* MissMSX geduldig in d'r PM-box rond gaat hangenquote:
quote:
Nou, ze zit nog niet áán mn zak hoor, we gaan uit etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt al katjes van 30+ in je zak zitten.
Dat moet welquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het gewoon een misverstand was?
MSN is toch veel snellerquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX geduldig in d'r PM-box rond gaat hangen
Ik heb wel keihard neuksexquote:
True... Maar verandering van spijs doet eten hequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schat, je hebt er maar 1 nodig toch?![]()
Mooi, dan is dat ook weer opgelost!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
Dat moet welWant ik kan me geen afwijzing herinneren
Het blijft hier R&P he?quote:
Ransaap.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef Watertornado het volgende:
Ja daar heb je toch een dochtertje voor?
Dan heb je gewoon nog nooit iemand leren kennen die de honger in z'n eentje kon stillenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
True... Maar verandering van spijs doet eten he
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX geduldig in d'r PM-box rond gaat hangen
Owh jaquote:
Maar dat durf ik niet, dat zeg ik toch net!quote:
Nu even nietquote:
En taart!quote:
Dus, wanneer gaan we neuken dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi, dan is dat ook weer opgelost!
Schat, Krea is mijn exquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon nog nooit iemand leren kennen die de honger in z'n eentje kon stillen
Pie! En titt'nquote:
Niks om bang voor te zijn, dat zeg ik toch net?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet, dat zeg ik toch net!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |