Dat kan na onze date ineens helemaal over zijn natuurlijkquote:
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat goed geregeld hebt
I knowquote:
Zeg, ik ben geen hoer! Ik ben een couger!quote:
Wanneer kan je welquote:
Mag ik daar op een ander medium op terug komen?quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik daar op een ander medium op terug komen?
Smeerlap.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:En m'n nichtje. Dit jaar wordt ze 15
Nee, bahquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens! Gaat er nog iemand iets aan valentijnsdag doen?
Ik stuur m'n moeder ieder jaar een kaartje. Daar koop ik een heel jaar kost, inwoning, wassen, strijken en stofzuigen mee af. En m'n nichtje. Dit jaar wordt ze 15
Als klein blaag paste mijn moeder altijd op haar, als haar moeder naar het werk was. Beetje kleine zusje gevoelens enzo, niks abnormaals verder hoorquote:
Dat is dierendag voor vrouwenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik stuur m'n moeder ieder jaar een kaartje. Daar koop ik een heel jaar kost, inwoning, wassen, strijken en stofzuigen mee af. En m'n nichtje. Dit jaar wordt ze 15
nope, ben alleen op valentijsdagquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Bah, blijf maar in die grafstemming hangen, ik ga maar eens douchen
Hahahaquote:
Goed ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Bah, blijf maar in die grafstemming hangen, ik ga maar eens douchen
Dus? Er is nieteens een dierendag voor mannen! Hebben jullie een keer iets voor jezelf, is het godnondeju wééér niet goedquote:
Ik mot die onzin niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus? Er is nieteens een dierendag voor mannen! Hebben jullie een keer iets voor jezelf, is het godnondeju wééér niet goed
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik mot die onzin niet.
Net als van die festivals voor homo's. Rot op man, er is toch ook niet speciaal een feest voor hetro's?
Zei er iemand kut?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
Het enige wat ik voor mezelf heb is m'n verjaardag en die dag word ik nog ouder ook... Hoe kut kan je het hebben
Jah, dan was het dizkriminazie!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik mot die onzin niet.
Net als van die festivals voor homo's. Rot op man, er is toch ook niet speciaal een feest voor hetro's?
Ja, ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zei er iemand kut?
[..]
Jah, dan was het dizkriminazie!
Het ergste vind ik nog wel die gaylypmics ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zei er iemand kut?
[..]
Jah, dan was het dizkriminazie!
Heb je foto's van je kut?quote:
Ah. Vandaar dat het kut alert afgingquote:
Homo zijn ook geen normale mensenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel die gaylypmics ofzo
Dat is zekerquote:
Say whutquote:
Ik ben ook niet normaal en krijg geen eigen spelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Homo zijn ook geen normale mensenvandaar dat ze eigen spelen krijgen
Als ze langs komt maak er dan een paarquote:
Jij dacht het. Ik zei het.quote:
Ze komt niet langsquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze langs komt maak er dan een paarVergeet dan niet er eentje aan mij door te sturen
Van jou is er maar eentje van homo een heleboelquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben ook niet normaal en krijg geen eigen spelen
Ik heb zeker een twisted mind, maar dát dacht ik écht nietquote:
Jammerquote:
Leugenaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb zeker een twisted mind, maar dát dacht ik écht niet
Ik heb anders een hoop vriendjes die ook speciaal zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van jou is er maar eentje van homo een heleboel
Iekzuweeâhrutquote:
Homoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb zeker een twisted mind, maar dát dacht ik écht niet
ehm. Neequote:
Gehandicapten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb anders een hoop vriendjes die ook speciaal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |