quote:
Alles wat leeft, schijtquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij niet poepte? Of ben ik nu weer in de war?
Same here. Zijn wij nu socially challenged?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook heel eerlijk dat ik het niet zou doen
Nou, wat doe je dan moeilijk?quote:
En, lukt het?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij probeert me nu gewoon te overtuigen van je goede bedoelingen
Zeg, als jij bij Techno bent... Wat doet Air dan?quote:
Nee, dat is normaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here. Zijn wij nu socially challenged?
[..]
Nou, wat doe je dan moeilijk?
Nou ja, ik kan best verlegen zijn hoor. En alleen een kroeg binnen stappen vind ik wel engquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Delan het volgende:
[..]
maak jij niet makkelijk aanspraak? dat kan ik me niet voorstellen, maar ik zou ook niet snel alleen naar een kroeg gaan hoor
Werkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, als jij bij Techno bent... Wat doet Air dan?
So feed mequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat over, wil ik je graag voeren
Ik ben een vrouw, dat hoort toch zo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here. Zijn wij nu socially challenged?
[..]
Nou, wat doe je dan moeilijk?
ik ook hoor, hahaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan best verlegen zijn hoor. En alleen een kroeg binnen stappen vind ik wel eng
quote:
Wilde ik zaterdag avond doenquote:
Dus Peu wel en ik niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
So feed me
[..]
Ik ben een vrouw, dat hoort toch zo?
He... Goed punt...quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus Peu wel en ik niet?
Nouja, jouw verlies
Het geld verdienen om mijn taartje van te betalen zelfs. Hoe erg is dat!quote:
I feel loved again.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
BIJ MIJ, MIJ, MIJ EN MIJ ALLEEN!!!!
ALL MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE
Wat heb je nodig om overtuigd te raken?quote:
Ik vind dat je dat goed geregeld hebtquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het geld verdienen om mijn taartje van te betalen zelfs. Hoe erg is dat!
Dat taartje betaal ik wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
Het geld verdienen om mijn taartje van te betalen zelfs. Hoe erg is dat!
En mijn vraag negerenquote:
Jouw boobs?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb je nodig om overtuigd te raken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |