Wat doe jij volgende week vrijdagmiddag?quote:
Hmmmmdus?quote:
Stagequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat doe jij volgende week vrijdagmiddag?
quote:
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks om bang voor te zijn, dat zeg ik toch net?
Oh, kinky... een trio.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
quote:
IS TECHNO BIJ JULLIE?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik help je graag van dat wantrouwen afquote:
mja ik krijg/maak niet zo makkelijk aanspraak dus als ik dan helemaal alleen eindig voel ik me alleen maar rotterquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan leer je vanzelf mensen kennen
BIJ MIJ, MIJ, MIJ EN MIJ ALLEEN!!!!quote:
Ja ik zeg het wel zo stoer, maar ik ben net zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja ik krijg/maak niet zo makkelijk aanspraak dus als ik dan helemaal alleen eindig voel ik me alleen maar rotter
Nou danquote:
Ah, jij wel hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
BIJ MIJ, MIJ, MIJ EN MIJ ALLEEN!!!!
ALL MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE
kijken of er fokkers zijn uit maastrichtquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja ik krijg/maak niet zo makkelijk aanspraak dus als ik dan helemaal alleen eindig voel ik me alleen maar rotter
Daarom zei ik ook heel eerlijk dat ik het niet zou doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zeg het wel zo stoer, maar ik ben net zo
Dat staat buiten kijfquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou danEn dat is niet meer, dus you need feedin'
Jouw tijd komt vast nog welquote:
idd, onze stoere scheiterdquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat over, wil ik je graag voerenquote:
Jij probeert me nu gewoon te overtuigen van je goede bedoelingenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook heel eerlijk dat ik het niet zou doen
maak jij niet makkelijk aanspraak? dat kan ik me niet voorstellen, maar ik zou ook niet snel alleen naar een kroeg gaan hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Alles wat leeft, schijtquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij niet poepte? Of ben ik nu weer in de war?
Same here. Zijn wij nu socially challenged?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook heel eerlijk dat ik het niet zou doen
Nou, wat doe je dan moeilijk?quote:
En, lukt het?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij probeert me nu gewoon te overtuigen van je goede bedoelingen
Zeg, als jij bij Techno bent... Wat doet Air dan?quote:
Nee, dat is normaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here. Zijn wij nu socially challenged?
[..]
Nou, wat doe je dan moeilijk?
Nou ja, ik kan best verlegen zijn hoor. En alleen een kroeg binnen stappen vind ik wel engquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Delan het volgende:
[..]
maak jij niet makkelijk aanspraak? dat kan ik me niet voorstellen, maar ik zou ook niet snel alleen naar een kroeg gaan hoor
Werkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, als jij bij Techno bent... Wat doet Air dan?
So feed mequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat over, wil ik je graag voeren
Ik ben een vrouw, dat hoort toch zo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here. Zijn wij nu socially challenged?
[..]
Nou, wat doe je dan moeilijk?
ik ook hoor, hahaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan best verlegen zijn hoor. En alleen een kroeg binnen stappen vind ik wel eng
quote:
Wilde ik zaterdag avond doenquote:
Dus Peu wel en ik niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
So feed me
[..]
Ik ben een vrouw, dat hoort toch zo?
He... Goed punt...quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus Peu wel en ik niet?
Nouja, jouw verlies
Het geld verdienen om mijn taartje van te betalen zelfs. Hoe erg is dat!quote:
I feel loved again.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
BIJ MIJ, MIJ, MIJ EN MIJ ALLEEN!!!!
ALL MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE
Wat heb je nodig om overtuigd te raken?quote:
Ik vind dat je dat goed geregeld hebtquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het geld verdienen om mijn taartje van te betalen zelfs. Hoe erg is dat!
Dat taartje betaal ik wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
Het geld verdienen om mijn taartje van te betalen zelfs. Hoe erg is dat!
En mijn vraag negerenquote:
Jouw boobs?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb je nodig om overtuigd te raken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |