WAT!! kom je niet? nouhouquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tenzij jullie besloten hebben me te kidnappen, ben ik er niet, dus dat gaat heel moeilijk worden
Ik was eigenlijk van plan er een relax avondje van te makenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat wordt een avondje huilen voor je.. Arme jij!
Het gaat hier over veel dingen, maar bijzonder weinig over daten!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit topic gaat over daten, etc en dat is nu niet echt iets waarin ik goed benDan lees ik weer iets en daar voel ik mij klote etc.
Samzz is verdrietig dat ze me nog steeds niet op de hooizolder kan nemen tot de vonken de zolder in vuur en vlam zetten.quote:
Hmmmm... je kunt ook de tips eens in de praktijk uitproberenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit topic gaat over daten, etc en dat is nu niet echt iets waarin ik goed benDan lees ik weer iets en daar voel ik mij klote etc.
Geheel terecht verdrietig, dacht ik zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Samzz is verdrietig dat ze me nog steeds niet op de hooizolder kan nemen tot de vonken de zolder in vuur en vlam zetten.
Sowieso!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geheel terecht verdrietig, dacht ik zo
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
Ja zegIk vind het al vervelend, word me ook nog aan alle kanten een schuldgevoel aangepraat
en terecht!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
Ja zegIk vind het al vervelend, word me ook nog aan alle kanten een schuldgevoel aangepraat
Dat neemt niet weg dat ik soms negatieve prikkels krijg hier.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het gaat hier over veel dingen, maar bijzonder weinig over daten!
Welke tips? Dat vrouwen nu eens eindelijk de eerste stap te zetten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm... je kunt ook de tips eens in de praktijk uitproberen
Ik wist wel dat jij een troostende boob zou biedenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
Kom maar hier hoor Samzz... ik troost je wel
als in dat ze niet komt? dan eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat wel meevalt als je eenmaal daar bentquote:
Nee zelfs danquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt als je eenmaal daar bent
nooit niet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt als je eenmaal daar bent
Nee, dat je veel stoere praat moet doen, want daar scoor je mee!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat ik soms negatieve prikkels krijg hier.Sommige dingen moet ik mijzelf gewoon niet zo aantrekken.
[..]
Welke tips? Dat vrouwen nu eens eindelijk de eerste stap te zetten?
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Delan het volgende:
[..]
als in dat ze niet komt? dan eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie maken me aan het huilen, ja
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |