ik je graag voeren
Ik ben een vrouw, dat hoort toch zo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here. Zijn wij nu socially challenged?
[..]
Nou, wat doe je dan moeilijk?
ik ook hoor, hahaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan best verlegen zijn hoor. En alleen een kroeg binnen stappen vind ik wel eng
quote:
Wilde ik zaterdag avond doenquote:
Dus Peu wel en ik niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
So feed me
[..]
Ik ben een vrouw, dat hoort toch zo?
He... Goed punt...quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus Peu wel en ik niet?
Nouja, jouw verlies
Het geld verdienen om mijn taartje van te betalen zelfs. Hoe erg is dat!quote:
I feel loved again.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
BIJ MIJ, MIJ, MIJ EN MIJ ALLEEN!!!!
ALL MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE
Wat heb je nodig om overtuigd te raken?quote:
Ik vind dat je dat goed geregeld hebtquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het geld verdienen om mijn taartje van te betalen zelfs. Hoe erg is dat!
Dat taartje betaal ik wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
Het geld verdienen om mijn taartje van te betalen zelfs. Hoe erg is dat!
En mijn vraag negerenquote:
Jouw boobs?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb je nodig om overtuigd te raken?
Dat kan na onze date ineens helemaal over zijn natuurlijkquote:
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat goed geregeld hebt
I knowquote:
Zeg, ik ben geen hoer! Ik ben een couger!quote:
Wanneer kan je welquote:
Mag ik daar op een ander medium op terug komen?quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik daar op een ander medium op terug komen?
Smeerlap.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:En m'n nichtje. Dit jaar wordt ze 15
Nee, bahquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens! Gaat er nog iemand iets aan valentijnsdag doen?
Ik stuur m'n moeder ieder jaar een kaartje. Daar koop ik een heel jaar kost, inwoning, wassen, strijken en stofzuigen mee af. En m'n nichtje. Dit jaar wordt ze 15
Als klein blaag paste mijn moeder altijd op haar, als haar moeder naar het werk was. Beetje kleine zusje gevoelens enzo, niks abnormaals verder hoorquote:
Dat is dierendag voor vrouwenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik stuur m'n moeder ieder jaar een kaartje. Daar koop ik een heel jaar kost, inwoning, wassen, strijken en stofzuigen mee af. En m'n nichtje. Dit jaar wordt ze 15
nope, ben alleen op valentijsdagquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Bah, blijf maar in die grafstemming hangen, ik ga maar eens douchen
Hahahaquote:
Goed ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Bah, blijf maar in die grafstemming hangen, ik ga maar eens douchen
Dus? Er is nieteens een dierendag voor mannen! Hebben jullie een keer iets voor jezelf, is het godnondeju wééér niet goedquote:
Ik mot die onzin niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus? Er is nieteens een dierendag voor mannen! Hebben jullie een keer iets voor jezelf, is het godnondeju wééér niet goed
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik mot die onzin niet.
Net als van die festivals voor homo's. Rot op man, er is toch ook niet speciaal een feest voor hetro's?
Zei er iemand kut?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
Het enige wat ik voor mezelf heb is m'n verjaardag en die dag word ik nog ouder ook... Hoe kut kan je het hebben
Jah, dan was het dizkriminazie!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik mot die onzin niet.
Net als van die festivals voor homo's. Rot op man, er is toch ook niet speciaal een feest voor hetro's?
Ja, ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zei er iemand kut?
[..]
Jah, dan was het dizkriminazie!
Het ergste vind ik nog wel die gaylypmics ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zei er iemand kut?
[..]
Jah, dan was het dizkriminazie!
Heb je foto's van je kut?quote:
Ah. Vandaar dat het kut alert afgingquote:
Homo zijn ook geen normale mensenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel die gaylypmics ofzo
Dat is zekerquote:
Say whutquote:
Ik ben ook niet normaal en krijg geen eigen spelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Homo zijn ook geen normale mensenvandaar dat ze eigen spelen krijgen
Als ze langs komt maak er dan een paarquote:
Jij dacht het. Ik zei het.quote:
Ze komt niet langsquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze langs komt maak er dan een paarVergeet dan niet er eentje aan mij door te sturen
Van jou is er maar eentje van homo een heleboelquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben ook niet normaal en krijg geen eigen spelen
Ik heb zeker een twisted mind, maar dát dacht ik écht nietquote:
Jammerquote:
Leugenaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb zeker een twisted mind, maar dát dacht ik écht niet
Ik heb anders een hoop vriendjes die ook speciaal zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van jou is er maar eentje van homo een heleboel
Iekzuweeâhrutquote:
Homoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb zeker een twisted mind, maar dát dacht ik écht niet
ehm. Neequote:
Gehandicapten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb anders een hoop vriendjes die ook speciaal zijn
Nou, dat durf ik niet te zeggen, maar het is zeker wel zeer teleurstellendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |