Dat kan na onze date ineens helemaal over zijn natuurlijkquote:
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat goed geregeld hebt
I knowquote:
Zeg, ik ben geen hoer! Ik ben een couger!quote:
Wanneer kan je welquote:
Mag ik daar op een ander medium op terug komen?quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik daar op een ander medium op terug komen?
Smeerlap.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:En m'n nichtje. Dit jaar wordt ze 15
Nee, bahquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens! Gaat er nog iemand iets aan valentijnsdag doen?
Ik stuur m'n moeder ieder jaar een kaartje. Daar koop ik een heel jaar kost, inwoning, wassen, strijken en stofzuigen mee af. En m'n nichtje. Dit jaar wordt ze 15
Als klein blaag paste mijn moeder altijd op haar, als haar moeder naar het werk was. Beetje kleine zusje gevoelens enzo, niks abnormaals verder hoorquote:
Dat is dierendag voor vrouwenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik stuur m'n moeder ieder jaar een kaartje. Daar koop ik een heel jaar kost, inwoning, wassen, strijken en stofzuigen mee af. En m'n nichtje. Dit jaar wordt ze 15
nope, ben alleen op valentijsdagquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Bah, blijf maar in die grafstemming hangen, ik ga maar eens douchen
Hahahaquote:
Goed ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Bah, blijf maar in die grafstemming hangen, ik ga maar eens douchen
Dus? Er is nieteens een dierendag voor mannen! Hebben jullie een keer iets voor jezelf, is het godnondeju wééér niet goedquote:
Ik mot die onzin niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus? Er is nieteens een dierendag voor mannen! Hebben jullie een keer iets voor jezelf, is het godnondeju wééér niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |