Gast, wie niet???quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt genomen worden door Samzz?
haha, op de nederlandse borden staat nog vaak aken, maar de duitse naam is gewoon aachen dus vandaarquote:
Dat blijktquote:
Ik ben echt te oudquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, op de nederlandse borden staat nog vaak aken, maar de duitse naam is gewoon aachen dus vandaar
quote:
Jij bent homoquote:
Niemand neemt mijquote:
Tuurlijk gaan in je eentje. Dicht bij de toog hangen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
zin om de kroeg in te gaan maar ik ken hier niemand, wel of niet gaan in mn eentje?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
zin om de kroeg in te gaan maar ik ken hier niemand, wel of niet gaan in mn eentje?
En daarom GUN je me niets? Rare redenatiequote:
Hmmmm... lastig... ik zou niet gaan denk ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Tuurlijk niet, straks vind je ze niksquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En daarom GUN je me niets? Rare redenatie
Wat breng je dat toch positiefquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef Delan het volgende:
[..]
nooit te oud om iets te leren dus bij deze
Schat, je hebt er maar 1 nodig toch?quote:
Mij mag ze nemen hoorquote:
vast nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, straks vind je ze niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |