Dus snuit was nóg eerder oud?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, nu draai je het weer om.
quote:
Minder hard proberen, misschien gaat het dan wel vanzelfquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
It's the best I can do. I am doomed to been loney
[..]
Iedereen heeft een andere smaak
Maar het ging hier dan ook niet over jou maar over mijn lief!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja maar maar maar, mijn ego naar de klote!
quote:
Proof!quote:
en over oud en kaal enzo!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar het ging hier dan ook niet over jou maar over mijn lief!
Ik ga bij je in de leer voor als ik 35 wordquote:
Allemaal goed en aardig. Maar van mannen wordt toch verwacht dat zij de eerste stap zetten. Dus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Minder hard proberen, misschien gaat het dan wel vanzelf
Ja maar dat wil niet zeggen dat het over jou gaat!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en over oud en kaal enzo!
quote:
er is een verschil tussen een man ouder (dan ik) of een oude vent, tis een feit dat ik mannen pas interessant begin te vinden vanaf een jaar of 5 ouder dan ikzelfquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tot die oudere vent niet meer kan presteren
Ik zal mijn wijsheid delenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga bij je in de leer voor als ik 35 word
Alles gaat over mij!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat het over jou gaat!
Dat is niet genoeg voor mijquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar uitgerolde voormalige boobies wel!
Misschien moet je eens beginnen met dat soort denkbeelden uit je hoofd te zettenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Allemaal goed en aardig. Maar van mannen wordt toch verwacht dat zij de eerste stap zetten. Dus?
quote:
I fooled you!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar...maar...maar...daar ging het over.
quote:
quote:
Gelukkig heb ik nog even om te genieten van mijn stevige, pronte borstenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog even om te genieten van mijn stevige, pronte borsten
Makkelijker gezegd dan gedaan. Kut negatieve gedachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet je eens beginnen met dat soort denkbeelden uit je hoofd te zetten
In een heel grijs, grauw en lang geleden verleden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
you've seen me.ergens een keer in een vaag hoekje
Daarmee haal je die jonge mannen wel binnen joh, kan je ook te 'cougar'en'.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog even om te genieten van mijn stevige, pronte borsten
Precies. Het is namelijk best geil om zelf de eerste stap te hebben gezet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet je eens beginnen met dat soort denkbeelden uit je hoofd te zetten
quote:
Mooi hoekje it is!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
In een heel grijs, grauw en lang geleden verleden.
Heb je wat over? Ik moet schoonmakenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mooi hoekje it is!
Oe, straks weer sporten, even een potje met zin opentrekken
Potje met zin.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mooi hoekje it is!
Oe, straks weer sporten, even een potje met zin opentrekken
Dat potje is het probleem hier nietquote:
Het ligt eraan in wat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat potje is het probleem hier niet
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
Genoeg in SIngles geweest voor even.
Tot de volgende keer
He bah!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
mijn dirty mind krijgt weer de overhand hier!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
Genoeg in SIngles geweest voor even.
Tot de volgende keer
You can guessquote:
quote:
Pick me, pick me!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, wrijf het er nog eens in. Wie is nu de biatch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |