De MI...quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Techno die keihard geneukt wordt door Samzz
Jij zegt echt rare dingen... Have you suffered a recent blow to the head?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Techno die keihard geneukt wordt door Samzz
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt echt rare dingen... Have you suffered a recent blow to the head?
Waarom noemt iedereen het Aachen en niet Aken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoor ik nu dat je niet naar Aachen gaat?
Wat Sammz ook zei: ik ben raar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pfffffffffffffffff............. hoe kooooooooooooooooooooom je erop?
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoor ik nu dat je niet naar Aachen gaat?
Daar kun je vast bakken met geld mee verdienenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat Sammz ook zei: ik ben raar.Met een fantasie...tjonge!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De MI...
* MissMSX snel hand in d'r broek stopt
Not that I recallquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt echt rare dingen... Have you suffered a recent blow to the head?
Ik word schrijfster maar dat heb ik nog niemand verteld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kun je vast bakken met geld mee verdienen
Ik begrijp de hint.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
'I cry because others are stupid and it makes me sad'
Mag ik alvast je handtekening?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik word schrijfster maar dat heb ik nog niemand verteld.
Aaah, dat is een mooie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Waarom ga je eigenlijk niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig hoef ik het dan niet nog duidelijker te stellenquote:
Wil jij ook even met je hoofd in mijn donzige boezem gedrukt worden?quote:
Ja, ik dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil jij ook even met je hoofd in mijn donzige boezem gedrukt worden?
Hmmm ja... mannen gaan bij mij nog steeds voor vrouwen en bovendien deed jij naar tegen Techno en dat vind ik zielig voor hemquote:
quote:
Of ik zeg: Er is plek genoeg voor 2quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm ja... mannen gaan bij mij nog steeds voor vrouwen en bovendien deed jij naar tegen Techno en dat vind ik zielig voor hem
Ik deed niet naar, hij dacht dat mijn uitspraak over hem gingquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm ja... mannen gaan bij mij nog steeds voor vrouwen en bovendien deed jij naar tegen Techno en dat vind ik zielig voor hem
Jij mag mij in je donzige boezem drukkenquote:
Ik heb geen donzige boezemquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij mag mij in je donzige boezem drukken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |