quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik mot die onzin niet.
Net als van die festivals voor homo's. Rot op man, er is toch ook niet speciaal een feest voor hetro's?
Zei er iemand kut?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
Het enige wat ik voor mezelf heb is m'n verjaardag en die dag word ik nog ouder ook... Hoe kut kan je het hebben
Jah, dan was het dizkriminazie!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik mot die onzin niet.
Net als van die festivals voor homo's. Rot op man, er is toch ook niet speciaal een feest voor hetro's?
Ja, ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zei er iemand kut?
[..]
Jah, dan was het dizkriminazie!
Het ergste vind ik nog wel die gaylypmics ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zei er iemand kut?
[..]
Jah, dan was het dizkriminazie!
Heb je foto's van je kut?quote:
Ah. Vandaar dat het kut alert afgingquote:
Homo zijn ook geen normale mensenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel die gaylypmics ofzo
Dat is zekerquote:
Say whutquote:
Ik ben ook niet normaal en krijg geen eigen spelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Homo zijn ook geen normale mensenvandaar dat ze eigen spelen krijgen
Als ze langs komt maak er dan een paarquote:
Jij dacht het. Ik zei het.quote:
Ze komt niet langsquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze langs komt maak er dan een paarVergeet dan niet er eentje aan mij door te sturen
Van jou is er maar eentje van homo een heleboelquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben ook niet normaal en krijg geen eigen spelen
Ik heb zeker een twisted mind, maar dát dacht ik écht nietquote:
Jammerquote:
Leugenaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb zeker een twisted mind, maar dát dacht ik écht niet
Ik heb anders een hoop vriendjes die ook speciaal zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van jou is er maar eentje van homo een heleboel
Iekzuweeâhrutquote:
Homoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb zeker een twisted mind, maar dát dacht ik écht niet
ehm. Neequote:
Gehandicapten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb anders een hoop vriendjes die ook speciaal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |